Ik wel. Zal misschien aan mijn eigen leeftijd liggen, het feit dat ik daar ook wel eens "gediscrimineerd" mee word en ik vind dat iedereen de kans verdient te leren hoe het moet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:45 schreef mousemicky het volgende:
Zou er iemand wel blij zijn met een kraamhulp die net van school komt? Ik denk dan al snel: wat weet jij nou van baby's, je bent zelf haast nog een kind![]()
Ach, we gaan het wel zien. Ik heb iig aangegeven dan een stagiair in principe wel welkom is, al is het maar dat er dan iemand extra is om met J. te spelen
Komt dat door de hitte? Dat je bloeddruk wat hoger is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Een halve sticker van de VK. Bloeddruk hoog, beetje eiwit in de urine. Donderdag nog een keer bloeddruk en urine checken, volgende week nog een keer ctg. Baby ligt iig nog steeds met hoofd naar beneden..
Precies, de vpk in het ziekenhuis die mijn tepels en bijna mijn bv naar zijn grootje hebben geholpen waren stuk voor stuk doortastende ervaren dames met een zeer sterke mening over hoe t allemaal zou moeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:30 schreef Skittles het volgende:
Maar zo'n "grietje" komt niet vers uit de schoolbanken zonder enig praktijkervaring, toch?
Ook iemand met 30 jaar ervaring kan dingen qua borstvoeding adviseren of de keuze aan jou gelaten hebben welk advies je wilde aannemen, waardoor je na een paar dagen al over gaat naar flesvoeding.
Ik ben het met je eens dat ervaring een rol speelt, maar doortastendheid is imo een eigenschap die je moet bezitten.
Jawel dr is wel iets in jouw durp zei google mequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:23 schreef pinquit het volgende:
Jap, ik heb kraamzorg bij De Waarden aangevraagd natuurlijkpech dus. Verder heb ik zelf gewoon een parkeervergunning, maar zoiets als bezoekersdinges hebben ze hier geloof ik niet, maar ik ga het wel uitzoeken even.
Verder tsja, ik ga toch voor minst mogelijk aantal uurtjes, dus ahwell. Bij Max kwam de kraam gewoon op de fietshopen dat k nu weer iemand krijg die in de buurt woont
Ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jawel dr is wel iets in jouw durp zei google meiets met bezoekersvergunning ofzo. Kost dan 38 euro geloof k. Vast goedkoper dan in de meter gooien
dat hoop ik maar!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:48 schreef Daui het volgende:
[..]
Komt dat door de hitte? Dat je bloeddruk wat hoger is?
Vind het vooral een Barbababy nu! Een roze. Maargoed, ik ben een faal in het raden van geslacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:23 schreef L0t.. het volgende:
Joehoe! Ik val ff binnen zonder bij te lezen. Vandaag termijnecho gehad en alles zag er super uit!![]()
Paar dagen vooruit gezet en vandaag precies 11 weken. Officiële UD nu 1 maart. Bizar toch weer om te zien hoe zo'n kindje in een paar weken tijd van blob tot heel mensje ontwikkelt, was zelfs al druk aan het bewegen.
Voor de nub-experts:
[ afbeelding ]
Brand los!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |