SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hoor, maar zoals gezegd: bagger is ook niet welkom in ONZ.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Fokker weer heeft geklaagd.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Fylax bagger heeft gepost.
Ik denk dat hij een hartaanval zou krijgen als hij dit zag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:28 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zal remlof je vanavond komen feliciteren?
Viroquote:
Hij is er wel erg mee bezig inderdaad.quote:
Allemaal antifylaxpropagandaquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is er wel erg mee bezig inderdaad.
Dan ziet de kapster dat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon mobiel blijven posten tijdens het knippen.
Dan knipt ze zijn mobiel door.quote:
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn er trouwens echt totaal geen gifs te vinden van Erdo? Dit is de enige 'normale' die ik kan vinden
[ afbeelding ]
Omdat Triggerturk hier veel te weinig is de laatste tijdquote:
Oh, zal dat hem lokken dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Triggerturk hier veel te weinig is de laatste tijd
Die zit alleen maar te trollen in dat Syrietopic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Triggerturk hier veel te weinig is de laatste tijd
Mwa, in principe zal elke man met een snor wel werken denk ik.quote:
Die kwam ik ook tegen ja, is alleen volgens mij Stephen Colbert met Erdo's kop er op geplakt.quote:
Serieus?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwam ik ook tegen ja, is alleen volgens mij Stephen Colbert met Erdo's kop er op geplakt.
Nee natuurlijk niet, is gewoon ons Recep die zijn heupen lekker laat schudden.quote:
HAhahahahaha, nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben alleen vergeten onder m'n eigen naam te doen, kan jij datn og veranderen?
Ik denk dat mensen dat wel kunnen raden. Jij bent immers de enige die dat mongolide manwijf maar een beetje interessant vindt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben alleen vergeten onder m'n eigen naam te doen, kan jij datn og veranderen?
Ik heb zo'n vermoeden dat men toch wel weet welke nieuwsposter dit heeft geplaatst.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beetje jammer. Had wel onder m'n eigen naam gewildd
Kan het echt niet veranderd worden?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat wel kunnen raden. Jij bent immers de enige die dat mongolide manwijf maar een beetje interessant vindt.
Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat men toch wel weet welke nieuwsposter dit heeft geplaatst.
Maar wat deed hij dan op de set van The Colbert Report?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, is gewoon ons Recep die zijn heupen lekker laat schudden.
Ik smeer mijn Tiny Tim nog liever in met honong om hem vervolgens boven een hoop van killer ants te hangen.quote:
Gewoon een beetje populair doen, met zijn snor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wat deed hij dan op de set van The Colbert Report?
Niet met mij he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik smeer mijn Tiny Tim nog liever in met honong om hem vervolgens boven een hoop van killer ants te hangen.
Gr gr
Hoe is het vandaag allemaal verlopen eigenlijk?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik smeer mijn Tiny Tim nog liever in met honong om hem vervolgens boven een hoop van killer ants te hangen.
Gr gr
Stabiel. Ik schijn nog te leven. Weer misluktquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag allemaal verlopen eigenlijk?
Waarom wil je doodquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stabiel. Ik schijn nog te leven. Weer mislukt
Wil ook maar niet lukken hequote:Op maandag 10 augustus 2015 17:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stabiel. Ik schijn nog te leven. Weer mislukt
Ja je doet maar weer gewoon normaal, ik heb nog helemaal geen zin om ER te wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:10 schreef timmmmm het volgende:
Maar zo heftig is het allemaal ook noet hoor. Lekker even binnen koekeloeren en ik stond in een halve dag alweer op straay
Fylax neemt het van me over als ik doodga.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je doet maar weer gewoon normaal, ik heb nog helemaal geen zin om ER te worden
Kutbeest.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
timmmmm kijk deze terrorhond
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_is_spuitgast.html
Dan stop ik er wel mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fylax neemt het van me over als ik doodga.
Quoted voor nageslacht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fylax neemt het van me over als ik doodga.
Dan doe ik ook gewoon lekker net zoals timmmmm een maand wachten voor ik je tagje weghaal zoals bij fokkerquote:
Nou wat een held zegquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
Live op YouTube het dagrecord verbreken .. dat alleen al is een medaille waard
Ja, als je als FOK! het afvoerputje van het internet wil zijn wel ja,quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, ik zie er de lol wel van in.
Ja, populaire stelling .. alsof dit nu werkelijk de dingen zijn die FOK! naar beneden haalt. Dit is gewoon even leuk en als je het niet volgt dan heb je er ook geen last van. Ja ok, vanmiddag even hier in de SC dan ..quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, als je als FOK! het afvoerputje van het internet wil zijn wel ja,
En vannacht, en in andere SC'squote:Op maandag 10 augustus 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, populaire stelling .. alsof dit nu werkelijk de dingen zijn die FOK! naar beneden haalt. Dit is gewoon even leuk en als je het niet volgt dan heb je er ook geen last van. Ja ok, vanmiddag even hier in de SC dan ..
Prachtigquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
Live op YouTube het dagrecord verbreken .. dat alleen al is een medaille waard
Halfuurtje deze ellende dus nog.quote:
Nee nog een keer als hij erachter komt dat Jimbo dat record in 1 topicsreeks heeft gevestigd en dat dit dus eigenlijk niet verbreken is.quote:
Lekker handig dit, Vrouwtje Theelepel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nog een keer als hij erachter komt dat Jimbo dat record in 1 topicsreeks heeft gevestigd en dat dit dus eigenlijk niet verbreken is.
Ik ga wel een dagje iets anders doen, werken ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker handig dit, Vrouwtje Theelepel.
Ik las twerkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga wel een dagje iets anders doen, werken ofzo.
Als hij dat had gedaan was het al een stuk minder vervelend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker handig dit, Vrouwtje Theelepel.
Jawel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb jij toch helemaal geen tijd voor vandaag?
Je moet er wel voor zorgen dan niemand het kan evenaren, gewoon tot middernacht door blijven posten.quote:
Bij het ANP vinden ze haar ook heel interessant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat wel kunnen raden. Jij bent immers de enige die dat mongolide manwijf maar een beetje interessant vindt.
Gewoon in ABO ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij dat had gedaan was het al een stuk minder vervelend.
Precies.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dan niemand het kan evenaren, gewoon tot middernacht door blijven posten.
En terecht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij het ANP vinden ze haar ook heel interessant.
Of in OUD, kunnen ze wel waarderen daar denk ik.quote:
Nee daar is de gemiddelde lezer ook niveautje LTS Zwakstroom tegenwoordig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of OOquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in OUD, kunnen ze wel waarderen daar denk ik.
Of KEL, maar het kan zijn dat mijn katholieke kant nu de kop op steekt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in OUD, kunnen ze wel waarderen daar denk ik.
Godver Ucquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of KEL, maar het kan zijn dat mijn katholieke kant nu de kop op steekt.
Ja, de techniek staat voor niks tegenwoordigquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel een surrealistische ervaring. Je typt iets over Fylax en je krijgt er live commentaar van hem bij.
Leuk he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel een surrealistische ervaring. Je typt iets over Fylax en je krijgt er live commentaar van hem bij.
Ik hoor niets en ik was van plan dat ook zo te houden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, de techniek staat voor niks tegenwoordig
Blij dat Gutter nog even dood is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor niets en ik was van plan dat ook zo te houden.
Ik moet er nog even aan wennen. Denk je er wel aan om elke 5 minuten even de UI-politie te spammen?quote:
Goed plan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen. Denk je er wel aan om elke 5 minuten even de UI-politie te spammen?Even roepen dat UI-lozen worden opgespoord en vervolgd.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen. Denk je er wel aan om elke 5 minuten even de UI-politie te spammen?Even roepen dat UI-lozen worden opgespoord en vervolgd.
Het is een soort radio, maar dan zonder muziek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor niets en ik was van plan dat ook zo te houden.
Uccie en jij zijn daar anders best leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blij dat Gutter nog even dood is.
Mwah, kwestie van ww veranderen/account deleten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blij dat Gutter nog even dood is.
Ik snap het, ik was alleen niet van plan het aan te zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een soort radio, maar dan zonder muziek.
Gelukszoekers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
Elflettering, Yoki en Mani maken het alleen maar erger met dat aanmoedigen.
Stelletje kansenkutten.
Wij komen ook weer terug, maar we zitten nu even in een technische pauze.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie en jij zijn daar anders best leuk
Ik heb niet de pretentie dat ik enige invloed heb op een fenomeen als Fylax.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
Stelletje kansenkutten.
Wat dacht jij dan? Dat hij gaat stoppen als jij boos doet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
Stelletje kansenkutten.
Echt he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat hij gaat stoppen als jij boos doet?
Gewoon een duo-presentatiequote:Op maandag 10 augustus 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij komen ook weer terug, maar we zitten nu even in een technische pauze.
Dat zou kunnen via Skype, Fokker heeft dat volgens mij al eens met iemand gedaan.quote:
Gwn trioquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen via Skype, Fokker heeft dat volgens mij al eens met iemand gedaan.
Volgens mij met jou ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen via Skype, Fokker heeft dat volgens mij al eens met iemand gedaan.
Komt omdat het topposts zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige van mijn fraaie, poëtische zinnen worden integraal voorgelezen door Fylax.
Ja, maar dan wel met jullie twee, de andere dj's vind ik weinig aan eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat waren gewoon skypeshows met Hork enzulks.quote:
hahah ECHT HEquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fokker89 gewoon keihard zwart gemaakt in deze stream! ZO
Oh?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fokker89 gewoon keihard zwart gemaakt in deze stream! ZO
Goed idee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even en ik verbreek vandaag ook mijn recordaantal posts.
Nee, dat dacht ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat hij gaat stoppen als jij boos doet?
We kunnen wel eens iets bedenken, een quiz met mij als lieftallige assistente met gliters en veren die jullie dan niet zien, maar het gaat om het idee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met jullie twee, de andere dj's vind ik weinig aan eigenlijk.
Nou dan. Laat hem. En negeer z'n posts als je ze niet wilt lezen. Als hij dingen doet die niet mag, zal de betreffende mod hem dat wel vertellen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
We kunnen wel eens iets bedenken, een quiz met mij als lieftallige assistente met gliters en veren die jullie dan niet zien, maar het gaat om het idee.
Lijkt me een prima plan, goede quiz vorige keer van Fokkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
We kunnen wel eens iets bedenken, een quiz met mij als lieftallige assistente met gliters en veren die jullie dan niet zien, maar het gaat om het idee.
Wat heb ik vanmorgen gezegd?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou dan. Laat hem. En negeer z'n posts als je ze niet wilt lezen. Als hij dingen doet die niet mag, zal de betreffende mod hem dat wel vertellen.
Hij heeft er ook een paar met filmmuziek gedaan, die was wel lastig want ik kijk nooit echt films.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan, goede quiz vorige keer van Fokker
Nou, ga hem dan niet zitten aanmoedigen hier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat houd ik allemaal niet bij.
Ik kijk wel veel films, maar denk dat ik met filmmuziek ook niet weet bij welke film het hoort.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een paar met filmmuziek gedaan, die was wel lastig want ik kijk nooit echt films.
Komen de veren van waar ik denk dat ze vandaan komen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ongesteld?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ga hem dan niet zitten aanmoedigen hier.
Niks mis met Remlof trouwens, maar nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Word jij de nieuwe Remlof, die zich zelf over de zeik laat helpen door een ADHD-puber?
Mooi manquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
Had je deze trouwens gezien Uccie
[ afbeelding ]
Tot een paar weken geleden vond ik ook altijd dat er niks/weinig mis is met Remlof.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks mis met Remlof trouwens, maar nee.
Hij had gewoon een goed punt, had het alleen niet zo moeten overdrijven en kinderachtig moeten zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden vond ik ook altijd dat er niks/weinig mis is met Remlof.
Remlof kan niet reageren, dus laten we het niet over hem hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Word jij de nieuwe Remlof, die zich zelf over de zeik laat helpen door een ADHD-puber?
Neequote:Op maandag 10 augustus 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
Had je deze trouwens gezien Uccie
[ afbeelding ]
ok.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Remlof kan niet reageren, dus laten we het niet over hem hebben.
GHB, denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee![]()
Alleen hoe krijg je pinguïns zover dat ze ze aantrekken
Omdat die beestjes onder de olie zittenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee![]()
Alleen hoe krijg je pinguïns zover dat ze ze aantrekken
BuzzE vooralquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh het is voor opvangvogels, goeie zaakquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die beestjes onder de olie zittenBejaarde man breit truien voor pinguïns
je meisjw is een mots e had seks met je paquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle pinguins zeggen ja tegen MDMA
Als mensen later terugblikken op deze historische dag wordt deze post vast gezien als het hoogtepuntquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
je meisjw is een mots e had seks met je pa
quote:
Kan je het niveau van je posts misschien wat opkrikken. Dat je zeg maar meer dan 2 woorden per post maakt? Waar heb jij last van vandaag johquote:
Ik word doodmoe van al die Caitlyn, Kardashian, Jenner en Kanye West-berichten. Elke scheet die ze laten wordt tot ANP-bericht opgewaardeerd.quote:
Is goed hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Kan je het niveau van je posts misschien wat opkrikken. Dat je zeg maar meer dan 2 woorden per post maakt? Waar heb jij last van vandaag joh
En mensen blijven het lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van al die Caitlyn, Kardashian, Jenner en Kanye West-berichten. Elke scheet die ze laten wordt tot ANP-bericht opgewaardeerd.
Dit heeft -ie: FB / Recordpogingquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Kan je het niveau van je posts misschien wat opkrikken. Dat je zeg maar meer dan 2 woorden per post maakt? Waar heb jij last van vandaag joh
Eftelingquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een NWS-SC-deelnemer.
Ik zie al dagen niks anders meer dan kattengifjes.
Ja, gezellig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Jongens kom gewoon gezellig hier mee posten.
GC / Dagrecord Livestream Livetopic
Sodemieter op met kutzooi man.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Ja, ga daar maar gezellig posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg gewoon waar het op staat. Maar ik onderga het lijdzaam, zonder moord en brand schreeuwen en klachtentopics te openen.quote:
Walgelijk. Als ie met dat aandachtshoerengedrag lekker ergens naartoe gaat waar het wél gewaardeerd wordt, zou dat op prijs gesteld wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit heeft -ie: FB / Recordpoging
Hoge zuurtegraad zeg. Ik dacht altijd dat kutposts maken het hele doel van deze SC was.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Walgelijk. Als ie met dat aandachtshoerengedrag lekker ergens naartoe gaat waar het wél gewaardeerd wordt, zou dat op prijs gesteld worden
Sowieso gaat het helemaal nergens over. Lekker kutposts maken, inhoudsloos en met net 3 woorden als je geluk hebt. Hele forum moet die postaids lezen omdat Faalax zich een beetje onzeker voelt en zich zo een dagje bijzonder wil voelen.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoge zuurtegraad zeg. Ik dacht altijd dat kutposts maken het hele doel van deze SC was.
Ik ben het met je eens, Efteling.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoge zuurtegraad zeg. Ik dacht altijd dat kutposts maken het hele doel van deze SC was.
En terecht. Weer het zoveelste voorbeeld in een lange rij waarin je je zelfbevlekking beduidend belangrijker vindt dan dat je het erg vindt dat je met je kutposts het plezier van anderen verpest door overal 100000 keer te posten.quote:
Ja, maar wel in volzinnen en bij voorkeur volgens de grammaticaregels.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kutgrappen vooral, woordgrappen. En die regel geldt alleen voor jouquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HIj loopt je nu ook af te zeiken op de stream kennelijk. Zoals hij net met mij ook al flikte.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Weer het zoveelste voorbeeld in een lange rij waarin je je zelfbevlekking beduidend belangrijker vindt dan dat je het erg vindt dat je met je kutposts het plezier van anderen verpest door overal 100000 keer te posten.
En ik maar denken dat je vooruit aan het gaan was
Als dat hier een serieus criterium wordt, wordt het hier verdomde stil....quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar wel in volzinnen en bij voorkeur volgens de grammaticaregels.
Overdrijven much, Hans.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HIj loopt je nu ook af te zeiken op de stream kennelijk. Zoals hij net met mij ook al flikte.
Ik doe mijn best om mijn matige woordgrappen tot een minimum te beperken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutgrappen vooral, woordgrappen. En die regel geldt alleen voor jou
Ik zei bij voorkeur hè.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat hier een serieus criterium wordt, wordt het hier verdomde stil....
Dat vind ik dan weer jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om mijn matige woordgrappen tot een minimum te beperken.
Hij las zijn posts voor en zei: Haha, mooi.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HIj loopt je nu ook af te zeiken op de stream kennelijk. Zoals hij net met mij ook al flikte.
Deed -ie niet. Hij las de post van timmmmm voor, meer niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Weer het zoveelste voorbeeld in een lange rij waarin je je zelfbevlekking beduidend belangrijker vindt dan dat je het erg vindt dat je met je kutposts het plezier van anderen verpest door overal 100000 keer te posten.
En ik maar denken dat je vooruit aan het gaan was
Deze aandachtsgeilerij ten koste van de rest van FOK! bewijst dat je weer helemaal terug bij af bent. Ik zou het zelfs een nieuw dieptepunt willen noemen.quote:
Wat kunnen we toch weer lekker overdrijven met z'n allen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit.
Al je krediet van de afgelopen maanden weer weg.
Goed gedaan, Fylax.
Noem je dat geen afzeiken dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij las zijn posts voor en zei: Haha, mooi.
Hoe moet ik nu slapen vanavondquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je niet zulke lange posts plaatsen? Fylax moet die de hele tijd lezen en in die tijd kan hij niet posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze aandachtsgeilerij ten koste van de rest van FOK! bewijst dat je weer helemaal terug bij af bent. Ik zou het zelfs een nieuw dieptepunt willen noemen.
Maar leuk dat je alleen maar inhoudsloze kutposts wil plaatsen, maar het zou me een groot plezier doen als je dat ergens anders doet. Dat je hier weer lekker terugkomt als je weer normaal kan posten, want dit is helemaal niks. Ik heb vandaag geen hersenoperatie ondergaan om dan hier in deze kankerzooi terecht te komen. Rot lekker op joh
Reacties zeggen meer dan woordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:53 schreef Fylax het volgende:
Fokker89 die loopt te haten maar wel mooi de stream kijkt/luistert.
Echt he. Man man man, er wordt zo erg overdreven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hemel het zit wel diep bij een paar mensen zeg. Dit is gewoon een onwijs leuk evenement waar een heleboel mensen nu plezier aan beleven. Neem het allemaal niet zo serieus.
De meeste crewmembers gaan hier gewoon relaxt mee om. Een paar doen er graag overspannen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel een goed visitekaartje voor de crew dit
Prima, laat hem dat lekker doen. Ergens anders dan hierquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hemel het zit wel diep bij een paar mensen zeg. Dit is gewoon een onwijs leuk evenement waar een heleboel mensen nu plezier aan beleven. Neem het allemaal niet zo serieus.
Zelfs Pharkus maakte er een grapje over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De meeste crewmembers gaan hier gewoon relaxt mee om. Een paar doen er graag overspannen.
Rot jij nou maar op met je gestook telkens, misselijk figuur.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Ga wegquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt he. Man man man, er wordt zo erg overdreven.
Zou er anders niet al ingegrepen zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel een goed visitekaartje voor de crew dit
Juist.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rot jij nou maar op met je gestook telkens, misselijk figuur.
Niet forumbreed lopen kloten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat kunnen we toch weer lekker overdrijven met z'n allen.
Leuke troll weer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Definieer "forumbreed".quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet forumbreed lopen kloten.
Is vanmorgen al tegen je gezegd.
Dat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben eraan gewend hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
Wow rustig, laten we elkaar niet gelijk Henk noemen :S
Ik heb een idee: als Fylax niet normaal kan posten, laat hem dan hier wegblijven. Moet ik een beetje weggaan omdat hij zich als een kinderachtige zot gedraagdquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een idee: open gewoon in GC een tijdelijk, Fylax-vrij chatttopic. Dan kunnen jullie daar tegen elkaar gaan zitten klagen. Fylax belooft dan dat hij daar wegblijft.
Daar kies je toch echt zelf voor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een idee: als Fylax niet normaal kan posten, laat hem dan hier wegblijven. Moet ik een beetje weggaan omdat hij zich als een kinderachtige zot gedraagd
Fylax komt altijd in de NWS-SC, dus waarom vandaag niet? Hij zit in tal van topics te posten, dus met de "overlast" hier valt het nog wel mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een idee: als Fylax niet normaal kan posten, laat hem dan hier wegblijven. Moet ik een beetje weggaan omdat hij zich als een kinderachtige zot gedraagd
*gedraagtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk omgekeerde wereld. Ik heb niets tegen Fylax zijn recordpoging .. vind ik leuk! Maar het mag niet ten kosten gaan van het plezier van anderen. Dus als er ergens in een SC of topic wordt gezegd van; hier even niet! dan is daar toch niets mis mee? Fylax heeft zat mogelijkheden om zijn recordpoging te doen slagen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een idee: open gewoon in GC een tijdelijk, Fylax-vrij chatttopic. Dan kunnen jullie daar tegen elkaar gaan zitten klagen. Fylax belooft dan dat hij daar wegblijft.
Omdat ie zich vandaag niet normaal gedraagt (bedankt voor de tip), maar loopt te posten om het posten. Lekker baggeren, 2 woordenposts etc. Daarom niet. Het is irritant. Dat hij in andere topics veel erger is, is mijn probleem niet want daar kom ik niet. Maar ik heb graag dat hij hier gewoon oprot als hij niet normaal kan posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax komt altijd in de NWS-SC, dus waarom vandaag niet? Hij zit in tal van topics te posten, dus met de "overlast" hier valt het nog wel mee.
Als ze het elders wel leuk vinden, kan hij lekker daar postenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Buiten dit topic zie ik eigenlijk alleen maar dat er overwegend leuk mee wordt omgegaan en is het iets wat veel posters van verschillende subfora samen brengt. Qua bagger in deze SC vind ik het ook reuze meevallen, misschien was het afgelopen nacht erger. Dan nog snap ik niet dat je je hier zo erg over kan opwinden.
Het was gewoon een luchtig bedoelde opmerking.... - waarom schiet iedereen zo in de stress? Het valt echt wel mee met de "overlast".quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk omgekeerde wereld. Ik heb niets tegen Fylax zijn recordpoging .. vind ik leuk! Maar het mag niet ten kosten gaan van het plezier van anderen. Dus als er ergens in een SC of topic wordt gezegd van; hier even niet! dan is daar toch niets mis mee? Fylax heeft zat mogelijkheden om zijn recordpoging te doen slagen.
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Buiten dit topic zie ik eigenlijk alleen maar dat er overwegend leuk mee wordt omgegaan en is het iets wat veel posters van verschillende subfora samen brengt. Qua bagger in deze SC vind ik het ook reuze meevallen, misschien was het afgelopen nacht erger. Dan nog snap ik niet dat je je hier zo erg over kan opwinden.
Bovenstaande post is irritanter...quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ie zich vandaag niet normaal gedraagt (bedankt voor de tip), maar loopt te posten om het posten. Lekker baggeren, 2 woordenposts etc. Daarom niet. Het is irritant. Dat hij in andere topics veel erger is, is mijn probleem niet want daar kom ik niet. Maar ik heb graag dat hij hier gewoon oprot als hij niet normaal kan posten.
Timmmmm is met z'n verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was gewoon een luchtig bedoelde opmerking.... - waarom schiet iedereen zo in de stress? Het valt echt wel mee met de "overlast".
Nou ja, voor ik iets van een recordpoging gehoord had, vond ik hem al beduidend irritanter dan normaal. Het valt dus zeker op en is irritant. Maar gelukkig is hij al een tijd niet gesignaleerd. Hopen dat hij dat volhoudtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was gewoon een luchtig bedoelde opmerking.... - waarom schiet iedereen zo in de stress? Het valt echt wel mee met de "overlast".
Voorschurftquote:
Doe eens niet zo irritant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind ook weleens users irritant, zeker in NWS. En die users zijn niet eens met een recordpoging bezig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, voor ik iets van een recordpoging gehoord had, vond ik hem al beduidend irritanter dan normaal. Het valt dus zeker op en is irritant. Maar gelukkig is hij al een tijd niet gesignaleerd. Hopen dat hij dat volhoudt
Ik ook van jou.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dankje.quote:
Ik zit gewoon te eten beneden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Leuk dat Fylax via zijn streampje alle users hier laat komen om te zeiken
Maar die posten dan gewoon normaal. Sommige mensen zijn nou eenmaal virtueel gehandicapt, die kunnen niet normaal postenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ook weleens users irritant, zeker in NWS. En die users zijn niet eens met een recordpoging bezig.
Nee stiekem heb ik al de auto gepakt om je eens stevig aan de tetten te frummelen zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]oy, ga je me nou negeren omdat ik tieten heb.
Wie dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee stiekem heb ik al de auto gepakt om je eens stevig aan de tetten te frummelen zo.
Echt he, en dat is niet irritant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
timmmmm geeft de NWS-SC een broodnodige kwaliteitsimpuls door 36 keer de UI van Voorschrift te posten.
Je weet dat het niet zo is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach jongen, weet je wel wat dat betekent
En minstens net zo vadsig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel op Gordon lijkt ja. Maar dan wat homoseksueler
Volgens mij ontdekken users dat gemopper uit zichzelf. Ze kijken in welke topics Fylax zoal post en zien dan het zure gezeik hier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Vind ik ook honnepon.quote:
Is dit nou een wilde gok, of heb je ze serieus geteld?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
timmmmm geeft de NWS-SC een broodnodige kwaliteitsimpuls door 36 keer de UI van Voorschrift te posten.
Ok, nou ik ben hier in ieder geval niet op last van Fylax. Ik weet niet hoe dat met die andere 2 zit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij, GGMM, Zoldernogwat die hier nooit komt.
Nee dat is waar, jij gedraagt je altijd als een debieltje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, nou ik ben hier in ieder geval niet op last van Fylax. Ik weet niet hoe dat met die andere 2 zit.
GGMM wordt altijd aangetrokken tot gescheld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, jouw posts vandaag in dit topic zijn een toonbeeld van volwassenheid.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat is waar, jij gedraagt je altijd als een debieltje.
Nou nou nou nou nou nou nou #teamManiquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat is waar, jij gedraagt je altijd als een debieltje.
Ik heb ze geteld. Maar dat kan razendsnel hoor. Tien UI's per regel. Vier regels. En in de laatste regel missen er vier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dit nou een wilde gok, of heb je ze serieus geteld?
Nou dit dus.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
En nu weet ik godverdomme nog niks van die poging.
Je wist al dat ik in jouw sector ben komen werken of niet, ik zit nu helemaal in the darkside.quote:
Wees blij dat hier eens wat users komen die hier normaal nooit komen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ook wat meer UIervaring dan gewone stervelingenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld. Maar dat kan razendsnel hoor. Tien UI's per regel. Vier regels. En in de laatste regel missen er vier.
Deze uitleg typen was 3 keer zo veel werk als het tellen zelf.
FB / Recordpogingquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
En nu weet ik godverdomme nog niks van die poging.
Om te kankeren, ja leuk man.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees blij dat hier eens wat users komen die hier normaal nooit komen.
Welkom users!
Teleurstellend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dit dus.
GGMM komt er nog best wel eens hoor. Sporadisch.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees blij dat hier eens wat users komen die hier normaal nooit komen.
Welkom users!
Ik noem Voorschrift om die reden altijd Afschrift.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wist al dat ik in jouw sector ben komen werken of niet, ik zit nu helemaal in the darkside.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |