SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merkie vindt het geen geel.
Hahaha.
Ik herinner me de naam Merkiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merkie vindt het geen geel.
Hahaha.
Raar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam Merkie
En dat was niet positief
*Markoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
Die vrije trappen van Marco zijn wel een verademing zeg.
Ben je Grieks?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam Merkie
En dat was niet positief
Da's toch gewoon geel, te laat met een been licht ingetrokken is geel.quote:
Ben jij buiten? :squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet thuis voor de buis.
Dat rijmt
Ah, dan juich ik wel voor je.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet thuis voor de buis.
Dat rijmt
Misschien meer gifjes van tetten postenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Merkie het volgende:
Toch raar dat mijn naam geen belletjes doet rinkelen terwijl ik hier al meer dan 10 jaar post. Vrij regelmatig ook gewoon. Maarja, wahtevz.
'Wees niet bang, ik herinner je wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Merkie het volgende:
Toch raar dat mijn naam geen belletjes doet rinkelen terwijl ik hier al meer dan 10 jaar post. Vrij regelmatig ook gewoon. Maarja, wahtevz.
Ik vind op zijn Grieks wel lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel een Griekse vriend heb die iets te veel in de kroeg zit
Is goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je ook voor mij lachen? Alvast thanks
Maakt hij wel eens tzatziki voor je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel een Griekse vriend heb die iets te veel in de kroeg zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |