Niet meer dan terecht, lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:23 schreef Reya het volgende:
Saint-Germain-des-Prés, waar ik ooit zes euro voor een vrij miserabele vin de pays betaalde, en de serveerder me nog belachelijk maakte vanwege mijn Belgisch accent.
Van het straatbeeld kan ik wel genieten ja.quote:
In tegendeel, maar het totaalpakket telt voor mij. Iemand die beweert dat uiterlijk er niet toe doet is een huichelaar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan ben je überhaupt een oppervlakkig type. En volgens mij ook een internetheld die lekker cool op internet wil zijn, lekker gedurfd zogenaamd.
Inderdaad. Ik zal ook nooit trouwen met een vrouw die ik niet knap vind maar wel een goed innerlijk heeft. Je moet toch wat hebben om tegenaan te kijken in je huwelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In tegendeel, maar het totaalpakket telt voor mij. Iemand die beweert dat uiterlijk er niet toe doet is een huichelaar.
Oké. Er zijn mensen die boodschappen van iemand ook los van het uiterlijk van diegene zien. Maar blijkbaar is dat toch voorbehouden tot een selecte groep mensen. Jammer. Tot voor kort dacht ik dat iedereen dat wel kon.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In tegendeel, maar het totaalpakket telt voor mij. Iemand die beweert dat uiterlijk er niet toe doet is een huichelaar.
Ze is absoluut niet lelijk, vind ik. Ergens heeft ze zelfs wel iets.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hoeft niet met haar te trouwen, wees gerust. Komt wel goed.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké. Er zijn mensen die boodschappen van iemand ook los van het uiterlijk van diegene zien. Maar blijkbaar is dat toch voorbehouden tot een selecte groep mensen. Jammer. Tot voor kort dacht ik dat iedereen dat wel kon.
Maar ze ziet er gewoon prima uit hoor.
Dat ze je zo'n nekklem geeftquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze is absoluut niet lelijk, vind ik. Ergens heeft ze zelfs wel iets.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor bedragen normaal zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat het niet heel veel is. Daarnaast doet ze toch ook ander werk?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef hmmmz het volgende:
Wat zou ze verdienen bij NRC voor 3 columns per week?
Ja volgens mij wel. Vraag met gewoon af hoeveel verschil daar in zit. Youp zal bij NRC toch aardig wat krijgen denk ik. Jan Mulder in België ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor bedragen normaal zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat het niet heel veel is. Daarnaast doet ze toch ook ander werk?
zo oud nog?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef Monolith het volgende:
Ach, de voornaamste demografische groep op Fok! is die van de 18-25 jarige testosteronbommetjes, dan krijg je dat.
En ze jat 2/3e van het bed met haar gelijkheid.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk wel dat ze vreselijk snurkt.
350 eieren per column. + nog verkoop van boekjes en een fee voor lezingen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef hmmmz het volgende:
Wat zou ze verdienen bij NRC voor 3 columns per week?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ze jat 2/3e van het bed met haar gelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |