Wie?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Divje het volgende:
Boëtius is direct geblesseerd geraakt bij Basel
Deed me vaag ergens een belletje rinkelen, heeft ooit bij Feyenoord gelegen toch?quote:
misschien FF in een tweet aan Verheijen vragen, die zal hier denk ik wel een mening over hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel toevallig dat 2 spelers die vertrekken vrijwel meteen na hun transfer geblesseerd raken.
Eerst Clasie (hamstring) en nu dus ook Boetiüs.
Zou het te maken kunnen hebben met de overgang naar een intensere vorm van trainen? Volgens mij wordt bij Feyenoord of Nederland in het algemeen namelijk helemaal niet zo goed getraind.
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Al past Feyenoord tegenwoordig de 'methode Verheijen' toe.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
misschien FF in een tweet aan Verheijen vragen, die zal hier denk ik wel een mening over hebben
Ballenjongen ofso? In ieder geval iets met een bal.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Deed me vaag ergens een belletje rinkelen, heeft ooit bij Feyenoord gelegen toch?
Onderdelen van de methode Verheijen, wat al jaren gebeurt, behalve onder Adolf Rutten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Al past Feyenoord tegenwoordig de 'methode Verheijen' toe.
Maar ik heb geen Twitter, dus ik kan 't hem niet vragen.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)slecht-getraind.htmlquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel toevallig dat 2 spelers die vertrekken vrijwel meteen na hun transfer geblesseerd raken.
Zou het te maken kunnen hebben met de overgang naar een intensere vorm van trainen? Volgens mij wordt bij Feyenoord of Nederland in het algemeen namelijk helemaal niet zo goed getraind.
Dat schijnt pure onzin te zijn geweest. Clasie heeft alleen een scan van z'n heup gehad omdat ie daar al lichte pijn had ofzo, verder is er niks getest.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)slecht-getraind.html
Ik denk dat het te maken heeft met de focus van training. Wij trainen hier op techniek en tactiek. Dat is bij clubs die gewoon al goede spelers kunnen halen minder nodig en die kunnen zich dus meer focussen op het fysieke.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Okay dat had ik niet meegekregen. Dacht dat er misschien wel wat van waar kon zijn omdat Clasie nu last heeft van z'n hamstring.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt pure onzin te zijn geweest. Clasie heeft alleen een scan van z'n heup gehad omdat ie daar al lichte pijn had ofzo, verder is er niks getest.
Dacht ik ook hoor, heb hier om dat bericht Rutten al helemaal tot op de grond afgemaakt geloof ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay dat had ik niet meegekregen. Dacht dat er misschien wel wat van waar kon zijn omdat Clasie nu last heeft van z'n hamstring.
Hier kan ik me enigszins in vinden en dan vooral het stuk: 'behalve aan het eind van het seizoen'. Wat vervolgens niet mee hielp was zijn gebrek aan persoonlijkheid. Interviews met hem waren tergend. Daardoor werd de kritiek alleen maar erger en had hij gewoon eerder weg moeten wezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Henrys het volgende:
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen. Begin van het seizoen kan ik hem geen verwijt maken gezien de omstandigheden en het materiaal dat hij had (Te Vrede en een Kazim die na 5 minuten buiten adem was) en van Karsdorp een RB maken was een erg goede zet
Hij heeft ook erg veel met Manu en Achahbar gewerkt wat ook te zien is hoewel Manu de laatste tijd weer terugvalt naar zijn oude niveau. Schiet altijd recht op de keeper
Was niet de 1e keer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Henrys het volgende:
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen.
Niet om aan te horen, in ieder geval. Zal verder wel een vriendelijke vent zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Merkie het volgende:
Verschrikkelijk irritante kerel gewoon die Rutten.
lijkt sowieso een no go als je dat soort dingen gaat schrijven, dan krijg je nooit meer een speler te spreken. Je moet het als voetbaljournalist natuurlijk wel van je netwerk hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Martijn Krabbendam toont zich aardig rancuneus ten opzichte van Feyenoord in het programma 'natafelen met Kees'.
Hij klaagt dat spelers en club zeuren over wijzigingen die niet zijn doorgevoerd, maar hij voegde daar aan toe: "maar ik vermeld niet wie er politie bij hem thuis heeft gehad. Ik vermeld niet wie er op een invalideparkeerplaats parkeert en lachend de boete verscheurd. Ik vermeld niet wie er na een verloren wedstrijd daarna met vrienden nog even een toernooitje gaat spelen. Dat schrijf ik allemaal niet op."
Daarmee suggererende dat dat allemaal heeft plaatsgevonden natuurlijk.
Daara lachend "maar de boycot geeft me nu wel de ruimte om lekker opiniërend bezig te zijn".
Ik vind dit toch wel op het randje hoor.
Krabbendam.
Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Martijn Krabbendam toont zich aardig rancuneus ten opzichte van Feyenoord in het programma 'natafelen met Kees'.
Hij klaagt dat spelers en club zeuren over wijzigingen die niet zijn doorgevoerd, maar hij voegde daar aan toe: "maar ik vermeld niet wie er politie bij hem thuis heeft gehad. Ik vermeld niet wie er op een invalideparkeerplaats parkeert en lachend de boete verscheurd. Ik vermeld niet wie er na een verloren wedstrijd daarna met vrienden nog even een toernooitje gaat spelen. Dat schrijf ik allemaal niet op."
Daarmee suggererende dat dat allemaal heeft plaatsgevonden natuurlijk.
Daara lachend "maar de boycot geeft me nu wel de ruimte om lekker opiniërend bezig te zijn".
Ik vind dit toch wel op het randje hoor.
Krabbendam.
We hebben het hier een weekje geleden volgens mij ook al even over gehad. Krabbie schrijft weliswaar waardeloze stukjes maar daar gaat het niet om. Het schijnt dat hij 2 keer is 'vergeten' om aangegeven wijzigingen te verwerken en nog zo'n soort fout.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.
Zowel Feyenoord als VI hebben een punt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |