wat heeft dat met dik en lui te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
trapondersteuning![]()
ik weet wat het is
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:05 schreef Postbus100 het volgende:
Op mijn school fietsten leerlingen 20km naar school. Zonder trapondersteing. Wat een watjes nu![]()
Hé slimpie, je quote zelf dat de e-bike goedkoper is dan het OV. Dat betekent toch dat jongeren die nu in de bus zitten steeds meer op de e-bike gaan en dus juist meer gaan bewegen in plaats van minder...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:03 schreef KingRadler het volgende:
Steeds meer scholieren kopen een e-bike. Vooral in regio's waar jongeren ver moeten fietsen of het openbaar vervoer te wensen overlaat, gebeurt dat.
Dat merken veel fietsenwinkels, schrijft het Nederlands Dagblad dinsdag.
De e-bike wordt goedkoper en is ook steeds vaker tweedehands verkrijgbaar. Daarnaast hebben jongeren geen last van schaamte over elektrische trapondersteuning op de fiets. Ondanks de hoge kosten voor een e-bike is die vaak binnen twee jaar al goedkoper dan het openbaar vervoer.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_kopen_e-bike__.html
Ben hier totaal niet blij mee we worden steeds luier in Nederland. Niet vreemd dat mensen dikker worden.
Precies, scooter of busabbonnement. In alle gevallen is het goedkoper, nadeel is dat het regenpak nodig blijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat het vooral een vervanger is van de scooter/brommer die je steeds minder ziet. Dus juist meer beweging.
Nee elke ochtend 20 km moeten fietsen naar school is doodnormaal inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:05 schreef Postbus100 het volgende:
Op mijn school fietsten leerlingen 20km naar school. Zonder trapondersteing. Wat een watjes nu![]()
Dan faal je als ouder ook wel behoorlijk als je je kind 40 km op een dag laat fietsen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:05 schreef Postbus100 het volgende:
Niet iedereen woont in de randstadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:42 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Nee elke ochtend 20 km moeten fietsen naar school is doodnormaal inderdaad.
Nope, dus ik hoefde maar 12,5km te fietsen naar school. Was er na 6jaar wel goed klaar mee, dat welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad
Dat is juist een positieve ontwikkeling. Scooters en brommers zijn gewoon ondingen. Afschaffen van het AM rijbewijs is de volgende stap (gewoon een A of B rijbewijs verplichten voor een brommer of scooter). Dan elimineer je er een hoop debielen in het verkeer ermee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat het vooral een vervanger is van de scooter/brommer die je steeds minder ziet. Dus juist meer beweging.
En waarom faal je dan?? Heb het vroeger ook mijn hele middelbare school carrière gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Dan faal je als ouder ook wel behoorlijk als je je kind 40 km op een dag laat fietsen.
Ik zag je inderdaad nog wel eens fietsen, met van die verkleinde vingertjes omdat je ouders geen wanten konden betalen. Bij een forse windvlaag viel je om met die wuppentas van 450 kg en de gaten vielen in je schoenen. Wat een tijd he, daar werd je tenminste nog hard van. Watjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik fietste vroeger 100 KM naar school. Elke fucking dag opnieuw.
Verkleinde vingers?? Het zijn geen penersquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zag je inderdaad nog wel eens fietsen, met van die verkleinde vingertjes omdat je ouders geen wanten konden betalen. Bij een forse windvlaag viel je om met die wuppentas van 450 kg en de gaten vielen in je schoenen. Wat een tijd he, daar werd je tenminste nog hard van. Watjes tegenwoordig.
Autocorrectquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Verkleinde vingers?? Het zijn geen peners
Kan je ze idd beter niet naar school laten gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Dan faal je als ouder ook wel behoorlijk als je je kind 40 km op een dag laat fietsen.
Pls, ik fietste minstens het dubbelequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik fietste vroeger 100 KM naar school. Elke fucking dag opnieuw.
Niet wetende dat ik naar school fietste met 200 KG aan lood op de bagagedrager om mijn legs te trainenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, ik fietste minstens het dubbele
En soms had ik veel tussenuren, dus dan was het niet 2, maar 4x per dag.
Echt een pussy jij.
bike = motorfietsquote:
Waarom gebruik you daar de Engelse vertaling van het woord "benen"?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet wetende dat ik naar school fietste met 200 KG aan lood op de bagagedrager om mijn legs te trainen
Ik vind het ook frappant dat er staat van welk materiaal die 200 kg gemaakt was, want dat maakt echt totaal niet uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:03 schreef very het volgende:
[..]
Waarom gebruik you daar de Engelse vertaling van het woord "benen"?
Tuurlijk maakt dat wel uit. Als het 200kg piepschuim was, wat had dat met de aerodynamica gedaan denk je?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik vind het ook frappant dat er staat van welk materiaal die 200 kg gemaakt was, want dat maakt echt totaal niet uit.
De kritische KLB-user heeft het maar zwaar
Dit ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:55 schreef muscleboy het volgende:
mensen die hier gaan opscheppen over hoelang ze vroeger wel niet hebben gefietst
en je had zeker alleen suikerbieten te eten tijdens de oorlog?
3 km voor mij. Ik had jaarlijks 3 weken meer vrij dan jij. Moet je maar niet in een gat gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:11 schreef ems. het volgende:
School zat bij mij ook op 18km afstand en dat gingen we gewoon fietsen. Beetje gay die elektrische fietsen of ouders van mensen die hun waarschijnlijk-al-fysiek-ondergeschikte-kind met de bus laten gaan voor 2 uurtjes fietsen per dag.
Inderdaad, als je die fiets al hebt ga je niet zo gauw over naar een scooter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Tja..1986 het volgende:
haha dikzakquote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
Ook altijd als ik zeg dat ik een elektrische fiets heb, zeggen ze dingen als hoe ver ze vroeger naarr school fietsten of iets als "je bent toch geen bejaarde?"
Nee ik ben geen bejaarde, maar ik ben wel lui. Daarom ga ik altijd met de auto, behalve als ik wil drinken, dan neem ik de elektrische fiets. Die dingen zijn niet voor niks uitgevonden, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |