quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben benieuwd naar de schadelijke beelden.
Dat is experimenteren, toch anders.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Zulke figuren zaten 20 jaar geleden al bij Sonja Barend. Dat het toen een noviteit was wil ik best geloven, maar nu?
Je wordt al raar aangekeken als je het bij één houdt tegenwoordig en niet eerst geëxperimenteerd hebt met minimaal een handvol anderen. Gezoend te moeten hebben op je 13e, seks moeten hebben gehad op je 16e. Volgens mij is dat juk veel groter.
Nee ik niet, want ik moet er niks van hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht is het veeleisend, maar het spreekt elkaar zeker niet tegen. Integendeel.
[..]
Laten we eerlijk zijn, is het echt zo geaccepteerd? Zou jij het zonder te twijfelen na een paar dates kunnen voorstellen?
En die individuele keuze die je hebt om met dat soort vormen van relaties te experimenteren is naar mijn mening haast niet bestaand. Je wordt zo erg grootgebracht met culturele normen, de meeste mensen groeien op met monogame ouders etc. Tenslotte heb je ook nog het christendom die toch wel nog invloed heeft op hoe we over dergelijke zaken denken.
Nu niet meer?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:03 schreef Evertjan het volgende:
toen was Uma Thurman nog een lekker wijf
Nu niet meer?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Dit zou jij wel aan je 15-jarige zoon of dochter laten zien?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Kill Bill zitten daar schokkende beelden in voor kinderen???
Gewoon oud geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na haar facelift niet echt
Dat is aparte make-up, scheen een trend te zijn geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na haar facelift niet echt
Pulp Fiction was veel beter geweestquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kill Bill is wel een erg voorspelbare nietszeggende keuze.
Het is denk ik voor de zekerheid gedaan om gedoe te vermijden. Het roken van Hans Teeuwen had ze zelfs al een boete opgeleverd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:04 schreef Pedroso het volgende:
Dit zal het schadelijke wel zijn dan. Lat ligt laag bij de VPRO of ze doen het expres om extra kijkers te trekken.
Nee. Nooit geweest ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:03 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |