quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Curry's enzo eet ik ook zonder rijst. Anders wordt er extra pan vies en hou ik teveel van de curry over. :$
Mwah, ze kent haar kwaliteitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten vooral hun rijbewijs inleveren
Sociosquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Toen ik nog in Emmen woonde was er maar 1 trein, 1 spoor
De trein naar Zwolle
En weer terug
En nog waren er dagelijks figuren die het voor elkaar wisten te krijgen om te vraegen:
ISS DIT DE TREIN NAAR ZWOLLE??
's Nachts rijden zou ik niet perse erg vinden omdat het dan juist rustig is op de wegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahh oke
volgens mij hebben best veel mensen rijangst
mijn moeder wil ook niet 's nachts rijden en ook niet verder dan XX km van haar woonplaats
Ohja, en niet door steden
de pokérapquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn wel gelijk heftige plannen
welk liedje ga jij zingen
die van angelo zeker 23 cmquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt helft van de keren dat ik met de trein ga
[..]
En wie had de grootste?
Hahah jezusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
De trein naar Zwolle
En weer terug
En nog waren er dagelijks figuren die het voor elkaar wisten te krijgen om te vragen:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
De trein naar Zwolle
En weer terug
En nog waren er dagelijks figuren die het voor elkaar wisten te krijgen om te vragen:
23, wow.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die van angelo zeker 23 cm
alleen hij kon er iets minder van
die van direm 16 ongeveer
maar ja die jongen is te lief
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
De trein naar Zwolle
En weer terug
Vond het zonde om mijn rijbewijs niet te proberen alsnog te halen na 80 lessen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen die rijden eng vind, rijbewijs inleveren.
Dan blijft de weg voor mensen die wel kunnen rijden.
Kunnen we de snelheid ook wat opvoeren naar 160.
alsof dat zin heeft in NLquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
9 rijlessen maar gehad gelukkig. Dus viel mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt spijt van ook dat ik rijlessen heb genomen
Had dat geld veel beter kunnen gebruiken. Maar werd gepusht door ouders
Wtfquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
9 rijlessen maar gehad gelukkig. Dus viel mee.
Af en toe een Porsche die er met 200 langs knalt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snelweg vond ik wel altijd het chillste ja
Niks moeilijks aan
Beetje inhalen, gas geven en opletten dat je niet te hard gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Af en toe een Porsche die er met 200 langs knalt.
Heeft toch geen zin. 160 haal je meestal niet met het drukke verkeer en de vele op- en afritten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was m'n rijbewijs verder na 6 maanden bijna kwijt dus over verkeersveiligheid mag ik niet meer praten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje inhalen, gas geven en opletten dat je niet te hard gaat.
Beter dan door de stad rijden waar allemaal fietsen, voetgangers en andere auto's zijn
Ik op theorie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een keer gezakt
dat was wel jammer
Eerste les toen ik koppeling op moest laten komen, telkens ging het foutquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond alles aan autorijden zo moeilijk.
ik vier keerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een keer gezakt
dat was wel jammer
Natuurlijk, maar snelweg is ook wel oppassen. Die 5 minuten naar de snelweg toe let je automatisch wel op, maar ook op de snelweg worden soms capriolen uitgehaald, terwijl je dan vaak half weg aan het dromen bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje inhalen, gas geven en opletten dat je niet te hard gaat.
Beter dan door de stad rijden waar allemaal fietsen, voetgangers en andere auto's zijn
Ik ben een keer door het ijs gezakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een keer gezakt
dat was wel jammer
Ik mocht de eerste les alleen maar sturen en gas geven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste les toen ik koppeling op moest laten komen, telkens ging het fout
theorie 3x over gedaanquote:
en gevaarlijk als het diep isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een keer door het ijs gezakt.
Dat was ook wel jammer
En kankikoud
Rij jij ook altijd te hard door woonwijken dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was m'n rijbewijs verder na 6 maanden bijna kwijt dus over verkeersveiligheid mag ik niet meer praten.
Ik rij nu nog maar zelden te hard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rij jij ook altijd te hard door woonwijken dan?
Ja maar veel minder dingen waar je op moet letten, aangezien je toch allemaal dezelfde kant op gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar snelweg is ook wel oppassen. Die 5 minuten naar de snelweg toe let je automatisch wel op, maar ook op de snelweg worden soms capriolen uitgehaald, terwijl je dan vaak half weg aan het dromen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |