Gisteren en vandaag nog twee helden gedichten geschreven letterlijk en figuurlijk. Ik zou m'n plaatselijke columns voor een publiek van 12.000 inwonders en 4000 vrienden van de site moeten bindelen zei een schrijver. Ik ben te bescheidenquote:
Jammer. Bij mij was het een brain-fart die ik gewoon met de wereld wilde delen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja ik wil er wel geld voor krijgen natuurlijk. Ga mijn talenten niet zomaar te grabbel gooien.
Jawel hoor, zeker. Maar ik wil wel graag een podium en iets van compensatie. Een halve / hele dag werk voor een goede column kost ook tijd/geld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer. Bij mij was het een brain-fart die ik gewoon met de wereld wilde delen.
Dus geen oprechte intentie om mensen aan het denken te zetten?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je hebt geweigerd omdat een uur niet lang genoeg was om goed en volledig tot je recht te komen?
De kat?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik schud ze uit m'n mauw. Frenk van der linden wilde me in kunstuur
Daar ben al jaren met actieve en inactieve periodes mee bezig. Nu weinig tijd want afstudeerscriptie moet deze week af. Daarna wil ik er weer mee aan de slag.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:45 schreef robin007bond het volgende:
hmmmz, wat je wellicht kunt doen is een boek schrijven. Als je dan een hele goede column instuurt kan dat je verkopen wat boosten.
Moet je dan laconiek reageren? Ook oorlogsjournalisten vinden oorlog niet leuk, ook bij hen heeft dit impact, maar niet dusdanig dat ze hun werk niet kunnen doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:45 schreef PLAE@ het volgende:
Bijzonder dat alle cursisten misselijk en stil worden van zo'n filmzaten ze bij de verkeerde cursus ofzo?
Misschien wel tof om te doen. Succes met je afstudeerscriptie trouwens. Ik heb ook altijd nog de wens om iets te schrijven, maar je moet er echt de rust en tijd voor vinden. Het moderne leven is er haast te hectisch voor vind ik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Daar ben al jaren met actieve en inactieve periodes mee bezig. Nu weinig tijd want afstudeerscriptie moet deze week af. Daarna wil ik er weer mee aan de slag.
Je moet er tijd voor maken, niet vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien wel tof om te doen. Succes met je afstudeerscriptie trouwens. Ik heb ook altijd nog de wens om iets te schrijven, maar je moet er echt de rust en tijd voor vinden. Het moderne leven is er haast te hectisch voor vind ik.
Het gros van de moslims in het midden oosten is slachtoffer. Sterker nog, geen enkele bevolkingsgroep heeft zo erg te lijden onder islamitisch extremisme als de moslims zelf. Maar de meeste Nederlanders horen liever een wat minder genuanceerd narratiefje.quote:
Je gaat zitten en dan komt het.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien wel tof om te doen. Succes met je afstudeerscriptie trouwens. Ik heb ook altijd nog de wens om iets te schrijven, maar je moet er echt de rust en tijd voor vinden. Het moderne leven is er haast te hectisch voor vind ik.
Bij vlagen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vinden jullie het interessant tot nu toe?
Leuk geėnsceneerdquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een echte oorlogsjournalist geeft niet om zijn eigen veiligheid.
[ afbeelding ]
Nachtweygod.
Ja dat is inderdaad heel moeilijk. Je moet er echt voor gaan zitten, de tijd voor nemen en je ook af kunnen sluiten voor alle dingen om je heen. Het verschilt natuurlijk per persoon, maar mij lukt het niet goed om te schrijven wanneer ik op een dag ook nog andere dingen moet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gros van de moslims in het midden oosten is slachtoffer. Sterker nog, geen enkele bevolkingsgroep heeft zo erg te lijden onder islamitisch extremisme als de moslims zelf. Maar de meeste Nederlanders horen liever een wat minder genuanceerd narratiefje.
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nachtweygod.
Mwah.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vinden jullie het interessant tot nu toe?
Wat ik jammer vind is dat ze het niet over George Orwell had, hoe hij als journalist besloot om mee te doen in de Spaanse burgeroorlog in de strijd tegen het fascisme.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nachtweygod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |