SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, slim van de pcm!
Amsel, wij gebruiken ook zo'n karretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetfilmpje wilde ik ook uploaden, maar photobucket is een hoerenapp.
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Als je t over het principeakkoord voornoverheidsambtenaren hebt, volgens mij is daar nog geen CAO uitgekomen. In t onderwijs hebben we nu helemaal geen cao want de vorige is opgezegd door de werkgevers, de politie protesteert door, geen idee wat jouw vakorganisatie en bonden geregeld hebben...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:58 schreef Cholula het volgende:
Dat geld krijg ik wel, maar dan pas in september en dat vind ik stom! Het schijnt dat we dan ook ¤500 extra krijgen eenmalig (of is dat al weer van tafel, ik weet het even niet) en dan dus twee maanden ¤300. Nu dus nog even de tanden op elkaar.
Uk gaat rond half acht onder de douche en daarna het bed in. Ik denk niet dat zijn luier het houdt tot de volgende ochtend en alles daartussenin is dus Heel Hard Huilen.
Zo'n kleed, maar dan met allemaal kleurtjes, heeft mijn schoonmoeder. Geweldig leuk maar na verloop van tijd gaat 'ie wel pluizen en dan blijf je pluizen uit monden vissen zeg maar. Desalniettemin wil ik 'm denk ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef JufMariska het volgende:
Oh, en IMA & Kwak, vinden jullie dit ook mooi? (Wij wel!!) http://bolletjeskleed.nl/(...)y-felt-ball-rug.html
Ja heel mooi. En maar 245 euro! (voor een sample van 15*20cmquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef JufMariska het volgende:
Oh, en IMA & Kwak, vinden jullie dit ook mooi? (Wij wel!!) http://bolletjeskleed.nl/(...)y-felt-ball-rug.html
Nee, een sample kost ¤ 25quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja heel mooi. En maar 245 euro! (voor een sample van 15*20cm![]()
)
Oh *phew*quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, een sample kost ¤ 25(er staat -¤245)
Ja, daarin worden we niet teleurgesteld... Wat een geld hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh *phew*
Maar een kleed van 170*200 is wel gewoon 765 euro hoor
Ik heb er 1 met kleurtjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef JufMariska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, want ze begint te lachen. Echt te lachen. Niet alleen maar stuipjes. Nohhhh.![]()
Ja die invoerrechten is hit amd miss vrees ik...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk Kwak! Society6?Ik heb een kussenhoes met het 3e patroon
![]()
en geen extra invoerrechten aan de deur hier![]()
Ze zijn leuk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja die invoerrechten is hit amd miss vrees ik...
Ik wil van de ontwerpster van die derde een paar prints voor aan de muur. Hele verschillende maar door de hand past het wel bij elkaar.
Ja, ik ook! Maar ook heel duur inderfaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef JufMariska het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:37 schreef lunapuella het volgende:
Over spammen gesproken... K probeert te duimen, maar heeft de motoriek nog niet helemaal onder de knie.
Oh wat een popjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo schattig!
Kwak
Over spammen gesproken... K probeert te duimen, maar heeft de motoriek nog niet helemaal onder de knie.
Cuuuuute!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet R ook. Heel geconcentreerd en scheel van de inspanning brengt ze dan dr handje naar dr mond. En als ie er dan bíjna is, schiet ie er voorbij of in dr oog of zo.![]()
Ben je nog een gesprek aan gegaan op het huidige kdv?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:11 schreef Loj het volgende:
Argh, zo irritant NTS!
En oh zo schattig Luna!
Hier is Js alweer ziek' de derde keer deze vakantieleuk hoor dat kdv
Ik heb trouwens met twee andere kdv's hier in de buurt gemaild met de vraag of er plek is en zo ja of we een rondleiding kunnen krijgen. Op een van die twee willen we stiekem al heel lang onze kinderen, maar dan zijn we wel ¤70,- pm extra kwijt (en dan krijgen we ook geen warme maaltijd en babyvoeding)
Jemig Geppie...ze viel dus pas om half f*cking 5 in slaap?! En ze is de hele avond/nacht wakker geweest? Hoe hou je het volquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef geppie het volgende:
[..]
Ben je nog een gesprek aan gegaan op het huidige kdv?
Sjemig wat ben ik gaar. Ben om half drie nog een krap uurtje gaan wandelen met kind in de tula. Toen was ze wel vrolijken heeft naar de halve kattenbevolking van Alkmaar gezwaaid onder luid 'Poe(s) Poe(s)' geroep. Ik ben zo blij dat ik niemand tegen kwam
wij deden s avonds op de bank Melba weleens naquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:53 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Doet R ook. Heel geconcentreerd en scheel van de inspanning brengt ze dan dr handje naar dr mond. En als ie er dan bíjna is, schiet ie er voorbij of in dr oog of zo.
Dat ja, en er idd bij hijgen en lebberen als een geil, oud mannetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij deden s avonds op de bank Melba weleens na![]()
zo van, ik wil aan iets happen, en beweeg heel wild mijn hoofd en doe korte hijgjes, en als ik er dan bijijijna ben dan hap ik ernaast
Een wasbare luier. ♡quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:43 schreef Minarosa het volgende:
Aaah te lief Spring! Wat is dat voor zacht broekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg mooi![]()
De "specht" bij je tepelsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij deden s avonds op de bank Melba weleens na![]()
zo van, ik wil aan iets happen, en beweeg heel wild mijn hoofd en doe korte hijgjes, en als ik er dan bijijijna ben dan hap ik ernaast
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:40 schreef twist02 het volgende:
Oké als ik tussen de vloerkleden op zoek moet naar baby-gerelateerde posts ga ik me dus echt niet schuldig voelen dat ik niet bijgelezen bendaar trek ik de grens
![]()
Minion net ook weer even gauw gewogen: 5950gr![]()
Dus keurig op d'r +1 lijntje
https://i.chzbgr.com/maxW500/8356501760/h1A421EC7/quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo nog even op alle leuke filmpjes en plaatjes reageren maar ik heb zowaar een drukke dag op kantoor omgbbqsauce!
Gnorf!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]voor Minion
enneh, mooi, dan heb je dat meteen afgeleerd, schuldig voelen
[..]
https://i.chzbgr.com/maxW500/8356501760/h1A421EC7/
Niet echt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef geppie het volgende:
[..]
Ben je nog een gesprek aan gegaan op het huidige kdv?
Speen lijkt me prima.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:11 schreef kazy het volgende:
Jeetje DaD wat een debiel! Sommige mensen..
Pff hier een onrustige nacht en dag. Vannacht pas om 0.30 M. in slaap gekregen. Daarvoor was ik al vanaf 22.00 uur bezig met voeden, troosten, etc. 's Nachts nog een keer lang bezig geweest met voeden en daarna was ze een hele tijd wakkerVandaag overdag wil ze weer nauwelijks slapen, terwijl ze overduidelijk kapot is. Ook zelf in slaap vallen kan ze (nog) niet en dat is sons best frustrerend.
In slaap vallen lukt nu sowieso alleen met pink of aan de borst. Ik ben nu sterk aan het overwegen om de speen maar vast te introduceren want iedere keer die pink in haar mond stoppen vind ik ook niks (en dan heb ik ruimschoots gevoed dus honger lijkt het niet te zijn). Bv loopt goed dus dan zou een speentje mogen toch?
"Gelukkig maar" dat je deze man niet bent tegengekomen in een rustig straatje in je eentje. Wat een griezel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja echt bizar. Ten overstaan van een vol terras bij de Drie Gezusters, natuurlijk.. En als je Baard kent, die is echt hartstikke zachtaardig, maar hij was kwáád.
.
Ik heb ze van www.opkleinevoet.nl die hebben allerlei merken. Overal staat per merk een eigen maattabel bij. Ik heb maat 12 cm, komt neer op maat 19 vlgs mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:54 schreef Hilmo het volgende:
Dad, wat eng!
Kruipslofjes he. Ik zag de foto van sq. Hier in Duitsland alle babywinkels ingegaan maar overal hebben ze dezelfde van 40/45¤![]()
Voor schoentjes vind ik dat al duur maar slofjes had ik andere prijs in gedachte. Waar oh waar te vinden, eventueel online maar dan niet met te hoge verzendkosten? En welke maat hebben jullie gedaan? R heeft voet grootte 11 cm ongeveer. Dat zou maat 19 zijn maar met een cm speling eerder maar 20.
Oei, ik denk dat M mij tegen had moeten houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij komen met thuis uit de stad. Date gehad met Mariska, J. en Lucas.. En bijna in een knokpartij beland.
.
We liepen door de stad, ik had I in de draagdoek, toen er een nogal opgefokte man op me af kwam. 'Jij hebt verstand toch? Je ziet er verstandig uit.' Ik kon natuurlijk niet anders dan dat beamen.. Begon ie vervolgens te roepen waarom ik mijn kind dan in levensgevaar bracht door hem zo te dragen. 'Als je valt, is je kind hartstikke dood!' Ik was er wel al een beetje klaar mee en chagrijnig van, dus ik zei iets in de trant van dat een kind in een kinderwagen ook dood is als die de straat op rolt en er komt net een auto aan. Vroeg die kerel of ie zijn punt moest demonstreren.
. Daarvan werd Baard zó boos, dat hij hem aangevlogen was als ik niet aan zijn arm was gaan hangen. Heb Baard meegetrokken de andere kant op, en die kerel liep uiteindelijk ook weg, maar wát een idioot!
Dit ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Oei, ik denk dat [s]M[/a] Man mij tegen had moeten houden.
Dat je je mening wilt opdringen is al erg genoeg, maar dreigen met het doodgooien van je kind ( zo vat ik het op ja) OMG wat een *****.![]()
![]()
Aangifte doen?
Nou kan ik welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:38 schreef -Spring het volgende:
Wie heeft het woord 'egopost' bedacht? *erger*
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Nou kan ik weldoen, maar dat mag ook al niet meer
I know, en als ik me er echt schuldig over zou voelen zou ik wel alsnog op iedereen gereageerd hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:59 schreef -Spring het volgende:
[..]Niet vanwege het woord zelf, maar omdat je je schijnbaar denkt te moeten verontschuldigen omdat je niet bent bijgelezen.
Doe.normaal. Het is een babytopic op een openbaar forum. Geen whatsapp-groepje. En dan nog.
Niets persoonlijks, hoor, maar we mmaken het onszelf zo moeilijk.
Erger nog, je had wél bijgelezen want je wist dat het over tapijten ging.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef ingee het volgende:
[..]
I know, en als ik me er echt schuldig over zou voelen zou ik wel alsnog op iedereen gereageerd hebben.
Dus het is nog valse schaamte ook.
Deze mag nog wel he?
Das m'n favoriet namelijk.
Tapijten? Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Erger nog, je had wél bijgelezen want je wist dat het over tapijten ging.![]()
Vleesch.
je bedoelt... dat ik.... whatsapp groepjes.... wél bij moet lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:59 schreef -Spring het volgende:
[..]Niet vanwege het woord zelf, maar omdat je je schijnbaar denkt te moeten verontschuldigen omdat je niet bent bijgelezen.
Doe.normaal. Het is een babytopic op een openbaar forum. Geen whatsapp-groepje. En dan nog.
Niets persoonlijks, hoor, maar we mmaken het onszelf zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
![]()
![]()
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest vandaag nog aan Sjaak denken toen ik bij de AH een minicactus te koop zag staan.![]()
Als je net zo sociaal gehandicapt als ik ben niet hoor. ♡quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je bedoelt... dat ik.... whatsapp groepjes.... wél bij moet lezen
Haha minicactusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik moest vandaag nog aan Sjaak denken toen ik bij de AH een minicactus te koop zag staan.
Is het een verticale groep of is Ow (jonger dan dat ik in mijn hoofd heb) ook nog een dreumes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:04 schreef Loj het volgende:
[..]
Niet echt.
Alleen toen ik gisteren de jongens ging ophalen bleek dat Ow maar een half uurtje had buitengespeeld, omdat ze het voor alle baby's (en net dreumessen) niet lekker genoeg vonden buiten.
Er waren ook geen werkjes gedaan (geen tijd voor) en er liepen twee gestresste leidsters rond. De samenstelling van de groep klopt gewoon niet.
En omdat ik al vaker twijfels heb gehad is dit misschien toch wel het moment om eens rond te kijken
Moet je zelf zorgen voor een nieuwe huurder dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef JufMariska het volgende:
Minicactus(Zowel bij ah als de feauteau
)
Hier potentiële nieuwe huurders op visite gehad, duimduim! Bij alle klus-punten in ons huis zei zij 'ohhh zin om dat aan te gaan pakken'
![]()
En nu uk in bed smurven
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
![]()
![]()
Nom nom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zojuist het eerste speeltje voor Y gekocht. Alles waar ze nu mee speelt was kado. Maar we hadden nog wat bol bonnen, en man had maar tot zoveel euro iets nodig. Dus mocht ik wat 'voor mezelf' uitkiezen. Het is vanaf 6 maanden, dus mooi op tijd gekocht.
En ze slaapt nu weer op haar eigen kamertje. Het ging zo goed laatst, op onze slaapkamer is er gewoon teveel overlast nu. Dus dan maar iets eerder. End of an era. Maar het is goed zo.![]()
![]()
Dat is inderdaad niet erg veel. Maar ze doet het er goed op, toch? Ik heb geen idee wat Suze eet maar dat is ook de ene avond meer dan de andere avondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ah wat sneu soes
Hoeveel avondeten eten jullie baby's ongeveer?
Ik heb net even afgewogen wat Mauw zo ongeveer heeft doorgeslikt en dat was ongeveer 50 gram. Voornamelijk courgette ook, dus ongeveer zes calorieën aan avondeten. Couscous blieft ze niet. Daarna een paar hapjes volle kwark. Da's toch redelijk karig?
Dat gaat hier precies zo! Alles wat ik Rapley / in stukjes aanbied eet ze niet heel veel van. Stamppotjes en smeuige dingen als pasta met saus of rijst met groente (zeg maar alles wat ik moet voerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet nooit, maar tot vandaag at ze aan calorieën ook bar weinig bij het avondeten. Een hele paprika of een halve courgette of een paar wortels. In stukjes gesneden. Aardappelstukjes wil ze niet, ze rilt van de structuur. Vlees geef ik eigenlijk nog nauwelijks.
Vandaag dacht ik : ik ga toch eens een stamppotje maken van aardappel en stukjes sperzieboon om te kijken of ze dan wel meer eet, wat smeuiiger gemaakt met melk en boter, en toen at ze ineens een mega bak leeg
Niet dat je daar verder veel mee kan trouwens aangezien jij niet wil mashen. Ik ratelde door terwijl ik eigenlijk alleen wilde zeggen dat Suus ook op avondeten van 11 calorieën leefde.
mauw vond knoflookkip van de bbq héérlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:48 schreef Skittles het volgende:
Ik wilde trouwens wel gaan beginnen met vlees introduceren, hopelijk vindt ze dat wel lekker.
Alleen verzinnen wat een beetje handig is om mee te beginnen.
Je UD buddy eet op een dag net een paar framboosjes weg of incidenteel een halve boterham ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik weet gewoon niet zo goed wanneer ik me zorgen moet gaan maken. Ik dacht namelijk oprecht dat ze best goed at. En toen zag ik wat andere baby's wegstouwen.
Hoe eet ze fruit en brood? Zorgen zou ik me met deze leeftijd nog niet maken. Behalve als ze alles pertinent zou weigeren ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik weet gewoon niet zo goed wanneer ik me zorgen moet gaan maken. Ik dacht namelijk oprecht dat ze best goed at. En toen zag ik wat andere baby's wegstouwen.
Bonen zijn in trek deze zomerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:09 schreef DJMO het volgende:
over eten gesproken![]()
Michael is vijf maanden vandaag .. en dat vierden we met een boon!
[ afbeelding ]
Hij zat er na wel vol overgave op te sabbelen dus het werd niet meteen afgewezen
Nu ik Spees een hele paprika of een halve courgette of een paar wortels 'bar weinig' zie noemen, terwijl wij vanavond nog in de gloria waren van een halve paprika, en nu ik heb gezien hoe Lucas blauwe bessen wegstopt, vraag ik het me ook wel af, eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wilde ik ook nog zeggen. E leeft soms ook op 2 hapjes brood en een beetje gekookte pasta zonder saus en doet het nog steedsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Ik hoor ook verhalen van peuters die besluiten dat eten stom is en een tijd op een paar boterhammen en een stuk fruit leven. Dan zal een baby ook wel met minder kunnen doen. Naast de fles/borst natuurlijk.
Voor jouw zoon kan dat dan prima zijn. Voor SQs dochter wist ik dat niet en mijn dochter eet dus overdag niet veelzijdig genoeg om op paprika te blijven leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eenzijdig in de zin van één product per maaltijd vind ik geen probleem. Over een dag genomen zit er genoeg variatie in.
Wat doe je nouhouquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en door de toffe sloffen voor Mauwtje wil A die nu dus ook, zei ze heus helemaal zelf vandaag tegen mij, dus nu vind ik dat ze gelijk heeft en ga ik toffe sloffen voor haar uitzoeken.
En toen zag ik deze site en toen zag ik egeltjes, KIJK KWAK EGELTJES:
[ afbeelding ]
Jan en Geert zijn nu zes en vier en ik kook nog steeds grotendeels zoutloosquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat zijn eigenlijk de grote eet-veranderingen straks met een jaar? Ik weet dat A dan gewone melk mag i.p.v. opvolgmelk. En overal staat "ze eet nu met de pot mee", maar dat vind ik nog zo eng klinken ofzo. Ik kijk nu zo uit met zout en vet bij haar eten. En kook dus heel vaak apart, want wij eten nogal gekruid en ook best wel eens uit pakjes / zakjes.
Via paypal is terugzenden gratis, weet niet of ze dat aanbieden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Alleen zit ik nogal te twijfelen over de maat, en terugsturen is duur want naar België. Hmpf.
A's voeten zijn voor zover de worsteling met A en de centimeter vandaag lukte volgens mij 11 cm. Zou ik dan maat 16-18 of maat 19-20 nodig hebben
veel gezonder!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan en Geert zijn nu zes en vier en ik kook nog steeds grotendeels zoutloosVlees kruid ik wel, maar groenten en aardappels, pasta, rijst .. allemaal zoutloos verder.
nee. Wel uitgesmeerd aan de onderkant van de tafel though!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef ingee het volgende:
Met een jaar koken ze zelf toch?
Dat je thuis komt en dat de lasagne al op tafel staat.
(Mijn naïeve beeld van leven met een dreumes)
Baby roadshow!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dames in DH, Ingee en ik komen woensdag de 19e jullie kant op met R. en Sjaak! Waar zijn we welkom?
het idee ontstond doordat we Mariposas willen helpen, dus daar graag langs gaan, maar er wonen meer leuke dames in DH dus we doen graag een hop-on-hop-off tour
Lekker knapperig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Wel uitgesmeerd aan de onderkant van de tafel though!
Ik woon niet echt (dicht) meer bij Den Haagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dames in DH, Ingee en ik komen woensdag de 19e jullie kant op met R. en Sjaak! Waar zijn we welkom?
het idee ontstond doordat we Mariposas willen helpen, dus daar graag langs gaan, maar er wonen meer leuke dames in DH dus we doen graag een hop-on-hop-off tour
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en door de toffe sloffen voor Mauwtje wil A die nu dus ook, zei ze heus helemaal zelf vandaag tegen mij, dus nu vind ik dat ze gelijk heeft en ga ik toffe sloffen voor haar uitzoeken.
En toen zag ik deze site en toen zag ik egeltjes, KIJK KWAK EGELTJES:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja ei had ik laatst geprobeerd en als ze meer temperament had gehad dan had ze me doodgeschoten.
gekookt ei wel, maar omelet! Ging er in als koek!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja ei had ik laatst geprobeerd en als ze meer temperament had gehad dan had ze me doodgeschoten.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En nu keek ze gewoon een beetje zo?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik woon niet echt (dicht) meer bij Den Haag
Gouda! Als je via rotterdam gaat dus niet maar via Utrecht wel...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Lig je en route Tillyville, DH?
Ik heb een auto nml.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef Razztwizzle het volgende:
A vindt roerei Da Bomb. Ook heel leuk om stiekem tussen de richels van de kinderstoel heen te purken, zodat mama het er 's avonds weer uit kan bikken. Of in je oor. Of in je neus. Alles in de neus, trouwens, echt ZO TOF dat dat kan, dingen in je neus stoppen. Vooral je vinger, en dan gewoon een kwartier erin laten. Dat wordt het helemaal in 2015.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tien seconden na dit filmpje gooide ze uit pure frustratie haar bord op de grond
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 22:12:28 ]
En dan vooral toch blijven proberenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Razz, dat is óók allemaal mauws lievelingsspeelgoeddooie blaadjes op 1!
Momenteel is ze sowieso vrij pittig ook. Op alles wat ik wil wordt gereageerd met dramatisch gekrijs. En de hele tijd uitdagen en ondeugend kijkenen dan gillen als ik ingrijp
oh dat doet ze he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
En dan vooral toch blijven proberenal nee-schuddend.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en pletsen met je handje in de kattendrinkbak
Lachend jaquote:
Dit doen mijn katten ook!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Zodra ze doorkrijgt dat ik een flesje voor haar aan het maken ben (ik denk dat ze het al hoort als ik het maatschepje door het poeder haal) komt er óf *flap* *flap* *flap* een baby aangekropen die jammerend aan mijn broek gaat hangen. Óf, als ze in de box zit, hoor ik ineens een soort Oosters rouwgejoel uit de box komen, een soort "AHDOEDOENOEBUBUBHGHBUGHAHUHUHUHHIHIHI" wat uitmondt in jammerend gekrijs als ik niet binnen een minuut die fles erin heb.
Als dit geldt dan ga ik A vanaf morgen de kattenbak aanwennenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef ingee het volgende:
[..]
Dit doen mijn katten ook!
Het speeltjesverhaal idem!
Grote baby's zijn dus een soort katten?
tuurt ze het na?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Lachend jahaar hele lichaam schudt ook gezellig mee. Terwijl ze het behang aan het scheuren is.
Die stukjes op de grond gooien, herkenbaar Razzeven checken of ik kijk en Hoppa daar gaat weer een stukje
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Onze buren denken sinds wij met het mooie weer en de nieuwe tuin veel buiten zijn vast dat A "NIETINJEMOND" heet.
Dat doet A welquote:
ik blijf toch bij mijn heroïne-theoriequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat zesde zintuig voor de fles he? Al pak ik het op mn allerzachtst terwijl ze aan de andere kant van de kamer ligt te spelen dan nog hangt ze direct aan mn been. Zou Nutrilon er een soort alarmpje inbouwen met een super hoge frequentie die voor ons niet hoorbaar is
Wanneer begint dat gedoe met een po eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als dit geldt dan ga ik A vanaf morgen de kattenbak aanwennen.
meestal leren ze tegenwoordig eerst fietsenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Wanneer begint dat gedoe met een po eigenlijk?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:34 schreef ingee het volgende:
OMG de vent heeft niets geleerd van de hele zwangerschap!
We hadden het over babyzwemmen en onder water, vraagt ie, bloedserieus:
'Zitten die baby's in de baarmoeder eigenlijk ook helemaal onder het vruchtwater?'
En toen heb je hem uitgelegd dat ze een duikbril en snorkel ophebben die bij de navel eruit komt om adem te halenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:34 schreef ingee het volgende:
'Zitten die baby's in de baarmoeder eigenlijk ook helemaal onder het vruchtwater?'
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:34 schreef ingee het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En toen heb je hem uitgelegd dat ze een duikbril en snorkel ophebben die bij de navel eruit komt om adem te halen?
klopt. Vroeger hadden de luiers ook geen hydrokorrels en wilde je als baby zo snel mogelijk van die natte lappen aan je reet af zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef ingee het volgende:
Maar po: serieuze vraag.
Ik las in mijn eigen babyboekje wat namelijk, maar kan me niet herinneren dat hier al voorbij te hebben zien komen.
Is dat net als met eten, dat dat vroeger vrij snel gebeurde en nu veel later?
Ik geloof het wel ja! Mijn moeder vertelde dat ze mij vanaf een jaar er regelmatig op heeft gezet. Maar ik was toch pas met 3 jaar zindelijk. Dus het heeft volgend mij niet heel veel uitgehaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef ingee het volgende:
Maar po: serieuze vraag.
Ik las in mijn eigen babyboekje wat namelijk, maar kan me niet herinneren dat hier al voorbij te hebben zien komen.
Is dat net als met eten, dat dat vroeger vrij snel gebeurde en nu veel later?
Uhuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En toen heb je hem uitgelegd dat ze een duikbril en snorkel ophebben die bij de navel eruit komt om adem te halen?
Ja dat was stap 2quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja! Mijn moeder vertelde dat ze mij vanaf een jaar er regelmatig op heeft gezet. Maar ik was toch pas met 3 jaar zindelijk. Dus het heeft volgend mij niet heel veel uitgehaald.
En SQ - appelstroop is hier uitermate aantrekkelijk om in je haar te smeren.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:45 schreef Skittles het volgende:
Wat is Libero![]()
Up and go ken ik alleen van m'n werk en dat zijn incontinentieluiers in de vorm van een broekje voor volwassenen
Beat me!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:46 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel nostalgiereclame
wat zei je? ja, het zal vast gezellig zijn in de droger?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef JufMariska het volgende:
Flanellen luiers hier![]()
Mijn moeder was helemaal sip dat ik die niet ging gebruiken 'want het staat zo gezellig aan de waslijn'
Burgers Zooquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Veel plezier morgen, kwak! Is Blijdorp leuk? Moet nog een idee hebben voor Vriend's verjaardag dit weekend.
Onze slaapkamer grenst aan die van fietje, en elke avond als ik naar bed ga hoor ik haar tegen de spijlen aantrappenEn soms gezellig gebrabbel ook nog
Wij zijn met mijn BFF (al 20 jaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef Loj het volgende:
Ik ben morgen ook in Blijdorp
Is de planning
Misschien kom ik je tegen! Morgen ook blijdorp. Veel plezier!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
Oeh ik had eerst wasbare en daarna libero. Enige waar ik niet erlergisch voor was ().
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat kinderen meestal echt pas later aan zindelijk worden toe zijn. Ik was zelf overdag snel zindelijk, maar s nachts piste ik nog tot vier jaar in een luier, tot ik werd omgekocht met een my little pony
Kattekwaaden
tegelijk. Ik vind Melba nu ook best pittig. Eigen willetje!
Gisteren die paraplu, vandaag zat hij met zijn kont in de plas water die ooit in de kattendrinkbak zat (om daar te komen was hij over de poef geklommen), tijdens het eten mept hij ongeduldig met de vlakke hand op tafel als er een hapje noet komen. De lepel wordt aamgepakt en zelf in de mond gefaan,afgelebberd, gebeten, en terug aan papa/mama gegeven (beter dan voorheen, dan werd ie drie minuten afgelebberd en op de grond geflikkerd), klimmen in de vaatwasser is een nieuw levensdoel, net als de la onder se oven. Moet op de bank proberen te klimmen. En op de trap. En de openslaande deuren uit. Poes is nergens veilig.
En het zeer herkenbare nutrilon alarm (compleet met stervende zwaan act). Wij noemen jet ding nu de ef el ee es, want hij herkent het woord volgens mij![]()
Ze worden echt ineens bijna dreumesen he?![]()
Morgen Blijdorp
Mijn ene oppaskind klom erdoorheen, andere nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:46 schreef ingee het volgende:
Hoe zit dat met baby's en kattenluikjes eigenlijk? We heben er een tussen de kamer en de schuur, waar o.a. voerbakken, kattenbakken, maar ook gereedschappen staan.
Wil best wat door schade en schande leren, maar liefst niet in de buurt van heggeschaar en dergelijke.
Hier nog een moeder met wallen vandaag. Mij herken je aan de dubbele kinderwagen met vlinders op de kappen. Roze dekje. Ook zijn schoonmoeder, zwager en schoonzus (met pittig kort en roodquote:Op woensdag 12 augustus 2015 05:43 schreef Loj het volgende:
We zitten hier aan nachtvoeding 2!
Echt, wat gebeurt hier
Superfijn snoek!
Burgers zoo is ook superleuk Krijger! Eigenlijk zijn alle dierentuinen leuk!
Blijdorp ging ik vroegah ook altijd heen. Vooral de speeltuin![]()
Maar eerst nog ff slapen hopelijk
Dus Shop en kwak, die moeder met wallen en blauwe joolz met 1 kind erin en 1 kind op het plankje, dat ben ik![]()
in de perfecte situatie dan![]()
ik kan ook die moeder zijn, die met blauwe joolz achter een peuter aan rent, die moeder met een huilende peuter in de blauwe joolz en baby in de draagzak of die moeder die aan peuter heel lief blijft vertellen dat hij de baby in de blauwe joolz niet mag opeten![]()
![]()
![]()
Ja!! Dat gaat over!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:13 schreef Cholula het volgende:
Noodlespluisje!![]()
Jullie verhalen over wat me nog te wachten staat, heerlijk.![]()
![]()
Ik ben gisteravond om negen uur naar bed gegaan en ik heb heerlijk bij geslapen.
Gaat die vermoeidheid nog een keer over voor dat ze het huis uit gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap voor Dad.
En selvaria, ik had vanochtend een ontkenningsfase van een half uur. ' neee, je bent niet wakker, ga nou maar slapen. Kijk je slaapt al bijna.. aaah kom op je kan het, toe nou'
Pluisje
En sicilia, ik blancheerde de paprika, groenten etc gewoon tot ze net zo papperig waren dat ze opgeslurpt kunnen worden. Wel nog hard genoeg om vast te houden.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Met voortanden kunnen ze ook niet kauwen overigens![]()
Mauw wordt ook steeds ongeduldiger met eten, ze probeert alles meteen door te slikken dus ik kan ook geen grote stukken aanbieden momenteel
Ik faal redelijk in rapley maar ach
Hehehehe, ik bedoel vooral dat ik echt niet alles rapley geef. Skittles en DaD zijn veel consequenter daarin. Maar zo eet ze momenteel geen stukken fruit, Geprakt van een lepel eet ze echt zo 120 gram. Dus sja, volgens de boekjes moet ik gewoon stukken aan blijven bieden. Volgens mijn gemakszucht schuif ik dan maar lepels geprakt fruit naar binnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:08 schreef AwayTL het volgende:
[..]dat laatste vind ik echt niet hoor!!
Nope, Mauw bijt tegenwoordig hompen af en probeert die meteen door te slikkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:
Mauw raspt niet?
Hier wordt peen (gewoon rauw) uit het vuistje redelijk vermoordtussen onder- en boventanden en dan zo raspen..
Ik las een goede nacht voor DaD!Fijn!
Veel plezier bij Blijdorp iedereen
Oh dit doet Suzuki ook ja. Sowieso met alles. Ook brood gaat binnen de seconde de slokdarm inquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, Mauw bijt tegenwoordig hompen af en probeert die meteen door te slikken
Ik vind het best wat hahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ah wat sneu soes
Hoeveel avondeten eten jullie baby's ongeveer?
Ik heb net even afgewogen wat Mauw zo ongeveer heeft doorgeslikt en dat was ongeveer 50 gram. Voornamelijk courgette ook, dus ongeveer zes calorieën aan avondeten. Couscous blieft ze niet. Daarna een paar hapjes volle kwark. Da's toch redelijk karig?
Ja, behalve als er korst aan zit, dat laat ze nog wel even weken in d'r mond. Ik bied dus om en om stukjes met en zonder korst aanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dit doet Suzuki ook ja. Sowieso met alles. Ook brood gaat binnen de seconde de slokdarm in
Mijn manieren zijn beyond physicsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iets papperig blancheren is wel knap away![]()
ja, ook weer zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:16 schreef Skittles het volgende:
Ik vind je helemaal niet falen in Rapley hoor SQ!
Waarom moeilijk iets erin proberen te stoppen als het makkelijk opgelost kan worden?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:48 schreef ingee het volgende:
Ik faal ook in rapley voor volwassenen. Net weer voorgesneden plakjes kaas op brood gedaan, ipv lekker aan een homp kaas te knagen.
Wokgroentes snij ik vaak ook voor ipv in zijn geheel door de nasi met een ongeplukte kip.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:48 schreef ingee het volgende:
Ik faal ook in rapley voor volwassenen. Net weer voorgesneden plakjes kaas op brood gedaan, ipv lekker aan een homp kaas te knagen.
Wokgroentes snij ik vaak ook voor ipv in zijn geheel door de nasi met een ongeplukte kip.
(De parabel van de ongeplukte kip)
O joh, maar kwark geef ik de eerste 3 happen ook gewoon zelf met een lepel. Daarna is ze me te snel af en zit het opeens aan haar handen en ooooveralquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ikIk laat haar dus niet alles zelf doen. Simpelweg omdat ze het nog niet snapt, met een lepel en alles
met een beetje zjuu?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
O joh, maar kwark geef ik de eerste 3 happen ook gewoon zelf met een lepel. Daarna is ze me te snel af en zit het opeens aan haar handen en ooooveral![]()
En mijn eigen eten prak ik ook altijd
Snap ik hoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ikIk laat haar dus niet alles zelf doen. Simpelweg omdat ze het nog niet snapt, met een lepel en alles
Aardappelsoep!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een beetje? Mijn eten zwemt in de zjuu![]()
Wij eten ook elke avond stamppotquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
O joh, maar kwark geef ik de eerste 3 happen ook gewoon zelf met een lepel. Daarna is ze me te snel af en zit het opeens aan haar handen en ooooveral![]()
En mijn eigen eten prak ik ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |