Ja klopt, is voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 1 november 2015 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank! Google leert me dat ze in St Willebrord zitten. Uurtje rijden, valt me nog mee.
Coolquote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef Mylene het volgende:
The secret lives of tattoo fanatics: 'Ordinary people on the street' strip off to reveal the chin-to-toe ink hidden beneath their clothes
London-based photographer Alan Powdrill shot the provocative image series called Covered
Pictures of people fully clothed are juxtaposed with naked and partially naked shots revealing their tattooed bodies
For many of Mr Powdrill's subjects, the secret of being heavily inked is part of the appeal
Ja dusquote:Op maandag 21 september 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat boeit me nou echt GEEN REET!.
Iedereen is anders en wat de een schitterend vindt is voor een ander oerlelijk. Er heeft dus altijd wel iemand iets te zeiken, whatever. Gewoon je eigen plan trekken.
[ afbeelding ]
Afgelopen zaterdag gezet en eindeloos content mee..
Wat voor tattoo wordt de underboob? Ik ga ergens in december hoogwaarschijnlijk voor dezelfde plek.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:14 schreef Rozekwarts het volgende:
Nice sleeve! Dat vosje is ook heel erg leuk zeg!
Ik mag begin november eeeeindelijk voor m'n underboob en een kleine tattoo. Kan niet wachten tot het zover is en tot het achter de rug is
Haha, tof!quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:12 schreef Peejtur het volgende:
Was dit Gellarboy niet van hier?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-k3-echt-even-wennen
een echte suri he :dquote:Op zondag 15 november 2015 03:41 schreef suri het volgende:
Heeft er iemand wel eens kokosolie gebruikt voor de jeuk?
Ik heb niet zo'n grote, maar soms ligt ie er ook 'bovenop' lijkt het wel.quote:Op zondag 15 november 2015 22:50 schreef viezequiche het volgende:
Ik merk ineens dat mijn tattoo die ik 1.5 jaar geleden heb gezet best 'dik' is. De huid onder/van de tattoo lijkt omhoog te komen. Ik heb dit altijd wel gezien maar ik heb het nooit zo bewust aangeraakt. Het kan dus altijd al zo geweest zijn. De tattoo ziet er verder gewoon goed uit.
Is de tattoo te diep gezet en heeft dit uiteindelijk gevolgen voor hoe het eruit ziet?
Ik heb ook geen hele grote. Hoe lang heb je die van jou en zie je veranderingen? Als het zo blijft vind ik het niet erg iig.quote:Op zondag 15 november 2015 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote, maar soms ligt ie er ook 'bovenop' lijkt het wel.
Mijn nieuwste die ik een paar maandjes heb heeft dat (nog ) niet. Geen idee waar het aan ligt.
James Nideckerquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef thistleandweeds het volgende:
Ik zoek een artist die goed is in geometrie. M'n vriend wil namelijk een geometrisch hart laten zetten. Iemand tips/ervaringen? Liefst omg. noord-brabant, stukje reizen is niet zo'n probleem.
Ik zie geen veranderingen alleen dat ie op sommige plekjes er af en toe 'opligt'. Hij is ong. 20 jaar oud.quote:Op maandag 16 november 2015 11:07 schreef viezequiche het volgende:
Ik heb ook geen hele grote. Hoe lang heb je die van jou en zie je veranderingen? Als het zo blijft vind ik het niet erg iig.
Welke regio zoek je?quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
Hey! Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten maar ik heb geen idee waar. Ik vind de stijl zoals in de onderstaande foto wel gaaf maar ik heb geen idee bij welke shop dit kan in nederland.
[ afbeelding ]
Dus weet hier misschien ieman die bekend is met het zetten van tattoos die lijken op deze?
Alvast bedankt!
http://www.lowvoltageink.nl/quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
Hey! Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten maar ik heb geen idee waar. Ik vind de stijl zoals in de onderstaande foto wel gaaf maar ik heb geen idee bij welke shop dit kan in nederland.
[ afbeelding ]
Dus weet hier misschien ieman die bekend is met het zetten van tattoos die lijken op deze?
Alvast bedankt!
Sascha Sevic bij Dragontattoo in Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
Lady Luck in Weert en Candy Cane in Eindhoven zijn denk ik wel interessant voor je danquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:05 schreef waarbijaardbij het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit want studentenreisproduct.
Absoluut Dickie de Wit van Tattoo Arie in Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
happiej, heb jij nou al eens wat inkt in je huid gepropt of wat?quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Sascha Sevic bij Dragontattoo in Eindhoven.
https://www.instagram.com/sascha_sevic/
Sowieso https://instagram.com/willemxsm/quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
QFT.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
True story, nog zoveel plannen.
Nee, Jimbo. Nog steeds niet. Is het nu wel de tijd van het jaar voor hè?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
happiej, heb jij nou al eens wat inkt in je huid gepropt of wat?
ik gok dat je rond mei wel iets laat zetten van 'landskampioen 15/16" ofzo :yquote:
Hij staat er op inmiddels, is lijnwerk, barok- achtig. Deed wel echt veel pijn op een aantal plekken. Maar ben er heel blij mee. Hij loopt van begin borst tot begin borst.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef Indiany het volgende:
[..]
Wat voor tattoo wordt de underboob? Ik ga ergens in december hoogwaarschijnlijk voor dezelfde plek.
Super vet!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:27 schreef Djenuziz het volgende:
Achterkant van m'n onderbeen is ook klaar :d
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking; dit was toen de voorkant net gezet was.
https://www.facebook.com/(...)=1689376041707437961
Cool!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:27 schreef Djenuziz het volgende:
Achterkant van m'n onderbeen is ook klaar :d
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking; dit was toen de voorkant net gezet was.
https://www.facebook.com/(...)=1689376041707437961
Als hij helemaal hersteld is dan kan dat gewoonquote:Op donderdag 19 november 2015 21:20 schreef Fixers het volgende:
Vraag ik me zo eens af: kan je getatoeëerde huid nog harsen/epileren, of alleen nog maar scheren?
Ik heb mijn ideeën aan de tatoeëerder gegeven, inclusief twee foto's van de bomen. En ik heb hem de vrije hand gegeven om het zo goed mogelijk uit te laten komen. Hij heeft daar meer verstand van dan ik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:27 schreef Queens het volgende:
[..]
Cool!
Maar die 's op de voorkant....heb je die bewust zo laten plaatsen?
Ga het woord ''Prana'' in het Sanskrit (प्राण,) laten zetten van ongeveer middenunderboob tot buitenkant.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:33 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Hij staat er op inmiddels, is lijnwerk, barok- achtig. Deed wel echt veel pijn op een aantal plekken. Maar ben er heel blij mee. Hij loopt van begin borst tot begin borst.
Wat laat je zetten en hoe groot?
Ik bedoelde die apostrof S bij "Light's", het lijkt qua plaatsing alsof ie in de eerste instantie vergeten was en toen alsnog is geplaatst.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:08 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Ik heb mijn ideeën aan de tatoeëerder gegeven, inclusief twee foto's van de bomen. En ik heb hem de vrije hand gegeven om het zo goed mogelijk uit te laten komen. Hij heeft daar meer verstand van dan ik.
En ik moet zeggen dat ik wel erg blij ben met het resultaat.
Hoe bedoel jij dan of ik die bewust zo heb laten plaatsen?
Ohh ik zie nu pas dat je om de 's vroegquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:07 schreef Indiany het volgende:
[..]
Ga het woord ''Prana'' in het Sanskrit (प्राण,) laten zetten van ongeveer middenunderboob tot buitenkant.
Mooi!quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:07 schreef Indiany het volgende:
[..]
Ga het woord ''Prana'' in het Sanskrit (प्राण,) laten zetten van ongeveer middenunderboob tot buitenkant.
aan je moeder?quote:Op woensdag 2 december 2015 12:29 schreef Peejtur het volgende:
En mijn tweede tattoo is sinds gisteravond een feit. Erg blij mee
Stuk tekst van een brief.
Nice! Heb je haar naam op je pols gezet? In de vorm van een scheermes?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb 2 tattoos inmiddels.
Eentje met een symbolische betekenis van het overwinnen van mijn oogziekte en eentje van een moeilijke periode uit mijn leven van een bitch die mij trauma's heeft bezorgt waar ik nu onder andere therapie voor krijg.
Een op mijn bovenarm en eentje onder mijn pols.
Ik ben er zeer tevreden mee, maar mijne zijn lang niet zo mooi als sommige tattoos die hier gepost zijn.
Nope. Is idd wel heel toepasselijk. Ik heb er een litteken mee gecamoufleerd.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Heb je haar naam op je pols gezet? In de vorm van een scheermes?
Ah ja, goed dat je littekens hebt gecovered!quote:Op donderdag 3 december 2015 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nope. Is idd wel heel toepasselijk. Ik heb er een litteken mee gecamoufleerd.
Idd ja, er vanuit gaande dat je dit niet sarcastisch bedoelt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ja, goed dat je littekens hebt gecovered!
Nee, dit bedoelde ik niet sarcastisch. Beter een hoofdstuk afsluiten dan constant herinnerd worden aan de letterlijke littekens die je hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Idd ja, er vanuit gaande dat je dit niet sarcastisch bedoelt.
Hoofdstuk is afgesloten maar het gaat nog zeker jaren duren denk ik zelf voordat ik ooit weer mensen durf te vertrouwen. En ik heb er nog allemaal andere vervelende dingen aan overgehouden waar ik therapie voor krijg in een groep.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, dit bedoelde ik niet sarcastisch. Beter een hoofdstuk afsluiten dan constant herinnerd worden aan de letterlijke littekens die je hebt.
Ja, daarom had ik het ook over lichamelijke littekens. Wat voor tats heb je?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hoofdstuk is afgesloten maar het gaat nog zeker jaren duren denk ik zelf voordat ik ooit weer mensen durf te vertrouwen. En ik heb er nog allemaal andere vervelende dingen aan overgehouden waar ik therapie voor krijg in een groep.
Ik post ze binnenkort als ik het durfquote:Op donderdag 3 december 2015 17:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik het ook over lichamelijke littekens. Wat voor tats heb je?
Gelukt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Onderweg naar Zaandam om tattoo te laten zetten!
Ja!!!quote:
Niet krabben! Mijne jeukt nu ook haha.quote:Op zondag 6 december 2015 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja!!!
Als je mijn pohi tjekt: CUL-SC laatste keer. Pagina 10
Zo blij mee!!!
En zoveel jeuk. Zit onder de muggenbulten en dan tattoo op rug ook nog
Voor zover ik weet niet. Klinkt flauw maar hangt van te veel af.quote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef LookAtMe het volgende:
Is er in Nederland een gemiddelde prijs voor het maken van een ontwerp van een tattoo. Ik weet dat een tattoo altijd wat anders kost, en een ontwerp vast ook. Maar er is vast wel iets dat vaak terug komt of een soort gemiddelde neem ik aan.
Nee ik kan niet langs de shop om het te vragen. Ben nog wel even in het buitenland.
Dit, en voor ontwerpen hangt het er van af. Als ze het zelf zetten dan is er meestal niks mee gemoeid qua geld. Moeten ze iets ontwerpen wat een ander moet zetten, dat gebeurt niet veel.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik denk dat je als je een inschatting wil hebben, je aan minimaal 120,- per uur moet denken voor een gemiddelde artist. Maar is inderdaad niet echt wat van te zeggen. Teveel variabelen.
Bij grote ontwerpen is het ook niet vreemd om een vaste prijs af te spreken.
Dat maakt echt helemaal niets uit.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:47 schreef Mixende_match het volgende:
Vraagje. Ik ga vrijdag een tattoo zetten in de middag, maar in de avond heb ik een huisfeestje. Met de nodige alcohol, is dat verstandig? (Ik lees alleen van te voren niet handig, maar niks over d'r na etc)
Kga sugar skull op m'n enkel zetten
Tof, kleur of Black Grey?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:47 schreef Mixende_match het volgende:
Vraagje. Ik ga vrijdag een tattoo zetten in de middag, maar in de avond heb ik een huisfeestje. Met de nodige alcohol, is dat verstandig? (Ik lees alleen van te voren niet handig, maar niks over d'r na etc)
Kga sugar skull op m'n enkel zetten
Hoe lang denk je er nu al over?quote:Op maandag 14 december 2015 00:31 schreef Vincentoo het volgende:
Ik zit er over te denken om op mijn enkel zo'n wereldkaartje te laten zetten.
Alleen nog nooit een tatoeage laten zetten. Hoe lang raden jullie aan om er minimaal over na te denken? Wil niet dat ik hem over een jaar al weer zat ben...
Hopelijk krijg ik zaterdag ook een schetskopie mee, ook wel eens gehoord dat shops dat niet doen omdat ze hem dan ergens anders kunnen laten zettenquote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoe lang denk je er nu al over?
Ik heb over mijn tattoos lang nagedacht, sommige wat impulsiever, maar altijd met een reden erachter.
Je kunt ook het plaatje uitprinten en op je koelkast ofzo hangen, heb ik nu ook met de mijne. Niet omdat ik het niet zeker weet, maar ben nog aan het sparen haha
Zit er nu zo'n half jaar over te denken. Maar vooral omdat het mijn eerste zal worden, dan denk je er denk ik toch langer over na dan dat het de 21e is.quote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoe lang denk je er nu al over?
Ik heb over mijn tattoos lang nagedacht, sommige wat impulsiever, maar altijd met een reden erachter.
Je kunt ook het plaatje uitprinten en op je koelkast ofzo hangen, heb ik nu ook met de mijne. Niet omdat ik het niet zeker weet, maar ben nog aan het sparen haha
Je hebt wel een kut-plek gekozen voor je eerste, geloof mequote:Op maandag 14 december 2015 17:46 schreef Vincentoo het volgende:
[..]
Zit er nu zo'n half jaar over te denken. Maar vooral omdat het mijn eerste zal worden, dan denk je er denk ik toch langer over na dan dat het de 21e is.
mijn 1e was op mijn voet....quote:Op maandag 14 december 2015 21:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt wel een kut-plek gekozen voor je eerste, geloof me
Het zal niet overal hetzelfde zijn, maar over het algemeen: Ergens binnenlopen, verhaal doen, en een teenafspraak maken. Is niet tegen betaling, mits je daar je tattoo ook laat zetten. Meestal krijg je de schets/tekening niet mee, om te voorkomen dat je 'm bij een andere tattooboer laat zetten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:43 schreef infp2009 het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe werkt het als je een ontwerp wilt laten maken door iemand? Kan ik gewoon ergens binnenlopen met mijn verhaal en vragen of ze (uiteraard tegen betaling) iets willen tekenen... Het liefst wil ik dat dan eerst even mee naar huis nemen om te kijken of het is wat ik wil, kan dat? :S
Ik betaalde een aanbetaling van 50 euro om het ontwerp te laten maken. Dat werd later verrekend met het zetten zelf. Als je besluit niets met het ontwerp te doen was ik mijn geval mijn aanbetaling kwijt. In de tussentijd kreeg ik wel af en toe schetsen en stukken detail in mijn mail om keuzes te kunnen maken. Het ontwerp meegeven zal een tatoeeerder niet zomaar doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:43 schreef infp2009 het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe werkt het als je een ontwerp wilt laten maken door iemand? Kan ik gewoon ergens binnenlopen met mijn verhaal en vragen of ze (uiteraard tegen betaling) iets willen tekenen... Het liefst wil ik dat dan eerst even mee naar huis nemen om te kijken of het is wat ik wil, kan dat? :S
Is inderdaad heel verschillend want bij mij gaat het anders dan hierboven. Ik betaal niets voor een ontwerp, ook geen aanbetaling oid en bij meerdere sessies betaal ik alleen de 'gewerkte' uren, dus ook niet alles in zijn geheel. En alles gaat per mail (wat ik zelf onwijs prettig vind).quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:43 schreef infp2009 het volgende:
Jammer, kwam de artiest niet met andere opties of ideeën?quote:Op zondag 20 december 2015 17:37 schreef Kostertjuh het volgende:
Nou ontwerp werd niks. Wat ik wilde zou te groot worden of alle details zouden eruit gaan. Wel goed gevoel bij alleen nu weer helemaal terug bij af
Jawel maar wilde er nog overna denken. Om nou van bovenarm naar driekwart sleeve te gaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jammer, kwam de artiest niet met andere opties of ideeën?
Ik liep ook met een 10cm klein idee naar binnen en kwam naar buiten met het dubbele
Misschien anders even het ontwerp laten plakken? dat hielp bij mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:15 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Jawel maar wilde er nog overna denken. Om nou van bovenarm naar driekwart sleeve te gaan
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Lekkere kut foto, maar ach![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |