Ja, we kunnen NWS beter sluiten! Punt. Gewoon NOS lezen en oprotten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:40 schreef Ringo het volgende:
Waarom een discussie? De pieten van de Bijenkorf worden goud. Punt. Neem dat of rot op.
Eens een huillie, altijd een huillie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alsof jij 10 jaar geleden had kunnen bedenken dat we naar kaas en goud piet zouden gaan en dat zo'n beetje iedere grote winkel aan het afstand nemen van Piet zou zijn. Geef het nou maar toe je bent aan het verliezen. De kinderen die in 2016 geboren worden zullen zwarte piet alleen nog zwart kennen van hun achtergebleven rancune ouders en binnen 30 jaar is hij niet meer dan een herinnering en zoveelste zwarte pagina in ons slavenverleden.
Jouw concept van de wereld is blijkbaar nogal klein.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:43 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Je schamen voor de geschiedenis van Nederland, omdat we slaven verkochten haha. Elk wereldrijk dat een beetje meetelde hield slaven. Van Afrikaanse volken tot de ottomanen. Lel
Normale Nederlandse gezinnen passen zich niet aan. Die vieren het lekker zoals het hoort. Zo zal dat blijven gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst de landelijke intocht, daarna gaan de plaatselijke comité's overstag en uiteindelijk gaan zelfs gezinnen erin mee.
Zo is mijn verwachting.
Vertelquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jouw concept van de wereld is blijkbaar nogal klein.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alsof jij 10 jaar geleden had kunnen bedenken dat we naar kaas en goud piet zouden gaan en dat zo'n beetje iedere grote winkel aan het afstand nemen van Piet zou zijn.
Alsof jij ook maar enig historisch besef van de slavernij hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens een huillie, altijd een huillie.
Als ze gewoon eens lekker werk gaan zoeken in plaats van zeiken over iets wat in de verste verte niet met slavernij te maken heeft
Dat hele slavernij verleden interesseert mij geen ene reet, dat kloptquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk daar is de opperman van blank en bang Nederland!
[..]
Alsof jij ook maar enig historisch besef van de slavernij hebt.
Ga ergens anders janken om je zielige voorouders. Wij zijn ook als slaven verkocht aan romeinen in het verleden. Hoor ik niemand over praten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk daar is de opperman van blank en bang Nederland!
[..]
Alsof jij ook maar enig historisch besef van de slavernij hebt.
Afrika en het rijk van de Ottomanen zijn overlappend en als je zegt van mijn buurman tot aan mijn huis dan is dat ook niet erg veel.quote:
Wat is überhaupt de nieuwswaarde van dit bericht? Of gaan we hier voortaan elk seizoen de nieuwste interieurkeuzes van de Bijenkorfstylisten bespreken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:42 schreef bijdehand het volgende:
Ja, we kunnen NWS beter sluiten! Punt. Gewoon NOS lezen en oprotten.
2 random voorbeelden droefroeter. Maar oke azteken tot China?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Afrika en het rijk van de Ottomanen zijn overlappend en als je zegt van mijn buurman tot aan mijn huis dan is dat ook niet erg veel.
Wtf dat heeft er echt geen fuck mee te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:48 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Iets politiek incorrect noemen terwijl de Ieren ook nogal wat politieke incorrecte dingen gedaan hebben. Ik noem maar een aanslag op Thatcher. Nee dan zal Zwarte Piet heel wat bizarder zijn.
Hoe zou jij het vinden als Afrikanen een miljoen Europeanen zouden slavenrijen en daarvoor dorpen zover als Engeland leeg voor zouden hebben geroofd?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken om je zielige voorouders. Wij zijn ook als slaven verkocht aan romeinen in het verleden. Hoor ik niemand over praten.
Wil je niet voor mij spreken volidioot dat je er bent...quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, de Nederlander.
Ik ben namelijk een gutmensch en houd er dus niet van soort zieke meningen op na.
Boeit me geen fuck man, leef voor mijzelf en niet voor m'n voorouders. Het is zo lang geleden jij wordt er niet door beïnvloed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als Afrikanen een miljoen Europeanen zouden slavenrijen en daarvoor dorpen zover als Engeland leeg voor zouden hebben geroofd?
Tussen de Azteken en China was alleen oceaan dus je voorbeeld slaat weer nergens op. Een beetje scherp formuleren is moeilijk voor de pro pieten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:48 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
2 random voorbeelden droefroeter. Maar oke azteken tot China?
beide kampen hebben hier last van, eigenlijk al sinds de start van deze onzinquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tussen de Azteken en China was alleen oceaan dus je voorbeeld slaat weer nergens op. Een beetje scherp formuleren is moeilijk voor de pro pieten.
Jaaaa maaaarrrrrr, mijn voorouders......... daar heb ik nog zoooooveeeel last van, echt niet normaal heyyyyyy.... ik kom op voor hun... je weet toch!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
beide kampen hebben hier last van, eigenlijk al sinds de start van deze onzin
laat iedereen het gewoon lekker vieren zoals hij of zij wil, gouden piet of zwart witte kaas met poepstipjes piet ... het zal mij een worst wezen man, het is gvd augustus
wat klets je nou manquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaa maaaarrrrrr, mijn voorouders......... daar heb ik nog zoooooveeeel last van, echt niet normaal heyyyyyy.... ik kom op voor hun... je weet toch!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |