wat heeft dat met dik en lui te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
trapondersteuning![]()
ik weet wat het is
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:05 schreef Postbus100 het volgende:
Op mijn school fietsten leerlingen 20km naar school. Zonder trapondersteing. Wat een watjes nu![]()
Hé slimpie, je quote zelf dat de e-bike goedkoper is dan het OV. Dat betekent toch dat jongeren die nu in de bus zitten steeds meer op de e-bike gaan en dus juist meer gaan bewegen in plaats van minder...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:03 schreef KingRadler het volgende:
Steeds meer scholieren kopen een e-bike. Vooral in regio's waar jongeren ver moeten fietsen of het openbaar vervoer te wensen overlaat, gebeurt dat.
Dat merken veel fietsenwinkels, schrijft het Nederlands Dagblad dinsdag.
De e-bike wordt goedkoper en is ook steeds vaker tweedehands verkrijgbaar. Daarnaast hebben jongeren geen last van schaamte over elektrische trapondersteuning op de fiets. Ondanks de hoge kosten voor een e-bike is die vaak binnen twee jaar al goedkoper dan het openbaar vervoer.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_kopen_e-bike__.html
Ben hier totaal niet blij mee we worden steeds luier in Nederland. Niet vreemd dat mensen dikker worden.
Precies, scooter of busabbonnement. In alle gevallen is het goedkoper, nadeel is dat het regenpak nodig blijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat het vooral een vervanger is van de scooter/brommer die je steeds minder ziet. Dus juist meer beweging.
Nee elke ochtend 20 km moeten fietsen naar school is doodnormaal inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:05 schreef Postbus100 het volgende:
Op mijn school fietsten leerlingen 20km naar school. Zonder trapondersteing. Wat een watjes nu![]()
Dan faal je als ouder ook wel behoorlijk als je je kind 40 km op een dag laat fietsen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:05 schreef Postbus100 het volgende:
Niet iedereen woont in de randstadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:42 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Nee elke ochtend 20 km moeten fietsen naar school is doodnormaal inderdaad.
Nope, dus ik hoefde maar 12,5km te fietsen naar school. Was er na 6jaar wel goed klaar mee, dat welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad
Dat is juist een positieve ontwikkeling. Scooters en brommers zijn gewoon ondingen. Afschaffen van het AM rijbewijs is de volgende stap (gewoon een A of B rijbewijs verplichten voor een brommer of scooter). Dan elimineer je er een hoop debielen in het verkeer ermee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat het vooral een vervanger is van de scooter/brommer die je steeds minder ziet. Dus juist meer beweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |