Ik doe meestal Guinness, maar had ook vorig jaar herfstbok, dat was ook wel lekker.quote:
Stoofvlees in een rijke biersaus met friet, hoe kun je dat nou niet lustenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, net als zoveel dingen, en ik lust een hoop ook gewoon niet. Wat eten betreft ben ik gewoon echt 100% een boer.
Je moet de lekkerbekjes van Iglo eens proberen, dat is ook met bier. Echt een topshow.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel eens gerechten gehad waar bier in is verwerkt maar ik zou nog wel een keer een echte Vlaamse bierstoofpot willen hebben
Ik gok dat de Vlamingen er een zware quadrupel doorheen gooien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe meestal Guinness, maar had ook vorig jaar herfstbok, dat was ook wel lekker.
Ik doe het liever met een trapistquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe meestal Guinness, maar had ook vorig jaar herfstbok, dat was ook wel lekker.
Ik zeg toch niet dat ik dat niet lust .. dat zou ik eens moeten proberen. Ik had er nog niet eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stoofvlees in een rijke biersaus met friet, hoe kun je dat nou niet lusten
Daar doe je mijgeen plezier mee, broodje kroket met scherpe mosterd daarentegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn favoriete eten is broodje frikandel.
Bij dezequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dat niet lust .. dat zou ik eens moeten proberen. Ik had er nog niet eerder van gehoord.
Mijn bierkennis is nogal beperkt, vandaar.quote:
Zou het ook met cider kunnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn bierkennis is nogal beperkt, vandaar.
Wij wonen boven de rivieren hèquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij deze
Al heb je bij de lokale snackbar toch ook wel iets als een frietje stoofvlees? Zoiets, alleen dan met bier is het veel lekkerder
Vast wel, met rode wijn kan het ook, doen fransen veel.quote:
Gewoon een Belgische tripel van zo'n 8% pakken en dan zit je meestal wel goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hebben hier heul geen friet, alleen patat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij deze
Al heb je bij de lokale snackbar toch ook wel iets als een frietje stoofvlees? Zoiets, alleen dan met bier is het veel lekkerder
Ik denk dat er heel veel mogelijk is, een donker biertje zou voor mij meer voor de hand liggen dan een tripel, maar ik geloof best dat ook een tripel goed er doorheen smaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Noted, overeen maandje of twee is het er wel weer weer voor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een Belgische tripel van zo'n 8% pakken en dan zit je meestal wel goed
Patatje stoofvlees dan, kan me niet voorstellen dat ze dat boven de rivieren niet kennen.quote:
Grieken ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast wel, met rode wijn kan het ook, doen fransen veel.
Nooit gezien, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Patatje stoofvlees dan, kan me niet voorstellen dat ze dat boven de rivieren niet kennen.
LTVDK woont in Limburg, misschien heeft dat er iets mee te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb altijd alleen maar donker bier geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel mogelijk is, een donker biertje zou voor mij meer voor de hand liggen dan een tripel, maar ik geloof best dat ook een tripel goed er doorheen smaakt.
Ik wel, maar ik maak dan zelf limburgs zoervlies, zie het hier eigenlijk nooit in de snackbar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Patatje stoofvlees dan, kan me niet voorstellen dat ze dat boven de rivieren niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |