Ik heb al vanaf mijn 3e hetzelfde matras dus dat valt meequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat bekkenstoten de levensduur van je matras erg beinvloedt.
goed bezigquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf mijn 3e hetzelfde matras dus dat valt mee
De Bruyne godquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea was ook niet veel
Wel kampioen ja. Alhoewel als City De Bruyne koopt zijn ze toch wel weer sterker dan vorig jaar
wtfquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Liverpool speelde de topaankoop nog niet meequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liverpool was heel slecht ja. City hele wedstrijd gedomineerd.
Wat? Dat klinkt niet gezond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan niet goed voor je rug zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tot mijn 3e sliep ik in ledikant op mijn ouders kamer, maar vanaf mijn 3e vertrok ik naar dit zolderkamertje en altijd zelfde bed gehoudenquote:
Ook een bed moet vervangen worden dudequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tot mijn 3e sliep ik in ledikant op mijn ouders kamer, maar vanaf mijn 3e vertrok ik naar dit zolderkamertje en altijd zelfde bed gehouden
Pax ging drinkflesje bestellen, toen zei je ook 'ook voor mij'quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat was er ook alweer met een flesje?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Dat klinkt niet gezond.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan niet goed voor je rug zijn.
Al moet ik niets zeggen als op-de-bank-slaper.
Bed ligt nog uitstekend hoor, dus waarom perse vervangen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook een bed moet vervangen worden dude![]()
ehhhhhh pff kan niet meer herinnerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pax ging drinkflesje bestellen, toen zei je ook 'ook voor mij'
Waarom moet het frame vervangen worden dan? Dacht dat dat meer voor de sier was, op matras op de grond voelt precies hetzelfdequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook een bed moet vervangen worden dude![]()
Nja bedoel inderdaad het matras.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom moet het frame vervangen worden dan? Dacht dat dat meer voor de sier was, op matras op de grond voelt precies hetzelfde
Eigenlijk ken ik alleen mensen die uit huis gaan die een groter bed nemenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed. Meeste kinderen slapen eerst in een 1-persoonsbed en later op een grotere dus vandaar
Het geeft wel wat stevigheidquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom moet het frame vervangen worden dan? Dacht dat dat meer voor de sier was, op matras op de grond voelt precies hetzelfde
lekkerrrquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:
10 dingen op watchlist staan op eBay. Kost in totaal 43 euro
Tweepersoonsbed past nauwelijks in deze kamerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja bedoel inderdaad het matras.
Maargoed. Meeste kinderen slapen eerst in een 1-persoonsbed en later op een grotere dus vandaar
Toen ik 25 werd nieuw bed gekregen. Toevallig nu zelfde jaar uit huis.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik alleen mensen die uit huis gaan die een groter bed nemen
Nja tussenmaatje dan.Ben naam ff kwijt daarvanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweepersoonsbed past nauwelijks in deze kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |