quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben Géén dictator !!
[ afbeelding ]
Basquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:18 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Veer in zijn eigen kont omdat hij Cees naar de Wellnes heeft gestuurd om te slapen.
Bas zegt in de loop nog: Het is niet de bedoeling dat mensen steeds in de B&B gaan slapen he
Nicole zegt: Jawel
Bas: Oké dan slaap ik er vannacht.
Nicole: Neeeeeee
Bas: Met jou
Kan me dat niet voorstellen. Hij drinkt bijna nooit en zeker niet overdag.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:17 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij had cees net ook een biertje. Werd hij door wim en Nicole nog op gewezen
Cees en drank?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij had cees net ook een biertje. Werd hij door wim en Nicole nog op gewezen
Waarschijnlijk 1 klacht ...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:19 schreef puzziepie het volgende:
Nicole heeft heel veel klachten over Bjorn gehad![]()
![]()
neem je pilquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Transparante Nicole
Heeft een verhelderend gesprek over Bjorn ZONDER Bjorn
HOER !!
Wat een aso's waaif en Ivan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:18 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Veer in zijn eigen kont omdat hij Cees naar de Wellnes heeft gestuurd om te slapen.
Bas zegt in de loop nog: Het is niet de bedoeling dat mensen steeds in de B&B gaan slapen he
Nicole zegt: Jawel
Bas: Oké dan slaap ik er vannacht.
Nicole: Neeeeeee
Bas: Met jou
Ah okee dan logen ze dusquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen. Hij drinkt bijna nooit en zeker niet overdag.
wat een leugenaar is het tochquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:21 schreef -sabine- het volgende:
Nicole zegt dat de streamers Bjorn niets gunnen, omdat hij slecht omgaat met de klanten aan de telefoon. Ook zijn geroddel komt aan bod.
Ook de markt heeft slecht gelopen hierdoor hebben bewoners gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |