Gaan denk ik ook niet degraderen dit jaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:23 schreef bjanaan het volgende:
Leceister leuk clubje nog een FIFA carrière mee gehad dit seizoen. Leuk dat dan zo'n Cambiasso daar speelt!
Cambiasso speelt bij Olympiakos.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:23 schreef bjanaan het volgende:
Leceister leuk clubje nog een FIFA carrière mee gehad dit seizoen. Leuk dat dan zo'n Cambiasso daar speelt!
Klopt pikte af en toe een goaltje mee maar meer was het niet. Iedereen hoge verwachtingen in Amsterdam maar hij heeft iedereen flink teleurgesteld. Zelfde verhaal wat betreft Isaac Cuenca..quote:
Zie ik meer Bournemouth doen ondanks het een sympathiek interessant clubje is!quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gaan denk ik ook niet degraderen dit jaar.
Barca wist wel wie ze moesten verhuren idd. Ze zouden die Munir el Haddadi een jaartje moeten verhuren aan Ajax.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:25 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klopt pikte af en toe een goaltje mee maar meer was het niet. Iedereen hoge verwachtingen in Amsterdam maar hij heeft iedereen flink teleurgesteld. Zelfde verhaal wat betreft Isaac Cuenca..
Ik denk Watford of Sunderland.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Zie ik meer Bournemouth doen ondanks het een sympathiek interessant clubje is!
Of alle twee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk Watford of Sunderland.
Munir was toen Bojan naar Ajax kwam 15 ofzo? Is nog een jong mannetje he!quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Barca wist wel wie ze moesten verhuren idd. Ze zouden die Munir el Haddadi een jaartje moeten verhuren aan Ajax.
Wordt over een maandje 20.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Munir was toen Bojan naar Ajax kwam 15 ofzo? Is nog een jong mannetje he!
Ja?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:34 schreef Sked het volgende:
Munir is nu al hard op weg een gevalletje Bojan te worden
Kan me hier wel in vinden. Heeft natuurlijk een concurrentie waar je u tegen zegt. Zou slim zijn als Barca hem deze winter verhuurd.. Kijken we daarna wel weer verder!quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:34 schreef Sked het volgende:
Munir is nu al hard op weg een gevalletje Bojan te worden
Ja, begon heel goed (zoals Bojan), maar staat intussen alweer stil in zijn ontwikkeling omdat hij nooit heeft geleerd wat mentaliteit is, net als Bojan. Dit itt de spelers van een generatie eerder zoals Busquetsquote:
Eerst morgen nog Cityquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:38 schreef Downwards het volgende:
Vrijdagavond dan al Villa - Man. Utd.
Ach, vast wel een tv'tje te vinden waar ze BBC1 hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:39 schreef bjanaan het volgende:
Kan volgende weekend niet kijken want vakantie samen met paps weekje Sunny Beach
Op heel veel toeristische plekken hebben restaurants en hotels gewoon schotelquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ach, vast wel een tv'tje te vinden waar ze BBC1 hebben.
Met je vader naar Sunny Beach?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:39 schreef bjanaan het volgende:
Kan volgende weekend niet kijken want vakantie samen met paps weekje Sunny Beach
Oh dat weet ik allemaal niet joh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Op heel veel toeristische plekken hebben restaurants en hotels gewoon schotel
Of ik geniet valt nog te bezienquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vrijdag geniet je van VIT-ROD.
Als het een beetje op tijd gaat lopen (niet pas in februari) denk ik dat Vitesse de derde plek wel kan pakkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Vitesse? Toch wel weer gewoon play-offs uiteindelijk?
Hotelletje inclusief vijf sterren dus moet wel kunnen nu ik er zo over nadenk maar ik denk dat ik rond half 12 de clubs/kroegen aan het bestormen benquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ach, vast wel een tv'tje te vinden waar ze BBC1 hebben.
Denk dat ze tegenvallen dit jaar. 9e of 10 ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Vitesse? Toch wel weer gewoon play-offs uiteindelijk?
Heb er nog niet veel van gezien, maar denk dat Brown, Baker en Nathan best wel baasjes worden in De Eredivisie. Zeker als het een beetje begint te lopen en ze weten wat Bosz wil.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het een beetje op tijd gaat lopen (niet pas in februari) denk ik dat Vitesse de derde plek wel kan pakken
Ja kwam hij zelf mee als verrassing onder het nom van weekje partyen. Mega baas toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Met je vader naar Sunny Beach?
Brown en Baker spelen nog bijzonder onwennigquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heb er nog niet veel van gezien, maar denk dat Brown, Baker en Nathan best wel baasjes worden in De Eredivisie. Zeker als het een beetje begint te lopen en ze weten wat Bosz wil.
Maar dat zal over een kwartaal toch wel anders zijn? Ik denk dat ze zat talent hebben om van toegevoegde waarde te zijn voor dit Vitesse.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Brown en Baker spelen nog bijzonder onwennig
Coole pa dan. Lijkt me alleen een beetje raar om met je eigen vader te "stappen"quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja kwam hij zelf mee als verrassing onder het nom van weekje partyen. Mega baas toch?
Komen die jongens uit de jeugd van Chelsea?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Brown en Baker spelen nog bijzonder onwennig
Uiteraard, waar anders vandaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Komen die jongens uit de jeugd van Chelsea?
Dat verwacht ik ook, maar het elftal moet zich echt nog even gaan vormen, want er zijn ook de nodige blessures en Solanke is er nog nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar dat zal over een kwartaal toch wel anders zijn? Ik denk dat ze zat talent hebben om van toegevoegde waarde te zijn voor dit Vitesse.
Denk dat die oude het alleen niet vol houd we zullen het meemakenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Coole pa dan. Lijkt me alleen een beetje raar om met je eigen vader te "stappen"
Ja dacht ik al maar misschien had Bosz wat jeugd doorgeschoven naar het eerste.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Uiteraard, waar anders vandaan?
Is ook wel logisch dat het even tijd nodig heeft.. Alleen moet het niet weer een half seizoen duren. Dat spitsje is trouwens wel snel zeg.. Hoeveel gaat hij er maken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, maar het elftal moet zich echt nog even gaan vormen, want er zijn ook de nodige blessures en Solanke is er nog niet
twitter:FootyMemes twitterde op zondag 09-08-2015 om 23:06:04West Ham fan gets a tattoo following West Ham's victory over Arsenal today. Hilarious 😂http://t.co/LBimZyViqy reageer retweet
Ik verwacht dat Rashica naar de buitenkant gaat, is ook zijn positie. Denk dat hij er wel 5-10 kan maken en ook pas net 19quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is ook wel logisch dat het even tijd nodig heeft.. Alleen moet het niet weer een half seizoen duren. Dat spitsje is trouwens wel snel zeg.. Hoeveel gaat hij er maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |