In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Dan kan ik alleen maar concluderen dat jij Kevin Blom bent. De enige man die het een rode kaart vond.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
Nou nou, moet er nou zo'n ernstige ziekte in de TT?
TR gemaakt.
Oké.quote:
quote:
Ik gewoon eerlijk en zonder agenda mijn mening over de situatie. Ik vond het een zeer gevaarlijke overtreding waar niet hard genoeg tegen opgetreden kan worden. Twee wedstrijden is zeker op zijn plaats. Dat Feijenoord daar sterker van wordt, is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar concluderen dat jij Kevin Blom bent. De enige man die het een rode kaart vond.
Hahaquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat de mods in zullen grijpen of zo.
Zijn die er überhaupt?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
Zegt Stijn, de jongen die niet eens naar zijn introkamp durft.
--------quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat de mods in zullen grijpen of zo.
Zijn die er überhaupt?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
De kut van de vrouw van Kuijt?quote:
Ik was vrij zeker van het feit dat Feyenoord puntverlies ging lijden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb je nu weer verloren, aangezien je een Dirk-UI hebt.
gadverdamme hou eens op johquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
De kut van de vrouw van Kuijt?
Raar, dat is een gegarandeerde ontmaagding.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
Waar zou je Kazim dan laten?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:49 schreef Evertjan het volgende:
gewoon lekker 4-4-2 spelen met kuijt en kramer in de spits
Supersubquote:
Jij miste dus de routine en ervaring van Dirkquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was vrij zeker van het feit dat Feyenoord puntverlies ging lijden.
Dodelijk, zulke naïviteit. Als ik wat meer ervaren en geroutineerd ben, zal het me niet meer overkomen.
bij twente echt goed maatquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Elia is een overschatte act. Die duizenden nutteloze acties op de middellijn heb ik inmiddels wel gezien, sorry jongens.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij miste dus de routine en ervaring van Dirk
Als je zorgt dat die jongen een goede kapper in de buurt heeft doet ie alles voor je.quote:
Als je m niet opstelt niet neequote:Op zondag 9 augustus 2015 22:53 schreef GGMM het volgende:
Heitinga voegt echt niks toe aan Ajax.
Ik snap niet dat Stijn hem zo graag naar Ajax zag komen vanwege zijn routine en ervaring.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:53 schreef GGMM het volgende:
Heitinga voegt echt niks toe aan Ajax.
Ik snap niet dat Stijn hem zo graag naar Ajax zag komen vanwege zijn routine en ervaring.
Lekker freshen tochquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als je zorgt dat die jongen een goede kapper in de buurt heeft doet ie alles voor je.
Stijn doet iets met ICT, zijn utp kabel gaat dus nergens in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Raar, dat is een gegarandeerde ontmaagding.
Doet Stijn serieus iets met ICT?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn doet iets met ICT, zijn utp kabel gaat dus nergens in.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:55 schreef GGMM het volgende:
HAHA WAT EEN NERD!!!
* GGMM pakt Stijn zijn chocomelkpot koffie af.
Jellyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:55 schreef GGMM het volgende:
HAHA WAT EEN NERD!!!
* GGMM pakt Stijn zijn chocomelk af.
Een Excelsior-hart.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Miguel Nelom een Feyenoord-hart hebben?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
feyenoorders die denken dat iedereen tegen ze is, gras is groen
Ik las Ajacieden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
feyenoorders die denken dat iedereen tegen ze is, gras is groen
Ja.quote:
Hij bepaalt het, chef voetbal hé.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Het feit dat Arno daar nog steeds mag zitten zegt al genoeg over het niveau van Studio Voetbal.
Blatter praktijken!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij bepaalt het, chef voetbal hé.
geblesseerd. Zal dus wel naar FR gaan.quote:
Arno's expertise staat buiten kijf.quote:
Tijdens het schrijven van deze (overigens hilarische) Tweet kwam ik er achter dat Van Hooijdonk mij heeft blokkeert op Twitter.twitter:_GGM__ twitterde op zondag 09-08-2015 om 23:02:09@Persie_Official Zijn de roddels die @pierrevh17 over jou verspreidt in Studio Voetbal waar??? reageer retweet
Dat heb je van Terror Jaap afgekeken!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Fysiek sterk, longen als een paard.
Ik ga even rollen door mijn kots.
Jack en Pierre hebben mij al geblocktquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef GGMM het volgende:
Tijdens het schrijven van deze (overigens hilarische) Tweet kwam ik er achter dat Van Hooijdonk mij heeft blokkeert op Twitter.twitter:_GGM__ twitterde op zondag 09-08-2015 om 23:02:09@Persie_Official Zijn de roddels die @pierrevh17 over jou verspreidt in Studio Voetbal waar??? reageer retweet
Hij is naast Nico Dijkshoorn nu de 2e BNer die dit heeft gedaan.
Met chocomel?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Fysiek sterk, longen als een paard.
Ik ga even rollen door mijn kots.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef GGMM het volgende:
Hij is naast Nico Dijkshoorn nu de 2e BNer die dit heeft gedaan.
ik wacht nog altijd op een aflevering met Johan Derksenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond dit een mindere aflevering van HET BOEK.
HAHAHAHquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week kijk jij niet als Groningen met 1-4 wint van PSV.
Ik was uiteraard serieus, maar dit zal je toch niet geloven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HAHAHAH
HAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHHA
STOP
HAHAHAHAHHA
Ik heb er zoveel zin in dat ik nu m'n broek al heb uitgetrokken en morgen ook zonder broek naar m'n werk zal gaan.quote:
Heb jij werk?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel zin in dat ik nu m'n broek al heb uitgetrokken en morgen ook zonder broek naar m'n werk zal gaan.
Hey een link van Ziggo op het FOK forum, ik ga me direct registreren als klant bij Ziggo!!!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk fatsoenlijke reclames van Ziggo.
ik zit al jaren bij Ziggo nog nooit geen klachten gehad over hun diensten geweldig bedrijf!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk fatsoenlijke reclames van Ziggo.
Fok! Is te commercieel geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zit al jaren bij Ziggo nog nooit geen klachten gehad over hun diensten geweldig bedrijf!
hoeveel krijg je hiervoor en waarom heb je de UI van Anonymousz?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zit al jaren bij Ziggo nog nooit geen klachten gehad over hun diensten geweldig bedrijf!
Dat is goede informatie bedankt!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is goede informatie bedankt!
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door de heerlijke APPELTAART van TAARTENVANOMA.NL. APPELTAART VAN OMA, DAT IS LEKKER ZEG!!!
De nada.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanpassen van de aanstootgevende TT.
Het is een oprechte vraag. Jammer dat je hier heel defensief op reageert want ik heb niets kwaads tegen jequote:
Snitches, snitches overalquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Dit is het topic met 12 tr's.
Vergeet deze post VBL / [Studio Voetbal #380] Demagoog Dirk, held van de voetbalvelden niet aan te passen..quote:
Oh, mensen waren wat van de weg vanwege mijn TT.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Dit is het topic met 12 tr's.
Weet je zeker dat het niet Marktplaats was?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Mediamarkt
Oh in psv topic deed ie het wel
Er stond niet 'ludiek' in dus dan wijzigt hij dat niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet deze post VBL / [Studio Voetbal #380] Demagoog Dirk, held van de voetbalvelden niet aan te passen..
Die van Stijn? Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet deze post VBL / [Studio Voetbal #380] Demagoog Dirk, held van de voetbalvelden niet aan te passen..
Er komt kritiek in voor op de moderators van VBL.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die van Stijn? Wat is daar mis mee?
vaag in je post zie ik hem wel, vast wel iets te maken met mobiel..quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Marktplaats was?
okquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vaag in je post zie ik hem wel, vast wel iets te maken met mobiel..
Bol.com is een mooie site
Zo vat ik het niet op eigenlijk. Er was blijkbaar op dat moment ook niemand.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt kritiek in voor op de moderators van VBL.
Bijzonder. Zo loopt FOK heel wat inkomsten mis.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vaag in je post zie ik hem wel, vast wel iets te maken met mobiel..
Bol.com is een mooie site
Dat Sierd je.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo vat ik het niet op eigenlijk. Er was blijkbaar op dat moment ook niemand.
.com moet je weghalenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder. Zo loopt FOK heel wat inkomsten mis.![]()
ibood.com Daar koop je pas goedkope artikelen!
Ah vandaar. Thnxquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
.com moet je weghalen
Ibood is voor homo's
Nou, vooruit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bied je dan nog je excuses aan bij mij vanwege je snitcherij?>
Via de link op FOK?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is trouwens niet voor homo's laatst nog wat gehaald.
Duidelijke stellingname.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ga niet mee helpen aan de pensioen van Danny en consorten.
Nee joh gekkie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef Joezi het volgende:
Wordt VI nu in een setting zonder publiek
Ghehehe.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo praten Almeloërs gewoon altijd met elkaar
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:00:09Bij toeval gevonden. Site en app voor het versturen van uitnodigingen. Easyinvite. Echte aanrader reageer retweet
je kan ook overal iets achter zoekenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef RipCity het volgende:
Jack schnabbelt nu ook bij met reclame tweetstwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:00:09Bij toeval gevonden. Site en app voor het versturen van uitnodigingen. Easyinvite. Echte aanrader reageer retweet
Ja, maar bij Jack begint het altijd - heel toevallig - met 'bij toeval gevonden'.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan ook overal iets achter zoeken
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 13-08-2015 om 12:52:15Toppunt van irritatie. Op de 5baansweg A2 waar je om belachelijke redenen 100 moet rijden voorbij gescheurd worden door alle buitenlanders reageer retweet
TeleTekst verneukt de boel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Onjuiste doorgifte van Zipportal
WILLEM VISSERS
CO ADRIAANSE
JURGEN STREPPEL
YOURI MULDER
Jurgenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Onjuiste doorgifte van Zipportal
WILLEM VISSERS
CO ADRIAANSE
JURGEN STREPPEL
YOURI MULDER
Youri is geen medewerker meer dus nu kan hij zijn ergernis de vrije loop laten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan Youri weer vertellen dat het eigenlijk heel goed gaat bij FC Twente
quote:Jack van Gelder vindt het heel irritant dat je op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht, waar een trajectcontrole is, maar 100 kilometer per uur mag rijden. Dat laat de NOS-ster weten op Twitter. Van Gelder vindt het onbegrijpelijk dat je op zo’n brede weg maar 100 mag rijden. “Toppunt van irritatie. Op de vijfbaansweg A2 waar je om belachelijke redenen 100 moet rijden voorbij gescheurd worden door alle buitenlanders“, zegt hij, wijzend op buitenlanders die geen boete krijgen thuisgestuurd.
Het is veel automobilisten al jaren een doorn in het oog dat er op dit stuk van deze Rijksweg maar 100 kilometer per uur gereden mag worden. Mensen die dichtbij de snelweg wonen stellen dat de lucht te vies wordt als mensen 130 gaan rijden.
Ook PvdA-politica Fatima Elatik ergert zich aan de snelheidslimiet. “Belachelijk die trajectcontrole op de A2. Vijfbaansweg en je mag maar 100 rijden”, twitterde ze.
En zanger Jeffrey Schenk, die finalist was in de SBS 6-show Bloed, Zweet en Tranen, trekt het ook niet. “Op de A2, waar je 100 km p/u mag, ga je nu juist van alles doen. Twitteren bijvoorbeeld! Kansloze snelweg dit! Grrr!”
BERRYquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie hoop je in het boek te zien?
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Gaan we nou Jurgen Streppel op een voetstuk zetten??
*Verft zijn haar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Herkenbaar, Pressie, Technisch vaardige spelers
Nu spreek je over Theo Reitsma. Die is overigens gestopt met commentaar geven bij FOX.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet het onderscheid tussen negers
Jammer welquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu spreek je over Theo Reitsma. Die is overigens gestopt met commentaar geven bij FOX.
Kan zo dartscommentaar verzorgen. Single neger geraakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu spreek je over Theo Reitsma. Die is overigens gestopt met commentaar geven bij FOX.
Net zoals een degraderende trainer "in goed overleg uit elkaar gegaan" zeker?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De details zijn onbekend. Jammer dat er geen speciaal nieuwsbericht is gekomen voor deze grootheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net zoals een degraderende trainer "in goed overleg uit elkaar gegaan" zeker?
Knap wat van Geel kwam voor Koeman binnen bij Feyenoordquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin van Geel verwoest alles wat Koeman tot 2014 heeft neergezet.
En er zaten drie ADO-spelers bij de selectie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
De opleiding van Feyenoord
Er stonden vandaag alleen meer spelers in de basis die opgeleid waren door Ajax
Geen wonder dat het laatste kwartier zo goed wasquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En er zaten drie ADO-spelers bij de selectie.
niet zo dik als Theo Bosquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Youri Mulder steeds dikker wordt.
De rest is verkochtquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
De opleiding van Feyenoord
Er stonden vandaag alleen meer spelers in de basis die opgeleid waren door Ajax
Die is toch voor de rest van het seizoen geblesseerdquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Bjelland wel naar Brentford
goed gek
En gelijk het hele jaar eruit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Bjelland wel naar Brentford
goed gek
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is toch voor de rest van het seizoen geblesseerd.
Ook fit een prutser 1ste klasquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En gelijk het hele jaar eruit.
Genot.
Feyenoord.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Welk team heeft deze ronde de meeste hulp gehad van de scheidsrechter?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Mulder maakt z'n zinnen altijd half af, zegt dan 'eh...' en begint aan een nieuwe.
Heel irritant.
twitter:FOXSportsNL_cc twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 20:05:28@_GGM__ Ik zal hiernaar laten kijken. Excuses. reageer retweet
Polletje is een debiel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Pol van Boekel gaf vorig jaar een schandalige rode kaart aan Moisander en eentje aan een PEC Zwolle-speler bij HER-PEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |