Wat heeft dat ras nu weer voor elkaar gekregen?quote:
dit gok ik!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat heeft dat ras nu weer voor elkaar gekregen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef MotherFoker het volgende:
Mijn god, vader zegt altijd dat ik teveel troep maak, moet hij eens zelf onder zijn plekje en die van mijn broertje gaan stofzuigen stofwolk jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit gok ik!
[..]Beetje drammen en zo!!
ik hou ook van jou hoor, maar Divje is mn favo xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot ik me met jou ga bemoeien, dan ben je Divje zo vergeten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
ik hou ook van jou hoor, maar Divje is mn favo xD
Koom maar op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik me met jou ga bemoeien, dan ben je Divje zo vergeten.
Bro watsdeze.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik me met jou ga bemoeien, dan ben je Divje zo vergeten.
Mond houden en niks zeggen !quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:46 schreef Divje het volgende:
De laatste Mr. Robot afleveringben gewoon beduusd
Ik spoil niks hoor. Maar damn deze serie is zo vet met een groene vriendquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mond houden en niks zeggen !
Moet hem nog zien.
yayquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
ik hou ook van jou hoor, maar Divje is mn favo xD
Kom net helemaal emotioneel uit een aflevering en dan ditquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
grapje vriend!
(wist niet dat je meelas!![]()
)
Zonder ook hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik spoil niks hoor. Maar damn deze serie is zo vet met een groene vriend
Dus nu al aan de groen ?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom net helemaal emotioneel uit een aflevering en dan dit![]()
Zou het niet wetenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Div ging net helemaal los in DM, boos dat ie is, dus ik mag niet meerSorry.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou het niet wetenmaar door die (soms herkenbare) momenten van Elliott dattie weer helemaal in z'n eigen wereld zit, met de bijkomende (audio-) visuele effecten zit je soms wel een beetje te spacen
[..]
Je bent potdikkie veul te oud voor haar
sorry
quote:
Valt MF in de catergorie Pino?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou het niet wetenmaar door die (soms herkenbare) momenten van Elliott dattie weer helemaal in z'n eigen wereld zit, met de bijkomende (audio-) visuele effecten zit je soms wel een beetje te spacen
[..]
sorry
omg guyv. ze is net de 1D (hihi) generatie ontgroeid, en totally legal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Valt MF in de catergorie Pino?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |