Niet doen! Zo lang mogelijk uitstellen. Straks wil je trouwen, kids en een vaste baan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
divje ik ben denk ik volwassen aan het worden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet doen! Zo lang mogelijk uitstellen. Straks wil je trouwen, kids en een vaste baan!
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet doen! Zo lang mogelijk uitstellen. Straks wil je trouwen, kids en een vaste baan!
ik ga eens even boodschappen doen enzo.
quote:
Ik had dit liever 10 jaar eerderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In jouw geval helemaal niks!
Voor Tjacka.. Tjate vroeg denk ik.
nee gaat nu goed met chickie en ik denk echt voor defenitiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In jouw geval helemaal niks!
Voor Tjacka.. Tjate vroeg denk ik.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gaat nu goed met chickie en ik denk echt voor defenitief
Hmmmm. Dann.... weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had dit liever 10 jaar eerder
met lavje sara dotje of MF?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ik ook![]()
Goeiemiddag luitjes
Waarvoorquote:
Hier is 't ook wel bewolkt ja, af en toe schijnt het zonnetje er ff tussendoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier bewolkt, maar wel warm Div.
Wat is dat Tjack?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Mwah, misschien vanavond nog even langs lounge 13 podium, althans ik dacht dat die er weer zou komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:29 schreef Divje het volgende:
Hoi schommelnog plannen om 't centrum in te gaan?
Geloof er niets van, bij lav straalt altijd de zon!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier bewolkt, maar wel warm Div.
Dat podium staat er idd weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mwah, misschien vanavond nog even langs lounge 13 podium, althans ik dacht dat die er weer zou komen.
heb net al drie ambulances gehoord, dus of het veilig is om nu naar het centrum te gaan..
Donderdag al wel plannen aangezien het 29/30 kan worden, oftewel na 16uur naar de rietplas met een drankje en misschien drugsje
Wie of wat is die dame dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat podium staat er idd weerbegint over half uurtje al volgens mij.
Ga rond 17.00 even kijken naar die dame uit Praag, dan ff naar huis en later weer heen als The Partysquad begint ofzo rond 22.00-23.00
Misschien zijn er wat wielrenners gevallen, reden net toen ik boodschappen ging doen wel 2 politiewagens met sirenes langs de Aldi
Ritaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie of wat is die dame dan?
Zingen/draaien?
Ja, gaat goed Schommel, met jou ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geloof er niets van, bij lav straalt altijd de zon!![]()
Alles goed daar aan de andere kant van het land?
Hoi scrummiequote:
Hoi Lquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B, hoe gaat het met de vogels? Last van de warmte?
Ach wat jammer. Hadden ze eindelijk een jonkie en dan ditquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi scrummie
[..]
Hoi L
Nee hebben ze geen last van. mooie zomer hebben we op dat weekje wind na.
jonge kwartel wel weer dood. 9 eitjes 1 uitgekomen en weer dood. baal ik echt van. miss doe ik iets niet goed.
Goedzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat goed Schommel, met jou ook?
Wat zal het dan rustig zijn als jij dan op de één of andere reden toch mod zou worden.quote:
ben niet zo iemand als guyv die een hele bruine arm bij je heb gehaaldquote:
ja en al het andere gaat zo goed. Echt veel vogels nu maar miss ligt daar het probleem. maar zo jammer hoopte op jonge kwartels. helaas. van alle andere vogels heb ik jongen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat jammer. Hadden ze eindelijk een jonkie en dan dit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben niet zo iemand als guyv die een hele bruine arm bij je heb gehaald
AMAB
410quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
echt jongen waar is je seizoens plek ik sla je op je bek volgende wedstrijd dat ik er ben.
Dit zou voor mij een reden zijn om naar die fluitketel te gaanquote:
Moet je wel je shirtje uit doen. Anders valt het wel opquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owwww dan valt het niet eens op. hoort erbij
ja nu doe je zo hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owwww dan valt het niet eens op. hoort erbij
Oh, ben jij er ook zo één.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit zou voor mij een reden zijn om naar die fluitketel te gaangewoon om dat te zien.
[..]
Moet je wel je shirtje uit doen. Anders valt het wel op
Ajax Amsterdamquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook zo één.
Dat aanstellerige gedrag dat ze een club naam niet noemen, of een stadion naam niet.
Of spreken in kengetal als het over een stad gaat.
Zo kinderachtig zeg.
Heeft mijn familie uit Rotterdam ook een handje van, daarom spreek ik daar maar al te graag de naam Ajax uit
dat zijn paupersquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook zo één.
Dat aanstellerige gedrag dat ze een club naam niet noemen, of een stadion naam niet.
Of spreken in kengetal als het over een stad gaat.
Zo kinderachtig zeg.
Heeft mijn familie uit Rotterdam ook een handje van, daarom spreek ik daar maar al te graag de naam Ajax uit
Dit soort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tikte net 'paupers' in bij google afbeeldingen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |