Niet doen! Zo lang mogelijk uitstellen. Straks wil je trouwen, kids en een vaste baan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
divje ik ben denk ik volwassen aan het worden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet doen! Zo lang mogelijk uitstellen. Straks wil je trouwen, kids en een vaste baan!
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet doen! Zo lang mogelijk uitstellen. Straks wil je trouwen, kids en een vaste baan!
ik ga eens even boodschappen doen enzo.
quote:
Ik had dit liever 10 jaar eerderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In jouw geval helemaal niks!
Voor Tjacka.. Tjate vroeg denk ik.
nee gaat nu goed met chickie en ik denk echt voor defenitiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In jouw geval helemaal niks!
Voor Tjacka.. Tjate vroeg denk ik.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gaat nu goed met chickie en ik denk echt voor defenitief
Hmmmm. Dann.... weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had dit liever 10 jaar eerder
met lavje sara dotje of MF?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ik ook![]()
Goeiemiddag luitjes
Waarvoorquote:
Hier is 't ook wel bewolkt ja, af en toe schijnt het zonnetje er ff tussendoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier bewolkt, maar wel warm Div.
Wat is dat Tjack?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Mwah, misschien vanavond nog even langs lounge 13 podium, althans ik dacht dat die er weer zou komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:29 schreef Divje het volgende:
Hoi schommelnog plannen om 't centrum in te gaan?
Geloof er niets van, bij lav straalt altijd de zon!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier bewolkt, maar wel warm Div.
Dat podium staat er idd weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mwah, misschien vanavond nog even langs lounge 13 podium, althans ik dacht dat die er weer zou komen.
heb net al drie ambulances gehoord, dus of het veilig is om nu naar het centrum te gaan..
Donderdag al wel plannen aangezien het 29/30 kan worden, oftewel na 16uur naar de rietplas met een drankje en misschien drugsje
Wie of wat is die dame dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat podium staat er idd weerbegint over half uurtje al volgens mij.
Ga rond 17.00 even kijken naar die dame uit Praag, dan ff naar huis en later weer heen als The Partysquad begint ofzo rond 22.00-23.00
Misschien zijn er wat wielrenners gevallen, reden net toen ik boodschappen ging doen wel 2 politiewagens met sirenes langs de Aldi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |