LOTR lego helemaal grijs gespeeld met zijn 2en ps3quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
omg guyv. ze is net de 1D (hihi) generatie ontgroeid, en totally legal.
Gisteren de hele eerste Jurassic Park uitgespeeld in LEGO: Jurassic World btw
Wist niet dat die LEGO spellen zo leuk zijnwil 'm weer opstarten maar ben dan weer zo 5-6 uur verder
Kwieke 26er hierquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Te oud te oud, zoveel jonger ben jij toch ook weer niet? Of wel? Ik schat je altijd in op hetzelfde als mij eigenlijk.
Lekker interessant hoe zij erover denkt joh, gaan met die banaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwieke 26er hiermisschien ook te oud voor MF maar weet niet hoe zij daarover denkt
Nouja, er is meestal wel wederzijdse toestemming/interesse vereistquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker interessant hoe zij erover denkt joh, gaan met die banaan
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, er is meestal wel wederzijdse toestemming/interesse vereist
Ach, en anders.. Tot over een tijdje
Of gaat dat net wat te ver
Godverquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of fluisteren "Ik heb zo'n zin... in een frikandel met mayo".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
Stelletje smeerdeers! bah.
Respect voor de vrouwelijke mede mens.
Tenzij...Het zeurt, het de welbekende zin zegt: Het er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt.
of, vindt jij mij te dik in die broek? Waar ik dan weer op antwoord: Nou zeg, moet je de broek niet de schuld geven!
Nee in die gevallen is een bitchslap toegestaan!Hou ook niet zo van dat zure daarbeneden nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhh ninja!oh ah toma toma vem vem vem vem
Lul, mijn ninja edit was niet snel genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou ook niet zo van dat zure daarbeneden nee..
Wel snel genoeg om mijn reactie nergens meer op te laten slaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lul, mijn ninja edit was niet snel genoeg.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
Wacht maar tot er sneeuw ligt, race ik jullie allemaal voorbij!
Vanavondquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
Awwwww, was maar een gewone stoel gebleven. met 4 poten kan je het mss beter bijbenen dan met die sledes
ga eens Mr Robot kijken jij!your mind will be blown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Da's een beste wandelingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vanavond![]()
Draai zo een pret sigaret en dan naar bargeres, vanaf de bargeres gaan we lopend naar de rietplas.
Pretsigaretje voor onderweg tijdens het lopen over het oranjekanaal is fijn, draai bij aankomst bij de rietplas wel een nieuwe.
Vanaf waar zij woont is het maar half uurtje lopenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's een beste wandelingdenk ik
Wel lekker weertje voor
Oooh dat valt mee ja. Zat vanaf ong de Mac te denkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vanaf waar zij woont is het maar half uurtje lopen
Fuck!! ik download hem gewoon vast, en neem de tablet gewoon mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef Divje het volgende:
Geen spoilers. Zelfs niet in het Mr Robot topic. Alleen maar '!!' en 'damn!!'
Helemaal hypedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fuck!! ik download hem gewoon vast, en neem de tablet gewoon mee.
Download ik hem op de tablet en onder dwang kijkt ze maar even een episode mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |