En dit. Een joint is de dag erna je bloed nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En 2 glaasjes wijn is wel beter voor je dan elke dag blowen.
Ja dat zei ik zelf ook, maar is het minder erg omdat de schade niet lichamelijk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lichamelijk is het veel minder erg ja.
Je weet toch wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo schadelijk aan een enkel glaasje wijn een paar keer per week dan?
Ondervind je toch minder last van dan een paar avonden per week blowen denk ik zo.
Waar zie je die dan nog zo veel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoel vooral jongeren die blowen zo`n big deal vinden maar wel elk weekend lam in de kroeg staan. is gewoon krom
Ik vind juist nog steeds dat softdrugs te veel wordt gebagatelliseerd, zeker omdat er imo veel meer hard drugs zijn waar ik minder problemen mee heb. Wiet is echt een raar spul waar je echt fatsoenlijk verslaafd aan kan raken en veel meer gebruikt kan worden als uitvlucht dan vele andere middelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.
Maar dat bagatelliseren van alcohol en te groot maken van softdrugs wordt door veel mensen wel gedaan. Bedoel jou dan niet hoor![]()
Maar die dan ook niet erkennen dat alcohol gewoon een dikke harddrug is, want ja, glaasje wijn is toch gezond, en je kan het toch gewoon in de supermarkt kopen![]()
Ja uh. Gaat niet helemaal op natuurlijk
Nou ja, ik ken die mensen eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel?
Ik bedoel niet mensen die een glaasje wijn bij het eten drinken.
Ik bedoel vooral jongeren die blowen zo`n big deal vinden maar wel elk weekend lam in de kroeg staan. is gewoon krom
Dat ligt aan de mate waarin je gebruikt ook. Maar misschien niet neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zei ik zelf ook, maar is het minder erg omdat de schade niet lichamelijk is?
karina is een geil en of wijfquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf is die karina gif ding. Vaak voorbij zien komen.
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik heb vroeger regelmatig mensen gekend die deden alsof je een halve junk was als je een jointje rookte maar elk weekend straalbezopen warenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken die mensen eigenlijk niet.
Heeft echt ook vooral met de cultuur eromheen te maken. Zelfs de reggae cultuur wordt al jaren als duf gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaan
hier is drenthe trouwens
Of G want als je het opdrinkt lijkt het toch minder erg ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaan
hier is drenthe trouwens
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb vroeger regelmatig mensen gekend die deden alsof je een halve junk was als je een jointje rookte maar elk weekend straalbezopen waren
110 ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?
0.5kcal per ml.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?
Dat snap ik echt nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft echt ook vooral met de cultuur eromheen te maken. Zelfs de reggae cultuur wordt al jaren als duf gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |