Waarom zou je het überhaupt goed uit moeten kunnen leggen? Je hebt 'm voor jezelf, jij weet waarom.quote:Op zondag 13 september 2015 01:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb mijne nog geen maand en kan hem al niet meer voelenMaar ligt wellicht aan de locatie + grootte?
On a different note; ik weet wel dat je tattoos voor jezelf zet, en dat jij de enige bent die het leuk hoeft te vinden en bla-bla-bla, maar ik vind het toch altijd naar als mensen hem niet leuk vindenIk twijfel dan altijd of ze het sowieso stom vinden of dat ik gewoon niet zo goed uit kan leggen waarom ik deze tattoo heb en wat hij voor mij betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit me nou echt GEEN REET!quote:Op zondag 13 september 2015 01:43 schreef Meke het volgende:
ik vind het toch altijd naar als mensen hem niet leuk vinden![]()
Netjes gezet.quote:Op maandag 21 september 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat boeit me nou echt GEEN REET!.
Iedereen is anders en wat de een schitterend vindt is voor een ander oerlelijk. Er heeft dus altijd wel iemand iets te zeiken, whatever.
[ afbeelding ]
Afgelopen zaterdag gezet en eindeloos content mee..
Dit.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef KawaZ het volgende:
Een goedenavond,
Hebben jullie toevallig nog een aanrader qua tattoo shop (liefst omgeving randstad)?
Ik wil een bovenarm sleeve laten ontwerpen en zetten, in de richting van de volgende stijl;Mijn neef heeft deze pas laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij Crazy Needle Tattoo Delft♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Prachtig Capt!quote:Op maandag 21 september 2015 18:36 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
En daar ben ik dus afgelopen vrijdag geweest! En ik ga zeker weten terug.
[ afbeelding ]
Die is heel gaaf! Bedankt, ik studeer in Delft, dus ik zeker even een kijkje nemen!quote:Op maandag 21 september 2015 18:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn neef heeft deze pas laten zetten
[ afbeelding ]
bij Crazy Needle Tattoo Delft
Supermooi!quote:Op maandag 21 september 2015 18:36 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
En daar ben ik dus afgelopen vrijdag geweest! En ik ga zeker weten terug.
[ afbeelding ]
Ik zie niet dat hij nou zoveel beter is dan Jules van Tattoo Joey. Kortere wachtlijst en reistijd.quote:
Dat is idd ook mooi, maar een compleet andere stijl dan Ondrash. Dus je kunt het niet echt met elkaar vergelijken imho.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zie niet dat hij nou zoveel beter is dan Jules van Tattoo Joey. Kortere wachtlijst en reistijd.
quote:Op maandag 21 september 2015 16:53 schreef Gellarboy het volgende:
Het schijnt overigens dat dit nogal snel vervaagt omdat de kleuren niet gescheiden zijn door zwarte lijnen? En de artist heeft me gevraagd om 'm drie dagen afgedekt te houden met folie (wat ik uiteraard wel ververs, en ik was/zalf een paar keer per dag), maar dat is schijnbaar omstreden? Op deze manier zou ik korstvorming tegengaan, wat de kleuren ten goede komt.
De een zegt dit, de ander zegt dat, ik zou gewoon afgaan op wat je tattooartist heeft aangegeven.quote:
Afdekken is een bron voor bacterieën en je inkt loopt er uit. Ik zou niks doen en af en toe een dun laagje bepanthen als het droog wordt en begint te trekken.quote:
cool, wat wordt t?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Eerste weekend van december een afspraak om een tatoeage te laten zetten. Vind het best wel spannend
Een underboob? Is dat gewoon onder je tiet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:09 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik mag dinsdag weer voor 2 tattoos.
Een underboob en een logo.
Logo komt of op m'n pols, of op m'n nek aan de achterkant, daar ben ik nog niet over uit![]()
Gaat een uur of 3-4 duren is de schatting.
Even kijken of dit lukt:quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah cool, ben benieuwd naar het eindresultaat in december!
Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:04 schreef robskem het volgende:
Met roze hartje en die lijnen associeer ik het met Troetelbeertjes
Erm weet je het zeker? uierzalf is op basis van vaseline en dekt juist afquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Dark side of the moon tattoo
@Gellarboy, ik heb ook een kleurentattoo en mij werd ook aangeraden om zo lang mogelijk (niet persé afgedekt alleen in het begin) uierzalf voor en na het douchen en een paar keer per dag op te smeren.
Vet houden en als er korstjes komen NIET AANZITTEN maar doorsmeren.
Kleur is heel mooi gebleven!
Ik vind eerlijk gezegd een beetje een 'plakplaatjes-look'quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar de ene watercolor is de andere nog niet.
Sasha Unisex en Donna Tinta doen beide watercolor, alleen beide een heel andere stijl.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaag. Zou je uierzalf op een schaafwond smeren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja het was uierzalf, heb het nog gevraagd.
"Het afdekken van de huid met uierzalf kan ervoor zorgen dat vuil juist in de wond achterblijft, met soms een ontsteking als gevolg. Ook vertraagt uierzalf vaak het genezingsproces."quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan er niks aan doen, het is echt zo
Bij Tattoo Zanto in Haarlem.
Waarom raden ze het af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is lastig foto's van te maken omdat 'ie rond loopt, maar hiermee wordt het plaatje wel aardig duidelijk. Hij moet nog helen, ik hoop dat ie dan ook wat lichter wordt.
*insmeren gaat*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:14 schreef eenleukenaam het volgende:
Ja hallo hier is t meisje van de watertattoo weer, hij staat erop sinds woensdag en ik kom even showen:Ik dacht vandaag ineens aan je bericht erover en hier ben je... Mooie tattoo is het geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is lastig foto's van te maken omdat 'ie rond loopt, maar hiermee wordt het plaatje wel aardig duidelijk. Hij moet nog helen, ik hoop dat ie dan ook wat lichter wordt.
*insmeren gaat*
*Insmeren met ...?![]()
Dit heb ik dus maar gedaan, ondanks de diverse tegenberichten. Hij is best goed genezen en er is niets uitgelopen. Moet wel terug voor een touch-up, maar dat zei hij al voor hij eraan begon. Blijkbaar zijn grote vlakken van 1 kleur lastig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
De een zegt dit, de ander zegt dat, ik zou gewoon afgaan op wat je tattooartist heeft aangegeven.
Ik heb ooit als tip gehad: in warm water leggen zodat het vloeibaarder wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wel op een warme plek wegleggen. Dat spul wordt dikker als het kouder wordt.
Ik hield 'm meestal heel even onder heet water, echt een paar seconden maar. Dat werkte wel goedquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik heb ooit als tip gehad: in warm water leggen zodat het vloeibaarder wordt.
dat doe ik dus nooit weer: het gaat na een paar keer schiften en er komt een nog stuggere, dikke laag op in de tube. Als je het er op smeert en even wacht voor je het uitsmeert dan werkt dat net zo goed.
Ik heb 20 jaar geleden volgens mij ook uierzalf/crème of vaseline gebruikt.quote:
Lol, ik opende dit topic dusnet en las jouw berichtje als eerste.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:00 schreef Fixers het volgende:
Ik steek die tube in mijn BH, kan het in elk geval iets zachter worden. Daarna een dun likje op de huid en nog even wachten met uitsmeren inderdaad.
Denk dat je beter kan wachten.. ligt wel aan de aanleg van je lijf. Kort door de bocht; rust er nu veel vet op je bovenarmen? Kans dat het vet slinkt als je 30KG afvalt is namelijk erg groot.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Merk je trouwens veel van je verandering van tattoo als je afvalt?
Wil er een op de achterkant van mijn bovenarm, maar ben van plan nog wel 30 kilo af te vallen.
Kan ik dan beter wachten?
Ja beetje wel, niet reuze erg, maar wel meer dan eerst toen ik nog slank was.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:32 schreef Indiany het volgende:
[..]
Denk dat je beter kan wachten.. ligt wel aan de aanleg van je lijf. Kort door de bocht; rust er nu veel vet op je bovenarmen? Kans dat het vet slinkt als je 30KG afvalt is namelijk erg groot.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar wil eigenlijk geen andere plaats. Dus dan maar wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:21 schreef Voszje het volgende:
Als je van plan bent die zwaluw nu te zetten, 5x5 vanwege die actie, zou ik een andere plaats overwegen. Het kan best zo zijn dat door het afvallen je tattoo gaat vervormen. Wil je die tattoo echt op je bovenarm, dan zou ik inderdaad even wachten.
Een vos!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook eentje bij
[ afbeelding ]
Hij is zoooo mooi.quote:
Ik vind 'm echt super tof!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij is zoooo mooi.
Deze foto is wat beter:
[ afbeelding ]
Ik ga voor de kerstvakantie nieuwe afspraak maken, nieuw diertje.
Leuk! zou je zwart/wit of kleur willen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt super tof!Met vos als mijn bijnaam wil ik ook ooit een vossen tattoo.
Super gaafquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:22 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan, nog 1 sessie en dan zit het er waarschijnlijk op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit ook te denken aan zwart/wit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk! zou je zwart/wit of kleur willen?
Ik wil dus in december terug voor een nieuw diertje, maar wat zouden jullie doen qua plaatsing? Ik wil eigenlijk alles het liefst onderarm rechts. Normaal loopt alles van boven naar beneden, maar mijn vos staat natuurlijk op zijn kant. Ben ik nog te volgen?
Die onderste tattoo heeft mijn vriend op zijn bovenlichaamquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:22 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan, nog 1 sessie en dan zit het er waarschijnlijk op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, groot welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken aan zwart/wit.
Ik heb alleen een tekst op mijn voet, voor de rest ben ik nog niet zo thuis in de plaatsen van de tattoos. Op je arm ligt het er ook een beetje aan hoe groot je het wil, denk ik.En wat voor dier het precies is. Of het een beetje past bij de vos.
Mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij is zoooo mooi.
Deze foto is wat beter:
[ afbeelding ]
Ik ga voor de kerstvakantie nieuwe afspraak maken, nieuw diertje.
Gaaf, heb je ook een plaatje van hoe het uiteindelijk gaat worden?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:08 schreef sproetjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook hier weer een nieuw plaatje. Begin van een oldskool sleeve
Nope. Wil een verzameling van wat dingen en dan een mooie achtergrond om alles bij elkaar te trekken, dus komt steeds een beetje bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:22 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
[..]
Gaaf, heb je ook een plaatje van hoe het uiteindelijk gaat worden?
Shot of ink, door Saskia.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi
Waar heb je die laten zetten? De stijl bevalt me wel.
Dank! Google leert me dat ze in St Willebrord zitten. Uurtje rijden, valt me nog mee.quote:
Ja klopt, is voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 1 november 2015 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank! Google leert me dat ze in St Willebrord zitten. Uurtje rijden, valt me nog mee.
Coolquote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef Mylene het volgende:
The secret lives of tattoo fanatics: 'Ordinary people on the street' strip off to reveal the chin-to-toe ink hidden beneath their clothes
London-based photographer Alan Powdrill shot the provocative image series called Covered
Pictures of people fully clothed are juxtaposed with naked and partially naked shots revealing their tattooed bodies
For many of Mr Powdrill's subjects, the secret of being heavily inked is part of the appeal
Ja dusquote:Op maandag 21 september 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat boeit me nou echt GEEN REET!.
Iedereen is anders en wat de een schitterend vindt is voor een ander oerlelijk. Er heeft dus altijd wel iemand iets te zeiken, whatever. Gewoon je eigen plan trekken.
[ afbeelding ]
Afgelopen zaterdag gezet en eindeloos content mee..
Wat voor tattoo wordt de underboob? Ik ga ergens in december hoogwaarschijnlijk voor dezelfde plek.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:14 schreef Rozekwarts het volgende:
Nice sleeve! Dat vosje is ook heel erg leuk zeg!
Ik mag begin november eeeeindelijk voor m'n underboob en een kleine tattoo. Kan niet wachten tot het zover is en tot het achter de rug is
Haha, tof!quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:12 schreef Peejtur het volgende:
Was dit Gellarboy niet van hier?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-k3-echt-even-wennen
een echte suri he :dquote:Op zondag 15 november 2015 03:41 schreef suri het volgende:
Heeft er iemand wel eens kokosolie gebruikt voor de jeuk?
Ik heb niet zo'n grote, maar soms ligt ie er ook 'bovenop' lijkt het wel.quote:Op zondag 15 november 2015 22:50 schreef viezequiche het volgende:
Ik merk ineens dat mijn tattoo die ik 1.5 jaar geleden heb gezet best 'dik' is. De huid onder/van de tattoo lijkt omhoog te komen. Ik heb dit altijd wel gezien maar ik heb het nooit zo bewust aangeraakt. Het kan dus altijd al zo geweest zijn. De tattoo ziet er verder gewoon goed uit.
Is de tattoo te diep gezet en heeft dit uiteindelijk gevolgen voor hoe het eruit ziet?
Ik heb ook geen hele grote. Hoe lang heb je die van jou en zie je veranderingen? Als het zo blijft vind ik het niet erg iig.quote:Op zondag 15 november 2015 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote, maar soms ligt ie er ook 'bovenop' lijkt het wel.
Mijn nieuwste die ik een paar maandjes heb heeft dat (nog ) niet. Geen idee waar het aan ligt.
James Nideckerquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef thistleandweeds het volgende:
Ik zoek een artist die goed is in geometrie. M'n vriend wil namelijk een geometrisch hart laten zetten. Iemand tips/ervaringen? Liefst omg. noord-brabant, stukje reizen is niet zo'n probleem.
Ik zie geen veranderingen alleen dat ie op sommige plekjes er af en toe 'opligt'. Hij is ong. 20 jaar oud.quote:Op maandag 16 november 2015 11:07 schreef viezequiche het volgende:
Ik heb ook geen hele grote. Hoe lang heb je die van jou en zie je veranderingen? Als het zo blijft vind ik het niet erg iig.
Welke regio zoek je?quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
Hey! Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten maar ik heb geen idee waar. Ik vind de stijl zoals in de onderstaande foto wel gaaf maar ik heb geen idee bij welke shop dit kan in nederland.
[ afbeelding ]
Dus weet hier misschien ieman die bekend is met het zetten van tattoos die lijken op deze?
Alvast bedankt!
http://www.lowvoltageink.nl/quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
Hey! Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten maar ik heb geen idee waar. Ik vind de stijl zoals in de onderstaande foto wel gaaf maar ik heb geen idee bij welke shop dit kan in nederland.
[ afbeelding ]
Dus weet hier misschien ieman die bekend is met het zetten van tattoos die lijken op deze?
Alvast bedankt!
Sascha Sevic bij Dragontattoo in Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:54 schreef waarbijaardbij het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |