SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik bedoelde dat het niet meer hip and happening was.quote:
Oh so, ja toen zat iedereen op MSN.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat het niet meer hip and happening was.
Maar gezien Fokker's antwoord, was dat idd al zo.
Goeie wijk woon jequote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Flits, boem, knal, verdachte aangehouden.![]()
Awesome.
Na de rennende rukker, nu de hijgende hennepkweker.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na de rennende rukker, nu de hijgende hennepkweker.
Ik vond de agressieve arrestant niet leuk genoeg.quote:
Je kunt hier gewoon oefenen voor de show.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de agressieve arrestant niet leuk genoeg.
Zonder Snavelaar mist er gewoon iets.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt hier gewoon oefenen voor de show.
Ik zou deze eruit laten.
Nou doei hè.quote:
Slaap lekker, fijne vakantiequote:
Ik zou nr 3 lezen, uiteraard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt als titels van Suske & Wiske-boeken
Sukse & Wiske en de Rennende Rukker
Sukse & Wiske en de Agressieve Arrestant
Sukse & Wiske en de Hijgende Hennipkweker
Hennip?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Suske & Wiske en de Muggenziftende Moderatorquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Suske & Wiske en de Enerverende Elfletterig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suske & Wiske en de Treurige Topshowquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
Suske & Wiske en Herenliefde Henkie.
Ze kijken anders aardig sip.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe schattig
Bejaarde man breit truien voor pinguïns
Volgens mij doet Uccie dit ook voor haar vogelsquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe schattig
Dit is een hoax.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe schattig
Ik wel nogal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo sip anders ...
[ afbeelding ]
quote:
Dat wist je toch al waarschijnlijkquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik natuurlijk waar je woont.
Is geland inmiddels grgrquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
Nu verwacht ik dat Yoki komt vertellen waarom die daar vliegt, en hoe hoog vooral.
Maar die paardenlul is natuurlijk slapen.
Wel, ik heb jou ook wel eens een link gestuurd van het weerstation hierquote:
Oh, ja maar dat wist ik toch niet meer jonguh. Daar hou ik mij niet zo mee bezig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel, ik heb jou ook wel eens een link gestuurd van het weerstation hier
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stop er maar mee, Wibi.
Je hebt je best gedaan.
Nee boeit ook niet zo, maar heb het liever niet openbaar staanquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ja maar dat wist ik toch niet meer jonguh. Daar hou ik mij niet zo mee bezig.
Nee hoor, ik was even ergens anders mee bezig. Hoogte is meestal 275 meter totdat ze de landing in gaan zetten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
Nu verwacht ik dat Yoki komt vertellen waarom die daar vliegt, en hoe hoog vooral.
Maar die paardenlul is natuurlijk slapen.
375*quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was even ergens anders mee bezig. Hoogte is meestal 275 meter totdat ze de landing in gaan zetten.
Mensen hebben geen eens zin om jou te stalken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee boeit ook niet zo, maar heb het liever niet openbaar staan
Kan haast niet anders, normaliter vliegen ze altijd tussen de 250-300 meter AGL.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel met geluidsoverlast te maken hebben denk ik?
Wat is AGLquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan haast niet anders, normaliter vliegen ze altijd tussen de 250-300 meter AGL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart dan, zo'n eind is het namelijk ook niet vliegen dat ze profijt hebben van hoger vliegen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan haast niet anders, normaliter vliegen ze altijd tussen de 250-300 meter AGL.
Ik verwacht er nooit heen te gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou het stuk nog maar moeten lopen...
Ik zou toch best die kraan eens in het echt willen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verwacht er nooit heen te gaan.
Ik wou het net zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Harde woorden in het userfoto topic.
Nee, Tong maakt zich oprecht zorgen, dat is geen bashen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap het niet, moet ik zeggen; 40- en 50-plussers die een 16-jarige gaan zitten bashen en niet zo veel verstand hebben om hun opmerkingen voor zich te houden. Ik denk dat ik een ander idee van humor en sensatie heb, of zo.
Laat Tong met z'n 582.682 posts (gemiddeld 109 per dag) zich maar met zichzelf bezighouden. Fylax heeft ouders die op hem letten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Tong maakt zich oprecht zorgen, dat is geen bashen.
Ja ik zag hem opstijgenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:17 schreef YokiKater het volgende:
De traumaheli is weer in de lucht btw.
Die om 01.00 uur 's nachts McDonald's meenemen dat genoeg is voor een half weeshuisquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat Tong met z'n 582.682 posts (gemiddeld 109 per dag) zich maar met zichzelf bezighouden. Fylax heeft ouders die op hem letten.
Nouja, op letten.....quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat Tong met z'n 582.682 posts (gemiddeld 109 per dag) zich maar met zichzelf bezighouden. Fylax heeft ouders die op hem letten.
Is dit je andere idee van humor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax heeft ouders die op hem letten.
Even krassen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jongen, dat is nou de harde waarheid.
Diep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wie let er op de ouders van fylax?
Hier is de Mac om 24:00 dicht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die om 01.00 uur 's nachts McDonald's meenemen dat genoeg is voor een half weeshuis
Hier is de Mac tot 02:00 uur open. Op vrijdag en zaterdag zelfs tot 04:00 uur.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier is de Mac om 24:00 dicht.
Tot 4 uur? Waar woon je?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier is de Mac tot 02:00 uur open. Op vrijdag en zaterdag zelfs tot 04:00 uur.
Waarom niet>quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit zeg je toch niet tegen Johannes man.
Felix.
Hier zit er niet eens een in de buurtquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier is de Mac tot 02:00 uur open. Op vrijdag en zaterdag zelfs tot 04:00 uur.
In Maaskantje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit er niet eens een in de buurt
Wat heb jij een kut leven zeg. Je kraan zit ook al niet in de buurt als je in de keuken staat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit er niet eens een in de buurt
Nee de dichtstbijzijnde is in dat dorp van timmmmmquote:
Spannend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de dichtstbijzijnde is in dat dorp van timmmmm
Waarom is het zo kut als dat niet in de buurt zit?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut leven zeg. Je kraan zit ook al niet in de buurt als je in de keuken staat.
Omdat McDonalds.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom is het zo kut als dat niet in de buurt zit?
Ik geloof niet dat ik zoveel mis.quote:
Daar heeft de ESA een satelliet voor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wie let er op de ouders van fylax?
Zwolle. Je klinkt alsof je nu onmiddellijk gaat verhuizen.quote:
Goeie weer dit, wanneer is je show?quote:
Huurovereenkomst al getekend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zwolle. Je klinkt alsof je nu onmiddellijk gaat verhuizen.
Welke show?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goeie weer dit, wanneer is je show?
Precies.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zwolle is de FOK!-hoofdstad van Nederland natuurlijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heeft de ESA een satelliet voor.
Je theatershow bedoelen ze. We wachten nog steeds op de show van Tem & Specularium.quote:
Kan me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je theatershow bedoelen ze. We wachten nog steeds op de show van Tem & Specularium.
Topshow wordt dat.
Daar heb je tenminste de kans dat het nog onbedoeld grappig is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je theatershow bedoelen ze. We wachten nog steeds op de show van Tem & Specularium.
Topshow wordt dat.
Vind ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Lijkt mij heerlijk om lekker te ontbijten bij McDonalds.
Ben meteen verhuisd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Danny woont er. Alleen dat al is genoeg.
De kans ja. In de praktijk komt het niet veel verder dan dit soort opmerkingen:quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
Daar heb je tenminste de kans dat het nog onbedoeld grappig is.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Dat deed ik vroeger wel eens, door die McDrive heen om 10.00 uur 's ochtends .. paar hamburgertjes halen en dan kreeg je ook een gratis Telegraafquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Telegraf*quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wel eens, door die McDrive heen om 10.00 uur 's ochtends .. paar hamburgertjes halen en dan kreeg je ook een gratis Telegraaf.
Ja, vooral het brood schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Hamburgers om 10 uur zou ik wel doen, maar geen McBreakfast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wel eens, door die McDrive heen om 10.00 uur 's ochtends .. paar hamburgertjes halen en dan kreeg je ook een gratis Telegraaf.
eensquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hamburgers om 10 uur zou ik wel doen, maar geen McBreakfast.
Moet al kotsen als ik die plaatjes zie.
Nee, hij sloeg aan op de sluitingstijden, niet de openingstijden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij bent fanboy en wil daar ontbijten.
hamburger als ontbijt jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij bent fanboy en wil daar ontbijten.
Bazige film overigensquote:
Waar zit jij je mee te bemoeien, wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij sloeg aan op de sluitingstijden, niet de openingstijden.
Volgens mij wil jij dat juist.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zit jij je mee te bemoeien, wil je weer aan zijn billetjes zitten?
Nee hoor, die behoefte heb ik niet. Ik hoor er jou daarentegen regelmatig over. Er is iets dat je ons moet vertellen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zit jij je mee te bemoeien, wil je weer aan zijn billetjes zitten?
Dit ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, die behoefte heb ik niet. Ik jou er jou daarentegen regelmatig over. Er is iets dat je ons moet vertellen?
huh nee ik wil naar zwollequote:Op maandag 10 augustus 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
En zo neemt de conversatie ineens een heel onverwachte wending.
Fylax: "Die openingstijden van de Mac in Zwolle boeien mij niet meer, ik ga naar Utrecht verhuizen. Dat de Mac daar maar tot middernacht open is, neem ik voor lief."
Daar woont Harry. Zomaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
hoe kom je erbuj dat ik naar utrecht wil
jammerquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helaas, ik val alleen op hele oude vrouwen zoals Uccie.
echt he allemaal ltkdv schuldquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld. Jij begon over Fylax' ouders die eten van de Mac voor hem meenemen.
Ik begon niet over zijn crackhoofd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld. Jij begon over Fylax' ouders die eten van de Mac voor hem meenemen.
Harry verwees als eerste naar dat US-topic. Dat maakt jullie samen verantwoordelijk voor dit gesprek. Ik vind eigenlijk dat jullie je excuses moeten aanbieden aan de rest van de NWS-SC, die alleen over leuke onderwerpen wil praten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon niet over zijn crackhoofd.
okequote:Op maandag 10 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon niet over zijn crackhoofd.
Lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
De Mac is op vrijdag en zaterdag tot 1 uur open zie ik.
Dat biedt mogelijkheden.
Ik ben het hier roerend mee eens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry verwees als eerste naar dat US-topic. Dat maakt jullie samen verantwoordelijk voor dit gesprek. Ik vind eigenlijk dat jullie je excuses moeten aanbieden aan de rest van de NWS-SC, die alleen over leuke onderwerpen wil praten.
eCHT HEquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry verwees als eerste naar dat US-topic. Dat maakt jullie samen verantwoordelijk voor dit gesprek. Ik vind eigenlijk dat jullie je excuses moeten aanbieden aan de rest van de NWS-SC, die alleen over leuke onderwerpen wil praten.
Haha ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Sorry dat we het over Fylax hebben, zal nooit meer gebeuren, dat is natuurlijk echt voor helemaal niemand leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GOED ZOquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Sorry dat we het over Fylax hebben, zal nooit meer gebeuren, dat is natuurlijk echt voor helemaal niemand leuk.
Komt sowieso al veel te hard aan, zonder die auto had hij in de bomen gelegen.quote:
Moet hij maar normaal doen, wielrenners die denken dat ze alles kunnenquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
wtf je bent ziek als je dat leuk vindt
is niet tgoed
dat kloptquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet hij maar normaal doen, wielrenners die denken dat ze alles kunnen
Je nederige excuses zijn geaccepteerd. Ik stel voor dat we nu weer kattengifjes gaan posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Sorry dat we het over Fylax hebben, zal nooit meer gebeuren, dat is natuurlijk echt voor helemaal niemand leuk.
nee hondenquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je nederige excuses zijn geaccepteerd. Ik stel voor dat we nu weer kattengifjes gaan posten.
wiequote:Op maandag 10 augustus 2015 01:30 schreef anonymoussie het volgende:
Felix.
Jij vindt Vicky zeker lekker hè.
neequote:Op maandag 10 augustus 2015 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kadden en honten, dat was 10 jaar geleden hip, nu niet meer.
Nah, ga wel weer knuffelen met buufquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar de sportschool.
Wel een behoorlijke tokkie ofniet?quote:
Gewoon ja was genoeg geweest.quote:
Jawel, dat was wel genoeg geweest.quote:
Tokkies zijn niet echt mijn ding nee.quote:
Nee. Ik zou haar niet voor vast nemen. Maar ik zou haar wel doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tokkies zijn niet echt mijn ding nee.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:50 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, Efteling heeft een gifjesmaker gedownload
Zou jij Vicky doen, Harry?quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:50 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, Efteling heeft een gifjesmaker gedownload.
Laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tokkies zijn niet echt mijn ding nee.
Ik ken d'r verder niet, maar van dat 'Shore' tuig word ik altijd een beetje misselijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Als ik single zou zijn en haar zou tegenkomen.
Vicky Pattison.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat vroeg Felix net ook.
Toen heb ik een pic gepost.
En nog één...en nog één.
Volgens mij is ze heel erg gebruind. Beetje oranje wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vicky Pattison.
Ze zal vast niet lelijk zijn onder die kilometer plamuur.
Altijd ruzie, neuken, zuipen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken d'r verder niet, maar van dat 'Shore' tuig word ik altijd een beetje misselijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:06 schreef anonymoussie het volgende:
Volgens mij is LTVDK nu misselijk.
ze is afgevallequote:Op maandag 10 augustus 2015 02:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mokkeltje ja ...
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/enyODnrM.njN7bfWUnhPmw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)-size.jpg]afbeelding[/url] ]
Het is meer die Britse inteeltkop die me tegenstaat.quote:
okquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer die Britse inteeltkop die me tegenstaat.
Ze is wel wat fitter nu inmiddels.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mokkeltje ja ...
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/enyODnrM.njN7bfWUnhPmw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)-size.jpg]afbeelding[/url] ]
Neptietenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is wel wat fitter nu inmiddels.
[ afbeelding ]
bohh geilquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is wel wat fitter nu inmiddels.
[ afbeelding ]
Jouw meningquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo opwindend als een koffieboon.
Ik begrijp dat nooit zo. Liever een vrouw met kleine borsten dan van die opgepompte ballonnen.quote:
oke datk loptquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo. Liever een vrouw met kleine borsten dan van die opgepompte ballonnen.
Oneerlijke vergelijking, bij een koffieboon kun je nog aan koffie denken, en koffie is lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo opwindend als een koffieboon.
Vandaag alleen al?!quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:19 schreef Fylax het volgende:
Aantal posts voor Fylax
Vandaag tot nu toe: 627
Beetje raar verhaal, aan zo'n neptiet zit een heel wijf vast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oneerlijke vergelijking, bij een koffieboon kun je nog aan koffie denken, en koffie is lekker.
Naturel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo. Liever een vrouw met kleine borsten dan van die opgepompte ballonnen.
als ik zo door ga heb ik ongeveer 6k posts op een dagquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pakweg 140 minuten. Onder nabij de 4 posts per minuut.
MEER MEERquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:22 schreef anonymoussie het volgende:
Ok jongens, rustig maar.
[ afbeelding ]
Er zijn mensen die vinden dat je op een gegeven moment een keertje moet gaan slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik zo door ga heb ik ongeveer 6k posts op een dag
met slapen rond de 4kquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vinden dat je op een gegeven moment een keertje moet gaan slapen.
Ja, dingen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deed ie net ook al een x eerder.
Wats met jou vandaag, LTVDK?
Wat zou je dan stoer zijn zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon vieren met heroïne.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, wij maken nooit ruziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |