Ja natuurlijk bedoel ik die, volgens mij kun je die sticks namelijk ook gewoon in NL kopen.quote:
Vroeger dacht ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoel ik die, volgens mij kun je die sticks namelijk ook gewoon in NL kopen.
Ik kan die Bready wel op Amazon.de vinden, 19 euro voor 2 doosjesquote:
Hopelijk komt Duitsland ons binnenkort annexeren.quote:
Ruim een jaar geleden riepen ze al dat die bready's voorlopig niet naar NL zouden komen omdat ze Italie voorrang geven. Het is hier nu nog steeds niet geintroduceerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoel ik die, volgens mij kun je die sticks namelijk ook gewoon in NL kopen.
Uhh... Als ze dat smerige brood maar daar laten dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Duitsland ons binnenkort annexeren.
Nou ja zeg, doe even een beetje aardiger tegen onze grote broer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh... Als ze dat smerige brood maar daar laten dan.
Wat een huftersquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ruim een jaar geleden riepen ze al dat die bready's voorlopig niet naar NL zouden komen omdat ze Italie voorrang geven. Het is hier nu nog steeds niet geintroduceerd.
Nee dat brood is echt niet te vreten. En ze hebben ook geen hagelslag...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, doe even een beetje aardiger tegen onze grote broer.
Wat is er zo raar aan dat brood dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat brood is echt niet te vreten. En ze hebben ook geen hagelslag...
Vreemde smaak. Echt zo Duits...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dat brood dan?
Dan willen wij weten uit welk land!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens wat broodjes eten btw.
Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan willen wij weten uit welk land!
Echt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soepstengels met chocoladepasta.
Fantastisch.
Ik heb tegenwoordig alleen maar zuurdesem en speltbrood #hipsterstylo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van dat lekkere zuurdesem brood. Omnomnom.
Ja, dat is lekker, met smeerkaas ook, maar niet tegelijk natuurlijk.quote:
Niet dat er nog heel veel anders te krijgen is bij de AH ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alleen maar zuurdesem en speltbrood #hipsterstylo.
Ik ga naar de bakkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat er nog heel veel anders te krijgen is bij de AH ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |