Honden wakenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind katten iets leuker dan honden. Honden moet je uitlaten en zo
katten > honden jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind katten geniaal.
Maar zou ook een hond willen opzich. Een labrador of golden retriever.
Kan ze beide wel waarderen.quote:
Wat is de kei week?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een beetje spijt dat ik niet naar kei week ben gegaan.
Nee onder een kei xDquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow.... kom onder je steen vandaan
Ah ja nog nooit in Groningen geweest...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Introweek voor studentjes in Grunn
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/KEI-week
best goedquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Je had toch date met je ex Tjacka? Hoe ging dat?
gewoon weer proberenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
best goed
ik ben wel nog super mega verliefd
zij ook verliefd maar twijfelt wel nog steeds
best lastig
ze is echt geweldig
Ah dan komt het vast wel goed!quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
best goed
ik ben wel nog super mega verliefd
zij ook verliefd maar twijfelt wel nog steeds
best lastig
ze is echt geweldig
Fylax is overleden aan een overdosis internetten?quote:
Fylax is FOK!moequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax is overleden aan een overdosis internetten?
Dat zal andersom ook wel zo zijn danquote:
Jouw tips? Vertelquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
En hij is allemaal meisjes aan het hosselen op Tinder met mijn tips, dus die gaat daten binnenkort
Hahah. "Record" gezetquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax is overleden aan een overdosis internetten?
Hij vroeg aan mij wat hij als openingszin moest zeggen en dat zei ik toen.quote:
En zij?quote:
Ja al dat inhoudsloze gebagger krijg je een slappe vanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal andersom ook wel zo zijn dan
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vroeg aan mij wat hij als openingszin moest zeggen en dat zei ik toen.
Heeft hem allemaal leuke gesprekken opgeleverd
Hoe bevalt Polen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg net een honkbal op m'n voortand. Die ik zelf had gegooid overigens
Verzin nog een paar, ff tindertrollen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vroeg aan mij wat hij als openingszin moest zeggen en dat zei ik toen.
Heeft hem allemaal leuke gesprekken opgeleverd
Hoezo?quote:
Het is bij jou ook een succes gebleken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
En hij is allemaal meisjes aan het hosselen op Tinder met mijn tips, dus die gaat daten binnenkort
Warm, ben niet lekker (nog steeds diaree) en weinig gedaan vandaag alleen gebbq'd vanavondquote:
Nee dat valt nog reuzemeequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vooral boze chicks waarschijnlijk die denken dat het een freak is
Pijnlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is bij jou ook een succes gebleken.
Fylax is meer een mooiboyquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is bij jou ook een succes gebleken.
Nog steeds? Duurt ook lang danquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Warm, ben niet lekker (nog steeds diaree) en weinig gedaan vandaag alleen gebbq'd vanavond
Sneakers?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij je sneakers al gefixt, madame?
Hoe was VI?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En het is echt smerig heet, dus hele dag op verranda in airco gezeten
Wie zei dat?quote:
schapenquote:
Ronald de Boer is de zus van Marijke Helwegenquote:
heel klein beetje merk ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zij?
[..]
Ja al dat inhoudsloze gebagger krijg je een slappe van
Die livestream was wel vermakelijk verder
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald de Boer is de zus van Marijke Helwegen
De eindredacteur van VI is een autistische Belg
wtfquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen.
Rene en Johan zien Feyenoord om de titel strijden met PSV
Die zijn niet goed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen.
Rene en Johan zien Feyenoord om de titel strijden met PSV
Hij haat Feyenoord niet hoorquote:
No heb het opgegeven, koop wel in Nederlandquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij je sneakers al gefixt, madame?
Kwam vooral vorig jaar wel erg geforceerd overquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij haat Feyenoord niet hoor
Hij lacht ook Ajax en PSV uit net zo hard als het slecht gaat
Feyenoord is dan ook al jaren treurig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam vooral vorig jaar wel erg geforceerd overMaar hij is sowieso een cynische lul natuurlijk
Heeft er nog vrij veel mee denk ik, omdat zijn zoontje er fan van is en hij er ook gespeeld heeft in de jeugd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij haat feyenoord echt niet hoor
koop wel voor jequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
No heb het opgegeven, koop wel in Nederland
Valt wel mee toch? Hij maakte Ajax ook op het bot af en PSV in de jaren dat ze geen kampioen werden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam vooral vorig jaar wel erg geforceerd overMaar hij is sowieso een cynische lul natuurlijk
Mentaal vond ik ze wel verbeterd in ieder geval. Kan je zeggen wat je wilt maar zal Kuyt toch wel echt inbreng in hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook al jaren treurig.
Tot ze 2 keer verliezen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentaal vond ik ze wel verbeterd in ieder geval. Kan je zeggen wat je wilt maar zal Kuyt toch wel echt inbreng in hebben
vandaag ook al gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon overhalen met een ultieme romantische poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |