SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2015 04:03:34 ]
Dat mag ze zelf herhalen, maar ze was er nogal positief overquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:02 schreef Fokker89 het volgende:
BBQ-Meet, 15 Augustus in RoosendaalNahw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is altijd weer grappig om te zien hoe veel mensen zich eraan storen wanneer iemand hont of kad schrijft op FOK!quote:
Nou, we zien het zeg, phoe phoequote:Op zondag 9 augustus 2015 04:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is altijd weer grappig om te zien hoe veel mensen zich eraan storen wanneer iemand hont of kad schrijft op FOK!
Ik wilde toevallig bijna iets zeggen over dat verstandelijk beperkte gedrag.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is altijd weer grappig om te zien hoe veel mensen zich eraan storen wanneer iemand hont of kad schrijft op FOK!
De sterren staan niet in ons voordeel. Sorry dear.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen wij later samen een katje nemen?
Liefde overwint alles.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
De sterren staan niet in ons voordeel. Sorry dear.
Het is gewoon een running gag, net als jouw terugkerende gifjes.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde toevallig bijna iets zeggen over dat verstandelijk beperkte gedrag.
quote:
HAHAHAHHAAHHAHAHAHAH BLIJF DAT VOORAL DENKEN HAHAHquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Jij snapt er nog niks van jongen, dit is gewoon een soort paringsritueel, moemoe speelt hard to get, maar ondertussen....
En het grappige is, moemoe is gewoon serieusquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
De sterren staan niet in ons voordeel.
Ga jij even lekker je 400 flows appen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAHHAHAHAHAH BLIJF DAT VOORAL DENKEN HAHAH
Die slapen al.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij even lekker je 400 flows appen.
Nergens last van.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:18 schreef Fylax het volgende:
Gifs zijn gewoon kut op mobiel, ook van ari.
Karige Lumia van 80 euroquote:
ja nou wees blijquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn papa heeft niet zoveel geld
quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooooooi! Ook weer aan het vleermuizen?
De moed....quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik Samsung s5. In november mag ik een nieuwe geloof ik. Komt er iets vets aan?
quote:
Das een chille telefoon.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik een Samsung S3, trouwens. Vorig jaar afgekocht. Sindsdien een sim-only-abonnement. En daar ga ik nog heel lang mee verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nog steeds s6edge maar wat n kutdingquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je hebt nu alweer een andere dus?
Lekker ondankbaar weer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee nog steeds s6edge maar wat n kutding
dat is t nietquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verwijder eerst eens apps als Facebook, die vreten werkgeheugen van zo'n ding.
Dat is niet goed hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat is t niet
ik veeband bijna mn vingers aan de telefoon, wordt altijd zo heet
en als die in oplader zit kan ik m gewoon niet vasthouden zo heet is ie en de oplader ook en dan ruik je gewoon de oplader
Wat is er zo kit ehhh kut aan dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee nog steeds s6edge maar wat n kutding
Ik ken dat hele Game of Thrones niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah Game of Thrones, vandaar dat ik haar niet ken.
Misschien niet 24/7 met dat ding spelen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat is t niet
ik veeband bijna mn vingers aan de telefoon, wordt altijd zo heet
en als die in oplader zit kan ik m gewoon niet vasthouden zo heet is ie en de oplader ook en dan ruik je gewoon de oplader
Niet kunnen vasthouden is niet goed toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, die dingen zijn gewoon zo krachtig, dat kan haast niet koel blijven.
Die jongen moet nog eelt op zijn handen kweken, dat komt nog wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet kunnen vasthouden is niet goed toch?
Daarom wil LTKDV jou ook meetenquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet kunnen vasthouden is niet goed toch?
Oh is dat het... :pquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die jongen moet nog eelt op zijn handen kweken, dat komt nog wel.
Nice.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom wil LTKDV jou ook meeten.
Dit klinkt vreemd genoeg best aardig voor jouw doenquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom wil LTKDV jou ook meeten.
heb k net getyptquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er zo kit ehhh kut aan dan?
k ga deze week bellequote:Op zondag 9 augustus 2015 04:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt nog garantie toch? Snap wel dat die warm kan worden maar heet lijkt mij niet normaal.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga zo een stokbroodje met kruidenboter eten
Ik heb nog nooit een aflevering gezienquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:29 schreef Specularium het volgende:
Ik ken dat hele Game of Thrones niet.
Mooi! Ik wil die kat die schichtig om zich heen kijkt graag nog eens zien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:45 schreef Elfletterig het volgende:
Harry is aangekomen bij zijn mapje met gifjes voor hergebruik.
Die dwerg en die Drakenvrouw zijn wel goed. En de man van die drakenmevrouw. Verder achja, weinig boeiend, veel sexquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering gezien.
Het is niet perse die wortel maar het is dat die op het moment van terug halen even blijft hangen achter de tanden...quote:
De rest niet meer gelezen, want Michiel Huismanquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
Die dwerg en die Drakenvrouw zijn wel goed. En de man van die drakenmevrouw. Verder achja, weinig boeiend, veel sex
Remlof zou zich kapot ergeren als hij dit topic nog steeds volgde. Steeds weer dezelfde "leuke" gifjes.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi! Ik wil die kat die schichtig om zich heen kijkt graag nog eens zien.
Open een topic van een maand terug ofzo die ik heb gemaaktquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus gekeken, leugenaarquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
De rest niet meer gelezen, want Michiel Huisman.
Hahaha remlofquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remlof zou zich kapot ergeren als hij dit topic nog steeds volgde. Steeds weer dezelfde "leuke" gifjes.
Is trouwens mijn gifquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, een aantal topics doorgespit en mijn geliefde kat niet gezienquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Open een topic van een maand terug ofzo die ik heb gemaakt
Ik zou wel kijken voor hete scènes met Michiel Huisman ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dus gekeken, leugenaar![]()
Over de knie met jou
Die schichtige katquote:
In deze reeks een topic openen dat ik heb geopend? Maand of 2 heb ik die er een pas keer ingezet.quote:
quote:
jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:58 schreef Elfletterig het volgende:
Als Fylax met z'n S6 teruggaat naar de winkel en zegt dat z'n toestel steeds oververhit raakt, zeggen ze gewoon dat dat komt door al die gifjes in dit topic.
Ik ben er nogquote:Op zondag 9 augustus 2015 05:08 schreef Elfletterig het volgende:
Harry is pitten en ineens is het muisstil hier.![]()
Of is iedereen weer vallende sterren aan het kijken of zo?
Kattengifjes?quote:Op zondag 9 augustus 2015 05:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeeee.
Ik ging net leuke plaatjes posten.
Slaap zacht!quote:Op zondag 9 augustus 2015 05:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ohw.
[ afbeelding ]
Ik ga mijn nest ook maar eens opzoeken.
Was dat vannacht?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:19 schreef anonymoussie het volgende:
De halve SC heeft naar sterren zitten staren. Ze dachten dat die zouden vallen.
En nu liggen ze waarschijnlijk allemaal te dromen erover.
Ja dat was vannacht.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat vannacht?
Nja ik sliep gewoon netjes om half 1, maar ik was dan ook echt heel moe.
Arniequote:
Oh alvast fijne vakantie!quote:
Ik weet er één.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arnie
[..]
Oh alvast fijne vakantie!
Ik ga straks muffins maken, maar ikweet niet welke tweede smaak ik wil maken.
In elk geval rum-rozijnensmaak (dus zonder alcohol).
Ja hoor, kom maar halen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:38 schreef d4v1d het volgende:
En die muffins ga je sowieso met mij delen.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet er één.
Maar dit ga jij niet leuk vinden.
Ja eh hoever is dat rijden denk jequote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar halen.
[..]![]()
Ik wil ze wel zelf eten.
40 minuten ofzo, maar ik moet nog boodschappen doen en dan nog bakken.quote:
Doe maar niet dan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar halen.
[..]![]()
Ik wil ze wel zelf eten.
Hahahahahaha dan heeft David lekker pechquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:46 schreef Uccie het volgende:
Opgelost, mijn moeder heeft overrijpe bananen, het worden bananenmuffins, maar die maak ik morgen dan pas.
Dit is geen feedbackquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen idee wat dit in feedback doet.
Nee, gelukszoeker dat je er bent.quote:
Niet zo bijdehand doen, paardensnikkeltje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
Het is gewoon een beladen term.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer zeg. Dit zijn gewoon gelukszoekers.
Geeft niks hoor dobberfylax.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Krachtige one-liner wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
Iedereen is een gelukszoeker.quote:
Voortaan zet ik gewoon in elk bericht gelukszoeker.quote:
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voortaan zet ik gewoon in elk bericht gelukszoeker.
''Kim Kardashian maakt selfie met Clinton'' wordt gewoon ''Gelukszoeker maakt selfie met andere gelukszoeker''
Alsof.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
Wat filosofisch op de zondagmiddag, maar wel waar.quote:
Users die in FB vragen of kritiek hebben, zijn dus géén zeikersquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doen we.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Users die in FB vragen of kritiek hebben, zijn dus géén zeikers
Laten we het maar even ergens anders over hebben
Ik heb wel geluk met zo'n mooie UI.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
'Gelukszoekers verenigen zich in NWS-SC'
Jullie kennen me inmiddels toch wel goed genoeg om te weten dat ik veel te masochistisch ben om als gelukszoeker geloofwaardig te zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
'Gelukszoekers verenigen zich in NWS-SC'
Oké.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie kennen me inmiddels toch wel goed genoeg om te weten dat ik veel te masochistisch ben om als gelukszoeker geloofwaardig te zijn
Wat ben je toch goed.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie Hall Of Fame al gezien?
ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!
Gewoon in de woonkamer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kussentje eroverheen en zo onder de partytent.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
Even een nieuw deel gemaakt in FB, anders is mijn popcorn op voor het afgelopen is.
Als ik Danny was, had ik dat topic allang gesloten. De rek is er allang uit. Wat overblijft, is alleen nog zeiken om het zeiken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
Even een nieuw deel gemaakt in FB, anders is mijn popcorn op voor het afgelopen is.
Mwoa... zitten ook wat vlug in elkaar gebakken dingen tussen hoor. Of UI's die maar kort in gebruik zijn geweest. Maar al met al zijn het er toch 60. Niet alleen door mij gemaakt, trouwens.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
Stuk voor stuk prachtig.
[ afbeelding ]
Zeg het hem.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik Danny was, had ik dat topic allang gesloten. De rek is er allang uit. Wat overblijft, is alleen nog zeiken om het zeiken.
Ik heb ook nog een paar UI's voor users gemaakt die niet in het UI-politie-topic staan. Ik heb UI's gemaakt voor al mijn eigen klonen, natuurlijk. Ik heb UI's voor users aangepast of op maat gemaakt. En één van mijn kloons heeft ook nog een paar UI's gemaakt...quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Mijn UI hall of fame
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik win
Ben jij kaal?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
Denk dat Danny het ook wel een beetje zat vindt worden, dat topic.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het is zijn website en zijn vrije tijd die hij bereid is om erin te steken.
Ik heb toch ook een echte originele Elfletterig?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar UI's voor users gemaakt die niet in het UI-politie-topic staan. Ik heb UI's gemaakt voor al mijn eigen klonen, natuurlijk. Ik heb UI's voor users aangepast of op maat gemaakt. En één van mijn kloons heeft ook nog een paar UI's gemaakt...
Ik kwam toevallig deze week nog de UI tegen waar het eigenlijk allemaal mee begon:
GezondeSpanning
Die van mij zijn gewoon exclusiever, ik maak ze niet voor jan en alleman.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar UI's voor users gemaakt die niet in het UI-politie-topic staan. Ik heb UI's gemaakt voor al mijn eigen klonen, natuurlijk. Ik heb UI's voor users aangepast of op maat gemaakt. En één van mijn kloons heeft ook nog een paar UI's gemaakt...
Ik kwam toevallig deze week nog de UI tegen waar het eigenlijk allemaal mee begon:
GezondeSpanning
Inclusief niet goed uitgelijnde smiley.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een echte originele Elfletterig?
Heb je er ook een echtheidscertificaat bij gekregen? anders heb je kans dat het een neppert is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat past wel bij me, ik ben ook niet goed uitgelijnd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inclusief niet goed uitgelijnde smiley.
jaja moet ergens zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je er ook een echtheidscertificaat bij gekregen? anders heb je kans dat het een neppert is.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is dit nou weer
NWS / Vrouw loopt marathon zonder tampon
#TeamOpzijquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is dit nou weer
Dat krijg je als vrouwen "goede" ideeën hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is dit nou weer
sorry zit niet zo lekker tijdens het rennenquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is dit nou weer
Vrouwen moeten dat helemaal niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je als vrouwen "goede" ideeën hebben.
Dan gaat ze maar op de bank zitten met een kussen en een dekentje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry zit niet zo lekker tijdens het rennen
Klöpt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
wow sry hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar op de bank zitten met een kussen en een dekentje.
Dit moet op de FP.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is dit nou weer
Nee hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige zonder een Elfletterig.
Niet bepaald. Specularium, LTVDK, Yasmin23 hebben alle drie een LTVDK-UI.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige zonder een Elfletterig.
nietquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je een uur geleden ook al.
Zoiets ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
''Gelukszoeker loopt marathon zonder tampon''?
Ik heb een echte Drugshond.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Specularium, LTVDK, Yasmin23 hebben alle drie een LTVDK-UI.
Ik heb gewoon eigen werkquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de ecktenquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga jij even weer normaal doen en die oranje terugzetten?
Je hebt gelijk. Ik vind het echt niet kunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik vind het echt niet kunnen.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom elke keer als ik aan het eten ben?
Dan krijg ik ruzie met iemand vrees ik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je eet gewoon altijd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom elke keer als ik aan het eten ben?
Mietje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met iemand vrees ik.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen zin om nu te schrijven voor de FP, kan jij het even doen Elfletterig? Krijg je wel veel views.
Denken dat Djeez daar nog niet mee bezig isquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen zin om nu te schrijven voor de FP, kan jij het even doen Elfletterig? Krijg je wel veel views.
Ja, ik doe het wel als ze straks weg isquote:
Ik heb zo'n gevoel dat hij op vakantie is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denken dat Djeez daar nog niet mee bezig is
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik doe het wel als ze straks weg is![]()
#rebel
Wacht maarquote:
Nee, ik vraag het gewoon hier aan mijn lieve mede-user en collega Elf.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dit hoort gewoon in het FP forum.
Ik moet helaas even weg nu. Ben rond 19.00 uur weer thuis.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Oh oke.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas even weg nu. Ben rond 19.00 uur weer thuis.
Anderhalf uur buiten, kijk je wel uit?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas even weg nu. Ben rond 19.00 uur weer thuis.
Dat zul je nog wel zien ... muahahahahahahahaquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal wel weten dat jij niet zo rebels bent als dat je doet voor komen
Wanneer dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zul je nog wel zien ... muahahahahahahaha
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zul je nog wel zien ... muahahahahahahaha
Hij komt tenminste buiten, Harry.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anderhalf uur buiten, kijk je wel uit?
Dat kan ook in DM of elders.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het gewoon hier aan mijn lieve mede-user en collega Elf.
Ik zei toch, als ze straks weg is. Hoef ik tenminste tot morgen niet bang te zijn voor d'rquote:
Ik weet waar je huis woont he.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei toch, als ze straks weg is. Hoef ik tenminste tot morgen niet bang te zijn voor d'r
Ja das ook weer zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |