SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik heb gisteren meerdere mensen daar gehoord jong en oud dat ze juist speciaal een kaartje hebben gekocht om Bjorn te steunen en om de manier waarop Mark en Ivan tegen hem gedaan hebben...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:20 schreef beequeen het volgende:
Waaif: Gasten wilde wegblijven omdat ze Bjorren aan de foon hebben gehoord.
Ze kregen echt een afasie tegen hem.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Waar komt dit soort onzin toch steeds vandaanquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:21 schreef -sabine- het volgende: Nicole zegt dat de streamers Bjorn niets gunnen, omdat hij slecht omgaat met de klanten aan de telefoon. Ook zijn geroddel komt aan bod. Ook de markt heeft slecht gelopen hierdoor hebben bewoners gezegd.
Ik denk soms echt dat ik andere streams heb.
Maar Waaif kennende is er 20x kritiek op Ivan en Mark geuit, en 1x op Bjorn, en blijft alleen dat laatste hangen.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Bjorn wil geen seconde meer met zo'n iemand samen leven....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Stifmonster nietquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef rowan634 het volgende:
Nicole Mark Ivan elitestem zou mooi zijn?
SOONY![]()
ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren meerdere mensen daar gehoord jong en oud dat ze juist speciaal een kaartje hebben gekocht om Bjorn te steunen en om de manier waarop Mark en Ivan tegen hem gedaan hebben...
TEAM TAFEL![]()
Omdat bezoekers zich bemoeien met het spel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar komt dit soort onzin toch steeds vandaanIk denk soms echt dat ik andere streams heb.
Maar Waaif kennende is er 20x kritiek op Ivan en Mark geuit, en 1x op Bjorn, en blijft alleen dat laatste hangen.
Het spel gaat er aan kapot.
Zo zonde.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar komt dit soort onzin toch steeds vandaanIk denk soms echt dat ik andere streams heb.
Maar Waaif kennende is er 20x kritiek op Ivan en Mark geuit, en 1x op Bjorn, en blijft alleen dat laatste hangen.
Mijn conclusie naar 1,5 jaar kijken ( OMFG ) ... is dat ze de realiteit daadwerkelijk omdraaien...
Snappen doe ik het niet... zien wel.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hij heeft zijn doel bereikt, denk ik maar zo....Kan me goed voorstellen, dat hij nu weg zou willen...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:24 schreef Ranah het volgende:
bjorn wil eigenlijk niet meer met zo,n persoon samenleven![]()
TRansparantie zal nooit mogelijk zijn daar
niemand weet wat er "achter "besproken wrd
betaald wrd wel dan niet om de flow vast te houden
deze sfeer wrd gecreëerd door de redactie/pruductie enz..
wantrouwen is gezaaid door Febo
er moet tv gemaakt worden, zelfs de verse
hamsters zijn al snel de realiteit kwijt
in het land de blinden is Eenoog Koning![]()
Zou morgen stemmen op Mark...
Maar nu moet ik toch Nicole doen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Kutwijf pur sang.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar Waaif kennende is er 20x kritiek op Ivan en Mark geuit, en 1x op Bjorn, en blijft alleen dat laatste hangen.![]()
Nee die moet Rob nog even een tijdje stalkenquote:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dus dat!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef snetje het volgende:
Ik heb gisteren meerdere mensen daar gehoord jong en oud dat ze juist speciaal een kaartje hebben gekocht om Bjorn te steunen en om de manier waarop Mark en Ivan tegen hem gedaan hebben...
Ze zijn bijna allemaal de grip op de realiteit kwijt. Bas en Cees zijn de enige die het nog een beetje begrijpen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En de Febo.. Die moeten alleen registreren.. en niet orkestreren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Omdat bezoekers zich bemoeien met het spel.
Zo zonde.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef japie1971 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zij grote jetsers?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke Tostie's jongeh![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef japie1971 het volgende:
[..]![]()
![]()
zonder paspoort mag je stemmon toch?![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Precies, ze krijgen echt veel te veel info binnen. Ook van familie die bij het hek staan, snap echt niet dat ze dat toelaten. Het is net of in 2.0 alles maar toegelaten wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Omdat bezoekers zich bemoeien met het spel.
Zo zonde.![]()
Geen RLS zonder Febo na BB1.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de Febo.. Die moeten alleen registreren.. en niet orkestreren.
De Febo is er op aangenomen. Die schuimpjes komen overal tussen.![]()
Nicole weet dat wel... die is gehaaid hoor..quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Die denkt door dit nu ON STREAM uit te spreken... de balans te kunnen draaien richting hun...
Zo'n misselijk wijf... dat ze bestaan !
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Team Jetsers.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef japie1971 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Grotere dan die andere twee,in ieder geval.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flauwekul allemaal...net alsof je niet komt omdat je iemand niet magquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Ze zijn bijna allemaal de grip op de realiteit kwijt. Bas en Cees zijn de enige die het nog een beetje begrijpen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Groter dan Rolfquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef japie1971 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weet nog niet of grotere dan Michaela
FHRITP
Roddel Waaif.
Ik hou het even voor gezien, trek dit niet meer. Lees later wel bij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Precies, ze krijgen echt veel te veel info binnen. Ook van familie die bij het hek staan, snap echt niet dat ze dat toelaten. Het is net of in 2.0 alles maar toegelaten wordt.veel meer dan vorig jaar in ieder geval
TEAM TAFEL![]()
Zij zekerquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mag ook. Maar doe waaif liever, voor de zekerheid
SOONY![]()
Haal je de schuimpjes weg heb je gewoon Big Brother.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Geen RLS zonder Febo na BB1.
De Febo is er op aangenomen. Die schuimpjes komen overal tussen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nicole nog steeds mijn nr 1 om een elite stem te krijgen, maar ik vind het allemaal labbekakken. Ook Cees en ook Bas...Alleen Gaby blijft hetzelfde...maar dat is ook niet mijn favo...![]()
![]()
Ze steken er allemaal even veel energie in...
Aldus Nicole
God, Waar is blixem als je het nodig hebt?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Kom op Bjorn, ga nu eens naar Ivan toe en vertel het hem, en niet achter zijn rug om met alle bewoners over hem praten.![]()
Ze krijgen wat mij betreft helemaal niet te veel info binnen, het enige probleem wat ik zie is dat ze heel selectief zijn welke info ze wel geloven ( kritiek op een ander ) en welke info ze als onzin wegzetten ( kritiek op zichzelf of vriendjes )quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Precies, ze krijgen echt veel te veel info binnen. Ook van familie die bij het hek staan, snap echt niet dat ze dat toelaten. Het is net of in 2.0 alles maar toegelaten wordt.FHRITP
ook groter dan die van Wim?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Team Jetsers.![]()
![]()
![]()
Grotere dan die andere twee,in ieder geval.![]()
![]()
ben je gek hele dag bruin spuiten van mensenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef japie1971 het volgende:
[..]
tosti stemmon rules...![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens Gina heeft superveel energie in haar lever gestopt voor dit feestje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aldus Nicole
God, Waar is blixem als je het nodig hebt?FHRITP
Natuurlijk is ze gehaaid ...altijd beweren zich niks aan te trekken wat mensen op evenementen tegen haar zeggen ...maar als het haar uitkomt wel...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nicole weet dat wel... die is gehaaid hoor..
Die denkt door dit nu ON STREAM uit te spreken... de balans te kunnen draaien richting hun...
Zo'n misselijk wijf... dat ze bestaan !Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Juist!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze krijgen wat mij betreft helemaal niet te veel info binnen, het enige probleem wat ik zie is dat ze heel selectief zijn welke info ze wel geloven ( kritiek op een ander ) en welke info ze als onzin wegzetten ( kritiek op zichzelf of vriendjes )
Ze zouden nog veel meer info moeten krijgen... alles oder nichts !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat wijf is knetterquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aldus Nicole
God, Waar is blixem als je het nodig hebt?
SOONY![]()
Dit is dus de manier om Ivan te pakken!
Niet meer naar de markt van Ivan !
Dan weet hij als hij nadenkt en waaif ook oh het is misschien toch niet zo'n goed idee dat jij de markt organiseert!!!!![]()
Wim heeft paptietjes,Roelie niet.Heb je haar filmpje niet gekeken?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:27 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we massaal op nicole stemmennog 2 maand gnoom dan maar
heb ik wel voor over ?
![]()
Bjorn weet toch wel dat Wim in het andere kamp zit?
Hij heeft zich eraan geergerd dat hij niet klapte. Terecht.
Hij leeft in zijn eigen wereld, zegt Bjorn over Ivan tegen Wim. Die wel eerlijk zegt dat hij hem wel een toffe gozer vindt.![]()
Mijn stem krijgt ze alquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:27 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we massaal op nicole stemmen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Dit is dus de manier om Ivan te pakken!
Niet meer naar de markt van Ivan !
Dan weet hij als hij nadenkt en waaif ook oh het is misschien toch niet zo'n goed idee dat jij de markt organiseert!!!!
TEAM TAFEL![]()
ze zijn sws alledrie kut... dan in principe altijd op een vrouw stemmenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ben je gek hele dag bruin spuiten van mensen![]()
![]()
+3.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afasie?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nicole: streamers hadden een 'afasie' tegen de manier hoe Bjorn telefoneert...
[ afbeelding ]
No mercy for animal abusers![]()
Er komt toch een vrouw inAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wim heeft paptietjes,Roelie niet.Heb je haar filmpje niet gekeken?![]()
![]()
![]()
Bjorn heeft het er over dat iedereen klapte, maar dat hoeft van hem niet, daar gaat het niet om bij hem. () Maar volgens hem zegt het genoeg dat Ivan niet klapte.
Ik denk dat Ivan niet schijnheilig wil zijn, zoals Bjorn wel is.![]()
ok weer even bijgelezen maar wat heb ik een hekel aan nicole toch maar de stem op haar. en de ene keer denk ik naomi is ok en nu erg ik me ook weer kapot aan haar met haar beschuldigingen bah![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef rowan634 het volgende:
Nicole Mark Ivan elitestem zou mooi zijn
No mercy for animal abusers![]()
en zo dromen we voort (helaas)quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef rowan634 het volgende:
Nicole Mark Ivan elitestem zou mooi zijn![]()
Ik ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren meerdere mensen daar gehoord jong en oud dat ze juist speciaal een kaartje hebben gekocht om Bjorn te steunen en om de manier waarop Mark en Ivan tegen hem gedaan hebben...No mercy for animal abusers![]()
Naomi beschuldigt uit domheid, jongheid en onbegripquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:31 schreef miertje36 het volgende:
ok weer even bijgelezen maar wat heb ik een hekel aan nicole toch maar de stem op haar. en de ene keer denk ik naomi is ok en nu erg ik me ook weer kapot aan haar met haar beschuldigingen bah
Waaif heeft een agenda.. die manipuleert bewust ! Bewoners én streamers.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: