Bier drinken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Geld verdienen leuke dingen te kunnen doen
Bijvoorbeeld.quote:
Japanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Geld verdienen leuke dingen te kunnen doen
Vooral dat laatste dan, want dit soort crash dingen zijn gedoemd te falen. Je houdt t daarna nl niet je leven lang vol en je lichaam slaat op hol. Dus zodra je begint gaat t extra z'n best doen lekker dik te worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar niet in september. Ik ga dan een cleanse doen. Qua drinken alleen water en geen snacks. Ik zal onder die 100kg komen, ook al is het maar even.
Ja, die term gebruikte ik ook als grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dan, want dit soort crash dingen zijn gedoemd te falen. Je houdt t daarna nl niet je leven lang vol en je lichaam slaat op hol. Dus zodra je begint gaat t extra z'n best doen lekker dik te worden.
Dus voor t afvallen moet je dit sort dingen noooooit doen. Cleansing is een ander verhaal natuurlijk
Goed voornemen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar niet in september. Ik ga dan een cleanse doen. Qua drinken alleen water en geen snacks. Ik zal onder die 100kg komen, ook al is het maar even.
Een soort alternatieve ramadan dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die term gebruikte ik ook als grap.
En het is niet zozeer een crash. Het is gewoon een maand geen fris en geen alcohol drinken. Dat is gewoon gezond, zeg maar. En snacken doe ik al niet zoveel. Voor de rest blijf ik wel gewoon eten, maar dan gezonder.
Alcohol schijnt idd nogal ruk voor je lijf te zijn ja...... Misschien moet ik t ook maar eens doen. Nu nog een makkelijke maand uitzoeken daarvoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die term gebruikte ik ook als grap.
En het is niet zozeer een crash. Het is gewoon een maand geen fris en geen alcohol drinken. Dat is gewoon gezond, zeg maar. En snacken doe ik al niet zoveel. Voor de rest blijf ik wel gewoon eten, maar dan gezonder.
104~105quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed voornemen! [ afbeelding ]
Hoe zwaar ben je nu?
Waarom denk je dat ik zo specifiek september zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcohol schijnt idd nogal ruk voor je lijf te zijn ja...... Misschien moet ik t ook maar eens doen. Nu nog een makkelijke maand uitzoeken daarvoor
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo specifiek september zei
Deze maand nog 2 festivals, in oktober weekend weg met vrienden.
Elk jaar moet je meer verdriet verdrinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben in September jarig, dus dan moet ik m'n verdriet verdrinken.
Ja maar alcohol is zo lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcohol schijnt idd nogal ruk voor je lijf te zijn ja...... Misschien moet ik t ook maar eens doen. Nu nog een makkelijke maand uitzoeken daarvoor
Er komt een jaar dat ik me dood drink danquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Elk jaar moet je meer verdriet verdrinken.
Je hoeft daar niet een kalendermaand voor te kiezen hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben in September jarig, dus dan moet ik m'n verdriet verdrinken.
In Oktober is de Dutch Design Week en dan zijn er te veel feestjes.
November is Glow maand, idem. En December komt "le boyfriend" en is er Kerst en zo.
Hmmz. Januari? Zo net voor Carnaval
Zo'n cleansing komt me gewoon nog niet zo heel goed uit!
Geen last vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar wel eerst huis verkopen
Ik blijf hier gewoon wonen tot mn dood.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar wel eerst huis verkopen
Hup trap lopen bolle.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon wonen tot mn dood.Alhoewel. Mogen ze er wel een keer een lift in zetten.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet een kalendermaand voor te kiezen he![]()
Je gaat er langs fietsen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:25 schreef DrMarten het volgende:
Volgende week weer 2 huizen bekijken
geen idee nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga jij morgen eigenlijk naar t cafe?
oaquote:
woar watquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:05 schreef stbabylon het volgende:
TE GEK GAAF !![]()
Ik heb gewoon festivaltickets gewonnen
Facebook. Moest hun banner als top op mijn fb-pagina zettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:14 schreef Renesite het volgende:
Oooh wel eens van gehoord. Via de radio of zoot?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:05 schreef stbabylon het volgende:
TE GEK GAAF !![]()
Ik heb gewoon festivaltickets gewonnen
Viel me ook vies tegenquote:
We hebben niet eens airco, laat staan terrasverwarmersquote:
Elektriciteit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben niet eens airco, laat staan terrasverwarmers
Alleen als de hamsters doorlopenquote:
Thiemequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als de hamsters doorlopenEn met dit weer steekt de partij voor de dieren daar een stokje voor.
Wat is een cleanse?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Dat heet gewoon 'dom'quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Heet het ook overwerken als je de halve dag niks hebt gedaan en daardoor in de avond nog een half uurtje aan het werk moet?
Wat denk je?quote:
True.quote:
Kantoor ga ik maandag wel weer eens naar toe.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
True.
Vandaag gaat het beter. Klantbezoek afgelegd, boodschappen in huis, nu maar eens richting kantoor om bezoek van vanochtend uit te werken
Neem gewoon ontslag!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoor ga ik maandag wel weer eens naar toe.
Mits werkende koffieautomaat neem ik aan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoor ga ik maandag wel weer eens naar toe.
Dacht ik al, maar wilde zeker weten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je?
Er zit het word "clean" in.
En zoals je kan lezen heeft t met eten te maken. En onthouding van bepaalde zaken.
Wat zal t dan zijn?
Dan moet ik Schultenbrau kopen ipv Erdinger.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb je daar nou aan thuis op de bank.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef Q. het volgende:
Fijn. Vooruitbetaald pakket van 250 euro waarvoor ik alleen mag tekenen is bezorgd volgens de website van PostNL. Maar ik heb zelfs geen briefje in de bus.
PostNL.
Er staat een handtekening op de website maar zonder naam. En het is iig niet mijn handtekening. Ben hele dag thuis geweest en ze hebben echt niet aangebeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is fucked up.
Maar bezorgd bij jou thuis volgens de website ja?
Laat ze maar eens lekker bewijzen dan dat ze je krabbeltje hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef Q. het volgende:
Fijn. Vooruitbetaald pakket van 250 euro waarvoor ik alleen mag tekenen is bezorgd volgens de website van PostNL. Maar ik heb zelfs geen briefje in de bus.
PostNL.
Haha PostNL en alleen zelf tekenen!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef Q. het volgende:
PostNL.
Gelukkig bij Coolblue besteld en die zitten daar wel bovenop.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ze maar eens lekker bewijzen dan dat ze je krabbeltje hebben
Deslaniettemin: Gedoe.
Het principe is mooi.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haha PostNL en alleen zelf tekenen!![]()
Dat is de buurman, en de kat van de buurman of de winkel aan de overkant of de winkel 3 straten verderop.
Je was zeker comazuipenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
Ben hele dag thuis geweest en ze hebben echt niet aangebeld.
Wat heb je gekocht? En waarom vooruit betalen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig bij Coolblue besteld en die zitten daar wel bovenop.
Dat laatste vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? En waarom vooruit betalen?
bahquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef Q. het volgende:
De moeder van een vriendin van me, waar ze geen contact meer mee had omdat ze zware alcoholiste was, is gisteren dood aangetroffen in huis. Lag er al een week. Niet eens meer toonbaar.
Heftigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef Q. het volgende:
De moeder van een vriendin van me, waar ze geen contact meer mee had omdat ze zware alcoholiste was, is gisteren dood aangetroffen in huis. Lag er al een week. Niet eens meer toonbaar.
Heb je je pakje al?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me ook af.Volgende keer op de CC maar.
Yep. Gewoon even bij alle buren in de portiek aangebeld, bij de 3e was het raak.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Gewoon even bij alle buren in de portiek aangebeld, bij de 3e was het raak.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoop ik eens in het echt tegen te komen, pin eruit, 5 seconden om weg te rennen, daaag winkel.
Klacht indienenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Gewoon even bij alle buren in de portiek aangebeld, bij de 3e was het raak.
Zou er ook een online variant bestaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoop ik eens in het echt tegen te komen, pin eruit, 5 seconden om weg te rennen, daaag winkel.
owja, telefoon aanzetten is wel handigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:22 schreef Renesite het volgende:
Even bellen met de belastingdienst. Heb gelukkig een magic number zodat ik niet naar de 1e lijns gekkies hoef
Er zijn mensen die wel moeten werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een leven ofzo?
ik heb zowaar ook weer dingen gedaan. Minder dan gehoopt, maar toch... Maar dat komy omdat mensen hun telefoon niet opnemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel moeten werken
had een drukke dag. Was bijvoorbeeld op t werk bezig met bureaublad veranderen en zoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een leven ofzo?
ik gooi dan gewoon het dak openquote:
Had je diarree?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
Zo, badkamer weer enigszins toonbaar
Aquaplanning! Vooral in Belgie een hel lijkt me..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Vandaag trouwens teruggereden vanuit Frankrijk naar Nederland. Die horrorbui des doods heeft van Parijs tot aan Breda boven ons gehangen. Volgens mij heb ik in g nooit van mijn leven zoveel regen gezien. En sowieso nog nooit zulke plassen op de snelweg.
HIIIquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Vandaag trouwens teruggereden vanuit Frankrijk naar Nederland. Die horrorbui des doods heeft van Parijs tot aan Breda boven ons gehangen. Volgens mij heb ik in g nooit van mijn leven zoveel regen gezien. En sowieso nog nooit zulke plassen op de snelweg.
Brrrr, je reed ook wel echt met het onweer mee danquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moeder! Die was pas nattig!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:26 schreef Renesite het volgende:
Het was vanochtend wat nattig. Verder niks meegekregen.
[ afbeelding ]
Dit was 21:30 nog![]()
In combinatie met wat drank op een melige avond, doen ze het nog ernstig goed, ook in het Nederlands (je moeder doet het ernstig goed)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn zo slecht.![]()
Alleen in het Engels zijn ze soms leuk.
Zoals Michael Bay films uitstekend werken als je dood bent en niet hoeft te kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In combinatie met wat drank op een melige avond, doen ze het nog ernstig goed, ook in het Nederlands (je moeder doet het ernstig goed)
Daar hangt normaal ook iets heel anders, maar dat is te persoonlijk voor de foto's.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:33 schreef Renesite het volgende:
Babylon, een opmerking: dat bordje kan écht niet in je hal
Snap ik. Maar krijg jeuk van die bordjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hangt normaal ook iets heel anders, maar dat is te persoonlijk voor de foto's.
In ons huis zijn ook drie regels:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snap ik. Maar krijg jeuk van die bordjes!
"Welkom"
"Love"
"Home"
"In dit huis zijn er drie regels, dat zijn liefde, geborgenheid en eerlijkheid."
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:44 schreef Godtje het volgende:
De kopjes zijn om te drinken niet om uit te eten.
Ik zie niet in waarom niet...quote:
Omdat urine spettert in zo'n bak. Geeft zo'n rommel. In de wasbak kan het prima trouwens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom niet...
Mja, ok, maar als je eerst op je knieën gaat valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat urine spettert in zo'n bak. Geeft zo'n rommel. In de wasbak kan het prima trouwens.
en vliegjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:08 schreef DrMarten het volgende:
Godver, collega heeft zijn bananeschillen gister niet opgeruimd. Die lucht
Nogal ja. We rekenden ons bij hazeldonk al gelukkig dat we er net onderuit waren en dus droog naar de McDonald's konden lopen, maar voordat we klaar waren met tanken had de storm ons alweer ingehaaldquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrr, je reed ook wel echt met het onweer mee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:24 schreef Godtje het volgende:
Witte sokken!
Je link werkt niet, en ws. ben ik daar op het werk wel blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:24 schreef Godtje het volgende:
Witte sokken!
Werkende linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)sokken_verdomme.html
Die bandjes staan behoorlijk op spanning om die hangers omhoog te houden. En dan zijn ze nog niet eens 30.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)sokken_verdomme.html
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat een onhandig grote tieten zeg.
9 wekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
Zo'n dagje vrij is best fijn. Moet ik vaker doen. Alhoewel het dan fijn zou zijn als ik meer dan 20 vakantiedagen zou hebben.
25 dagen en 26 wvtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
9 weken
denk dat ik er weer een paar verlofuurtjes tegenaan gooi aangezien niemand de teefoon opneemt en ik een beetje zonder werk zit.
Ja, dat kan ik niet doen want daar heb ik te weinig dagen voor. Anders had ik dat echt wel gedaan met als gevolg dat ik de afgelopen weken in de baas z'n tijd thuis uit mn neus zit te vreten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
9 weken
denk dat ik er weer een paar verlofuurtjes tegenaan gooi aangezien niemand de teefoon opneemt en ik een beetje zonder werk zit.
Ik heb echt een nieuwe baan nodig. Dat gebrek aan verlofdagen breekt me echt op. Bij mn vorige baan had ik er 25 + 13. Nu iets meer dan de helft daarvan.quote:
Holy craptwitter:ASDRshania twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 14:06:08jezus zwolle is gek geworden http://t.co/h1VQsjyezB reageer retweet
Zo gek als, zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Holy craptwitter:ASDRshania twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 14:06:08jezus zwolle is gek geworden http://t.co/h1VQsjyezB reageer retweet
Sekte De Deur denk ik.
Nee gewoon gezond waterquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vodka in een waterfles zodat het niet opvalt?
9 wekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
9 weken
Daar voel je vast wel thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
Een kudde koddige bejaarden in de trein op hun jaarlijkse dagje uit van de stichting...
Ik ben een bad ass bejaarde. Whole different ball game.quote:
Was wel lekker rustig zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:22 schreef DrMarten het volgende:
Ah ik kan weer bellen. Tmobile doet het weer
Vooral irritant als je iemand wil bellen en ook geen apps kunt ontvangen als je elders bent en niet op de wifi zit.quote:
T-Mobile kennende zal het een minimale korting op de abonnementskosten zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral irritant als je iemand wil bellen en ook geen apps kunt ontvangen als je elders bent en niet op de wifi zit.
Ben benieuwd naar die compensatie waar ze het over hebben.
Als ze mijn laatste rekening wegstrepen ben ik tevredenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:25 schreef ArTiC het volgende:
Mag hopen dat ze wat beters hebben. Hele vrijdagmiddag en avond onbereikbaar geweest. Privé én zakelijk
Geld terug doen ze zelden of nooit. Zal eerder gratis bellen of extra mb's worden o.i.d.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:35 schreef DrMarten het volgende:
Als ze mijn laatste rekening wegstrepen ben ik tevreden
Daar ben ik bang voor ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld terug doen ze zelden of nooit. Zal eerder gratis bellen of extra mb's worden o.i.d.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:26 schreef ArTiC het volgende:
Goede compensatie zou zijn: kosteloos contract ontbinden.
Hoezo dat? Gewoon de boel uitzetten, alles weggooien en zo'n schoonmaakdoekje erdoor halen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet weer waarom ik koelkast schoonmaken en vriezer ontdooien zolang heb uitgesteld. Wat een kutwerk, halve dag kwijt aan die onzin
Het verschil kan nooit heel groot geweest zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:22 schreef DrMarten het volgende:
Ah ik kan weer bellen. Tmobile doet het weer
Ik had laatst geen keus omdat de vriezer open was blijven staan. Was volgens mij ook de eerste keer.quote:
O ja, doekje erdoorheen en weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had laatst geen keus omdat de vriezer open was blijven staan. Was volgens mij ook de eerste keer.
Mjah, maar voordat het ijs er dan uit is... en dat lekgootje van mijn vriezer werkt niet, daarom met handoeken enzo werken om de vloer een beetje droog te houden. Kutwerk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo dat? Gewoon de boel uitzetten, alles weggooien en zo'n schoonmaakdoekje erdoor halen.
Te ver iig, heb honger, en geen zin om weer de deur uit te gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:42 schreef bamibij het volgende:
rijst eten bij je shoarma, doe normaal man. is de super zo ver weg dat je geen nieuwe pita's kan halen?
Misschien bel ik Ali of Achmed zo wel even, ik heb nog steeds honger (geen avondeten genuttigd).quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Te ver iig, heb honger, en geen zin om weer de deur uit te gaan.
De gehele dag lekker weer gehad hierquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:32 schreef DrMarten het volgende:
Wat een schijtweer
Maar wel weer een zooi boodschappen in huis
Het is hier sinds vanochtend nog geen seconde droog geweest. Dag lam op de bank hangen dusquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
De gehele dag lekker weer gehad hierNiet koud, lekker zonnig
datquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is hier sinds vanochtend nog geen seconde droog geweest. Dag lam op de bank hangen dus
Ja, wat een snertweer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is hier sinds vanochtend nog geen seconde droog geweest. Dag lam op de bank hangen dus
Je had er ook bij moeten gaan staan met een parapluquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, wat een snertweer.
De mooie plantjes op m'n balkon zijn helemaal naar de klote
je had ze natuulijk ff binnen kunnen zettenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, wat een snertweer.
De mooie plantjes op m'n balkon zijn helemaal naar de klote
Ze zitten in bakken vast aan de balustradequote:Op zondag 16 augustus 2015 20:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
je had ze natuulijk ff binnen kunnen zetten
Zat er serieus aan te denken om er plastic zakken overheen te doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had er ook bij moeten gaan staan met een paraplu
Je staat bij de buren al bekend als dat mens met die jungle?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten in bakken vast aan de balustradeDan krijg ik ze er niet meer op.
En weet je hoeveel planten ik heb
Alles is rozequote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je staat bij de buren al bekend als dat mens met die jungle?
En een gieter om ze water te geven!quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had er ook bij moeten gaan staan met een paraplu
Dat ben ikquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je staat bij de buren al bekend als dat mens met die jungle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ben ikHello JaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat ben ikHeb je nog wel ruimte om een stoel neer te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
Me Jane, you Tarzanquote:
Dat roze kleedje vooraan ligt op een bankjequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je nog wel ruimte om een stoel neer te zetten?
[..]
Dat ben ikZo vol is het bij mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wat niet is...quote:
Als er niemand voor gezorgd heeft kun je die wel afschrijven jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had ook een plant! Een basilicumplant
Zal inmiddels wel dood zijn na 2 weken weg.
Daar zou ik wel raad mee wetenquote:
How is this even possible?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:37 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga komende week een huis bekijken waar geen plant in de tuin te bekennen is
Mocht ik het huis kopen dat zet ik er misschien wel een paar plantenbakken in. Maar meer hoeft van mij ook niet.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mocht ik het huis kopen dat zet ik er misschien wel een paar plantenbakken in. Maar meer hoeft van mij ook niet.
Ik heb me dit jaar ingehouden want plantjes zijn prijzig, en de lente was een beetje laat. Heb nu planten due als het goed is meerjarig zijn en volgend jaar moet ik nieuw kunstgras kopen.quote:
Ik probeer veel te stekken of te zaaien. Verder een paar vaste planten. Geraniums gaan in de vensterbank in het portiek om te overwinteren. Hoeft niet duur te zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me dit jaar ingehouden want plantjes zijn prijzig, en de lente was een beetje laat. Heb nu planten due als het goed is meerjarig zijn en volgend jaar moet ik nieuw kunstgras kopen.
Of je moet iemand weten die het gratis voor me bijhoudtquote:
Oneerlijk verdeeldquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of je moet iemand weten die het gratis voor me bijhoudt
Ik heb echt helemaal niks met tuinieren.
Vorig jaar heb ik de halve lidl leeggekocht met perkgoed, maar dit jaar heb ik die aanbieding even gemist. Ik heb wel van alles gezaaid maar er is amper wat opgekomen. M'n rozenstruik wilde dit jaar niet, ik weet niet wat hem mankeert, en de heesters kunnen niet tegen de volle zon dus die legden ook het loodje. De hortensia trok de volle zon ook niet zo goed. Dus dan valt het allemaal een beetje tegenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer veel te stekken of te zaaien. Verder een paar vaste planten. Geraniums gaan in de vensterbank in het portiek om te overwinteren. Hoeft niet duur te zijn
Het is ook echt een leerprocesquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de halve lidl leeggekocht met perkgoed, maar dit jaar heb ik die aanbieding even gemist. Ik heb wel van alles gezaaid maar er is amper wat opgekomen. M'n rozenstruik wilde dit jaar niet, ik weet niet wat hem mankeert, en de heesters kunnen niet tegen de volle zon dus die legden ook het loodje. De hortensia trok de volle zon ook niet zo goed. Dus dan valt het allemaal een beetje tegenmaar dan weet ik dat voor volgend jaar.
Dat klinkt echt wel heel goed. Picsquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Bolchrysanten doen het wel heel mooien de fuchsia, geraniums, lobelia's en klavers ook. En dahlia's
en de clematis ook. Petunia's ook maar die willen veel water en moet je vrij vaak plukken.
Ik heb tot een uur of vijf de volle zon op het balkon, dus ik heb planten nodig die tegen hitte kunnen maar ook tegen een stevige plens water.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook echt een leerprocesIk let nu wel heel goed op wat ik waar zet/hang en zaai maar heel weinig, want alles wordt zo snel groot en dan is het niet meer leuk
Genoeg tropische planten te vindenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tot een uur of vijf de volle zon op het balkon, dus ik heb planten nodig die tegen hitte kunnen maar ook tegen een stevige plens water.
alles is nu een beetje verzopenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt echt wel heel goed. Pics
Still wanna seequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alles is nu een beetje verzopenzelfs de lampjes doen het niet.
Ja die stinkorchidee van een paar jaar geleden deed het verrassend goed buitenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Genoeg tropische planten te vinden
Zie je? Het heeft zo moeten zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die stinkorchidee van een paar jaar geleden deed het verrassend goed buiten
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als van de week de zo'n weer schijnt, zal ik een foto maken
Dat ding meurde zeg, kreeg er hoofdpijn van. Zie die soort nog weleens in tuincentra staan met het bordje "heerlijk geurend", die mensen zijn gek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je? Het heeft zo moeten zijn
Maar serieus, er zijn veel aziatische planten die tegen hitte kunnen, maar ook nog eens winterhard zijn.
Je kunt me altijd mailenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel een foto van twee jaar geleden maar die zet ik niet online want als je bekend bent met dit dorp weet je meteen waar ik woon
LOLquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding meurde zeg, kreeg er hoofdpijn van. Zie die soort nog weleens in tuincentra staan met het bordje "heerlijk geurend", die mensen zijn gek.
Helaas had ik niet alle onderdelen voor mijn automatische plantwatergeefinstallatie op tijd binnenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als er niemand voor gezorgd heeft kun je die wel afschrijven ja
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas had ik niet alle onderdelen voor mijn automatische plantwatergeefinstallatie op tijd binnen
Voor de toekomstquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Ze hebben nu deze potten bij de IKEA:
[ afbeelding ]
Hendig als je vaak vergeet water te geven
Ik ben al trots dat ik 3 planten in huis in leven kan houdenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oneerlijk verdeeld
Heeeeeeeeeeerlijk, beetje rommelen in de tuin
Goed begin van de week dus, zou tijd wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 07:43 schreef Q. het volgende:
ER IS KOFFIE OP KANTOOR! STOP DE PERSEN!
Tot zover deze nieuwsflits.
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:54 schreef stbabylon het volgende:
Zo, dat was weer een topweekend. Wel iets te lang in de kroeg gebleven en ongevraagd filosofisch advies gegeven
Ja op zich welquote:
Die stichting tegen geluidsoverlast daar gaat overuren draaien hoor ik alweer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja op zich wel
Gelukkig vrijdag alweer. En dan Stratenfestival, dus wordt nog beter (28 podia door de hele binnenstad met lokale muzikanten, terwijl de kermis ook draait, minstens 60.000 mensen, dus zelfs verboden voor fietsen)
De laatste rechtszaak was tegen het hoofdpodium van dat festival. Maar die hebben ze verloren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stichting tegen geluidsoverlast daar gaat overuren draaien hoor ik alweer.
Die lui willen van Zwolle toch één groot openluchtmuseum maken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De laatste rechtszaak was tegen het hoofdpodium van dat festival. Maar die hebben ze verloren.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een onderhuidse bult op m'n vingertop
Verdwijnt vanzelfquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een onderhuidse bult op m'n vingertop
Dat grote podium staat bij de grootste groep van de klagers in de voortuin.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Dus nu gaan ze alle kleinere podia 1 voor 1 proberen?
Dat zeer zekerquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dood bent verdwijnen al je problemen!![]()
[/R&P]
Zal best meevallenquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als de rest van m'n vinger
Aanstellers.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat grote podium staat bij de grootste groep van de klagers in de voortuin.
Was het gisteren klote weer bij jullie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:05 schreef stbabylon het volgende:
HET nummer voor vandaag (en gisteren)
Uiteindelijk is iedereen terminaal, als je maar lang genoeg wacht!quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:31 schreef Q. het volgende:
Als je dood bent verdwijnen al je problemen!![]()
[/R&P]
En de de cruesli weggooien?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Mmmm even de chocola uit de cruesli vissen.
Zolang ik wakker was, heeft het geregend (ik was wel pas om 14:30 wakker)quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het gisteren klote weer bij jullie?
Hier nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het gisteren klote weer bij jullie?
Oh. In Amsterdam gewoon warm en op terras gezeten. Alleen beetje bewolkt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ik wakker was, heeft het geregend (ik was wel pas om 14:30 wakker)
Droog is overrated. Nergens goed voor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het volgens mij sinds zaterdagochtend niet meer droog geweest
Nu is het hier net weer droog zo te zien. Moest door regen hier heen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo ongeveer inderdaad. gevolg, nu het weer zonniger wordt deze week, is een zeer vervelende grasveldquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij aflevering 4 ongeveer, ik weet het nog steeds niet zeker wat ik er van vind. Soms te sloom, soms weer niet. En ja, redelijk technisch, maar dat vind ik wel tof.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:04 schreef Godtje het volgende:
Gisteren begonnen aan Mr Robot. Wel erg technisch en wat te weinig verhaal Ep1
De trailer was tot nu toe beterquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 4 ongeveer, ik weet het nog steeds niet zeker wat ik er van vind. Soms te sloom, soms weer niet. En ja, redelijk technisch, maar dat vind ik wel tof.
Ben bij aflevering 6 nu dacht ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:04 schreef Godtje het volgende:
Gisteren begonnen aan Mr Robot. Wel erg technisch en wat te weinig verhaal Ep1
Geen idee. Gok het niet, tis net uit en Netflix kennende lopen die minimaal een seizoen achter.quote:
Ken serie niet, vanavond maar eens inlezenquote:
mijn broertje vind dat ik dat moet kijken. Maar ze hebben nog geen seizoen compleet, so why bother...quote:
Die twee halen ze nog wel denk ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
mijn broertje vind dat ik dat moet kijken. Maar ze hebben nog geen seizoen compleet, so why bother...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |