quote:
Anders wil JR hem welquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van mijn moeder vraagt of ik zijn matras wil hebben. Ik weet alleen niet of ik dat durf.
En dan dat brood om het hoofd van een kat doen zeker?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Amarantha het volgende:
In de categorie: totaal nutteloos maar wel schattig.
[ afbeelding ]
Wat een leuk ding.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
omgg dat is kei leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ging het tjackquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandaag ook al gedaan
suggesties mogen in dm
Hele top was beroerdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Arsenal was slecht zeg gvd.
Winnen ze van Chelsea CSman man
doe ook ff voor mijquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef Amarantha het volgende:
$1,80. Misschien bestel ik het wel binnenkort
Chelsea wel simpel kampioenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele top was beroerd
Al heb ik City niet gezien. Liverpool ook echt slecht, maar wel een bazengoal van Coutinhogod
geen rprobleem voor jrquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heeft mijn moeder er wel seks op gehad.
Liverpool was heel slecht ja. City hele wedstrijd gedomineerd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele top was beroerd
Al heb ik City niet gezien. Liverpool ook echt slecht, maar wel een bazengoal van Coutinhogod
Oh dacht dat je grapje maakte, net als met dat flesje van gisteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kom ik keertje ophalen ofzo of weet ikveel
Chelsea was ook niet veelquote:
wat was er ook alweer met een flesje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat je grapje maakte, net als met dat flesje van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |