abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155072978
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bjna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM, op [spt]BODYBUILDING of bij [gc]VOORBEELDMENSENVOORIEDEREEN
Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155073002
Ik ben net terug uit de sportschool. Nog steeds te verkouden voor die-hard cardio, maar wel flink kracht gedaan. Muizen is moeilijk. :+

Net een stuk gerookte kipfilet in m'n mik gepropt (nomnom honger).

Zal ik trouwens wat aan de OP veranderen?
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:32:07 #3
43556 miss_dynastie
pi_155073113
Oh ja, lijstje!

O: 6 cracottes met Slankie ham (dat vind ik gewoon lekker, ik eet het niet omdat het mager is :P )
L: kaasschnitzel met pond sperziebonen die ik gedurende de middag opknabbel met wat mosterd
D: ovenschotel met tartaar, courgette, champignons, aardappelpuree
T: waterijsje, kopje dolce gusto (geen idee nog welke), misschien nog een grapefruit

:)
pi_155073134
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je je aan je lijstje houdt dan komt dat helemaal goed met fatsoenlijk eten vandaag ;)
Echt stom dat zag ik niet eens! 8)7 . M'n eten bevat veel meer vocht dan wat ik voorheen at (dan at ik bij het ontbijt crackers met beleg en 's middags boterhammen en sowieso geen groentesapjes enzo).

M'n lijstje wordt nu al weer anders :') , er is een traktatie op het werk die ik even niet wil afslaan. Gekozen voor een klein gebakje van hazelnootschuim met mokkacreme. Tja het zal wel niet zo fantastisch gezond zijn enzo, maar ja.

Overigens ben ik m'n nottenmix als T vergeten mee te nemen, dus dat streept dan wel tegen elkaar weg .. ofzo :@

nieuw lijstje:

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:46 schreef Spiegelei het volgende:
Maar weer eens een lijstje:

O: 250g magere kwark met banaan en appel
L: 100g gerookte zalm, 2/3 komkommer, hardgekookt ei
T: 50 g notenmix gebakje (Goesenaartje)
T: groente/fruit sapje (spinazie/komkommer/appel/munt/gember)
D: slamix met zalm, eventueel aangevuld met wat Zonnebloempitten en pompoenpitten.

Ga weer eens proberen fatsoenlijk te drinken vandaag. Ik drink echt bijzonder weinig. Soms gaat het een dag goed, maar de routine zit er absoluut nog niet in.
klerkje
pi_155073135
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
En mooie felblauwe ogen! O+
Dank je. Hoewel ik er zelf niets voor heb hoeven doen ben ik er wel heel trots op/blij mee :)

quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:11 schreef Barreltje het volgende:
Summer! _O_

en nu op een gezonde manier het afvallen doorzetten ;)
Ik heb dit ook op een gezonde manier gedaan. Ik wil geen ongezonde manier. Ik vind de ongezonde manier eng. Te veel eetproblematiek in de familie, van gedwongen opname door anorexia (mijn nichtje woog op een gegeven moment nog geen 40 kilo, bij een lengte van 1,70. En ze vond zichzelf nog steeds vies dik), via boulimia naar morbide obesitas en dan gewoon door je maagband heen eten met een ruptuur tot gevolg.

Nee, geef mij maar gewoon afvallen door beter te eten en meer te bewegen :Y :Y

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Overduidelijk Summerbreeze! _O_

Ik heb er ook over zitten denken elke vijf kilo een selfie te maken, maar dan mis ik er natuurlijk wel al een aantal en ik ga echt niet meer aankomen om dat alsnog te kunnen doen, dus tja, an is het lijstje niet compleet en dan vind ik het ook weer niet leuk.... :7 _O-
Het is wel zichtbaar he :D
En elke 5 kilo ga je misschien niet meer redden. Maar elke 5 kilo vanaf nu is al iets, toch?

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
^O^ SB.
Dank :)

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hallo, 13 kilo al, dat is al super knap! Beetje meer credit voor jezelf :* Je ziet er super goed uit al O+
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Lonaa het volgende:
Summer, dat is ehct wel veel hoor, 13 kg!
Ja, op zich is 13 kilo wel veel, maar het is pas 1/3 van het totaal. Dus in dat opzicht 'pas'.
En ik ben ook echt wel trots op en blij met die 13 kilo hoor.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 12:35:46 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155073182
Lijstje van vandaag:

O: Yoghurt met rode bessen en honing, 2 koppen koffie
T: Mani berries
L: Paar crackertjes met munsterkaas
T: Wat fruit, denk pruimen en een appel
D: Iets van Hello Fresh :D Ik denk vegetarisch
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155073370
Nice SB! Je ziet echt wel verschil hoor :Y

MFP is wel handig zo op t eerste gezicht. Klopt het dat je alleen hele kilo's kunt ingeven als gewicht?
Kwak
pi_155073616
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:

Ja, op zich is 13 kilo wel veel, maar het is pas 1/3 van het totaal. Dus in dat opzicht 'pas'.
En ik ben ook echt wel trots op en blij met die 13 kilo hoor.
Ja, ik snap wel dat je vindt/denkt/voelt dat je nog een lange weg te gaan hebt, maar je moet wel je proces in het juiste daglicht zien. Als ik denk dat ik 'pas' op de helft ben, voelt dat lang niet zo goed als wanneer ik me bedenk dat er al 30 kg af is. ;)
pi_155073665
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
Nice SB! Je ziet echt wel verschil hoor :Y

MFP is wel handig zo op t eerste gezicht. Klopt het dat je alleen hele kilo's kunt ingeven als gewicht?
Nee, ik voer ook tientallen in.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:03:15 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_155073879
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

een kleine 13 kilo pas. Nog minimaal 25 te gaan dus.

Niet meer doen he!
Een grote 13 kilo al _O_ Da's een kind van 2, wat je nu al kwijt bent :D
Je ziet er goed uit een djeez wat een mooie ogen O+
disclaimer
pi_155073976
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet meer doen he!
Een grote 13 kilo al _O_ Da's een kind van 2, wat je nu al kwijt bent :D
Je ziet er goed uit een djeez wat een mooie ogen O+
ik bedoelde met 'kleine 13' dat het eigenlijk 12,9 is. ;)

en dank v.w.b. de ogen. Niet mijn verdienste, wel mijn grote trots
pi_155075039
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben net terug uit de sportschool. Nog steeds te verkouden voor die-hard cardio, maar wel flink kracht gedaan. Muizen is moeilijk. :+

Net een stuk gerookte kipfilet in m'n mik gepropt (nomnom honger).

Zal ik trouwens wat aan de OP veranderen?
Ja mag wel wat aangevuld worden denk :)
My salvation lies in your love..
pi_155075072
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, lijstje!

O: 6 cracottes met Slankie ham (dat vind ik gewoon lekker, ik eet het niet omdat het mager is :P )
L: kaasschnitzel met pond sperziebonen die ik gedurende de middag opknabbel met wat mosterd
D: ovenschotel met tartaar, courgette, champignons, aardappelpuree
T: waterijsje, kopje dolce gusto (geen idee nog welke), misschien nog een grapefruit

:)
Heb je eru balans met ham wel eens geprobeerd? Die vind ik ook erg lekker en minder droog dan slankie :D
pi_155075120
M'n man had per ongeluk geraspte light kaas meegenomen... ;( ril :r
Ja doei.
pi_155075209
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

ik bedoelde met 'kleine 13' dat het eigenlijk 12,9 is. ;)

en dank v.w.b. de ogen. Niet mijn verdienste, wel mijn grote trots
Echt goed bezig!!
13 kilo is erg veel. Ik kan niet wachten tot ik zulke resultaten boek :D

Ik had het vandaag met mijn zus over de tattoo die ik wil en dat ik misschien even wacht tot ik wat ben afgevallen ivm het veranderen van de tattoo bij afvallen.
Haar antwoord: ja maarja je bent al zoveel aan het jojo'en geweest, dus je moet je daar misschien niet zoveel van aantrekken.

Ik weet dat ze het goed bedoelt, maar het deed toch een beetje au ;( Alsof ze totaal geen vertrouwen meer erin heeft dat ik wel blijvend kan afvallen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:42:08 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_155075279
Snap ik BP! Waar wil je de tattoo?
disclaimer
pi_155075356
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Snap ik BP! Waar wil je de tattoo?
Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit. Ik vind mn schouderblad wel leuk, maar dan kan ik m niet zien :P Onderarm vind ik leuk, maar durf ik niet helemaal vanwege dat ik binnenkort moet gaan solliciteren voor een 'echte' baan en bij m'n ribben vind ik fucking gaaf, maar dat doet ook fucking pijn en ik voel me daar nog niet sexy genoeg voor haha.

Voordeel van schouderblad en onderarm is wel dat mijn gewicht daar niet zoveel uitmaakt. :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:48:59 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_155075529
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit. Ik vind mn schouderblad wel leuk, maar dan kan ik m niet zien :P Onderarm vind ik leuk, maar durf ik niet helemaal vanwege dat ik binnenkort moet gaan solliciteren voor een 'echte' baan en bij m'n ribben vind ik fucking gaaf, maar dat doet ook fucking pijn en ik voel me daar nog niet sexy genoeg voor haha.

Voordeel van schouderblad en onderarm is wel dat mijn gewicht daar niet zoveel uitmaakt. :)
Precies! Ribbenkast, bovenbenen, buik en bovenarmen lijken me juist erg tricky :)
Weet je al wel wat je wil?
disclaimer
pi_155075556
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb een tattoo op de rechterzijkant van mijn onderrug. En dat is dus GEEN handige plek gebleken. Ding ziet er niet meer uit, is helemaal vervormd door het aankomen en weer afvallen.
Dus waar je hem ook wil zetten, doe het niet daar ;)

Ik ga mezelf als ik een jaar op mijn gewenste gewicht ben en mezelf bewezen heb dat het blijvend is belonen met een mooie cover-up. Nu vast gaan sparen, want wat ik wil kost een behoorlijke klauw met geld.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:50:00 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_155075572
ik was n.a.v. de foto's van summer ook es gaan zoeken naar een goede "voor" foto... oei oei oei :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok er een beetje van _O-
Alleen mijn haar was geweldig! Dit was vlak voor the Great Hairloss plaats vond.

Op dit moment is 't beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door SQ op 10-08-2015 13:58:09 ]
disclaimer
pi_155075674
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Precies! Ribbenkast, bovenbenen, buik en bovenarmen lijken me juist erg tricky :)
Weet je al wel wat je wil?
Ja ik wil besneeuwde bergen :D
Zoiets

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:49 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik heb een tattoo op de rechterzijkant van mijn onderrug. En dat is dus GEEN handige plek gebleken. Ding ziet er niet meer uit, is helemaal vervormd door het aankomen en weer afvallen.
Dus waar je hem ook wil zetten, doe het niet daar ;)

Ik ga mezelf als ik een jaar op mijn gewenste gewicht ben en mezelf bewezen heb dat het blijvend is belonen met een mooie cover-up. Nu vast gaan sparen, want wat ik wil kost een behoorlijke klauw met geld.
Thanks voor de eerlijke tip! Ik denk inderdaad dat ik ribbenkast maar even uit mijn hoofd moet zetten.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:53:39 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_155075697
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Zoiets
[ afbeelding ]

[..]

Thanks voor de eerlijke tip! Ik denk inderdaad dat ik ribbenkast maar even uit mijn hoofd moet zetten.
oh ja, dat had ik wel gezien idd in het tattoo topic. Erg cool idee vind ik het!
disclaimer
pi_155075719
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Zoiets
[ afbeelding ]

[..]

Nou ja, als het dan ooit uitzakt kun je doen alsof 't het broeikas effect voor moet stellen, en je ijsbergen aan het smelten zijn.
Ja doei.
pi_155075795
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, als het dan ooit uitzakt kun je doen alsof 't het broeikas effect voor moet stellen, en je ijsbergen aan het smelten zijn.
_O-
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:58:19 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_155075908
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Loller :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')