Ja inderdaad het blijft vaag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, collega's bijvoorbeeld, zonder gemeenschappelijke vrienden, en dit is ook wat ik dacht. Maar ik heb ook suggesties zonder gemeenschappelijke vrienden en zonder whatsapp contact. Mensen die ik niet eens ken. Dus ik snap nog steeds niet waar die vandaan komen.
Ik kwam hem ook tegen, maar hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Nog een pareltje!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Nog een pareltje!
[ afbeelding ]
Die kwam hier ook net langs. Ach dan weet je weer welke mensen je kunt verwijderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Nog een pareltje!
[ afbeelding ]
Ik verwijder juist de Nederlanders die over zwarte Piet zeikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die kwam hier ook net langs. Ach dan weet je weer welke mensen je kunt verwijderen
Gewoon iedereen die uberhaupt daar weer over begint.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik verwijder juist de Nederlanders die over zwarte Piet zeiken
Gewoon blacklisten in Facebook Purityquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik verwijder juist de Nederlanders die over zwarte Piet zeiken
Ja, hier ook gezien. Walgelijk inderdaad. Laten we het er maar op houden dat het een niveaudingetje is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Nog een pareltje!
[ afbeelding ]
Datquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die uberhaupt daar weer over begint.
Alleen als het gaat om dingen die in het Nederlands geschreven zijn. Engelstalig racisme wordt stante pede verwijderd; alles wat in het Nederlands is, blijft gewoon staan. Ze hebben gewoon niemand in dienst om Nederlandstalige content te modereren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Op verzoek van de Duitse overheid gaat facebook wat meer letten op racisme en discriminatie gelukkig. Want dit soort dingen kun je nu reporten tot je een ons weegt, maar blijven gewoon staan
Bleek dus dat één of andere Taiwanees mijn wachtwoord had gekraakt en lukraak mensen uitnodigingen had gestuurd. Ok dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft dat ook eens gehad. Glitch?
Bij mijn vriend was het maar één keer... Echt raar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bleek dus dat één of andere Taiwanees mijn wachtwoord had gekraakt en lukraak mensen uitnodigingen had gestuurd. Ok dan.
Eigenlijk werkt het als volgt: als iemand jou schijnt te kennen, dan is het vast andersom ook het geval waardoor die persoon als suggestie aangeboden wordt bij het zoeken naar vrienden. Zeker als die persoon al connecties heeft met andere mensen in jouw vriendenlijst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:00 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde, dat als iemand (bijvoorbeeld iemand van vroeger ofzo) jou meerdere malen zoekt op facebook. Deze persoon uiteindelijk bij jou in je lijstje verschijnt van 'suggesties'.
Nou denk ik dat dat klopt. Ik heb jaren geleden iets met een jongen gehad, een paar avonden op vakantie. En ik was zijn naam vergeten (ik kon er niet meer op komen). En wie verscheen er afgelopen week tussen mijn suggesties? Hij. Toen ik zijn naam zag viel het kwartje.
Dat zou dus betekenen dat hij meerdere malen op mijn profiel heeft gekeken......
Je zou er maar met je lul in blijven hangen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:44 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]
Jaden![]()
natuurlijke selectie
Dus zow!!!quote:het is pas racisme om het af te schaffen laat ons Nederland gewoon ons traditie voort zetten word nu al gek van je drukt tv aan en het gaat weer over sinterklaas feest en zijn pieten word er toch zo moe van laat ons traditie gewoon voort zetten zo als wij in ons Nederland al jaren doen je hoort ons toch ook niet over suiker feest klagen of over dat ons mede land genoten naar het moskee gaan laat ons Nederland het vrije land en laat ons gewoon het sinterklaas feest voort zetten zo als wij al jaren doen in ons Nederland .en laat het racisme er gewoon buiten en laat iedereen hun traditie gewoon behouden zonder het gezeik van racisme en laat ieder zijn traditie voort behouden .............
alle puntjes werden voor het laatst opgespaard?quote:
Ja maar ik gebruik toch interpunctie???!!! Hehehehequote:Op zondag 30 augustus 2015 15:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alle puntjes werden voor het laatst opgespaard?
Ik krijg dan het gevoel dat het voor zulke mensen niet uitmaakt wat voor dag het is. Of je nou op maandag thuis zit of op vrijdag.quote:
Sowieso snap ik dit helemaal niet, als je bij je tante Ria op bezoek gaat wenst ze je toch ook geen fijne maandag?quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik krijg dan het gevoel dat het voor zulke mensen niet uitmaakt wat voor dag het is. Of je nou op maandag thuis zit of op vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |