quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Om aan te geven dat je een tokkie bentWaarom mensen dat willen is mij ook een raadsel.

eredivisie inbrengquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
Van Ginkel en Afellay in de basis.. Dat wordt weer een hels karwei voor Liverpool.

Ben erg benieuwd naar Ginkeltje...quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
Van Ginkel en Afellay in de basis.. Dat wordt weer een hels karwei voor Liverpool.

Dit Liverpool krijgt het ook lastig tegen het G-elftal van IJsselmeervogels.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:

Ah, even kijken dan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:

FOXquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een genot. En dat allemaal exclusief bij FOX.

Volgens mij is er iemand een beetje mad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:15 schreef Confetti het volgende:
Een over de datum keeper als enige zomeraankoop nadat men riep dat er nu écht geld beschikbaar is. Alle aankopen die vanaf nu nog worden gedaan zijn paniekaankopen. Kut Wenger.
Weer die kut Monreal in de verdediging. Hij leert het nooit.

Dat is een wederzijds genoegenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik vind het leuk je weer te zien
(Ik wachtte even tot GGMM je eerst begroet had)

Mjah, Wenger is al jaren 1 van de zwakste schakels bij Arsenal, tactisch gezien...quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand een beetje mad.

The cook is upquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, Wenger is al jaren 1 van de zwakste schakels bij Arsenal, tactisch gezien...

Een dag zonder gezeik op Wenger is een dag niet geleefd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand een beetje mad.
 . Nee maar het is gewoon een zeer teleurstellende zomer weer.
 . Nee maar het is gewoon een zeer teleurstellende zomer weer. 

Hebben echt goede zaken gedaan deze zomer. Ook veel kracht en vechtlust in dit team.quote:

Ik vind juist Noble vandaag één van de betere.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hebben echt goede zaken gedaan deze zomer. Ook veel kracht en vechtlust in dit team.

Arsenal heeft het euvel van Ajax, durven zelden te investeren in echte toppers.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een dag zonder gezeik op Wenger is een dag niet geleefd.. Nee maar het is gewoon een zeer teleurstellende zomer weer.
Nog los van de tactiek vandaag. Middenvelders zijn geen wingers maar Wenger is zo verdomd koppig.

toch jammer dat Sam er niet meer isquote:

Speelt ook wel aardig, maar de aankoop van bijv. Payet zal West Ham echt verder helpen. En veel leuker om naar te kijken bovendien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind juist Noble vandaag één van de betere.

Als je kijkt naar de geschiedenis van aankopen van die 'toppers' is dat ook niet zo vreemd....quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal heeft het euvel van Ajax, durven zelden te investeren in echte toppers.

Met de Giroudjes van deze wereld zal je nooit kampioen wordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de geschiedenis van aankopen van die 'toppers' is dat ook niet zo vreemd....

Klopt, Noble wint geen wedstrijden voor je, maar maakt het wel makkelijker voor dat soort spelers. Payet en Sakho erbij. Kan er wel van genietenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Speelt ook wel aardig, maar de aankoop van bijv. Payet zal West Ham echt verder helpen. En veel leuker om naar te kijken bovendien.

ik las pas dat Benzema naar Arsenal zou gaan, dus niet?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de Giroudjes van deze wereld zal je nooit kampioen worden

Dat las ik vorig jaar al.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las pas dat Benzema naar Arsenal zou gaan, dus niet?

Spelen wel wat geruchten, maar moet Real eerst nog een topspits halen lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las pas dat Benzema naar Arsenal zou gaan, dus niet?

Sowieso al die Franse middelmaat die al jaren rondloopt bij Arsenalquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

die zijn er niet veel, sowieso rustig qua aankopen bij Realquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen wel wat geruchten, maar moet Real eerst nog een topspits halen lijkt me.

Inderdaad, nuttige speler om erbij te hebben op je middenveld en natuurlijk ook uit de eigen jeugd doorgestroomd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, Noble wint geen wedstrijden voor je, maar maakt het wel makkelijker voor dat soort spelers. Payet en Sakho erbij. Kan er wel van genieten

Dat blijft gewoon 1 van de grote zwaktes idd, iedere keer wil Wenger 6-7 creatieve aanvallende middenvelders neerzetten, ipv gewoon de juiste spelers op hun juiste positie...quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een dag zonder gezeik op Wenger is een dag niet geleefd.. Nee maar het is gewoon een zeer teleurstellende zomer weer.
Nog los van de tactiek vandaag. Middenvelders zijn geen wingers maar Wenger is zo verdomd koppig.

Moeten nog wel een Galactico halenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zijn er niet veel, sowieso rustig qua aankopen bij Real

Giroud heeft zijn waarde allang gehad voor Arsenal. Ik heb het meer over de aankopen van bijvoorbeeld die mislukte Rus...quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

GGMM en Davy hebben dit met veel interesse gelezenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon 1 van de grote zwaktes idd, iedere keer wil Wenger 6-7 creatieve aanvallende middenvelders neerzetten, ipv gewoon de juiste spelers op hun juiste positie...
Dus dan zet hij creatieve aanvallende middenvelders op de flanken, en op alle 3 de posities op het middenveld, en als het even kan gooit hij er het liefst ook nog eentje op de back positie...
Belachelijk. Die man is groot geworden door Bergkamp en Vieira, waarmee je een goede as had met spelers die hun verantwoordelijkheden namen, temporiseerden, en de lijnen uitzetten...
Na het afscheid van Bergkamp is het gewoon ver weggezakt. En zelfs toen Bergkamp er nog speelde zakte Arsenal steeds ver weg zodra Dennis op de bank moest zitten...

Wederom geen woord.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en Davy hebben dit met veel interesse gelezen

Koopjesbakquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Giroud heeft zijn waarde allang gehad voor Arsenal. Ik heb het meer over de aankopen van bijvoorbeeld die mislukte Rus...

Kan niet: Er staan geen plaatjes bij.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en Davy hebben dit met veel interesse gelezen

Toen je die grap eerder maakte moest ook niemand lachenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan niet: Er staan geen plaatjes bij.

Alle toppers naar pauperclubs in Engeland.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Fox grijpt echt alles aan om de eredivisie goed te laten lijken
man man man

idd, vooral Unitedquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle toppers naar pauperclubs in Engeland.
Jippie

''Newcastle is een topclub''quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle toppers naar pauperclubs in Engeland.
Jippie

janant jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Fox grijpt echt alles aan om de eredivisie goed te laten lijken
man man man

Mario Peen xDquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Newcastle is een topclub''
-Mario Peen en Toine de huilerd

quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:26 schreef Downwards het volgende:
Live pictures of Benzema's plane to London..
[ afbeelding ]

Wel fantastich voor die jongens dat ze nog een tijdje met spelers als Mata en Carrick mogen trainen en spelen.quote:

Schandalig idd...quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen je die grap eerder maakte moest ook niemand lachen

"QPR is een hele grote club"quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Newcastle is een topclub''
-Mario Peen en Toine de huilerd

Genoten van de reactie van Mulder naderhand... "QPR is een hele, hele kleine club!"quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"QPR is een hele grote club"
- Arno Vermeulen

Klinkt alsof alles in Engeland top isquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
- Arno Vermeulen

qua salaris welquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
- Arno Vermeulen

het is niet best maar wel snellerquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klinkt alsof alles in Engeland top is

Wat een debiel programma is het toch ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Genoten van de reactie van Mulder naderhand... "QPR is een hele, hele kleine club!"

Championship streeft de eredivisie voorbij zo . Qua geld , dusquote:

We concurreren tegenwoordig met competities als Zwitserland en Tsjechiëquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Championship streeft de eredivisie voorbij zo . Qua geld , dus
ook qua niveau zo
treurig

Noorwegen en Zweden zoquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We concurreren tegenwoordig met competities als Zwitserland en Tsjechië

Is Belgie al beter?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zover zijn we nog niet gezakt volgens mij.
Al duurt dat niet lang meer.

hehequote:Op zondag 9 augustus 2015 16:42 schreef Downwards het volgende:
Oostenrijkse ploegen rollen we dan nog wel op, maar voor hoe lang nog?

Te triest voor woordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:43 schreef Stringer het volgende:
Als die Sky gelden volgend jaar voor het eerst vrij komen gaat het pas echt los in de BPL. Onderste krijgt 100 mil pond, kampioen 150 miljoen pond. En het jaar erna weer etc.

Oh Van Ginkel ook wel joh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:59 schreef NoNickOne het volgende:
De Af gaat een goaltje scoren, mark my words.

Of naar Liverpoolquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:04 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri op de tribune.. Zou hij dan alsnog naar Stoke gaan deze zomer?

Graancirkel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:13 schreef Downwards het volgende:
Zal de groundsman nu apetrots op de tribune zitten te kijken naar de middencirkel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |