abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155088446

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_155088469
quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Divje het volgende:
Boëtius is direct geblesseerd geraakt bij Basel :')
Wie?
blablablabla
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:35:47 #3
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155088582
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie?
Deed me vaag ergens een belletje rinkelen, heeft ooit bij Feyenoord gelegen toch?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155089502
Wel toevallig dat 2 spelers die vertrekken vrijwel meteen na hun transfer geblesseerd raken.

Eerst Clasie (hamstring) en nu dus ook Boetiüs.

Zou het te maken kunnen hebben met de overgang naar een intensere vorm van trainen? Volgens mij wordt bij Feyenoord of Nederland in het algemeen namelijk helemaal niet zo goed getraind.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155089614
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel toevallig dat 2 spelers die vertrekken vrijwel meteen na hun transfer geblesseerd raken.

Zou het te maken kunnen hebben met de overgang naar een intensere vorm van trainen? Volgens mij wordt bij Feyenoord of Nederland in het algemeen namelijk helemaal niet zo goed getraind.
misschien FF in een tweet aan Verheijen vragen, die zal hier denk ik wel een mening over hebben O-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155089721
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

misschien FF in een tweet aan Verheijen vragen, die zal hier denk ik wel een mening over hebben O-)
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Al past Feyenoord tegenwoordig de 'methode Verheijen' toe. :)

Maar ik heb geen Twitter, dus ik kan 't hem niet vragen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155090053
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Deed me vaag ergens een belletje rinkelen, heeft ooit bij Feyenoord gelegen toch?
Ballenjongen ofso? In ieder geval iets met een bal.
pi_155090177
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Al past Feyenoord tegenwoordig de 'methode Verheijen' toe. :)

Maar ik heb geen Twitter, dus ik kan 't hem niet vragen.
Onderdelen van de methode Verheijen, wat al jaren gebeurt, behalve onder Adolf Rutten.
pi_155090192
quote:

http://www.fr12.nl/nieuws(...)slecht-getraind.html
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155090243
quote:
Dat schijnt pure onzin te zijn geweest. Clasie heeft alleen een scan van z'n heup gehad omdat ie daar al lichte pijn had ofzo, verder is er niks getest.
pi_155090609
quote:

Ik denk dat het te maken heeft met de focus van training. Wij trainen hier op techniek en tactiek. Dat is bij clubs die gewoon al goede spelers kunnen halen minder nodig en die kunnen zich dus meer focussen op het fysieke.

Of dat ''helemaal niet zo goed'' is laat ik in het midden. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2015 20:26:57 ]
pi_155091403
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat schijnt pure onzin te zijn geweest. Clasie heeft alleen een scan van z'n heup gehad omdat ie daar al lichte pijn had ofzo, verder is er niks getest.
Okay dat had ik niet meegekregen. Dacht dat er misschien wel wat van waar kon zijn omdat Clasie nu last heeft van z'n hamstring.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155091773
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Okay dat had ik niet meegekregen. Dacht dat er misschien wel wat van waar kon zijn omdat Clasie nu last heeft van z'n hamstring.
Dacht ik ook hoor, heb hier om dat bericht Rutten al helemaal tot op de grond afgemaakt geloof ik :P. Maar later bleek de enige bron van dat bericht 1 of andere Engelse Twitterkneus die wel vaker onzin had verteld.
pi_155093582
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen. Begin van het seizoen kan ik hem geen verwijt maken gezien de omstandigheden en het materiaal dat hij had (Te Vrede en een Kazim die na 5 minuten buiten adem was) en van Karsdorp een RB maken was een erg goede zet

Hij heeft ook erg veel met Manu en Achahbar gewerkt wat ook te zien is hoewel Manu de laatste tijd weer terugvalt naar zijn oude niveau. Schiet altijd recht op de keeper
pi_155095157
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Henrys het volgende:
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen. Begin van het seizoen kan ik hem geen verwijt maken gezien de omstandigheden en het materiaal dat hij had (Te Vrede en een Kazim die na 5 minuten buiten adem was) en van Karsdorp een RB maken was een erg goede zet

Hij heeft ook erg veel met Manu en Achahbar gewerkt wat ook te zien is hoewel Manu de laatste tijd weer terugvalt naar zijn oude niveau. Schiet altijd recht op de keeper
Hier kan ik me enigszins in vinden en dan vooral het stuk: 'behalve aan het eind van het seizoen'. Wat vervolgens niet mee hielp was zijn gebrek aan persoonlijkheid. Interviews met hem waren tergend. Daardoor werd de kritiek alleen maar erger en had hij gewoon eerder weg moeten wezen
pi_155095497
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Henrys het volgende:
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen.
Was niet de 1e keer.
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:02:57 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155095713
Verschrikkelijk irritante kerel gewoon die Rutten.
2000 light years from home
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:11:43 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155096186
Rutten was een verschrikking. 8 punten voorsprong weggeven, nog steeds bizar.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_155096472
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Merkie het volgende:
Verschrikkelijk irritante kerel gewoon die Rutten.
Niet om aan te horen, in ieder geval. Zal verder wel een vriendelijke vent zijn.
pi_155096913
Martijn Krabbendam toont zich aardig rancuneus ten opzichte van Feyenoord in het programma 'natafelen met Kees'. :')

Hij klaagt dat spelers en club zeuren over wijzigingen die niet zijn doorgevoerd, maar hij voegde daar aan toe: "maar ik vermeld niet wie er politie bij hem thuis heeft gehad. Ik vermeld niet wie er op een invalideparkeerplaats parkeert en lachend de boete verscheurd. Ik vermeld niet wie er na een verloren wedstrijd daarna met vrienden nog even een toernooitje gaat spelen. Dat schrijf ik allemaal niet op."

Daarmee suggererende dat dat allemaal heeft plaatsgevonden natuurlijk.

Daara lachend "maar de boycot geeft me nu wel de ruimte om lekker opiniërend bezig te zijn".

Ik vind dit toch wel op het randje hoor.

Krabbendam. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 augustus 2015 @ 22:28:43 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155096972
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Martijn Krabbendam toont zich aardig rancuneus ten opzichte van Feyenoord in het programma 'natafelen met Kees'. :')

Hij klaagt dat spelers en club zeuren over wijzigingen die niet zijn doorgevoerd, maar hij voegde daar aan toe: "maar ik vermeld niet wie er politie bij hem thuis heeft gehad. Ik vermeld niet wie er op een invalideparkeerplaats parkeert en lachend de boete verscheurd. Ik vermeld niet wie er na een verloren wedstrijd daarna met vrienden nog even een toernooitje gaat spelen. Dat schrijf ik allemaal niet op."

Daara lachend "maar de boycot geeft me nu wel de ruimte om lekker opiniërend bezig te zijn".

lijkt sowieso een no go als je dat soort dingen gaat schrijven, dan krijg je nooit meer een speler te spreken. Je moet het als voetbaljournalist natuurlijk wel van je netwerk hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:33:13 #22
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155097157
Al kan ik me wel iemand in de selectie bedenken die zich schuldig heeft gemaakt aan die eerste 2 'feiten' :') _O-

Dat laatste zal Lex wel zijn geweest met z'n dartvriendjes.

Maargoed, Krabby zuigt wel meer uit z'n duim :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155097188
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_155097472
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.
We hebben het hier een weekje geleden volgens mij ook al even over gehad. Krabbie schrijft weliswaar waardeloze stukjes maar daar gaat het niet om. Het schijnt dat hij 2 keer is 'vergeten' om aangegeven wijzigingen te verwerken en nog zo'n soort fout.

Gister was Sjoerd Mossoe bij Studio Voetbal erg duidelijk: Ja Krabbie heeft wat foutjes gemaakt, maar bij Feyenoord ligt het echte probleem. De laatste jaren heeft Feyenoord gezeik gehad met het AD. Vervolgens kwam het dieptepunt met Rijnmond en nu dus VI. Het mediabeleid is een topclub onwaardig :(

En zelf claimen ze dat ze hun supporters heel goed informeren _O-
pi_155097632
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Zowel Feyenoord als VI hebben een punt.

Maar zo rancuneus uithalen door Krabbendam is gewoon dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')