Herkenbaar inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad heel moeilijk. Je moet er echt voor gaan zitten, de tijd voor nemen en je ook af kunnen sluiten voor alle dingen om je heen. Het verschilt natuurlijk per persoon, maar mij lukt het niet goed om te schrijven wanneer ik op een dag ook nog andere dingen moet doen.
Ja, dat is zeer klote inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:54 schreef hmmmz het volgende:
Inzending geeft de redactie het recht het artikel in gedrukte, elektronische en/of enige andere vorm vast te leggen, te vermenigvuldigen dan wel openbaar te maken onder meer via databanken, via het netwerk van NRC Handelsblad en daarop toegankelijke andere digitale netwerken, door telecommunicatie, op diskette, op CD-Rom en/of CD-i.
Dus ook wanneer ze het afwijzen mogen ze achteraf nog in het einde der tijden je stuk openbaar maken als ze dat zouden willen
Ik vind het eigenlijk maar kut dit filmpje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat is zeer klote inderdaad.
Interessante fragmenten trouwens nu. Daar ga ik morgen wat meer over zoeken.
Kijk de Docu maar over Nachtwey.quote:
Aan de andere kant schreef Nescio zijn verhalen in zijn vrije tijd naast zijn baan bij de Holland-Bombay Trading Company in Amsterdam. Dus het kan wel.quote:
Het is voor journalisten steeds gevaarlijker geworden in oorlogsgebieden. Zij zijn steeds meer zelf 'target' geworden. Niet te vergelijken met oorlogen tussen staten in de jaren '90.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kijk de Docu maar over Nachtwey.
Niemand ging in de jaren 80/90 zo ver, kwam zo dichtbij met totale lak voor eigen veiligheid.
Rober King is er niks bij.
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:
Het kan zeker wel. Kafka heeft veel ook geschreven terwijl hij druk was met werken. Naar eigen zeggen vond hij dat wel jammer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:59 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aan de andere kant schreef Nescio zijn verhalen in zijn vrije tijd naast zijn baan bij de Holland-Bombay Trading Company in Amsterdam. Dus het kan wel.
Maar je moet er dan wel erg gemotiveerd voor zijn.quote:On 1 November 1907, Kafka was hired at the Assicurazioni Generali, an Italian insurance company, where he worked for nearly a year. His correspondence during that period indicates that he was unhappy with a working time schedule—from 08:00 until 18:00[37][38]—making it extremely difficult to concentrate on writing, which was assuming increasing importance to him.
https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Kafka#Employment
Dat is gewoon een kutfilm. Dat is iets anders.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:02 schreef robin007bond het volgende:
De kunst van het niet begrijpen vond ik ook erg goed in 2001: A Space Odyssey. Hoe je als kijker zelf veel moet invullen.
Meen je dat?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutfilm. Dat is iets anders.
Zeker omdat het middelmatig is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:04 schreef Jane het volgende:
Typhoon is zo vaak op tv dat ik hem inmiddels behoorlijk zat begin te worden.
Precies dat ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zeker omdat het middelmatig is.
Ik houd heel veel van Kubrick films, maar dat is echt een moeilijk doenerij. Gaat mij ook vooral dat ik niet tegen de mensen kan die hier zoveel dingen achter zoeken terwijl het een film is die ontzettend verouderd is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dat?Ik vind het een geniale film.
Doe mij maar NWA of Body Count of iets dergelijks.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Typhoon is zo'n knuffelrapper die zo lekker gewoon is gebleven en niet scheld in zijn raps. Net als Ali B. En daarom mag die dit doen.
Dat bedoel ik dus, direct het Nederlands wat totaal verkracht wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ewa g stop met aftaaien. jeweettog luister dan check mijn streetcredz aaight
Kendrick Lamar!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij maar NWA of Body Count of iets dergelijks.
Je mist wat. Terugkijken waard naar mijn mening.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niks nog kunnen zien. Leeftijdsgenoten in Zomergasten, trekt mij niet dus ben er niet rouwig om.
Willy is heel snel onder de indruk van heel veel dingen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
Willy was wel onder de indruk zo te zien.
Typhoon doet dat niet echt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, direct het Nederlands wat totaal verkracht wordt.
Overdrijven is ook een vak. Uitzending is misschien net een zesje op de schaal van een tot tien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je mist wat. Terugkijken waard naar mijn mening.
Ah, ik snap het. Er zullen wel wat pretentieuze gastjes zijn die het allemaal denken te weten. In die zin snap ik wel dat je dat hekelt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik houd heel veel van Kubrick films, maar dat is echt een moeilijk doenerij. Gaat mij ook vooral dat ik niet tegen de mensen kan die hier zoveel dingen achter zoeken terwijl het een film is die ontzettend verouderd is.
? Je mag het best afdoen als moeilijkdoenerij, hoor. Moet je helemaal zelf weten. Maar als er 1 film is die z'n tijd ver vooruit was, en nu nog altijd n lust voor het oog is, is het 2001 wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik houd heel veel van Kubrick films, maar dat is echt een moeilijk doenerij. Gaat mij ook vooral dat ik niet tegen de mensen kan die hier zoveel dingen achter zoeken terwijl het een film is die ontzettend verouderd is.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Woordspeling op zijn achternaam.
Oww haha nu snap ik het. Ik spreek het in mijn hoofd op z'n Engels uit.quote:
Al een goede reden om helemaal niks met zijn muziek te maken te willen hebben. Iemand die dweept met slavernij, wat een minkukel.quote:
True that!quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef Deckard het volgende:
[..]
Al een goede reden om helemaal niks met zijn muziek te maken te willen hebben. Iemand die dweept met slavernij, wat een minkukel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |