ik hou juist van strakke kleurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik hou er juist van dat soort dingen in kleurtjes te kopen. Zwart of grijs of wit is zo saai
Lekker varrieren met groente en vlees.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gevarieerd genoeg eten zonder rijst,pasta en gekookte aardappelen te moeten eten.
Zoveel producten, dus zou niet weten waarom mensen perse daaraan vasthouden
Zuid Italie is prachtig veel vis, Florence erg veel vlees.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op vlees en vis
Groente, vlees, vis, noten, deegquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker varrieren met groente en vlees.
Eens, ik had ook graag een gekleurde auto gewild. Helaas moet ik het met een grijze doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik hou er juist van dat soort dingen in kleurtjes te kopen. Zwart of grijs of wit is zo saai
Rood vind ik wel mooie kleur voor auto`squote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, ik had ook graag een gekleurde auto gewild. Helaas moet ik het met een grijze doen.
Pauperkleur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood vind ik wel mooie kleur voor auto`s
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo datquote:
In het begin maakte ik nog wel pasta of rijst met groente enzo erbij. Maar toen ik ontdekte dat ik de pasta en rijst eigenlijk veel minder lekker vond dan de groente ging ik gewoon veel meer van de groente maken en liet ik de pasta enzo maar zitten.quote:
Lekker laten zitten inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Scheelt ook weer schoonmaakwerk als je iemand schept.
Een beetje auto moet je gewoon in een klassieke kleur hebben.quote:
Niet voor elke, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met pasta en rijst. Het is bordopvulling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het begin maakte ik nog wel pasta of rijst met groente enzo erbij. Maar toen ik ontdekte dat ik de pasta en rijst eigenlijk veel minder lekker vond dan de groente ging ik gewoon veel meer van de groente maken en liet ik de pasta enzo maar zitten.
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet voor elke, maar je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Dit ziet toch beter uit dan hieronder
[ afbeelding ]
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou dat zeker ook wel van je chick willen als je wat kgtjes teveel heeft
Precies. Slap gelul verder van iemand die toch nooit een auto zal bezitten maar okequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet voor elke, maar je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Dit ziet toch beter uit dan hieronder
[ afbeelding ]
Dit wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder boeien auto's me nog minder dan de curling kampioenschappen van Macedonië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |