Wow slaap jij in een onderbroek? Ik ken wel meer vrouwen die dat doen. Na het douchen savonds een schone aan maar ik doe dan gwn helemaal niks aanquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In de ochtend een schone aan en voor ik ga slapen een schone...
Als ik tussendoor in de middag ga douchen ook weer een schone
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wow slaap jij in een onderbroek? Ik ken wel meer vrouwen die dat doen. Na het douchen savonds een schone aan maar ik doe dan gwn helemaal niks aan
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wow slaap jij in een onderbroek? Ik ken wel meer vrouwen die dat doen. Na het douchen savonds een schone aan maar ik doe dan gwn helemaal niks aan
Wat is erquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee is juist veel schoner om te slapen zonder onderbroek voor vrouwen.
OT: Zelf sowieso eens per dag een schone onderbroek en vaak ook wel 2 maal daags. Sowieso altijd na het douchen.
Gezien je meer vrouwen kent die dat doen is het schijnbaar niet zo gek hé..quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk gewoon af waaromquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gezien je meer vrouwen kent die dat doen is het schijnbaar niet zo gek hé..
Anders plak je aan je lakens vast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk gewoon af waarom
Whahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anders plak je aan je lakens vast.
Wat....quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anders plak je aan je lakens vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |