SPOILER: OP, the looooong version.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je die sig 75w gekocht? Kan hem in Nederland niet echt vinden. Ik wacht tot na de vakantie, dan is hopelijk duidelijk of er echt kinderziektes in dat ding zitten, of dat je pech had met de bouwkwaliteit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef mappo het volgende:
Ik heb de sig 75w in gebruik gehad met een subtank mini, een heel veelzijdige combinatie die voor mij een erg goede vape gaf. Tevens erg makkelijk in gebruik.
Gelijk, kwartje is helemaal gevallen, bedankt!quote:Dat gezeik van onwetenden om ons heen hebben we allemaal, daar ben je heus niet alleen in. Alleen denk ik dat wij er net effe wat laconieker mee omgaan. Kan jou het nou verekken wat amderen ervan vinden. JIJ en jóuw lichaam zeggen en vinden het beter, en als anderen het daar niet mee eens zijn, laat ze lekker in die waan, of stuur ze een mailtje met die linkjes erin dan kunnen ze lezen dat ze ongelijk hebben. Als ze het dan nóg niet willen inzien, laat ze dan lekker in die waan. Blijkbaar hebben ze dan gewoon een bord voor hun harses wat ze daar niet weg willen hebben, en dat kan zomaar, zeker bij kerkfiguren; begon maar eens over de evolutie van de mens, dan heb je pas écht een discussie
Laat ze lekker, sommige discussies win je toch niet.. Zonde van je energie en de frustratie.
Whehe, heb je er nou eentje gekauft?quote:
Nee, ik wacht even tot ik terug ben van vakantie, dan is mijn Subtank mini ook binnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, heb je er nou eentje gekauft?
Dan zijn ze misschien opquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even tot ik terug ben van vakantie, dan is mijn Subtank mini ook binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En je hoest omdat? kriebel, prikkel? te scherp?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:29 schreef mtchel112 het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb nu een istick 20W met een aerotank mini gekocht en vandaag binnen gekregen.
Het probleem is nu alleen dat als ik wil dampen (direct lung hit) gelijk moet hoesten.
Ik damp op 7W, iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb hem vervangen door de rvs versie van diamond flavors, die paste perfect op de nautilus mini..oa bij smokesmarter te koop (heb ook de teflon van dat merk en die past ook goed). Wel wat prijzige driptip (8 euro)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:15 schreef MrRnG het volgende:
Heeft er iemand zijn mondstuk/drip tip vervangen voor de Nautilus mini?
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw mondstuk voor de Nautilus mini maar wil er wel 1 hebben die goed past en niet te los zit enz.
Ik weet dat elke 510 drip tip te gebruiken is maar heb wel gelezen dat de maat van de Nautilus mini iets afwijkt dus daarom mijn vraag.
Ook raar dat ik niet gewoon ergens in Nederland een Nautilus Mini mondstuk kan bestellen of heb ik niet goed gezocht???
Ok dank je wel, ik had deze drip tip ook op het oog maar wilde even zeker weten of het goed past allemaal. Ik neig naar de teflon versie.. ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:47 schreef mappo het volgende:
[..]
Ik heb hem vervangen door de rvs versie van diamond flavors, die paste perfect op de nautilus mini..oa bij smokesmarter te koop (heb ook de teflon van dat merk en die past ook goed). Wel wat prijzige driptip (8 euro)
Ik damp op diy happy ending, 50/50 met 5mg nicotine. Hiervoor dampte ik precies hetzelfde met een iclear16b. Ik damp nu op 5-7 watt, voelt veel te scherp aan. Zodra het mijn keel ingaat ga ik gelijk hoesten als een malle.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je hoest omdat? kriebel, prikkel? te scherp?
Wat voor liquid heb je erin zitten? Mg?
Heb je ook een hoger/lager wattage geprobeerd?
Airflow helemaal open?
Meestal begin je gewoon à la siggie te dampen.. dus mouth to lung. Mijn ervaring met die methode is dat zodra het dampvolume wat groter wordt, het niet meer gaat, want dan ga je hoesten.. diverse mensen die roken en een haal van een dripper of de Lemo pakken om te proberen, hoesten hun longen uit hun lijf omdat ze MTL doen ipv direct lung, terwijl ze dat (zeggen) wel proberen.
Ik denk dat je gewoon even moet kijken wat er voor jou werkt.. meteen een dikke haal vol op je longen kan best tegenvallen. IK kan het me niet meer voorstellen, maar voor een beginner kan het lastig zijn.
Gewoon easy does it, beetje proberen met voltages en airflow, en het komt allemaal goed
Ik damp 50/50, 6 mg op 9 watt met de airflow bijna dicht, probeer dat eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik damp op diy happy ending, 50/50 met 5mg nicotine. Hiervoor dampte ik precies hetzelfde met een iclear16b. Ik damp nu op 5-7 watt, voelt veel te scherp aan. Zodra het mijn keel ingaat ga ik gelijk hoesten als een malle.
Airflow staat open ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |