Twijfelaarquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja tussenmaatje dan.Ben naam ff kwijt daarvan
Ik nam ook pas op mijn 20e een twijfelaarformaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja bedoel inderdaad het matras.
Maargoed. Meeste kinderen slapen eerst in een 1-persoonsbed en later op een grotere dus vandaar
Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 3 matrassen gehad in m'n leven
Twijfelaar jaquote:
ik vier als je die als baby meeteltquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 3 matrassen gehad in m'n leven
leuk amaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Tablethoes, waterfles, rok, jurkje, scrabble steentjes, 3x tube lijm (is 1 verpakking), sandwich uitdruk ding, pluisjes verwijder ding, wekker, usb kabel voor de xbox.
komt nog welquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb toch geen tweepersoonsbed nodig, want heb toch nooit meisjes om ermee naar toe te slepen
ja maar jij bent verwendquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb toch geen tweepersoonsbed nodig, want heb toch nooit meisjes om ermee naar toe te slepen
Het ligt wel comfy, in die van mijn ligt ook nooit iemand anders maar zou toch niet meer terug willen naar kleinerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie is ze danquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik neem geen tweepersoonsbed, dan moeten ze blijven slapen
Ik wel. Loka ligt altijd diagonaal in het bed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel meeste wat ik ooit in 1x ga kopen op eBayquote:
meest nutteloze wat je kan zeggen, het betekent niks, want het is op niks gebaseerdquote:
maar krijg je nu geen gekloot met invoerrechtenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel meeste wat ik ooit in 1x ga kopen op eBayBeetje gek gedaan met dingen op lijst zetten maar ga het wel allemaal gebruiken. Ben benieuwd of dat pluisjesding zijn werk gaat doen voor die 4 euro.
Ik lig vaak wel met mijn benen uit het bedquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar nog: groot bedZoveel chiller dan klein bed
ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik alleen in 2 pers bed lag vond ik het alleen handig om laptop en heel veel zooi neer te leggen
Dat is om mijn voeten op te kunnen warmen aan je benen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel. Loka ligt altijd diagonaal in het bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |