Zie: http://deminstbekendenederlander.nl/quote:Het aantal Bekende Nederlanders escaleert totaal uit de hand. Showbizzsites staan vol met verhalen over personen die niemand kent. Om orde te scheppen in de chaos is er nu de verkiezing van de Minst Bekende Nederlander. Zestien vaag bekende personen strijden om deze prestigieuze prijs. Stemmen maar!
De eerste ronde ken ik allemaal....quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie: http://deminstbekendenederlander.nl/
Uitstekend initiatief!
Ik kan alleen voor de 3e stemmen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De eerste ronde ken ik allemaal....
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dan is dat het. heb nog niet gestemd namelijk
Die linker en die rechter niet. Toen ik later las wat ze zoal deden, snapte ik ook waarom ik ze niet ken. Ik kijk geen soaps en ik kijk ook geen bagger-tv zoals RTL 5.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik herkende ze allemaal... Welke herkende je niet?
Ik herkende alleen qua naam die Kamerling, maar dat zal vast de dochter van zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik herkende ze allemaal... Welke herkende je niet?
zus toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik herkende alleen qua naam die Kamerling, maar dat zal vast de dochter van zijn.
Even iets beter opletten, het is natuurlijk de zus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik herkende alleen qua naam die Kamerling, maar dat zal vast de dochter van zijn.
Ja zo goed ken ik ze dusquote:
Misschien, dat ligt er maar net aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:50 schreef iiemand het volgende:
TIJD VOOR ACTIE.! !! ! ! !
GaAt EeN fOkKeR dEzE aVoNd MeT iEmAnD nAaR bEd?
Hoe ligt dat eraan? Lepeltje-lepeltje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien, dat ligt er maar net aan.
Ik kende Dirk Taat niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie: http://deminstbekendenederlander.nl/
Uitstekend initiatief!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ligt dat eraan? Lepeltje-lepeltje?
Is dit lekker? En in welke supermarkt is dit te vinden?quote:
Ik eet het nuquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijg ik trek in dit, helaas nooit in Nederland kunnen vinden
[ afbeelding ]
Duitse supermarktquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit lekker? En in welke supermarkt is dit te vinden?
Verkopen ze die dingen in DLD dan? Dacht alleen in Italië, al ben ik ze vorig jaar ergens in een nikszeggend dorp in de Ardennen tegengekomenquote:
Kom niet hatenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soepstengels met chocoladepasta.
Fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |