abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155098923
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Met een nieuwe generatie etende baby's!

[ Bericht 12% gewijzigd door ingee op 10-08-2015 23:20:19 ]
pi_155099350
Met ons eerste eetfilmpje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155100278
Ooooh O+ ik vind 🌹 leuk!

Hier een drukke dag achter de rug, hele dag bij opa en oma wezen slapen. In totaal amper een uurtje geslapen. Flinke huils toen we op de bus moesten wachten, maar half 10 lag ze eindelijk in bed. Benieuwd wat de nacht ons gaat brengen!

En dad :* ik duim voor toch nog een goede nacht.
pi_155101043
Oh ongee,
Wat een briljante foto van etende R.
En dat filmpje... O+ Dacht dat ze niks binnen kreeg, maar op het einde toch wel.
Knappert

Geen idee of er geluid bij zit.
En let vooral op m'n prachtige kale hoofd. Groeit ooit wel weer aan toch? :'(

Vloerkleden
Ik heb een Perzisch tapijt uit 1820. I love it. Op een veiling gekocht voor een goede prijs, omdat de vorige eigenaar de franjes (die lelijke draadjes) eraf had geknipt. Blijkbaar is zo'n kleed dan niks meer waard, maar mijn katten verharen en kotsen er goed op dus ^O^

Kwak
Verstandig van de PCM!
Komt goed. Morgen zal het wel een stuk minder zijn.

Ik ga morgen een daagje naar Gent. Zonder kinderwagen, maar met draagdoek. Ben benieuwd of het achteraf een goed plan was.
Ik wil namelijk een beetje mobiel zijn, maar zal m'n 'pleur maar onderin/in de mc' attitude wel gaan missen, denk ik.

[ Bericht 24% gewijzigd door faptist op 11-08-2015 00:31:40 ]
pi_155101602
Net voor de derde keer schreeuwende baby in slaap geknuffeld -O- hij had ook ineens koorts en liet veel scheetjes.

Ik gok dus een fijne combi van tandjes/buik/mondpijn.

en ik vind het zoooo moeilijk me nu niet heel erg zorgen te maken :@ ik probeer te rationaliseren, hij heeft nu niet minder gedronken dan normaal om deze tijd, het kan geen erge wond zijn wamt het bloedde maar een beetje, de mondweerstand is goed, dus hij heeft heus geen infectie opgelope ... Meh...
Kwak
pi_155104049
Faptist, het is heel suf, maar als ik veel mee moet slepen terwijl ik kind in de doek heb, gebruik ik daar zo'n boodschappenkarretje voor. Ziet er niet uit natuurlijk :@ maar is wel heel praktisch *)

pi_155104071
Awww Kwak, het zullen vast gewoon de tandjes zijn!
pi_155105264
Arm toastje Kwak! Ik hoop dat jullie nacht beter is gegaan...

Amsel nog gefeliciteerd!

Mademoiselle heeft besloten dat het ein-de-lijk tijd is om te gaan slapen *O* en nu kom ik niet meer in slaap ;(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_155105376
Ugh, sterkte Geppie...

Hier alles een stuk beter. Zetpil om een uur heeft m de diepe slaap ingeholpen denk ik en hij wil nu weer drinken *O*

Nog wel een beetje humeurig/ pieperig, maar dat zullen de tandjes zijn.
Kwak
pi_155105398
Sterkte voor de slechte nachten en sneue kindjes! :*

Ketel had een paar dagen achter elkaar zijn dag niet. Veel huilen, weinig slapen, onrustig drinken. Meh. Soms echt ontroostbaar, zo sneu om te zien. En hij werd 's nachts ook weer veel wakker. Maar! Gisteren was hij ineens weer veel vrolijker en vannacht deed hij zomaar een 23:15 - 06:15. Tot groot verdriet van mijn tieten, maar je kan niet alles hebben he?
pi_155105634
R met couscous O+ Onze kinders kunnen volgende week uit eten samen!

Ro met haar worteltjes O+ zij is toch ook een lekker ding he...

Wij hebben ook een eet-filmpje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak, slim van de pcm!

Amsel, wij gebruiken ook zo'n karretje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:35:22 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155105732
Ik heb tegenwoordig een bolderkar :) Met grote, zware of veel spullen haak ik die wel achter de kinderwagen :)

of ik zet de maxicosi erin en doe zo boodschappen :
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155105764
Handig DJMO! Wij hebben er ook eentje maar nog niet gebruikt.

Oh ik ben zo opgelucht, sorry voor al mijn gezeur gisteren :@
Kwak
pi_155105771
Wat leuk al die (soort van) etende baby's!
Ik heb nog niet echt de indruk dat Frits er interesse in heeft. Hij volgt wel bijvoorbeeld mijn lepel naar mijn mond, maar met dezelfde interesse kijkt hij ook naar stuiterende bal, sulletje. O+

Fijn dat je jongetje weer vrolijk is Luna!

Goede slaap voor M. Hopelijk is de het tandenleed ook weer vlot voorbij!

Ik vind een rugzak voor dat soort dagen een uitkomst Fap!

Huilen jullie baby's ook zo hartverscheurend als je ze 's nachts verschoond?
Ik leg Frits op het aankleedkussen en hij gaat van relaxed naar overstuur in 0.2 seconden. Ik maak dan snel de luier los, geef hem een kus op zijn wang dan is hij weer even (3 seconden) vrolijker en dan is het weer huilen. -O-

Offtopic werk frustratie onder spoiler.
SPOILER
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:47:52 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155105821
Is dat verschonen echt nodig cho? Ik verschoon nooit s nachts. advies van mijn tweede kraamzorg: al vanaf dag 2 (toen was het al duidelijk dat ik melk had en Suzuki prima aanhapte/dronk) niet gedaan tenzij sporadische poepluier.

Zij vond het belangrijker dat wij en baby niet meer dan nodig uit de slaap werden gehaald bij de voedingen en ik ben haar vrij dankbaar geweest voor dat advies :+

Is wat anders dan bij doorlekken of twijfel over inname natuurlijk.
pi_155105849
Huh, cholula wat kloten :( en door andermans fout kan het nu niet meer geregeld worden? :?

Kwak, wat fijn dat het beter gaat met melba *O* Opluchting!

Sofie heeft uitgeslapen na gisteravond :@ Net pas wakker O+
pi_155105869
Oh, en wat Spees zegt! Wij zijn vlak na de kraamweek ook gestopt met verschonen 's nachts ^O^
pi_155105903
Mijn kleine man is alweer een half jaar vandaag! *O* O+

SPOILER
Eetfilmpje wilde ik ook uploaden, maar photobucket is een hoerenapp :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155105938
Dat geld krijg ik wel, maar dan pas in september en dat vind ik stom! Het schijnt dat we dan ook ¤500 extra krijgen eenmalig (of is dat al weer van tafel, ik weet het even niet) en dan dus twee maanden ¤300. Nu dus nog even de tanden op elkaar.

Uk gaat rond half acht onder de douche en daarna het bed in. Ik denk niet dat zijn luier het houdt tot de volgende ochtend en alles daartussenin is dus Heel Hard Huilen. :{
pi_155105942
Phaidra wat een schatje! O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:59:48 #21
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_155105945
kwak, fijn dat de pcm z'n werk gedaan heeft.

Etende SperzieSjaak, Ro en R. O+!

Krijgerrtje lekker doorgeslapen *O* !

DJMO dat ziet er inderdaad handig uit.

Luna, balen van de lektetten maar doorslaaps *O*!

Cho, wat Spees zegt, hier ook geen nachtelijke luierwissels gedaan mits noodzakelijk.
En balen van je rkv }:| . Ik zou daar wel werk van maken als dit andermans fout is.

Geppie :* c_/ .

Phai's duo O+!

Ach, die doorslaaps van vrijdag op zaterdag was eenmalig helaas... :Z :O.
pi_155105968
Cho, L slaapt soms van 19 tot 7 en z'n luier houdt dat over het algemeen prima. 'S nachts doen we meestal (lees: als we er aan denken) een 4+ om ipv een 4, verschonen hebben we alleen de eerste paar weken gedaan.
En beuh van het geld }:|

SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155105972
Phaidra wat een taal! :D eens hoor mbt de hoerenapp. Ik doe altijd gewoon in browser. Maar ik moet toegeven dat het een van de redenen is dat ik W niet veel spam. De moeite :').. ik app mensen wel dood met fotos.

Tietverdriet :D die slaapketel!

Hier weer een rustige nacht. Vooralsnog lijkt hij vrolijk aan het spelen nu, ben benieuwd! Straks op verjaardagsversite bij een hoogzwangere vriendin van me. :)

Fijn JM!
Ohja en verschonen deed ik in de nacht in het begin vaak nog wel, later niet meer. Nu doe ik het net als JM. +luiers ftw O+
pi_155106040
Dan ga ik vanaf vandaag kijken of ik Frits ook de hele nacht in dezelfde luier kan laten liggen. Meer slaap! *O*

Fijn van je extra klus JufM!

Jammer dat de doorslaapskills nog niet helemaal ontwikkeld zijn NTS.
pi_155106046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:58 schreef Cholula het volgende:
Dat geld krijg ik wel, maar dan pas in september en dat vind ik stom! Het schijnt dat we dan ook ¤500 extra krijgen eenmalig (of is dat al weer van tafel, ik weet het even niet) en dan dus twee maanden ¤300. Nu dus nog even de tanden op elkaar.

Uk gaat rond half acht onder de douche en daarna het bed in. Ik denk niet dat zijn luier het houdt tot de volgende ochtend en alles daartussenin is dus Heel Hard Huilen. :{
Als je t over het principeakkoord voornoverheidsambtenaren hebt, volgens mij is daar nog geen CAO uitgekomen. In t onderwijs hebben we nu helemaal geen cao want de vorige is opgezegd door de werkgevers, de politie protesteert door, geen idee wat jouw vakorganisatie en bonden geregeld hebben...

-O-
Kwak
pi_155106064
Om ongeveer 22.15 is I gisteravond op Baard in slaap gevallen, na veel troosten, knuffelen, wiegen, en uiteindelijk een badje, massage en voeding. Succesvolle transfer naar zijn bedje en hij sliep vervolgens tot 3 uur! Stoere knul. Daarna nog tot 5.30 en ik hoor nu gebabbel vanuit zijn bedje. Mijn lichaam was alleen blijkbaar zo ondersteboven van al die uren slaap tot 3 uur dat ik pas weer na die voeding van 5.30 zelf in slaap kon vallen, maar och. :+.

Superleuk, al die etende kindjes! O+. En A. O+.

Kwak, wat fijn dat Melba lekker heeft geslapen uiteindelijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155106080
Ik heb een imgur account en app. Ook niet alles, maar beter dan photobucket tot nu toe. Als je inlogt ipv de public versie dan kun je ook weer foto's weghalen volgens mij.
Kwak
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:20:07 #28
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155106120
Cho, ik zou het gewoon eens proberen inderdaad! Op zich moeten de luiers 12 uur wel aankunnen :). Wij verschonen ook echt al maaaaaaaaanden niet meer 's nachts.

Wat fijn DaD! Gelukkig een paar uur achter elkaar kunnen slapen, dat scheelt weer!

Kwak, wat fijn dat de nacht meeviel. Hij zal 'gewoon' nog pijn in z'n bakkes hebben gehad ;(. Sneu...

Al die eetkindjes O+. Leuk om te zien!!

Phaidra, NIET! A al een half jaar :o! OMG. In mijn ogen is hij nog steeds 2 maanden oud ofzo :@. Wat een knappe jongens heb je O+!

Ik heb niet zoveel problemen met photobucket trouwens. Gaat meestal prima. Daarom spam ik ook zoveel :')

3e doorslaap-klokje-rond-nacht op een rij *O*
pi_155106121
Oh, en IMA & Kwak, vinden jullie dit ook mooi? (Wij wel!!) http://bolletjeskleed.nl/(...)y-felt-ball-rug.html
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:21:15 #30
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155106130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef JufMariska het volgende:
Oh, en IMA & Kwak, vinden jullie dit ook mooi? (Wij wel!!) http://bolletjeskleed.nl/(...)y-felt-ball-rug.html
Zo'n kleed, maar dan met allemaal kleurtjes, heeft mijn schoonmoeder. Geweldig leuk maar na verloop van tijd gaat 'ie wel pluizen en dan blijf je pluizen uit monden vissen zeg maar. Desalniettemin wil ik 'm denk ik ook :'). O+

Deze heeft ze dus:

http://bolletjeskleed.nl/(...)le-multi-colour.html
pi_155106144
quote:
Ja heel mooi. En maar 245 euro! (voor een sample van 15*20cm :'( :') )

Echt IMA :o ik ga echt geen 700 euro voor een kleed neerleggen....
Kwak
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:23:08 #32
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155106149
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja heel mooi. En maar 245 euro! (voor een sample van 15*20cm :'( :') )
Nee, een sample kost ¤ 25 ;) (er staat -¤245)
pi_155106154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nee, een sample kost ¤ 25 ;) (er staat -¤245)
Oh *phew*

Maar een kleed van 170*200 is wel gewoon 765 euro hoor :+
Kwak
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:24:48 #34
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155106160
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh *phew*

Maar een kleed van 170*200 is wel gewoon 765 euro hoor :+
Ja, daarin worden we niet teleurgesteld... Wat een geld he :X
pi_155106183
Onze bonden zijn het niet met elkaar eens, laat staan met de minister.
Geen extra geld dus. -O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:38:17 #36
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155106289
quote:
Ik heb er 1 met kleurtjes *O*
Zo leuk, maar duur..... 140 rond was iets van ¤400,-
Ligt bij de meiden op de kamer.
pi_155106414
Ik wals even overal overheen, want ze begint te lachen. Echt te lachen. Niet alleen maar stuipjes. Nohhhh. *; *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155106425
Offtopic vloerkleedgeneuzel:

ik denk dat het een van deze wordt bij ons.
SPOILER
Kwak
pi_155106428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, want ze begint te lachen. Echt te lachen. Niet alleen maar stuipjes. Nohhhh. *; *;
O+ leuk is dat he? O+

Elke keer iets meer een echt mensje!
Kwak
pi_155106480
Leuk Kwak! Society6? :) Ik heb een kussenhoes met het 3e patroon ;)

en geen extra invoerrechten aan de deur hier ;)
pi_155106505
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk Kwak! Society6? :) Ik heb een kussenhoes met het 3e patroon ;)

en geen extra invoerrechten aan de deur hier ;)
Ja die invoerrechten is hit amd miss vrees ik...

Ik wil van de ontwerpster van die derde een paar prints voor aan de muur. Hele verschillende maar door de hand past het wel bij elkaar.
Kwak
pi_155106529
Kwak, die van Londen is tof! Maar de anderen ook...

Werkgeneuzel: ik wilde eerder weg vandaag, want het is zomer en er is weinig te doen. Maar helaas, het is Eneco-tour en heel 076 is afgesloten vanmiddag tot 16.30u. En dat is ook toevallig het einde van mijn werkdag, dus ik kan niet eens een half uur eerder weg. Pluh :[
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:00:56 #43
348178 NotTheSame
pi_155106587
Aahhw Kris O+ .

Mooie vloerkleden! Dat bolletjeskleed O+. Maar niet hufterproof als ik het zo hoor?

CAO gemuit... Eigenlijk is het ook allemaal veel te complex met die regels enzo. Niet dat ik een beter plan heb, maar dat gestaak en dat gedoe, zo vervelend. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent.
pi_155106624
Ah fijn, eindelijk het vloerkleedtopic gevonden. Wij hebben alleen een heel harig zacht kleedje in de zithoek, verder parket beneden. Boven laagpolig vloerkleed. Wonder boven wonder heeft onze baby nog nooit over de kleedjes gespuugd. Gisteren wel voor het eerst geprojectielspuugd over mama toen ik op weg was vliegtuigje te spelen. Gelukkig besloot ze te spugen tijdens het opstijgen en niet op cruisehoogte dus alleen mn broek en shirt zaten onder. :D

Nog even off-topic jompels voor etende Ro en R.oosje, de lachende dame van Kris en een aantal goede nachten! *O*
pi_155106633
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja die invoerrechten is hit amd miss vrees ik...

Ik wil van de ontwerpster van die derde een paar prints voor aan de muur. Hele verschillende maar door de hand past het wel bij elkaar.
Ze zijn leuk!

Ik had ook prints besteld, die kwamen in een koker, en daarvoor ook geen invoerrechten. Het zal idd net geluk/pech zijn :)
pi_155106680
quote:
Ja, ik ook! Maar ook heel duur inderfaad.

En Kwak, die 700 betaal ik ook niet hoor!

Moet nog maar eens verder speuren..

Prima nacht hier, 22.30-04.00-07.00 :)
pi_155107021
Oh, ik ben een doosch.. Had gisteravond over de + heengelezen, dacht dus dat de meerprijs de prijs was voor de bolletjeskleden }:|

Naja, ik heb nog even! En prints ja, ik heb een paar favo's op Naxart, er komt een lange lijsten-richel over de lange wand voor foto's, prints en mooie dingen O+ Verrrry Pinterest ;)

Mnoh Kris *;
pi_155107168
Over spammen gesproken... K probeert te duimen, maar heeft de motoriek nog niet helemaal onder de knie. :') :D

SPOILER
pi_155107323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:37 schreef lunapuella het volgende:
Over spammen gesproken... K probeert te duimen, maar heeft de motoriek nog niet helemaal onder de knie. :') :D

SPOILER
Oh wat een popje O+ zo schattig!
Kwak
pi_155107369
quote:

SPOILER
Cuuuuute!!
pi_155107476
quote:

SPOILER
O+

Doet R ook. Heel geconcentreerd en scheel van de inspanning brengt ze dan dr handje naar dr mond. En als ie er dan bíjna is, schiet ie er voorbij of in dr oog of zo. :')
pi_155107478
K. O+

Sjaak kon eerst alleen goed zijn duim in zijn mond doen als hij sliep :') Nu lukt het wakker ook :D
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:56:47 #53
348178 NotTheSame
pi_155107522
*zucht*... K*tburen. Eerst komen ze om 20.00uur thuis van vakantie, met een hoop bombarie dus kinderen wakker, nu besluiten ze nèt tijdens Piranha's slaaptijd alles uit de auto en caravan te GOOIEN, want het gaat alles behalve zachtzinnig :(. Arm kind is al 45 minuten ram over de flos }:| :(.
pi_155107674
Oh beuh NTS :( Hier wordt beneden weer een hoop oud ijzer in de bijna lege container geslingerd o|O Ik zal die kringloop echt zó niet missen :X

En duimfiasco's :D O+
pi_155107757
Wat irritant die buren NTS en JM!

En lastig he Cholula, gedoe met formulieren/HR. Soms denk ik: hoe moeilijk kan het zijn?!/Je had maar één taak...
Ik had mijn zwangerschap best vroeg doorgegeven (per mail en persoonlijk). Ze hadden mij blijkbaar moeten uitnodigen voor gesprek over ziekmelden, rechten, etc.: nooit iets van gehoord, hoorde ik achteraf. Ook niet ziek geweest. In week 28 oid ga ik er nog maar eens achteraan, want nog niet formeels gehoord over verlof. "Ja je bent wel laat met het melden van je zwangerschap!" |:( Zucht, zo moeilijk is een standaardhandeling toch niet?
pi_155107758
Argh, zo irritant NTS! :*

En oh zo schattig Luna!

Hier is Js alweer ziek' de derde keer deze vakantie :'( leuk hoor dat kdv ;)
Ik heb trouwens met twee andere kdv's hier in de buurt gemaild met de vraag of er plek is en zo ja of we een rondleiding kunnen krijgen. Op een van die twee willen we stiekem al heel lang onze kinderen, maar dan zijn we wel ¤70,- pm extra kwijt (en dan krijgen we ook geen warme maaltijd en babyvoeding :( )
pi_155108043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:11 schreef Loj het volgende:
Argh, zo irritant NTS! :*

En oh zo schattig Luna!

Hier is Js alweer ziek' de derde keer deze vakantie :'( leuk hoor dat kdv ;)
Ik heb trouwens met twee andere kdv's hier in de buurt gemaild met de vraag of er plek is en zo ja of we een rondleiding kunnen krijgen. Op een van die twee willen we stiekem al heel lang onze kinderen, maar dan zijn we wel ¤70,- pm extra kwijt (en dan krijgen we ook geen warme maaltijd en babyvoeding :( )
Ben je nog een gesprek aan gegaan op het huidige kdv?

Sjemig wat ben ik gaar. Ben om half drie nog een krap uurtje gaan wandelen met kind in de tula. Toen was ze wel vrolijk :( en heeft naar de halve kattenbevolking van Alkmaar gezwaaid onder luid 'Poe(s) Poe(s)' geroep. Ik ben zo blij dat ik niemand tegen kwam :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:30:51 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155108079
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef geppie het volgende:

[..]

Sjemig wat ben ik gaar. Ben om half drie nog een krap uurtje gaan wandelen met kind in de tula. Toen was ze wel vrolijk :( en heeft naar de halve kattenbevolking van Alkmaar gezwaaid onder luid 'Poe(s) Poe(s)' geroep. Ik ben zo blij dat ik niemand tegen kwam :')
Jemig Geppie...ze viel dus pas om half f*cking 5 in slaap?! En ze is de hele avond/nacht wakker geweest? Hoe hou je het vol :o. Verder klinkt je wandeling vannacht enorm lief O+. Behalve dan dat het 's nachts was...

Loj, voor mij zou die ¤70 en het eten niet opwegen tegen een beter gevoel bij het achterlaten van m'n kindjes :). Maar vervelend blijft het uiteraard wel! Vervelend van het ziekzijn, I feel your pain..
pi_155108409
Eetfilmpjes O+ Bijna bijna, dan ga ik ook aan de hapjes. (Ja Y dan he ;) )
Dat zuchtje van sjaak op het eind, dat doet Y ook. Zo schattig!

Kleden, wij hebben niks, want vloerverwarming en dan zou zoiets juist de warmte tegenhouden ofzo. Maar goed, we hebben dus warme tegels. Boven wel tapijt. Ik vind ze wel allemaal erg mooi die jullie laten zien. Vooral die van kwak vind ik gaaf, en die bij spees ligt.

Duimfiasco's. Zo begon Y ook en ze is nu een pro, dus dat gaat goed komen (of juist niet als je het niet zou willen :P maar zooo schattig altijd)

Net van de kinderarts terug. Het was het laatste bezoekje, want haar hoofdje is goedgekeurd. *O* volgens hun meting zit ze op 6,2 kg bij 62 cm. Maar vanmiddag toch even cb want hun meting is heel anders, vorige keer was ze bij de ka gekrompen en een week later bij cb ineens flink gegroeit. Euhm juist ja. Aangezien ze niet meer bij de ka komt, en wel bij cb, doe ik een extra meting op inloop. Dat was sowieso afgesproken, want ze was vorige keer afgevallen, door het poepfestijn. (Toen van 5,6 naar 5,4)
pi_155110154
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:53 schreef -Spring het volgende:

[..]

O+

Doet R ook. Heel geconcentreerd en scheel van de inspanning brengt ze dan dr handje naar dr mond. En als ie er dan bíjna is, schiet ie er voorbij of in dr oog of zo. :')
wij deden s avonds op de bank Melba weleens na :@ :')

zo van, ik wil aan iets happen, en beweeg heel wild mijn hoofd en doe korte hijgjes, en als ik er dan bijijijna ben dan hap ik ernaast :+
Kwak
pi_155111571
TMI kwak... TMI :') :D
pi_155111713
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
TMI kwak... TMI :') :D
Haha ik moest hardop lachen hier op het werk :D
pi_155111891
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zo van, ik wil aan iets happen, en beweeg heel wild mijn hoofd en doe korte hijgjes, en als ik er dan bijijijna ben dan hap ik ernaast :+
Dat ja, en er idd bij hijgen en lebberen als een geil, oud mannetje. :')

Sorry hoor, ff. ♡
pi_155111931
Aaah te lief Spring! Wat is dat voor zacht broekje?
pi_155111956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:43 schreef Minarosa het volgende:
Aaah te lief Spring! Wat is dat voor zacht broekje?
Een wasbare luier. ♡
pi_155113750
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:44 schreef -Spring het volgende:

[..]

Een wasbare luier. ♡
Ik zou er bijna mijn pampers voor aan de kant gooien. Te schattig O+
pi_155113838
Oké als ik tussen de vloerkleden op zoek moet naar baby-gerelateerde posts ga ik me dus echt niet schuldig voelen dat ik niet bijgelezen ben :{w daar trek ik de grens :6

Minion net ook weer even gauw gewogen: 5950gr *)
Dus keurig op d'r +1 lijntje :s)
pi_155113930
De stats

SPOILER
Ik zeg mooi ^O^
pi_155113957
Noh luierkontje R. en duimende K. O+

Jompelen jullie even met me mee? Nora is vandaag wezen wennen bij de gastouder en heeft een uurtje geslapen, lekker haar flesje (160 cc :o ) leeggedronken en heel veel gelachen naar de andere kindjes. O+ *O* *O* *O*
pi_155113976
Ja, ik jompel mee *O*

Knuffelkontje R O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:47:42 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_155114068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De "specht" bij je tepels O+ En dan maar hopen dat je een keer raak hebt :D
disclaimer
pi_155114194
Wat een lieverdje Spring! Leuke foto's maak jij, daar kom ik echt niet op.

Wat fijn Selvaria, kun je straks met een gerust hart aan de bak!

Ik heb altijd een goedkoop (wegwerp)kleed voor 35 euro incl verzendkosten. Koop hem in het najaar en in de zomer tyf ik hem weer weg :P (eh duurzaam is anders)
pi_155114289
Ik wil ook een specht ;(
Lou is een haringhapper.

Goeie stats Risu!

Babykontje O+

Beterschap voor Js Loj :*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:55:20 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_155114332
Ik ga zo nog even op alle leuke filmpjes en plaatjes reageren maar ik heb zowaar een drukke dag op kantoor omgbbqsauce!
disclaimer
pi_155114712
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:40 schreef twist02 het volgende:
Oké als ik tussen de vloerkleden op zoek moet naar baby-gerelateerde posts ga ik me dus echt niet schuldig voelen dat ik niet bijgelezen ben :{w daar trek ik de grens :6

Minion net ook weer even gauw gewogen: 5950gr *)
Dus keurig op d'r +1 lijntje :s)
*O* voor Minion

enneh, mooi, dan heb je dat meteen afgeleerd, schuldig voelen :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo nog even op alle leuke filmpjes en plaatjes reageren maar ik heb zowaar een drukke dag op kantoor omgbbqsauce!
https://i.chzbgr.com/maxW500/8356501760/h1A421EC7/
Kwak
pi_155115190
Goede stats Twist!

Wat een bijzonder lijntje heeft Y. Het lijkt wel een trappetje!

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*O* voor Minion

enneh, mooi, dan heb je dat meteen afgeleerd, schuldig voelen :+

[..]

https://i.chzbgr.com/maxW500/8356501760/h1A421EC7/
Gnorf!

Frits doet regelmatig een snoekduik op mijn borsten en dan naast de tepel aanhappen. :+
Hij begint nu iedere keer te grinniken of te schaterlachen als ik mijn borst tevoorschijn haal, te schattig!

Ik weet niet meer wanneer je het zei Zoe, maar ik dacht er net aan. Wat vervelend dat je vriend twee weken weg gaat! Hij slaapt normaal gesproken wel gewoon thuis toch?
Een vriend van mij slaapt elke avond op de kazerne en hij heeft een zoontje van zes weken. Dat zou ik als vrouw echt niet tof vinden.
pi_155115231
*O* voor de goede wendag van N. Het scheelt zo veel als je kindje het naar zijn/haar zin heeft bij een GO of kdv!
pi_155115949
Spring O+ wat cute! :D

Risu mooie stats :Y maar gek lijntje zo ja :D

*O* voor goede wendag! Scheelt idd ontzettend veel als je N. straks met een gerust hart achter kunt laten! :Y

SQ ik las dus serieus dat je een bbq op kantoor had :')
pi_155116211
Wat fijn van de goede wendag Selvaria! *O* K is over 2 weken aan de beurt, ik vind het nog best een moeilijk idee.
pi_155116310
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef geppie het volgende:

[..]

Niet echt.
Alleen toen ik gisteren de jongens ging ophalen bleek dat Ow maar een half uurtje had buitengespeeld, omdat ze het voor alle baby's (en net dreumessen) niet lekker genoeg vonden buiten.
Er waren ook geen werkjes gedaan (geen tijd voor) en er liepen twee gestresste leidsters rond. De samenstelling van de groep klopt gewoon niet.

En omdat ik al vaker twijfels heb gehad is dit misschien toch wel het moment om eens rond te kijken :)
pi_155116948
Loj, ik kan je van harte een gastouder aanraden als je het gevoel hebt dat je kinderen bij het kdv aandacht te kort komen. Ook vaak goedkoper aangezien je meestal per uur betaald en heerlijk flexibel. Wel even zoeken naar één die past bij jouw wensen.

Hoera voor lachende, handen ontdekkende, etende, groeiende en mishappende guppen! *O*

Mijn gup is boos!

Edit - honger! Fles! Nu! :(
Oke dan.
pi_155117325
Zo, wij komen met thuis uit de stad. Date gehad met Mariska, J. en Lucas. O+. En bijna in een knokpartij beland. :').

We liepen door de stad, ik had I in de draagdoek, toen er een nogal opgefokte man op me af kwam. 'Jij hebt verstand toch? Je ziet er verstandig uit.' Ik kon natuurlijk niet anders dan dat beamen. :Y. Begon ie vervolgens te roepen waarom ik mijn kind dan in levensgevaar bracht door hem zo te dragen. 'Als je valt, is je kind hartstikke dood!' Ik was er wel al een beetje klaar mee en chagrijnig van, dus ik zei iets in de trant van dat een kind in een kinderwagen ook dood is als die de straat op rolt en er komt net een auto aan. Vroeg die kerel of ie zijn punt moest demonstreren. :X. Daarvan werd Baard zó boos, dat hij hem aangevlogen was als ik niet aan zijn arm was gaan hangen. Heb Baard meegetrokken de andere kant op, en die kerel liep uiteindelijk ook weg, maar wát een idioot!
pi_155117384
Wtf DaD :o !
pi_155117521
Wait? Whut?!
Wat een rare vent!!!
pi_155117811
Ja echt bizar. Ten overstaan van een vol terras bij de Drie Gezusters, natuurlijk. :'). En als je Baard kent, die is echt hartstikke zachtaardig, maar hij was kwáád. :o.
pi_155117904
Snap ik!
Ik zou daar ook woest van worden.
pi_155118261
Najááá :? 8)7 :( ;( Wat een idioot echt }:|
pi_155118474
Jeetje DaD wat een debiel! Sommige mensen..

Pff hier een onrustige nacht en dag. Vannacht pas om 0.30 M. in slaap gekregen. Daarvoor was ik al vanaf 22.00 uur bezig met voeden, troosten, etc. 's Nachts nog een keer lang bezig geweest met voeden en daarna was ze een hele tijd wakker -O- Vandaag overdag wil ze weer nauwelijks slapen, terwijl ze overduidelijk kapot is. Ook zelf in slaap vallen kan ze (nog) niet en dat is sons best frustrerend.

In slaap vallen lukt nu sowieso alleen met pink of aan de borst. Ik ben nu sterk aan het overwegen om de speen maar vast te introduceren want iedere keer die pink in haar mond stoppen vind ik ook niks (en dan heb ik ruimschoots gevoed dus honger lijkt het niet te zijn). Bv loopt goed dus dan zou een speentje mogen toch?
pi_155118544
DaD. :o Wat een idioot.. Ik snap je Baard wel hoor, maar toch goed dat je een vechtpartij hebt kunnen voorkomen.

Volgens mij is nationale asodag vandaag. Ik fietste net terug van de appie met een hele zware krat vol boodschappen, ik fietste niet echt door dus. Word ik bij een kruising bijna van mn sokken gereden door een vrouw (in een auto dus) die me vervolgens naroept 'fiets eens door trut!'. :X :X :X

Ik ben dan maar gewoon blij met mijn leventje zonder al te veel frustraties en dat ik mijn voldoening niet hoef te halen uit dit soort acties. :')
pi_155118631
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:11 schreef kazy het volgende:
Jeetje DaD wat een debiel! Sommige mensen..

Pff hier een onrustige nacht en dag. Vannacht pas om 0.30 M. in slaap gekregen. Daarvoor was ik al vanaf 22.00 uur bezig met voeden, troosten, etc. 's Nachts nog een keer lang bezig geweest met voeden en daarna was ze een hele tijd wakker -O- Vandaag overdag wil ze weer nauwelijks slapen, terwijl ze overduidelijk kapot is. Ook zelf in slaap vallen kan ze (nog) niet en dat is sons best frustrerend.

In slaap vallen lukt nu sowieso alleen met pink of aan de borst. Ik ben nu sterk aan het overwegen om de speen maar vast te introduceren want iedere keer die pink in haar mond stoppen vind ik ook niks (en dan heb ik ruimschoots gevoed dus honger lijkt het niet te zijn). Bv loopt goed dus dan zou een speentje mogen toch?
Speen lijkt me prima. :Y N. heeft hem ook nodig bij het inslapen (als ik vervolgens 'plof' hoor is ze of in slaap gevallen of ze begint een paar seconden later te miepen om haar speen :') ) en lijkt prima het verschil tussen speen en tiet te begrijpen.
pi_155118670
Wat een klojo's zeg (m/v), Selvaria en DaD... -O-
Kwak
pi_155118872
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja echt bizar. Ten overstaan van een vol terras bij de Drie Gezusters, natuurlijk. :'). En als je Baard kent, die is echt hartstikke zachtaardig, maar hij was kwáád. :o.
"Gelukkig maar" dat je deze man niet bent tegengekomen in een rustig straatje in je eentje. Wat een griezel! 8)7 .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155119379
Nou, wat franny zegt. Wat een creep, joh. :{ Rotervaring voor jou ook. :*

Kazy, R heeft hier al sinds de kraamweek een speen. En dan ook nog eens geen borstvoedingsvriendelijke. Ik was altijd anti speen, maar 's avonds heeft ze een enorme zuigbehoefte. Oa door de krampjes denk ik. En tnt geen verwarring. :)
pi_155119859
Dad, wat eng!

Kruipslofjes he. Ik zag de foto van sq. Hier in Duitsland alle babywinkels ingegaan maar overal hebben ze dezelfde van 40/45¤ :o
Voor schoentjes vind ik dat al duur maar slofjes had ik andere prijs in gedachte. Waar oh waar te vinden, eventueel online maar dan niet met te hoge verzendkosten? En welke maat hebben jullie gedaan? R heeft voet grootte 11 cm ongeveer. Dat zou maat 19 zijn maar met een cm speling eerder maar 20. :*
pi_155120021
Baard begon eerst ook nog heel enthousiast de voordelen van dragen te vertellen. 'Oh, maar het is heel goed voor de heu... Oh wacht.' :+.

Hilmo, I heeft slofjes van Aapie. Met winterwarme voering 20 euro, volgens mij, zonder iets van 15. Online besteld, staat wel een maattabel op de website.

En mijn zus kocht voor haar dochters altijd klompslofjes bij de schoenmaker. Zou je misschien ook nog kunnen kijken.

[ Bericht 13% gewijzigd door DevilsAndDust op 11-08-2015 17:04:57 ]
pi_155120092
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:54 schreef Hilmo het volgende:
Dad, wat eng!

Kruipslofjes he. Ik zag de foto van sq. Hier in Duitsland alle babywinkels ingegaan maar overal hebben ze dezelfde van 40/45¤ :o
Voor schoentjes vind ik dat al duur maar slofjes had ik andere prijs in gedachte. Waar oh waar te vinden, eventueel online maar dan niet met te hoge verzendkosten? En welke maat hebben jullie gedaan? R heeft voet grootte 11 cm ongeveer. Dat zou maat 19 zijn maar met een cm speling eerder maar 20. :*
Ik heb ze van www.opkleinevoet.nl die hebben allerlei merken. Overal staat per merk een eigen maattabel bij. Ik heb maat 12 cm, komt neer op maat 19 vlgs mij.

Sandaalslofjes van babypaws, 28 euro gratis verzending. Er zijn ook wel goekdopere hoor!
Kwak
pi_155120206
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij komen met thuis uit de stad. Date gehad met Mariska, J. en Lucas. O+. En bijna in een knokpartij beland. :').

We liepen door de stad, ik had I in de draagdoek, toen er een nogal opgefokte man op me af kwam. 'Jij hebt verstand toch? Je ziet er verstandig uit.' Ik kon natuurlijk niet anders dan dat beamen. :Y. Begon ie vervolgens te roepen waarom ik mijn kind dan in levensgevaar bracht door hem zo te dragen. 'Als je valt, is je kind hartstikke dood!' Ik was er wel al een beetje klaar mee en chagrijnig van, dus ik zei iets in de trant van dat een kind in een kinderwagen ook dood is als die de straat op rolt en er komt net een auto aan. Vroeg die kerel of ie zijn punt moest demonstreren. :X. Daarvan werd Baard zó boos, dat hij hem aangevlogen was als ik niet aan zijn arm was gaan hangen. Heb Baard meegetrokken de andere kant op, en die kerel liep uiteindelijk ook weg, maar wát een idioot!
Oei, ik denk dat M mij tegen had moeten houden. :(
Dat je je mening wilt opdringen is al erg genoeg, maar dreigen met het doodgooien van je kind ( zo vat ik het op ja) OMG wat een *****. :( :( :(
Aangifte doen?
pi_155120658
Oke ik was 2 uur geleden aan een serieuze bijleespost begonnen, maar daar was R het niet mee eens en daarna kwam er nog even visite, dus nu ben ik het weer kwijt.

Egopost dan maar. :')

Edit - mag niet. Anders verwoord: Oke, ik ga ongegeneerd over mezelf lullen dan maar. :')

Gisteren de kinderwagen omgebouwd, want R heeft het omrollen in de wagen ontdekt en er verschenen ledematen over de rand. De reiswiegdagen zijn over dus!
Meteen getest met een wandeling en ze sliep er goed in, dus hoera! *O*

Vandaag om 7:15 de deur uit met R in de auto, 8u doktersafspraak in Breda, 9u kind de fles op het werk, daarna shoppen shoppen shoppen, 13u kind weer een fles op het werk, 15u weer thuis.
En o ja, die buggy slaapt nog niet helemaal top. :(
Dus... zelf het AMK maar gebeld, want mijn blije ei was toch een beetje boos cq teleurgesteld in mij als moeder.

Nu slaapt ze eindelijk goed en dat zal ze wel even volhouden.

Maar wel jurkjes gescoord! *O* En voor het eerst in een grotematenwinkel geweest (Paprika, kent iemand dat?) en ook daar een jurkje gescoord! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door ingee op 11-08-2015 17:54:55 ]
pi_155120980
Klompslofjes jaa. Zei mijn man ook al, hebben hier een klompenmaker waar hij wel eens komt voor zichzelf. ^O^

Bedankt voor alle tips, ga weer websites bekijken.
pi_155121050
Wie heeft het woord 'egopost' bedacht? *erger*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:39:50 #101
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155121098
Tjemig, DaD! :{ dat krijg je nou met al die bezuinigingen bij de ggz. :{

Hier ook een speen, en meneer weet prima het verschil tussen een tiet en een speen. ;) ik ben er ook geen fan van, maar anders was mijn pink er nu echt afgesabbeld. Holy, ik krijg steeds spontaan pijn aan m'n tepels als ik die zuigkracht aan m'n pink voel. :%
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155121130
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef ingee het volgende:

[..]

Oei, ik denk dat [s]M[/a] Man mij tegen had moeten houden. :(
Dat je je mening wilt opdringen is al erg genoeg, maar dreigen met het doodgooien van je kind ( zo vat ik het op ja) OMG wat een *****. :( :( :(
Aangifte doen?
Dit ja! :( Pfff, wat een idioot joh!
pi_155121403
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:38 schreef -Spring het volgende:
Wie heeft het woord 'egopost' bedacht? *erger*
Nou kan ik wel :@ doen, maar dat mag ook al niet meer :'(
pi_155121437
Thanks ladies! Jullie hebben me overtuigd dat ik de speen gewoon ga introduceren. Scheelt ook weer wat rugpijn van het boven de wieg hangen hopelijk :') @Mari: ja die zuigkracht is echt bizar he!
pi_155121583
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Nou kan ik wel :@ doen, maar dat mag ook al niet meer :'(
:D Niet vanwege het woord zelf, maar omdat je je schijnbaar denkt te moeten verontschuldigen omdat je niet bent bijgelezen.

Doe.normaal. Het is een babytopic op een openbaar forum. Geen whatsapp-groepje. En dan nog.

Niets persoonlijks, hoor, maar we mmaken het onszelf zo moeilijk.
pi_155121674
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

:D Niet vanwege het woord zelf, maar omdat je je schijnbaar denkt te moeten verontschuldigen omdat je niet bent bijgelezen.

Doe.normaal. Het is een babytopic op een openbaar forum. Geen whatsapp-groepje. En dan nog.

I know, en als ik me er echt schuldig over zou voelen zou ik wel alsnog op iedereen gereageerd hebben. :D

Dus het is nog valse schaamte ook. ;)

Deze mag nog wel he? :')
Das m'n favoriet namelijk. :')
pi_155121776
Nee :') die mag écht niet meer. :')

;)

L. snapt niks van een speen. Als ik hem erin durf te stoppen kijkt ze me aan met een blik van: Rot op met dat plastic ding moeder, ik wil vlees. :9
pi_155121809
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef ingee het volgende:

[..]

I know, en als ik me er echt schuldig over zou voelen zou ik wel alsnog op iedereen gereageerd hebben. :D

Dus het is nog valse schaamte ook. ;)

Deze mag nog wel he? :')
Das m'n favoriet namelijk. :')
Erger nog, je had wél bijgelezen want je wist dat het over tapijten ging. }:|

Vleesch. :Y)
pi_155121893
Wat een rare mensen lopen er toch rond DAD en Selvaria -O- bah .

*Noteert klompslofjes*

Ingee ik moet om je lachen :D AMK melding gnorf :')

En verder ben ik MOE. Tabletjes tegen misselijkheid werken OK maar soms toch nog even een rotgevoel in maag en ik word er een beetje suffig van. Tel daarbij op dat A aan het spoken is 's nachts en besloot vandaag ineens geen middagslaap te doen; kortom - ik ben KA-POT. Gelukkig komt lief zo met friet en kroketten en kijkt A nu redelijk blij Sesamstraat (op repeat, weet zij veel dat ze net dezelfde heeft gezien :') ) .
pi_155121894
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:07 schreef -Spring het volgende:

[..]

Erger nog, je had wél bijgelezen want je wist dat het over tapijten ging. }:|

Vleesch. :Y)
Tapijten? Wat is daarmee?

Ik heb een restant vloerbedekking neergegooid als speelkleed. Alleen nog even de randjes afwerken, want die probeert ze op te eten. :Y

[ Bericht 13% gewijzigd door ingee op 11-08-2015 18:17:52 ]
pi_155122062
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

je bedoelt... dat ik.... whatsapp groepjes.... wél bij moet lezen :'(
Kwak
pi_155122086
:') :') :')

SPOILER
pi_155122133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

SPOILER
Whehe :')

Ik moest vandaag nog aan Sjaak denken toen ik bij de AH een minicactus te koop zag staan. O+
pi_155122169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je bedoelt... dat ik.... whatsapp groepjes.... wél bij moet lezen :'(
Als je net zo sociaal gehandicapt als ik ben niet hoor. ♡
pi_155122251
Goed zo Sjaak!

R heeft nu gesabbeld aan:
Yoghurt (lievelings O+)
Komkommer
Paprika
Boontjes
Courgette
Aubergine
Paprika
Tomaat
Broodkorst
Couscous
Framboos

Dit alles in 3 dagen, ik ben iets te enthousiast geloof ik. :')

Vanavond niks denk ik, het kind is kapot en slaapt nog wel even. Dus frietjes voor ons! *O*

(Thanks voor de inspiratie Razz!)

Was je al zo misselijk bij de zwangerschap van A? Lijkt me zeer køt! :*
pi_155122286
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Whehe :')

Ik moest vandaag nog aan Sjaak denken toen ik bij de AH een minicactus te koop zag staan. O+
Haha minicactus O+
pi_155123005
Minicactus O+ (Zowel bij ah als de feauteau O+ )

Hier potentiële nieuwe huurders op visite gehad, duimduim! Bij alle klus-punten in ons huis zei zij 'ohhh zin om dat aan te gaan pakken O+ ' *;

En nu uk in bed smurven :W
pi_155123763
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:04 schreef Loj het volgende:

[..]

Niet echt.
Alleen toen ik gisteren de jongens ging ophalen bleek dat Ow maar een half uurtje had buitengespeeld, omdat ze het voor alle baby's (en net dreumessen) niet lekker genoeg vonden buiten.
Er waren ook geen werkjes gedaan (geen tijd voor) en er liepen twee gestresste leidsters rond. De samenstelling van de groep klopt gewoon niet.

En omdat ik al vaker twijfels heb gehad is dit misschien toch wel het moment om eens rond te kijken :)
Is het een verticale groep of is Ow (jonger dan dat ik in mijn hoofd heb) ook nog een dreumes?
Zeker met gestresste leidsters kan ik me voorstellen dan je overall een rotgevoel hebt nu.
Ik zou die 70 euro extra bij betalen en mijn kinderen naar dat ander kdv brengen indien er plek is.

A wel weer opgeknapt Razz? Geniet van je friet!
pi_155125574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef JufMariska het volgende:
Minicactus O+ (Zowel bij ah als de feauteau O+ )

Hier potentiële nieuwe huurders op visite gehad, duimduim! Bij alle klus-punten in ons huis zei zij 'ohhh zin om dat aan te gaan pakken O+ ' *;

En nu uk in bed smurven :W
Moet je zelf zorgen voor een nieuwe huurder dan?
pi_155125850
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

SPOILER
Nom nom. :D

Zojuist het eerste speeltje voor Y gekocht. Alles waar ze nu mee speelt was kado. Maar we hadden nog wat bol bonnen, en man had maar tot zoveel euro iets nodig. Dus mocht ik wat 'voor mezelf' uitkiezen. Het is vanaf 6 maanden, dus mooi op tijd gekocht.

En ze slaapt nu weer op haar eigen kamertje. Het ging zo goed laatst, op onze slaapkamer is er gewoon teveel overlast nu. Dus dan maar iets eerder. End of an era. Maar het is goed zo. :'( O+
pi_155126011
Dit speeltje geworden
In spoiler want groot plaatje denk ik.

SPOILER
pi_155126053
Tof speelgoed!!

Op de eigen kamer slapen... Aan de ene kant wil ik dat gaan doen, want dan slapen we allemaal beter denk ik. Maar mijn baby!
pi_155126277
Ik zag het ook helemaal voor me toen ik nog niet zwanger was. Lekker in de co-sleeper, eeuwig naast me liefst.
Maar in de praktijk werkt het gewoon niet bij ons. Ten eerste past er geen ledikant formaat naast het bed, en ze is veeeel te snel afgeleid en moet alles meemaken. Ook is ze een lichte slaper en wordt snel wakker van geluiden. Jammer, want ik had juist express niet al te zachtjes gedaan steeds. Maar sinds ik dat wel doe, slaapt ze ook veel beter. Dus dan is de keuze snel gemaakt.
Maar goed, mijn kleine meisje wordt sowieso groot, gaat veel te snel allemaal. Ze zit het liefst rechtop aan de handjes en trekt zich dan het liefst nog in staande stand ook. Maar dat doe ik maar niet te vaak, straks krijgt ze o-benen ofzo, ja weet ik het. (Mijn rechterbeen is ook niet helemaal recht en dat vind ik heel stom)
Rollen kan ze nou bijna. Ik ga morgen even met haar oefenen. Ze draait zo ver op haar zij, een klein zetje en ze ligt op haar buik. O+
pi_155126322
Sinds mijn baby op zijn eigen kamer slaapt, slapen we allemaal beter. Of ja, baby en ik dan. Man sliep sowieso al overal doorheen ;)
pi_155126370
Leuk ding Risu!
Mijnes is al even uitgespeeld met haar speelgoed maar ze is bijna jarig *O*
pi_155126404
Sjakie en de broodkorst O+ wat een mup!

En A sliep al met 5 weken op haar eigen kamer :@ wij hielden elkaar wakker..

Geppie - ik was bij A een beetje misselijk, maar niet zo vreselijk als nu. Als ik m'n pilletjes niet slik dan beweegt de hele dag alles in een waas aan me voorbij en wil ik elke minuut naar het toilet rennen. Waar vervolgens niks komt :') . Met pillen is het meer een weeïg gevoel de hele dag, maar uit te houden. Ik mag hopen dat het na 12 weken minder wordt, want om nou de hele zwangerschap pillen te slikken is ook weer zowat :X .

A is weer aardig opgeknapt, praatjes voor 10! Morgen gaan we lekker samen fietsen en ik had het idee opgevat om naar de bibliotheek te gaan. Of is dat niks voor een bijna-11-maander :?
pi_155126533
Ligt een beetje aan de bieb denk ik Razz. Hier hebben ze een heel leuke speelhoek waar Lou zich prima vermaakt met kussens smijten en knuffels slaan. O+
pi_155126592
Fijn dat ze weer opgeknapt is, nu mama nog!

Bieb vindt onze A wel leuk maar zet in alle boeken haar tanden. Laatst had ze thuis ook al een stuk Pinkeltjesboek opgevroten :D
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:33:40 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_155126989
Ik zag eetfilmpjes van beide R-retjes en van sjakie O+ :D
Wat doen ze dat rustig! Mauw rilde zo'n beetje haar hoofd van haar romp in het begin :D :'( :')

Kleine blije bolle A. gewoon alweer zes maanden! Wtfbbq! En die broers samen, noh O+

Duimend keteltje O+ Bijna goed knul! Je komt er wel! :D

Lief knuffelbipsje van roodborstje O+

Sjaak :') Who needs hands anyway? :{w

Verder nog een :* voor Cholula en een :o voor DaD ennnn nu weet ik het niet meer ;(
disclaimer
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:34:15 #130
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155127009
Leuk idee Razz! Bij onze bieb hebben ze ook speelgoed (zelfs een box) en babyboekjes :). Wat enorm rot van je misselijkheid ;(

Dad :o, wat een gek joh :X

Suus spuugt net haar hele maaginhoud eruit :X. Doperwten met couscous (ja, alweer) tot in m'n onderbroek *O*
pi_155127072
Sjaak heeft bij Mauw afgekeken toen ze mango at, denk ik. Dat filmpje moest ik meteen aan denken :D

Soes, lekker, doperwten in je onderbroek. Lijkt op utrogestan _O-

Razz, wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Ik denk dat de bieb best leuk kan zijn, als er maar genoeg te zien is gok ik.

Geppie, ze heeft wel goede smaak voor literatuur dan ;)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:36:25 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_155127088
Ah wat sneu soes ;(

Hoeveel avondeten eten jullie baby's ongeveer?
Ik heb net even afgewogen wat Mauw zo ongeveer heeft doorgeslikt en dat was ongeveer 50 gram. Voornamelijk courgette ook, dus ongeveer zes calorieën aan avondeten. Couscous blieft ze niet. Daarna een paar hapjes volle kwark. Da's toch redelijk karig?
disclaimer
pi_155127340
Lou eet nauwelijks iets de laatste tijd. Vandaag had ik als avondmaal een bruine boterham met roomboter en een gebakken ei gemaakt.. De grond vond het heerlijk :')
Ze begon direct het ei eraf te pulken en op de grond te gooien, twee hapjes brood en toen ging dat ook de grond op.

Och, ze tankt het wel weer bij met de borstvoeding :P
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:44:31 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155127352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ah wat sneu soes ;(

Ik heb net even afgewogen wat Mauw zo ongeveer heeft doorgeslikt en dat was ongeveer 50 gram. Voornamelijk courgette ook, dus ongeveer zes calorieën aan avondeten. Couscous blieft ze niet. Daarna een paar hapjes volle kwark. Da's toch redelijk karig?
Dat is inderdaad niet erg veel. Maar ze doet het er goed op, toch? Ik heb geen idee wat Suze eet maar dat is ook de ene avond meer dan de andere avond :Y
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:46:06 #135
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155127394
Ik weet nooit, maar tot vandaag at ze aan calorieën ook bar weinig bij het avondeten. Een hele paprika of een halve courgette of een paar wortels. In stukjes gesneden. Aardappelstukjes wil ze niet, ze rilt van de structuur. Vlees geef ik eigenlijk nog nauwelijks.

Vandaag dacht ik : ik ga toch eens een stamppotje maken van aardappel en stukjes sperzieboon om te kijken of ze dan wel meer eet, wat smeuiiger gemaakt met melk en boter, en toen at ze ineens een mega bak leeg :?

Niet dat je daar verder veel mee kan trouwens aangezien jij niet wil mashen. Ik ratelde door terwijl ik eigenlijk alleen wilde zeggen dat Suus ook op avondeten van 11 calorieën leefde.
pi_155127450
Ik wilde trouwens wel gaan beginnen met vlees introduceren, hopelijk vindt ze dat wel lekker.
Alleen verzinnen wat een beetje handig is om mee te beginnen.
pi_155127458
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet nooit, maar tot vandaag at ze aan calorieën ook bar weinig bij het avondeten. Een hele paprika of een halve courgette of een paar wortels. In stukjes gesneden. Aardappelstukjes wil ze niet, ze rilt van de structuur. Vlees geef ik eigenlijk nog nauwelijks.

Vandaag dacht ik : ik ga toch eens een stamppotje maken van aardappel en stukjes sperzieboon om te kijken of ze dan wel meer eet, wat smeuiiger gemaakt met melk en boter, en toen at ze ineens een mega bak leeg :?

Niet dat je daar verder veel mee kan trouwens aangezien jij niet wil mashen. Ik ratelde door terwijl ik eigenlijk alleen wilde zeggen dat Suus ook op avondeten van 11 calorieën leefde.
Dat gaat hier precies zo! Alles wat ik Rapley / in stukjes aanbied eet ze niet heel veel van. Stamppotjes en smeuige dingen als pasta met saus of rijst met groente (zeg maar alles wat ik moet voeren :') ) gaat er in als koek en dan gaat er zo'n standaard babybordje leeg.

Waardoor ik weer ga twijfelen of ik haar niet overvoer door te voeren. Oftewel - het is ook nooit goed :+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:49:02 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_155127485
Ik prak ook wel hoor ;) ben geen orthodoxe aanhanger :P maar dan eet ze hoogstens een ons.
disclaimer
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:49:34 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_155127508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:48 schreef Skittles het volgende:
Ik wilde trouwens wel gaan beginnen met vlees introduceren, hopelijk vindt ze dat wel lekker.
Alleen verzinnen wat een beetje handig is om mee te beginnen.
mauw vond knoflookkip van de bbq héérlijk!
disclaimer
pi_155127738
Onze vreetbeer eet een goeie portie gepureerd voer (meestal zelfgekookt, ook steeds meer wat vlees er door. Eerst gestoomde/gekookte kip, simpel rundergehakt en inmiddels weten we dat hij gekruide worstjes enzo ook lekker vindt :') Gretige blikken naar ons bord..) en wat zelf-doen-stukjes. En blauwe bessen *) Toe krijgt hij wat yoghurt, kwark of zoiets, vaak met iets fruitigs erdoor (omdat hij een vies hoofd trekt van naturel, en ik kennelijk soms nogal een pushover ben :{ )
Ergo: geen vergelijkingsmateriaal ;)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:00:37 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155127889
Ik vond die stukjes eigenlijk wel prima, goed voor de mond motoriek enzo, maar ik vond ook dat ze langzamerhand met 10 maanden wel iétsjes meer binnen mocht krijgen dan een bakje met stukjes gestoomde courgette zeg maar. Dus ik vind het wel fijn om te weten dat ze zo wat gevarieerder eet, blijkbaar. Tot voor kort walgde ze van alles wat ook maar enigszins geplet was.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:04:38 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155128056
Nu ik blijkbaar gepureerd kan aanbieden, wordt vlees ook wat handiger. Ze heeft maar 2 tandjes en ze kreeg het totaal niet weg. Beetje rundergehakt ofzo kan wel door zo'n stoemp.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:08:05 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_155128172
Mja, ik weet gewoon niet zo goed wanneer ik me zorgen moet gaan maken. Ik dacht namelijk oprecht dat ze best goed at. En toen zag ik wat andere baby's wegstouwen. :')
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:09:40 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155128237
over eten gesproken :')

Michael is vijf maanden vandaag .. en dat vierden we met een boon!

Hij zat er na wel vol overgave op te sabbelen dus het werd niet meteen afgewezen :D
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_155128292
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik weet gewoon niet zo goed wanneer ik me zorgen moet gaan maken. Ik dacht namelijk oprecht dat ze best goed at. En toen zag ik wat andere baby's wegstouwen. :')
Je UD buddy eet op een dag net een paar framboosjes weg of incidenteel een halve boterham ofzo.
No worries joh, ze doet het toch nog? :*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:11:41 #146
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155128301
quote:
Hoe eet ze fruit en brood? Zorgen zou ik me met deze leeftijd nog niet maken. Behalve als ze alles pertinent zou weigeren ofzo :)
pi_155128337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:09 schreef DJMO het volgende:
over eten gesproken :')

Michael is vijf maanden vandaag .. en dat vierden we met een boon!

[ afbeelding ]
Hij zat er na wel vol overgave op te sabbelen dus het werd niet meteen afgewezen :D
Bonen zijn in trek deze zomer O+

Sorry SQ, ik kan je niet helpen. Snap wel dat je je zorgen maakt hoor, maar ik weet niet of het nodig is.
pi_155128403
quote:
Nu ik Spees een hele paprika of een halve courgette of een paar wortels 'bar weinig' zie noemen, terwijl wij vanavond nog in de gloria waren van een halve paprika, en nu ik heb gezien hoe Lucas blauwe bessen wegstopt, vraag ik het me ook wel af, eigenlijk. :').

Ik probeer er maar vanuit te gaan dat I heel goed zelf kan bedenken hoe veel hij wil eten.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:14:44 #149
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_155128412
Haaai ik haak weer even aan ;)

Ingee je brengt me op ideeën voor morgen! Shoppen in Breda! *O*
Ik ben ook paprika-fan! Denk dat iets van 5 of 6 paprika jurkjes heb :)
Vond R ook alles lekker waar ze aan gelikt heeft?

Razz hopelijk gaat je moe-heid en misselijk-heid snel over en kan je gaan genieten.. klinkt heel zwaar zo :*

Haha sjaak in actie.. wat een leukie toch! O+

Risu leuk speelgoedje! Ik vond het ook een hele stap om V op zijn eigen kamer te leggen. Maar het bleek voor iedereen beter te zijn en achteraf ben ik er blij mee dat we dat toen gedaan hebben (bij 12 weken dacht ik). Ik hoop dat jullie dat ook zo zullen ervaren :*

Soesa! Tot in je onderbroek?! :o _O- Daar verdient ze bonuspunten mee! Hopelijk voelt ze zich nu wel weer goed.

Boon(y)-M! O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:15:34 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155128440
Ik denk dat je wel weet wat ik met weinig bedoelde :P.
Ik zal het eenzijdig noemen dan.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:15:57 #151
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155128451
Waarom maak je je zorgen SQ? Ze groeit en ontwikkelt zich goed, is tevreden, slaapt goed (toch) en eet wel íets! Ik zou me echt geen zorgen maken. Het kan volgende week alweer heel anders zijn :*
pi_155128468
Ja. Nouja de mijne eet dus meer en ik vraag me af of het wel genoeg is -O- en zo zijn ze allemaal anders O+
pi_155128552
Eenzijdig in de zin van één product per maaltijd vind ik geen probleem. Over een dag genomen zit er genoeg variatie in.
pi_155128622
Mijn dreumes eet soms ook maar heel weinig aan avondeten. Vanavond ook. Ik denk maar twee hapjes. Maar ik maak me nooit zorgen, ze eet gewoon wat voor haar op dat moment genoeg is, mooi toch? Alle kindjes eten naar eigen behoefte en inzicht ( :') ).
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155128704
Ik hoor ook verhalen van peuters die besluiten dat eten stom is en een tijd op een paar boterhammen en een stuk fruit leven. Dan zal een baby ook wel met minder kunnen doen. Naast de fles/borst natuurlijk.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:22:37 #156
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_155128716
Hier kan er qua eten ook veel verschil in zitten. De laatste dagen eet hij ook maar weinig (.. maar ik weet bijna zeker dat het eraan ligt dat hij last heeft van zijn tandjes).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_155128735
Geen ervaringsdeskundige natuurlijk, maar ff een copyright infringment voor SQ. ;)

dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:24:09 #158
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155128778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Ik hoor ook verhalen van peuters die besluiten dat eten stom is en een tijd op een paar boterhammen en een stuk fruit leven. Dan zal een baby ook wel met minder kunnen doen. Naast de fles/borst natuurlijk.
Dat wilde ik ook nog zeggen. E leeft soms ook op 2 hapjes brood en een beetje gekookte pasta zonder saus en doet het nog steeds ;)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:26:13 #159
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155128848
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eenzijdig in de zin van één product per maaltijd vind ik geen probleem. Over een dag genomen zit er genoeg variatie in.
Voor jouw zoon kan dat dan prima zijn. Voor SQs dochter wist ik dat niet en mijn dochter eet dus overdag niet veelzijdig genoeg om op paprika te blijven leven.

En ik vind ook niet dat ze per nu hele driegangenmenus weg moet werken, maar ze gaat richting het jaar en dan vind ik het wel en fijn idee dat ze blijkbaar ineens wél iets anders lust.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:30:34 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_155129018
Nee, ik maak me ook geen zorgen :D ik vraag me af wanneer ik me zorgen zou moeten maken ;)
Ik heb namelijk niet echt een beeld van wat dan gangbaarder is: mijn dochter, of de halve rijsttafel-eter ;)
Maar zo te lezen zijn er meer, dat vind ik fijn!

Brood gaat er soberso prima in. Fruit wil ze niet rapley :') dus dat krijgt ze van een lepel of vork. Verder eet ze graag wat op míjn bord ligt. Je weet wel, met pepers en veel zout.
disclaimer
pi_155129050
Wat zijn eigenlijk de grote eet-veranderingen straks met een jaar? Ik weet dat A dan gewone melk mag i.p.v. opvolgmelk. En overal staat "ze eet nu met de pot mee", maar dat vind ik nog zo eng klinken ofzo :@ . Ik kijk nu zo uit met zout en vet bij haar eten. En kook dus heel vaak apart, want wij eten nogal gekruid en ook best wel eens uit pakjes / zakjes.
pi_155129222
Oh en door de toffe sloffen voor Mauwtje wil A die nu dus ook, zei ze heus helemaal zelf vandaag tegen mij, dus nu vind ik dat ze gelijk heeft en ga ik toffe sloffen voor haar uitzoeken.

En toen zag ik deze site en toen zag ik egeltjes, KIJK KWAK EGELTJES O+ :

pi_155129326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en door de toffe sloffen voor Mauwtje wil A die nu dus ook, zei ze heus helemaal zelf vandaag tegen mij, dus nu vind ik dat ze gelijk heeft en ga ik toffe sloffen voor haar uitzoeken.

[ afbeelding ]
Wat doe je nouhou }:| Nu willikook -O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:39:55 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_155129356
Oh Razz O+!
disclaimer
pi_155129498
Alleen zit ik nogal te twijfelen over de maat, en terugsturen is duur want naar België. Hmpf.
A's voeten zijn voor zover de worsteling met A en de centimeter vandaag lukte volgens mij 11 cm. Zou ik dan maat 16-18 of maat 19-20 nodig hebben :?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:45:50 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_155129567
Mauw heeft nu 19-20 aan. Zijn iets ruim, maar niet té.
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:47:39 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155129641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat zijn eigenlijk de grote eet-veranderingen straks met een jaar? Ik weet dat A dan gewone melk mag i.p.v. opvolgmelk. En overal staat "ze eet nu met de pot mee", maar dat vind ik nog zo eng klinken ofzo :@ . Ik kijk nu zo uit met zout en vet bij haar eten. En kook dus heel vaak apart, want wij eten nogal gekruid en ook best wel eens uit pakjes / zakjes.
Jan en Geert zijn nu zes en vier en ik kook nog steeds grotendeels zoutloos :') Vlees kruid ik wel, maar groenten en aardappels, pasta, rijst .. allemaal zoutloos verder.

dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:48:48 #168
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_155129679
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Alleen zit ik nogal te twijfelen over de maat, en terugsturen is duur want naar België. Hmpf.
A's voeten zijn voor zover de worsteling met A en de centimeter vandaag lukte volgens mij 11 cm. Zou ik dan maat 16-18 of maat 19-20 nodig hebben :?
Via paypal is terugzenden gratis, weet niet of ze dat aanbieden?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_155129703
Dames in DH, Ingee en ik komen woensdag de 19e jullie kant op met R. en Sjaak! Waar zijn we welkom?

het idee ontstond doordat we Mariposas willen helpen, dus daar graag langs gaan, maar er wonen meer leuke dames in DH dus we doen graag een hop-on-hop-off tour
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:50:53 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_155129750
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan en Geert zijn nu zes en vier en ik kook nog steeds grotendeels zoutloos :') Vlees kruid ik wel, maar groenten en aardappels, pasta, rijst .. allemaal zoutloos verder.
veel gezonder!

Ik bedenk me net dat mijn vader haar vandaag een hele banaan+ appel heeft gevoerd. Dit verklaart wel eea. :')
disclaimer
pi_155129751
Met een jaar koken ze zelf toch?

Dat je thuis komt en dat de lasagne al op tafel staat. O+

(Mijn naïeve beeld van leven met een dreumes :) )
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:52:17 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_155129805
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef ingee het volgende:
Met een jaar koken ze zelf toch?

Dat je thuis komt en dat de lasagne al op tafel staat. O+

(Mijn naïeve beeld van leven met een dreumes :) )
nee. Wel uitgesmeerd aan de onderkant van de tafel though!
disclaimer
pi_155129820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dames in DH, Ingee en ik komen woensdag de 19e jullie kant op met R. en Sjaak! Waar zijn we welkom?

het idee ontstond doordat we Mariposas willen helpen, dus daar graag langs gaan, maar er wonen meer leuke dames in DH dus we doen graag een hop-on-hop-off tour
Baby roadshow! O+
pi_155129892
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee. Wel uitgesmeerd aan de onderkant van de tafel though!
Lekker knapperig!
pi_155129918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:

Ik woon niet echt (dicht) meer bij Den Haag -O-
Kwak
pi_155129971
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]
O+

Egeltjes

Mijn beertje heeft nu van babypaws maat 12,3 cm (9-12 maanden) obv zijn voetje van 11,5 cm...
Kwak
pi_155130087
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Baby roadshow! O+
:W
pi_155130179
Die slofjes! Ik wil ze ook :o
Kan best wel toch? Om die kleine pootjes. O+
pi_155130200
Ik maak me juist zorgen of Melba niet teveel eet... Maar daar hadden we t laatst al over en er waren er meer die zo aten.

Zijn prakkies zijn overigens niet gepureers en aangelengd, gewoon 200 gram eten afgewogen. En dan piept hij soms nog om wat wij op ons bord hebben. We rapleyen dan nog een peultje hier en een boontje daar. Fruit eet hij alleen nog in stukjes, brood in repen en dan scheurt hij zelf of als er avocado op zit gewoon in stukjes.

Qua vlees eet hij soms vis (kabeljauw, makreel, zalm), kiofilet, kalkoen, geruld tartaar. Ei wil ik nog proberen binnenkort.
Kwak
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:02:51 #180
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155130282
Oh ja ei had ik laatst geprobeerd en als ze meer temperament had gehad dan had ze me doodgeschoten.
pi_155130385
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:58 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:W
Hoi! O+
pi_155130388
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja ei had ik laatst geprobeerd en als ze meer temperament had gehad dan had ze me doodgeschoten.
_O-
En nu keek ze gewoon een beetje zo?

Kwak
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:05:03 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_155130415
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
gekookt ei wel, maar omelet! Ging er in als koek!!
disclaimer
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:05:21 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155130438
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O-
En nu keek ze gewoon een beetje zo?

[ afbeelding ]
:o hoe kom jij in mijn cloud :o
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:05:42 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_155130457
Mauw is gewoon meer van de frietjes ben ik bang :')
disclaimer
pi_155130497
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik woon niet echt (dicht) meer bij Den Haag -O-
-O-
Lig je en route Tillyville, DH?
Ik heb een auto nml. :)
pi_155130543
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:06 schreef ingee het volgende:

[..]

-O-
Lig je en route Tillyville, DH?
Ik heb een auto nml. :)
Gouda! Als je via rotterdam gaat dus niet maar via Utrecht wel...

Ik kan alleen s ochtends overigens...
Kwak
pi_155130545
Zowel gekookt als gebakken ei maak je Lou ook echt niet blij mee :')
pi_155130602
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:o hoe kom jij in mijn cloud :o
Ik heb die skillz jeweets.

Kwak
pi_155130608
A vindt roerei Da Bomb. Ook heel leuk om stiekem tussen de richels van de kinderstoel heen te purken, zodat mama het er 's avonds weer uit kan bikken. Of in je oor. Of in je neus. Alles in de neus, trouwens, echt ZO TOF dat dat kan, dingen in je neus stoppen. Vooral je vinger, en dan gewoon een kwartier erin laten. Dat wordt het helemaal in 2015.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:09:46 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_155130664
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef Razztwizzle het volgende:
A vindt roerei Da Bomb. Ook heel leuk om stiekem tussen de richels van de kinderstoel heen te purken, zodat mama het er 's avonds weer uit kan bikken. Of in je oor. Of in je neus. Alles in de neus, trouwens, echt ZO TOF dat dat kan, dingen in je neus stoppen. Vooral je vinger, en dan gewoon een kwartier erin laten. Dat wordt het helemaal in 2015.
_O- ik heb je gemist, Razz O+
disclaimer
pi_155130694
Vingers in de neus ja. Continu. Want dat staat zo intelligent :7
pi_155130751
Ohja, Skjoe! Ik heb A de MauwtjekanhetookdusOEFENEN-Noodle-challenge laten doen.
Het was.. nouja, we blijven oefenen :')

SPOILER
Tien seconden na dit filmpje gooide ze uit pure frustratie haar bord op de grond O+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 22:12:28 ]
pi_155130813
:D O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:16:55 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_155131019
Ik moest echt hard lachen Razz _O- die blik ook op het einde, van: serieus, moeder? :{

A. O+
disclaimer
pi_155131057
Ik vind het trouwens zo tof dat mijn eeuwig makkelijke kind nu ook een mening ontwikkelt O+ . Paar voorbeeldjes:

Stukjes brood, daar wordt eerst vakkundig het beleg afgepeuterd. Dan liggen er daarna kale stukjes brood, en dan gaat ze naar mijn brood wijzen, luid roepend: DA! DA! Dus ik wijs terug, dat er nog heel veel hééérlijke stukjes brood-met-boter op haar plankje liggen. Maar dat is natuurlijk niet tof, dus dan volgt er gemopper.

Zodra ze doorkrijgt dat ik een flesje voor haar aan het maken ben (ik denk dat ze het al hoort als ik het maatschepje door het poeder haal) komt er óf *flap* *flap* *flap* een baby aangekropen die jammerend aan mijn broek gaat hangen. Óf, als ze in de box zit, hoor ik ineens een soort Oosters rouwgejoel uit de box komen, een soort "AHDOEDOENOEBUBUBHGHBUGHAHUHUHUHHIHIHI" wat uitmondt in jammerend gekrijs als ik niet binnen een minuut die fles erin heb.

En de kat is cool, haar pake is dóódeng, en werkelijk ALLES is leuker dan je eigen speelgoed. Vooral de beschermhoekjes van de meubels, dode blaadjes, kattenbrokjes en de afstandsbediening / iPhone / watdanookmetknopjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 22:17:57 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:20:45 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_155131234
Oh Razz, dat is óók allemaal mauws lievelingsspeelgoed O+ dooie blaadjes op 1!

Momenteel is ze sowieso vrij pittig ook. Op alles wat ik wil wordt gereageerd met dramatisch gekrijs. En de hele tijd uitdagen en ondeugend kijken :') en dan gillen als ik ingrijp ;(
disclaimer
pi_155131319
Razz :D O+ _O-
Ik lolde ook om het filmpje :D En haar pluishaar :o Het is plat :o :o -O-
pi_155131395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Razz, dat is óók allemaal mauws lievelingsspeelgoed O+ dooie blaadjes op 1!

Momenteel is ze sowieso vrij pittig ook. Op alles wat ik wil wordt gereageerd met dramatisch gekrijs. En de hele tijd uitdagen en ondeugend kijken :') en dan gillen als ik ingrijp ;(
En dan vooral toch blijven proberen }:| al nee-schuddend.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:23:53 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_155131428
Oh en pletsen met je handje in de kattendrinkbak O+
disclaimer
pi_155131434
Zal ik dan speciaal voor de filmpjes heur haar maar touperen dan :') Een vriendin van me was vandaag ook al teleurgesteld. "Ze heeft normáál haar. Wat jammer!" :D .

En ja dat ondeugende van Mauw herken ik wel. Zo'n stukje brood vastpakken, mij strak aankijken en dan zonder blikken of blozen het stukje op de grond deponeren. Ik geloof niet in 'uittesten' op deze leeftijd, maar ik denk dat ze wel degelijk heel erg aan het opletten is hoe wij reageren op bepaalde handelingen :Y.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 22:24:26 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:24:42 #202
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155131483
Razz :D :D
Ploisje O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:24:49 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_155131487
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Skittles het volgende:

[..]

En dan vooral toch blijven proberen }:| al nee-schuddend.
oh dat doet ze he? O+
disclaimer
pi_155131537
Lucas flapt ook richting keuken (lees: kattenvoer-rapley-walhalla) en weet inmiddels dondersgoed dat ik 'm niet voorbij de drempel laat kruipen, dus de eerste paar keer gaat hij gewoon, om vervolgens nog 5x omkijkend (met lachje uiteraard) te proberen en daarna grinnikend nog meer pogingen te wagen :X :D o|O :')

Vandaag op de galerij toegekeken hoe ik was ophing, veel ge-pincetgreept, niks in z'n mond gestopt ( *belt krant* ) en z'n dure Finch-&-Agnes-broek getest op de anti-slip-verf }:|
pi_155131563
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en pletsen met je handje in de kattendrinkbak O+
:Y -O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:26:46 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_155131595
Niks in zijn mond? Deel je geheim, Mariska!
disclaimer
pi_155131602
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh dat doet ze he? O+
Lachend ja :') haar hele lichaam schudt ook gezellig mee. Terwijl ze het behang aan het scheuren is.

Die stukjes op de grond gooien, herkenbaar Razz :D even checken of ik kijk en Hoppa daar gaat weer een stukje :P
pi_155131620
Onze buren denken sinds wij met het mooie weer en de nieuwe tuin veel buiten zijn vast dat A "NIETINJEMOND" heet.
pi_155131627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Zodra ze doorkrijgt dat ik een flesje voor haar aan het maken ben (ik denk dat ze het al hoort als ik het maatschepje door het poeder haal) komt er óf *flap* *flap* *flap* een baby aangekropen die jammerend aan mijn broek gaat hangen. Óf, als ze in de box zit, hoor ik ineens een soort Oosters rouwgejoel uit de box komen, een soort "AHDOEDOENOEBUBUBHGHBUGHAHUHUHUHHIHIHI" wat uitmondt in jammerend gekrijs als ik niet binnen een minuut die fles erin heb.
Dit doen mijn katten ook! :D
Het speeltjesverhaal idem!
Grote baby's zijn dus een soort katten?
pi_155131656
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef ingee het volgende:

[..]

Dit doen mijn katten ook! :D
Het speeltjesverhaal idem!
Grote baby's zijn dus een soort katten?
Als dit geldt dan ga ik A vanaf morgen de kattenbak aanwennen :7 .
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:28:59 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_155131704
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef Skittles het volgende:

[..]

Lachend ja :') haar hele lichaam schudt ook gezellig mee. Terwijl ze het behang aan het scheuren is.

Die stukjes op de grond gooien, herkenbaar Razz :D even checken of ik kijk en Hoppa daar gaat weer een stukje :P
tuurt ze het na? O+
disclaimer
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:29:37 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_155131735
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Onze buren denken sinds wij met het mooie weer en de nieuwe tuin veel buiten zijn vast dat A "NIETINJEMOND" heet.
_O-
disclaimer
pi_155131755
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tuurt ze het na?
Dat doet A wel :D Dan wordt er HOTSEFLOTS een hele klont noedels over haar hoofd heen naar achteren geworpen, en dan probeert ze zichzelf ook nog een hernia te draaien om te kijken waar het nou is beland.

Ik vind het ergens best jammer dat je in een jaar of 18 deze enorme lol in experimenteren met eten verliest.
pi_155131774
Jep :')
"Hey, kijk! Nou ligt ie daar! :D Zou dit volgende stukje dat ook doen?"
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:30:39 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155131792
Ja dat zesde zintuig voor de fles he? Al pak ik het op mn allerzachtst terwijl ze aan de andere kant van de kamer ligt te spelen dan nog hangt ze direct aan mn been. Zou Nutrilon er een soort alarmpje inbouwen met een super hoge frequentie die voor ons niet hoorbaar is :o
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:31:21 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_155131833
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat zesde zintuig voor de fles he? Al pak ik het op mn allerzachtst terwijl ze aan de andere kant van de kamer ligt te spelen dan nog hangt ze direct aan mn been. Zou Nutrilon er een soort alarmpje inbouwen met een super hoge frequentie die voor ons niet hoorbaar is :o
ik blijf toch bij mijn heroïne-theorie :')
disclaimer
pi_155131875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Als dit geldt dan ga ik A vanaf morgen de kattenbak aanwennen :7 .
Wanneer begint dat gedoe met een po eigenlijk?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:33:20 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_155131920
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:32 schreef ingee het volgende:

[..]

Wanneer begint dat gedoe met een po eigenlijk?
meestal leren ze tegenwoordig eerst fietsen :')
disclaimer
pi_155131949
:D :D Jullie *;
pi_155131996
OMG de vent heeft niets geleerd van de hele zwangerschap! :o

We hadden het over babyzwemmen en onder water, vraagt ie, bloedserieus:

'Zitten die baby's in de baarmoeder eigenlijk ook helemaal onder het vruchtwater?'
pi_155132050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:34 schreef ingee het volgende:

'Zitten die baby's in de baarmoeder eigenlijk ook helemaal onder het vruchtwater?'
_O- _O-
Zit je je baby een beetje in je vruchtwater te verzuipen zeker?
pi_155132070
quote:

En toen heb je hem uitgelegd dat ze een duikbril en snorkel ophebben die bij de navel eruit komt om adem te halen :D ?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:36:49 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_155132080
Een leuk eetmoment vond ik de boterham met appelstroop. Ze kon die plakhandjes echt niet handelen. Kind heeft zeker tien minuten dr handje open en dicht zitten doen, onderwijl zeer 'speciaal' kijkend inclusief tong uit de mond O+
disclaimer
pi_155132098
Maar po: serieuze vraag.
Ik las in mijn eigen babyboekje wat namelijk, maar kan me niet herinneren dat hier al voorbij te hebben zien komen.
Is dat net als met eten, dat dat vroeger vrij snel gebeurde en nu veel later?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:37:19 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_155132101
quote:

O+ O+
disclaimer
pi_155132124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En toen heb je hem uitgelegd dat ze een duikbril en snorkel ophebben die bij de navel eruit komt om adem te halen :D ?
O+ geniaal jij!

*zet appelstroop op boodschappenlijst*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:38:21 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_155132140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef ingee het volgende:
Ik las in mijn eigen babyboekje wat namelijk, maar kan me niet herinneren dat hier al voorbij te hebben zien komen.
klopt. Vroeger hadden de luiers ook geen hydrokorrels en wilde je als baby zo snel mogelijk van die natte lappen aan je reet af zijn :D
disclaimer
pi_155132150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef ingee het volgende:
Ik geloof het wel ja! Mijn moeder vertelde dat ze mij vanaf een jaar er regelmatig op heeft gezet. Maar ik was toch pas met 3 jaar zindelijk. Dus het heeft volgend mij niet heel veel uitgehaald.

En SQ - appelstroop is hier uitermate aantrekkelijk om in je haar te smeren }:| .
pi_155132153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Uhuh :Y

Bloemetjes, bijtjes en zulks.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:39:31 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_155132192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik geloof het wel ja! Mijn moeder vertelde dat ze mij vanaf een jaar er regelmatig op heeft gezet. Maar ik was toch pas met 3 jaar zindelijk. Dus het heeft volgend mij niet heel veel uitgehaald.

En SQ - appelstroop is hier uitermate aantrekkelijk om in je haar te smeren }:| .
Ja dat was stap 2 -O-
disclaimer
pi_155132238
Zit m'n ma daarom zo te zeuren dat Lou met 10 maanden al zindelijk kan zijn? Nondeju hey.

Oja appelstroop kan ook in je haar -O-
pi_155132259
O dat mag ook al bijna! Appelstroop!
(Of nu al, de rest van wat ze eet 'mag' ze ook nog niet.)
pi_155132315
O+ razzemetazz A verhalen O+
pi_155132361
Ja maar Skittles, jij bent jong. Jij hebt toch zelf ook up-and-go van Libero gedragen?

Ik zal nog hardcore in de hydrofielen. Mijn moeder noemt die dingen ook steeds luiers.
pi_155132420
Wat is Libero :?

Up and go ken ik alleen van m'n werk en dat zijn incontinentieluiers in de vorm van een broekje voor volwassenen :P
pi_155132436
Haha ingee, onze moeders lijken op elkaar! Mijn moeder: "Ja, daar pak ik wel even een luier voor". En dan denk ik: "Hoezo ga je het gezicht van m'n kind afvegen met een luier :? ".
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:45:27 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_155132437
Huggies!
disclaimer
pi_155132460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:45 schreef Skittles het volgende:
Wat is Libero :?

Up and go ken ik alleen van m'n werk en dat zijn incontinentieluiers in de vorm van een broekje voor volwassenen :P

Dat is wel nostalgiereclame O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:46:26 #239
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155132468
Ik zag laatst nog Libero staan toen ik mn babyfoto's checkte :+

Maar ook wel even hydrofielen gedragen idd.
pi_155132519
Ik was een Kruidvatluierbaby volgens mij :7

Libero is nu dus Huggies? Of zijn ze uit de handel gehaald om een reden/schandaal? :9
pi_155132545
Ja hoi. Ik droeg ook hydrofiele luiers idd :'). Pampers kocht mijn moeder alleen voor op reis oid. Ons bint zuunig. :7
pi_155132547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:46 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is wel nostalgiereclame O+
Beat me!

Luierbroekjes dus ja :)
pi_155132888
Flanellen luiers hier :W
Mijn moeder was helemaal sip dat ik die niet ging gebruiken 'want het staat zo gezellig aan de waslijn' :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:58:47 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155132978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef JufMariska het volgende:
Flanellen luiers hier :W
Mijn moeder was helemaal sip dat ik die niet ging gebruiken 'want het staat zo gezellig aan de waslijn' :')
wat zei je? ja, het zal vast gezellig zijn in de droger?

pi_155133162
Geen droger hier, en iets met winterbaby en was in de woonkamer drogen :N

Experiment van de dag: droomvoeding! *zet wekker*
pi_155133615
Ik heb alles teruggelezen en moest m'n best doen om m'n baby niet wakker te lachen :D
pi_155133620
Oeh ik had eerst wasbare en daarna libero. Enige waar ik niet erlergisch voor was ( :P).

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat kinderen meestal echt pas later aan zindelijk worden toe zijn. Ik was zelf overdag snel zindelijk, maar s nachts piste ik nog tot vier jaar in een luier, tot ik werd omgekocht met een my little pony :')

Kattekwaad O+ en ;( tegelijk. Ik vind Melba nu ook best pittig. Eigen willetje!

Gisteren die paraplu, vandaag zat hij met zijn kont in de plas water die ooit in de kattendrinkbak zat (om daar te komen was hij over de poef geklommen), tijdens het eten mept hij ongeduldig met de vlakke hand op tafel als er een hapje noet komen. De lepel wordt aamgepakt en zelf in de mond gefaan,afgelebberd, gebeten, en terug aan papa/mama gegeven (beter dan voorheen, dan werd ie drie minuten afgelebberd en op de grond geflikkerd), klimmen in de vaatwasser is een nieuw levensdoel, net als de la onder se oven. Moet op de bank proberen te klimmen. En op de trap. En de openslaande deuren uit. Poes is nergens veilig.

En het zeer herkenbare nutrilon alarm (compleet met stervende zwaan act). Wij noemen jet ding nu de ef el ee es, want hij herkent het woord volgens mij }:| O+

Ze worden echt ineens bijna dreumesen he? ;( O+

Morgen Blijdorp *O*
Kwak
pi_155134880
Hoe zit dat met baby's en kattenluikjes eigenlijk? We heben er een tussen de kamer en de schuur, waar o.a. voerbakken, kattenbakken, maar ook gereedschappen staan.
Wil best wat door schade en schande leren, maar liefst niet in de buurt van heggeschaar en dergelijke.
pi_155134897
Veel plezier morgen, kwak! Is Blijdorp leuk? Moet nog een idee hebben voor Vriend's verjaardag dit weekend.

Onze slaapkamer grenst aan die van fietje, en elke avond als ik naar bed ga hoor ik haar tegen de spijlen aantrappen :') En soms gezellig gebrabbel ook nog O+
pi_155134962
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Veel plezier morgen, kwak! Is Blijdorp leuk? Moet nog een idee hebben voor Vriend's verjaardag dit weekend.

Onze slaapkamer grenst aan die van fietje, en elke avond als ik naar bed ga hoor ik haar tegen de spijlen aantrappen :') En soms gezellig gebrabbel ook nog O+
Burgers Zoo O+

Beste dierentuin evah!
pi_155135048
Ik ben morgen ook in Blijdorp ;)
Is de planning :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:53:46 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155135114
Blijdorp .. fantastische herinneringen aan O+ O+

pi_155135469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef Loj het volgende:
Ik ben morgen ook in Blijdorp ;)
Is de planning :P
Wij zijn met mijn BFF (al 20 jaar O+ ), maar ik zal mijn ogen open houden! Kunnen we zwaaien!

@krijgertje dichter bij jullie heb je minstens zo leuke dierentuinen, emmen, rhenen, burgers zoo... Blijdorp is vooral dichtbij, en jeugdsentiment. Ben wel benieuwd naar het nieuwe leeuwenverblijf! En Melba krijgt een Olli van mijn BFF heeft ze aangekondigd O+
Kwak
pi_155135508
Oh en voor de eettwijfels kan ik deze link aanbevelen. Ik moet m af en toe herlezen om me te herinneren eraan.

http://ellynsatterinstitu(...)ibilityinfeeding.php
Kwak
  woensdag 12 augustus 2015 @ 04:30:57 #255
360012 Shopaholic1984
pi_155139563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
Oeh ik had eerst wasbare en daarna libero. Enige waar ik niet erlergisch voor was ( :P).

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat kinderen meestal echt pas later aan zindelijk worden toe zijn. Ik was zelf overdag snel zindelijk, maar s nachts piste ik nog tot vier jaar in een luier, tot ik werd omgekocht met een my little pony :')

Kattekwaad O+ en ;( tegelijk. Ik vind Melba nu ook best pittig. Eigen willetje!

Gisteren die paraplu, vandaag zat hij met zijn kont in de plas water die ooit in de kattendrinkbak zat (om daar te komen was hij over de poef geklommen), tijdens het eten mept hij ongeduldig met de vlakke hand op tafel als er een hapje noet komen. De lepel wordt aamgepakt en zelf in de mond gefaan,afgelebberd, gebeten, en terug aan papa/mama gegeven (beter dan voorheen, dan werd ie drie minuten afgelebberd en op de grond geflikkerd), klimmen in de vaatwasser is een nieuw levensdoel, net als de la onder se oven. Moet op de bank proberen te klimmen. En op de trap. En de openslaande deuren uit. Poes is nergens veilig.

En het zeer herkenbare nutrilon alarm (compleet met stervende zwaan act). Wij noemen jet ding nu de ef el ee es, want hij herkent het woord volgens mij }:| O+

Ze worden echt ineens bijna dreumesen he? ;( O+

Morgen Blijdorp *O*
Misschien kom ik je tegen! Morgen ook blijdorp. Veel plezier!
En Loj ook al!
pi_155139637
*gaap* droomvoeding -> doorslaaps? Not so much :O
  woensdag 12 augustus 2015 @ 05:17:41 #257
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155139705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:46 schreef ingee het volgende:
Hoe zit dat met baby's en kattenluikjes eigenlijk? We heben er een tussen de kamer en de schuur, waar o.a. voerbakken, kattenbakken, maar ook gereedschappen staan.
Wil best wat door schade en schande leren, maar liefst niet in de buurt van heggeschaar en dergelijke.
Mijn ene oppaskind klom erdoorheen, andere niet

Ik heb wel een groot kattenluik, dus ja.. Eigenlijk heb je niet heel veel aan mijn antwoord sorry!

Ik heb weer gelachen om jullie O+

En zo supertrots op het meisje. We zijn bij man in België en ze doet het hartstikke goed.
Vooral slapen gaat zoveel beter dan ik dacht. Ze is 1x rond 10 uur wakker geweest en verder slaapt ze door alle herrie heen O+
Wel een paar keer gepiept vannacht maar geen 1x echt wakker. En net slaapt ze door wekker van man heen die naast haar hoofd afgaat :o :?

Het zal de gezonde zeelucht zijn ofzo.
pi_155139768
We zitten hier aan nachtvoeding 2!
Echt, wat gebeurt hier :(

Superfijn snoek!

Burgers zoo is ook superleuk Krijger! Eigenlijk zijn alle dierentuinen leuk!

Blijdorp ging ik vroegah ook altijd heen. Vooral de speeltuin ;)
Maar eerst nog ff slapen hopelijk ;)
Dus Shop en kwak, die moeder met wallen en blauwe joolz met 1 kind erin en 1 kind op het plankje, dat ben ik ;)
in de perfecte situatie dan ;)
ik kan ook die moeder zijn, die met blauwe joolz achter een peuter aan rent, die moeder met een huilende peuter in de blauwe joolz en baby in de draagzak of die moeder die aan peuter heel lief blijft vertellen dat hij de baby in de blauwe joolz niet mag opeten
:') :D O+
pi_155139873
Jullie zijn leuk O+
Met een extra vermelding van NietMeerZoPluisje met noodles. Sjaak keek mee en greep naar de telefoon toen hij haar zag. Liefde op het eerste gezicht!

De baby-puberteit. Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant vind ik deze leeftijd toch wel heel tof ook.

Aan allen die gaan: veel plezier in Blijdorp vandaag!
Aan allen die niet gaan: ook veel plezier vandaag!
pi_155139998
Noodlespluisje! O+
Jullie verhalen over wat me nog te wachten staat, heerlijk. _O- O+

Ik ben gisteravond om negen uur naar bed gegaan en ik heb heerlijk bij geslapen.
Gaat die vermoeidheid nog een keer over voor dat ze het huis uit gaan?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 07:31:00 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_155140062
Iedereen naar Blijdorp :D wij zijn vrijdag in dierenrijk, iemand? :')

Kattenluik hebben wij met chip, en baby is nog niet gechipt, dus veilig.
disclaimer
pi_155140076
Jullie. O+. :D.

20.15-2-7 uur. _O_ .
  woensdag 12 augustus 2015 @ 07:36:58 #263
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155140092
Dad *O*

En idd; jullie O+

Razz, wat.heeft A toch al lang haar! En rechtop of naar beneden, ze blijft zoo O+. Dat filmpje ook, die blik :D

Hier lijkt het doorslapen nu echt serieuze vormen aan te nemen, al 4 nachten achter elkaar klokje rond *O*!

[ Bericht 76% gewijzigd door Tante_Soesa op 12-08-2015 08:01:42 ]
pi_155140191
Slaaps voor DaD w/ En Baard natuurlijk ;)

Veel plezier in dierentuinen all around! ):O
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:12:50 #265
348178 NotTheSame
pi_155140302
Iedereen veel plezier in de dierentuin. Ik ben genezen na vorige week in Overloon, één en al wespen :(.

DaD slaaps *O* !

MiniSoesa al 4x doorslaaps *O* !

SQ Mauwtje niet gechipt nee _O- ?

Hier 19-22.30-4.30-6.30
Maar nog een hoestpeuter tussendoor dus :O .
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:22:22 #266
360012 Shopaholic1984
pi_155140407
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 05:43 schreef Loj het volgende:
We zitten hier aan nachtvoeding 2!
Echt, wat gebeurt hier :(

Superfijn snoek!

Burgers zoo is ook superleuk Krijger! Eigenlijk zijn alle dierentuinen leuk!

Blijdorp ging ik vroegah ook altijd heen. Vooral de speeltuin ;)
Maar eerst nog ff slapen hopelijk ;)
Dus Shop en kwak, die moeder met wallen en blauwe joolz met 1 kind erin en 1 kind op het plankje, dat ben ik ;)
in de perfecte situatie dan ;)
ik kan ook die moeder zijn, die met blauwe joolz achter een peuter aan rent, die moeder met een huilende peuter in de blauwe joolz en baby in de draagzak of die moeder die aan peuter heel lief blijft vertellen dat hij de baby in de blauwe joolz niet mag opeten
:') :D O+

Hier nog een moeder met wallen vandaag. Mij herken je aan de dubbele kinderwagen met vlinders op de kappen. Roze dekje. Ook zijn schoonmoeder, zwager en schoonzus (met pittig kort en rood ;) ) erbij met mijn neefjes, 1 van bijna 4 en 1 van 5 maanden :)
pi_155140650
Mijn man stuurt net een foto door Frits. Super leuk aangekleed! Behalve zijn sokken, die zijn roze. :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:42:11 #268
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155140668
Waarom heeft Frits überhaupt roze sokken? :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:44:47 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_155140697
Omdat het kan O+
Mijn dochter draagt ook jongenscollectie :Y
disclaimer
pi_155140777
De echte vraag is of Frits de roze sokken aan houdt, want sokken. :{w

Ik ben verwend door al weken maar 1 nachtvoeding te geven. L. vond dat vannacht alleen niet genoeg, dus wilde ze er meteen 4. En nu zijn we allebei grumpy. :Y
pi_155140917
Hij is met blauwe sokken naar het kdv gegaan. ;)
Hij heeft roze sokken omdat we die kregen en ik ze prima vind voor thuis. En wat SQ zegt, er ligt ook waar van de meisjes afdeling in zijn kast, want Frits rockt (bijna) alles.

Pittig nachtje dus Kris?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:02:30 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_155140943
De kdv sokkenwisseltruc *O*
disclaimer
pi_155140944
c_/ voor Kris!

En roze sokken O+
pi_155140986
Haha ik ben weer bijgelezen en jullie zijn O+

Dierentuin bezoekers, have fun!

En wederom *O* voor de goede en :* voor de slechte nachten!

Wij hebben ook een baby die langzaam in de baby-puberteit komt. Hij kruipt de hele kamer rond en wil graag door kattenluikjes naar buiten of stukjes klei die door grote zus op de grond zijn beland opeten. Als je dan heel rustig zegt dat dat toch echt niet de bedoeling is, dan trekt ie een pruillip en begint hartverscheurend te snikken inclusief dikke tranen en hoofd op de grond neerleggen. Ik vind het hilarisch _O- Dramaqueen joh!

Nog een vraagje voor mama's met baby's zonder tanden die wel al mogen eten..Hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld stukjes paprika? Wij bieden dat wel aan, maar hij krijgt het niet weg. Dus hij sabbelt wel lekker, maar kan er niet echt watee verder. Nu krijgt hij dus voor de vorm wel stukjes, maar ondertussen voer ik hem gepureerd eten.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155141011
Ik merk dat ik de nachtvoedingen steeds lastiger ga vinden (het wakker worden, het is zo verleidelijk nog 5 minuten te blijven liggen, maar dan gaat het alarm af :D ), al is het er standaard maar 1. Vannacht ook weer, 22.30 - 04.10 - 07.30. Toen ik haar vorige week een keer kv (of eigenlijk 2x :@ ) heb moeten geven omdat ik per ongeluk melk binnen had gekregen sliep ze gelijk 2x van 22.30 tot 6.30. :{ Verleidelijk, maar ik wil m'n productie niet verstoren dus we gaan maar gewoon zo door.

Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat als ik weer moet werken, ik ga 0,72fte op 3 dagen werken, dus volle bak, maar wel lekker 2 dagen vrij. O+ Ik hoop dat ik 7 lesuren op een dag ga trekken. Ergens heb ik nu al het idee dat ik voor de klas meer rust ga krijgen dan thuis met een baby. :D

O ja, N. is vandaag 3 (3! Wat doe je? :'( ) maanden. :o *O*
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:26:04 #276
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_155141282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:13 schreef Cholula het volgende:
Noodlespluisje! O+
Jullie verhalen over wat me nog te wachten staat, heerlijk. _O- O+

Ik ben gisteravond om negen uur naar bed gegaan en ik heb heerlijk bij geslapen.
Gaat die vermoeidheid nog een keer over voor dat ze het huis uit gaan?
Ja!! Dat gaat over!

Over ongeveer 1 jaar

SPOILER
Slaap voor Dad *O* .

En selvaria, ik had vanochtend een ontkenningsfase van een half uur. ' neee, je bent niet wakker, ga nou maar slapen. Kijk je slaapt al bijna.. aaah kom op je kan het, toe nou ;( '

Pluisje O+

En sicilia, ik blancheerde de paprika, groenten etc gewoon tot ze net zo papperig waren dat ze opgeslurpt kunnen worden :) . Wel nog hard genoeg om vast te houden.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_155141923
+1 op de groenten zachter maken. Hard fruit overigens ook. Stukjes krijgt ie wel, maar alleen als ze zacht genoeg zijn voor pletten met de tong/tandvlees. :9 lekker smikkelen!

Ik vind inmiddels die vermoeidheid wel meevallen in verhouding tot een half jaar geleden.. ik dacht ook echt dat ik voor altijd kapot was - inmiddels is er weer hoop. En dan net als je weer op de been bent gewoon nr 2 :').

Slaap voor DaD~! *O*
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:06:43 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_155142085
Met voortanden kunnen ze ook niet kauwen overigens ;)
Mauw wordt ook steeds ongeduldiger met eten, ze probeert alles meteen door te slikken dus ik kan ook geen grote stukken aanbieden momenteel :P

Ik faal redelijk in rapley maar ach :')
disclaimer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:08:30 #279
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_155142123
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Met voortanden kunnen ze ook niet kauwen overigens ;)
Mauw wordt ook steeds ongeduldiger met eten, ze probeert alles meteen door te slikken dus ik kan ook geen grote stukken aanbieden momenteel :P

Ik faal redelijk in rapley maar ach :')
:o dat laatste vind ik echt niet hoor!!
pi_155142155
Mauw raspt niet?
Hier wordt peen (gewoon rauw) uit het vuistje redelijk vermoord :') tussen onder- en boventanden en dan zo raspen..

Ik las een goede nacht voor DaD! *O* Fijn!

Veel plezier bij Blijdorp iedereen O+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:11:04 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_155142182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:08 schreef AwayTL het volgende:

[..]

:o dat laatste vind ik echt niet hoor!!
Hehehehe, ik bedoel vooral dat ik echt niet alles rapley geef. Skittles en DaD zijn veel consequenter daarin. Maar zo eet ze momenteel geen stukken fruit, Geprakt van een lepel eet ze echt zo 120 gram. Dus sja, volgens de boekjes moet ik gewoon stukken aan blijven bieden. Volgens mijn gemakszucht schuif ik dan maar lepels geprakt fruit naar binnen.
disclaimer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:11:50 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_155142206
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:
Mauw raspt niet?
Hier wordt peen (gewoon rauw) uit het vuistje redelijk vermoord :') tussen onder- en boventanden en dan zo raspen..

Ik las een goede nacht voor DaD! *O* Fijn!

Veel plezier bij Blijdorp iedereen O+
Nope, Mauw bijt tegenwoordig hompen af en probeert die meteen door te slikken :(
disclaimer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:12:03 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155142214
Iets papperig blancheren is wel knap away O+ :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:12:38 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155142231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nope, Mauw bijt tegenwoordig hompen af en probeert die meteen door te slikken :(
Oh dit doet Suzuki ook ja. Sowieso met alles. Ook brood gaat binnen de seconde de slokdarm in
pi_155142232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ah wat sneu soes ;(

Ik vind het best wat haha :P
R eet alleen wel veel yoghurt, 100 gram wel bijna, soms savonds met wat stukjes fruit. 1 hapje groente, vaak dan maar wat brood omdat de rest niet wil. 50 gram redden we hier nooit.
Vlees nog nooit gegeten.
Als ik fan lees van een hele paprika, wow, dat lijkt me heerlijk! Een hapje paprika proeven is hier al een overwinning.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:13:54 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_155142257
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh dit doet Suzuki ook ja. Sowieso met alles. Ook brood gaat binnen de seconde de slokdarm in
Ja, behalve als er korst aan zit, dat laat ze nog wel even weken in d'r mond. Ik bied dus om en om stukjes met en zonder korst aan :')
disclaimer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:14:45 #287
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_155142271
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Iets papperig blancheren is wel knap away O+ :D
Mijn manieren zijn beyond physics 8-) .
pi_155142321
Ik vind je helemaal niet falen in Rapley hoor SQ!
Waarom moeilijk iets erin proberen te stoppen als het makkelijk opgelost kan worden? :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:18:22 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_155142349
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:16 schreef Skittles het volgende:
Ik vind je helemaal niet falen in Rapley hoor SQ!
Waarom moeilijk iets erin proberen te stoppen als het makkelijk opgelost kan worden? :D
ja, ook weer zo.

Wat trouwens écht de shit is hier, is dingen van een vork happen. Ook dat gaat nog niet zonder begeleiding :')
disclaimer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:19:14 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_155142376
Hilmo, er zit zo te lezen wel verbetering in? Eet hij graag brood?
disclaimer
pi_155143064
Ik faal ook in rapley voor volwassenen. Net weer voorgesneden plakjes kaas op brood gedaan, ipv lekker aan een homp kaas te knagen.
Wokgroentes snij ik vaak ook voor ipv in zijn geheel door de nasi met een ongeplukte kip.

(De parabel van de ongeplukte kip)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:51:45 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_155143114
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:48 schreef ingee het volgende:
Ik faal ook in rapley voor volwassenen. Net weer voorgesneden plakjes kaas op brood gedaan, ipv lekker aan een homp kaas te knagen.
Wokgroentes snij ik vaak ook voor ipv in zijn geheel door de nasi met een ongeplukte kip.
:P
Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik ;) Ik laat haar dus niet alles zelf doen. Simpelweg omdat ze het nog niet snapt, met een lepel en alles :D
disclaimer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:52:03 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_155143121
ongeplukte kip in de wok O+
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 augustus 2015 @ 10:52:45 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155143138
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:48 schreef ingee het volgende:

(De parabel van de ongeplukte kip)
_O- _O- _O_

pi_155143164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik ;) Ik laat haar dus niet alles zelf doen. Simpelweg omdat ze het nog niet snapt, met een lepel en alles :D
O joh, maar kwark geef ik de eerste 3 happen ook gewoon zelf met een lepel. Daarna is ze me te snel af en zit het opeens aan haar handen en ooooveral :')

En mijn eigen eten prak ik ook altijd :7
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:54:56 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_155143175
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:54 schreef Skittles het volgende:

[..]

O joh, maar kwark geef ik de eerste 3 happen ook gewoon zelf met een lepel. Daarna is ze me te snel af en zit het opeens aan haar handen en ooooveral :')

met een beetje zjuu?
disclaimer
pi_155143180
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Snap ik hoor!
Ach ja, kleintjes is toch ook al aangepast en allergievriendelijk en zulks? Lekker boeiend. Ik doe Rapley omdat ik het leuk vind, maar dogmatisch volgen lijkt me ook niet de bedoeling. Ik ben ook (redelijk) normaal groot geworden op fruithapjes vanaf 3 maanden.

*omdenkt* het is juist een teken van intelligentie als je niet klakkeloos een filosofie aanhangt toch? ;)
pi_155143228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

met een beetje zjuu?
Een beetje? Mijn eten zwemt in de zjuu :D :')
pi_155143265
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Skittles het volgende:

[..]

Een beetje? Mijn eten zwemt in de zjuu :D :')
Aardappelsoep! :Y)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:01:14 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_155143336
Zjuu met aardappels :9
disclaimer
pi_155143376
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:54 schreef Skittles het volgende:

[..]

Wij eten ook elke avond stamppot :@ :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')