SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hoor, maar zoals gezegd: bagger is ook niet welkom in ONZ.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Fokker weer heeft geklaagd.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Fylax bagger heeft gepost.
Ik denk dat hij een hartaanval zou krijgen als hij dit zag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:28 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zal remlof je vanavond komen feliciteren?
Viroquote:
Hij is er wel erg mee bezig inderdaad.quote:
Allemaal antifylaxpropagandaquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is er wel erg mee bezig inderdaad.
Dan ziet de kapster dat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon mobiel blijven posten tijdens het knippen.
Dan knipt ze zijn mobiel door.quote:
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn er trouwens echt totaal geen gifs te vinden van Erdo? Dit is de enige 'normale' die ik kan vinden
[ afbeelding ]
Omdat Triggerturk hier veel te weinig is de laatste tijdquote:
Oh, zal dat hem lokken dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Triggerturk hier veel te weinig is de laatste tijd
Die zit alleen maar te trollen in dat Syrietopic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Triggerturk hier veel te weinig is de laatste tijd
Mwa, in principe zal elke man met een snor wel werken denk ik.quote:
Die kwam ik ook tegen ja, is alleen volgens mij Stephen Colbert met Erdo's kop er op geplakt.quote:
Serieus?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwam ik ook tegen ja, is alleen volgens mij Stephen Colbert met Erdo's kop er op geplakt.
Nee natuurlijk niet, is gewoon ons Recep die zijn heupen lekker laat schudden.quote:
HAhahahahaha, nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben alleen vergeten onder m'n eigen naam te doen, kan jij datn og veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |