SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merkie vindt het geen geel.
Hahaha.
Ik herinner me de naam Merkiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merkie vindt het geen geel.
Hahaha.
Raar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam Merkie
En dat was niet positief
*Markoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
Die vrije trappen van Marco zijn wel een verademing zeg.
Ben je Grieks?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam Merkie
En dat was niet positief
Da's toch gewoon geel, te laat met een been licht ingetrokken is geel.quote:
Ben jij buiten? :squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet thuis voor de buis.
Dat rijmt
Ah, dan juich ik wel voor je.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet thuis voor de buis.
Dat rijmt
Misschien meer gifjes van tetten postenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Merkie het volgende:
Toch raar dat mijn naam geen belletjes doet rinkelen terwijl ik hier al meer dan 10 jaar post. Vrij regelmatig ook gewoon. Maarja, wahtevz.
'Wees niet bang, ik herinner je wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Merkie het volgende:
Toch raar dat mijn naam geen belletjes doet rinkelen terwijl ik hier al meer dan 10 jaar post. Vrij regelmatig ook gewoon. Maarja, wahtevz.
Ik vind op zijn Grieks wel lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel een Griekse vriend heb die iets te veel in de kroeg zit
Is goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je ook voor mij lachen? Alvast thanks
Maakt hij wel eens tzatziki voor je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel een Griekse vriend heb die iets te veel in de kroeg zit
Alsof Cavaliers belasting betaaltquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fantastisch! Weet je meteen waar al je belastinggeld heen gaat.
Streamsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver, mijn stream zit in een loop. Heb jij daar ook last van JR?
Dat krijg je er van met je illegale streams.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de bedoeling dat je een deel van de naam vervangt voor god. Niet er zomaar even achterplakken.quote:
DMquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een deel van de naam vervangt voor god. Niet er zomaar even achterplakken.
Feyenoord wint dit wel hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef bombmannl het volgende:
Nu gaan ze wel heel erg teruglopen, die bal valt echt nog wel een keer goed op het hoofd van Haller.
Top wissels.
Laat hem dat lekker zelf bepalenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een deel van de naam vervangt voor god. Niet er zomaar even achterplakken.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is dat ik nu chips eet, anders ging ik een betoog schrijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op zijn interview na afloop
Er is alleen niets Haags meer aan dit elftal, dus dit gaat tegen feyenoord werken. 1-1 komt er dus aan.quote:
Lijkt me wel mee te vallen. De rest van dat team is tragischer. Kramer en Kazim. Wat een duo is dat dan.quote:
Niet voetbaltechnisch, maar psychologisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Lijkt me wel mee te vallen. De rest van dat team is tragischer. Kramer en Kazim. Wat een duo is dat dan.
Kan je geen twee dingen tegelijk dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat ik nu chips eet, anders ging ik een betoog schrijven.
Mijn linkerhand zit onder de chipsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je geen twee dingen tegelijk dan?
Welke smaak chips?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn linkerhand zit onder de chips
demagoogquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voetbaltechnisch, maar psychologisch.
Huilie huiliequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
Jammer, onterecht rood, dankzij een jood. en dan dit
Ach gossiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
Jammer, onterecht rood, dankzij een jood. en dan dit
HAHAquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Gaat Feyenoord verder waar het vorig jaar was gebleven?
Kakkerlakkens Nationale football bond??quote:
quote:
Alsof Mij het wat uitmaakt dat Feyenoord verliest, misschien moet je mijn vbl historie even bekijkenquote:
Iedereen weet dat Schuurman het grootste talent is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Vilhena is het grootste talent van de Eredivisie.
- Dirk-Kuijt
Heeft hij al een spelerstopic?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Schuurman het grootste talent is.
Dombo
Jouw hele vbl historie boeit me geen flikker, jij maakt een opmerking en ik reageer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Alsof Mij het wat uitmaakt dat Feyenoord verliest, misschien moet je mijn vbl historie even bekijken![]()
Vind het gewoon sneu als een team verliest door de arbitrage![]()
Maar gelukkig pakken ze alsnog de punten
Goedmakertje voor die rode kaart.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord weer een pingel in een thuiswedstrijd
Bilal werd omver geschoptquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
JAAAAAA KUYT, HELD.
Maar waarom was het een penalty?
Dat weet alleen Blom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
JAAAAAA KUYT, HELD.
Maar waarom was het een penalty?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vraag ff aan j0rdiiii of hij er een aanmaakt.
3-1 KNEUS!!!!!!!
quote:
Ik zag er niks in, maar ja.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vraag ff aan j0rdiiii of hij er een aanmaakt.
3-1 KNEUS!!!!!!!
Tragisch tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een volkomen debiele wedstrijd.
Eredivisie![]()
.
hihihihi stoere jongen jijquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:22 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jouw hele vbl historie boeit me geen flikker, jij maakt een opmerking en ik reageer.
Ik heb een hekel aan Demagoog Dirk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
En toch houden we allemaal een beetje van Dirk Kuijt, en daarmee ook een beetje van Feyenoord.
Wat een rampzalig slechte postquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
En toch houden we allemaal een beetje van Dirk Kuijt, en daarmee ook een beetje van Feyenoord.
Ik ken nog wel iemand die fan is van Dirk Kuyt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ja idd laat je maar niet uit over die rode kaart.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[..]
Ik zag er niks in, maar ja.
Feyenoord knokt zich wel erg goed terug, ondanks de gekregen penalty.
Ik vind Dirk een walgelijke voetballerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Niveauloos inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Eredivisie![]()
.
eerste pingel van het seizoen goed geradenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Eredivisie![]()
.
Dat klopt. Simpel volk is dat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk dat er hier een paar een beetje mad zijn dat Feyenoord 3 punten gaat binnenslepen.
Cavaliers is madquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
Vilhena struikelt.
De Kuip schreeuwt om een vrije trap.
Ik wilde het net posten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Het is wel een beetje only sing when your winning publiek.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerste pingel van het seizoen goed geraden
Het is wachten op hogeschoolvoetbal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vanmiddag en begin deze avond genoten van het genot dat PL heet.
Hij krijgt echter geel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
Vilhena struikelt.
De Kuip schreeuwt om een vrije trap.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Het is wel een beetje only sing when your winning publiek.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerste pingel van het seizoen goed geraden
Zeker, ze hebben alles nog in eigen hand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Feyenoord is kandidaat voor het landskampioenschap.
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Oneensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Rickertman voor Feyenoord?
Op basis van deze rommelige pot?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wachten op hogeschoolvoetbal.
Het is wachten op Ajax.
Ik merk dat je een kenner bent van het oeuvre van Mani?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op basis van deze rommelige pot?
Sowieso kun je geen zinnig woord zeggen over titelkandidaten voordat de transferperiode is gesloten. Kom rond 1 september maar eens terug met deze stelling.
1 woord: Dekselse Dirk Kuijt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op basis van deze rommelige pot?
Sowieso kun je geen zinnig woord zeggen over titelkandidaten voordat de transferperiode is gesloten. Kom rond 1 september maar eens terug met deze stelling.
Het kan al tellen.quote:
Omdat ze het al hebben opgegevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
Waarom probeert utrecht alles over de grond, alle ballen hoog op Haller en dan aansluiten lijkt mij een betere optie.
Ten Hag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
Waarom probeert utrecht alles over de grond, alle ballen hoog op Haller en dan aansluiten lijkt mij een betere optie.
Utrecht mist een type Demouge, of Martin Drent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
Vooral van zijn matige opmerkingen in NWS-SC.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik merk dat je een kenner bent van het oeuvre van Mani?
Dit doet pijn. Maar wees gerust, je prachtige UI zal een comeback maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooral van zijn matige opmerkingen in NWS-SC.
Daarmee worden we Europees kampioen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil het duo Lex-Dirk nog eens zien
Jongens van de gestampte pot. Waar Feyenoord groot mee is geworden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil het duo Lex-Dirk nog eens zien
Hard werken godquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jongens van de gestampte pot. Waar Feyenoord groot mee is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |