30 Euro geboden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:07 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
te koop, Until Dawn voor 35 euro inclusief
Volgens mij is het meer een korte game en willen de meeste de game maar 1 keer uitspelen, ondanks dat je meerdere keuzes hebt in het spel.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Orbeatle het volgende:
Iedereen is hier massaal Until Dawn aan het verkopen.
Kan ik daaruit opmaken dat de game tegenvalt? Of trek ik dan de verkeerde conclusie.
Denk dat dat de lading niet helemaal dekt nee. In untill Dawn draait het voornamelijk om het verhaal en de keuzes die je daarin maakt. Het 'game-aspect' is erg klein. Als je de meeste verhalen al hebt gezien, dan stappen de meeste spelers weer over naar een volgend spel.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Orbeatle het volgende:
Kan ik daaruit opmaken dat de game tegenvalt? Of trek ik dan de verkeerde conclusie.
Mooi, dan moet het mij ook nog wel gaan lukken de game hier op de kop te tikkenquote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk dat dat de lading niet helemaal dekt nee. In untill Dawn draait het voornamelijk om het verhaal en de keuzes die je daarin maakt. Het 'game-aspect' is erg klein. Als je de meeste verhalen al hebt gezien, dan stappen de meeste spelers weer over naar een volgend spel.
Het spel zelf is bijzonder populair en zolang ze spelen, vinden de meeste gamers dit een tof spel.
Ik verwacht dat er binnenkort nog wel 10 FOK!-users gaan proberen om dit spel te verkopen.
Ik verwacht dat je hem volgende week hier al voor ¤25,- kan krijgenquote:Op zondag 20 september 2015 13:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mooi, dan moet het mij ook nog wel gaan lukken de game hier op de kop te tikken. Het concept van die game sprak me namelijk wel aan al heb ik me er verder nog niet echt heel erg in verdiept.
Er mankeert niks aan de game. Het is juist goed maar als je het verhaal meerdere keren hebt gespeeld is het wel klaar.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Orbeatle het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2015 22:31 schreef Silvanovisch het volgende:
Gezocht: The Witcher 3 + GTA V. Ik bied 25eu per game.
Heb GTA V voor je, 25 euro is oke. PM.quote:Op zondag 20 september 2015 22:31 schreef Silvanovisch het volgende:
Gezocht: The Witcher 3 + GTA V. Ik bied 25eu per game.
Sorry voor mijn late reactie. AC BF helaas al uitgespeeld.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:00 schreef 75020 het volgende:
[..]
Interesse in Assassins Creed Black Flag?
Hmm.. die heb ik hier nog wel liggen. Wat wil je er voor geven?quote:
27 inclusief.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hmm.. die heb ik hier nog wel liggen. Wat wil je er voor geven?
Hij is nieuw te krijgen voor 20..quote:Op woensdag 23 september 2015 21:05 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb Assassins Creed Unity uitgespeeld dus die mag weg. Vraagprijs 20 euro
Helaas, 5 minuten in dezequote:Op dinsdag 22 september 2015 18:21 schreef Beaudelaire het volgende:
In een kwartiertje een deal gemaakt. Dat moet een record zijn.
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Helaas, 5 minuten in deze
V&A / [TK] Metal Gear Solid V The Phantom Pain day one ed. (PS4)
Denk het niet, post komt meestal rond 1 uur en ik moet straks werken dus kan er pas om 23.30 mee aan de slag als ik thuis ben. Dan hem even laten installeren zodat ik vrijdag ochtend een begin kan maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je 'm al binnen toevallig ?
Ah okay, ik hoor 't nog wel even dan.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Denk het niet, post komt meestal rond 1 uur en ik moet straks werken dus kan er pas om 23.30 mee aan de slag als ik thuis ben. Dan hem even laten installeren zodat ik vrijdag ochtend een begin kan maken.
25 incl DLquote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop:
Dying Light (27,50 incl.)
The Evil Within (15 incl.)
Until Dawn (35 incl.)
Sorry Dying Light was al verkocht via Tweakers. Moest het hier nog even wijzigen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:21 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
25 incl DL
Eventueel wil ik DL en UD beiden voor 40
Ik wil the evil within wel als je hem nog hebtquote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop:
Dying Light (27,50 incl.)
The Evil Within (15 incl.)
Until Dawn (35 incl.)
Heb ik nog jaquote:Op maandag 28 september 2015 17:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik wil the evil within wel als je hem nog hebt
Gedaan.quote:Op maandag 28 september 2015 18:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb ik nog ja
Stuur me maar een dm.
Dying Light heb ik toch weer beschikbaar. 40 euro voor DL en UD vind ik helaas te weinig.quote:Op zondag 27 september 2015 23:21 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
25 incl DL
Eventueel wil ik DL en UD beiden voor 40
50 excl danquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dying Light heb ik toch weer beschikbaar. 40 euro voor DL en UD vind ik helaas te weinig.
Ah ik kan deze maand alleen 50 kwijtquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
55 excl. wil ik nog wel doen. Anders zit ik 20 euro onder mijn vraagprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |