Gedeelde eerste plekquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederlagen op rij
Record dit seizoen
1. Go Ahead Eagles Opperkleurder 7
2. NAC Breda KaBufFOK 7
3. FC Dordrecht Pascalus 6
4. Excelsior Computer 5
5. AZ Ritke [S1] 4
Denk dat ik na dit seizoen maar stop ook.quote:
Welnee, nieuw seizoen nieuwe kansen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Denk dat ik na dit seizoen maar stop ook.![]()
Mooi overzichtquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:19 schreef Zhero het volgende:
Tweede seizoenshelft tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking nog de eerste seizoenshelft
[ afbeelding ]
Mooie statistiek idd. Mijn 2e seizoenshelft is veel beterquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:19 schreef Zhero het volgende:
Tweede seizoenshelft tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking nog de eerste seizoenshelft
[ afbeelding ]
Haal jezelf geen onzin je hoofdquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar goed Willem 2 is misschien ook nog te pakken. Het loopt goed nu. Hoop alleen dat de AI voor de wedstrijd tegen Twente mijn derde doelman heeft gekocht. Dan heb ik weer geld voor een aanvaller.
Wraak, voor die (schandalige) thuis nederlaagquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan speel je 0-0 en verlies je 6-5 met penalties
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:10 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Wraak, voor die (schandalige) thuis nederlaag
Ik had wel een paar basis spelers rust gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:12 schreef jarti66 het volgende:
[..]
We hebben beide 12 doelpogingen gehad, aanvallers hadden er dus niet echt zin in
Toch opmerkelijk dat geld in je club pompen totaal niets oplevert. Utrecht staat met een selectie van 300 mil gewoon 11e dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een oliesjeik in de finale hé
Ja is inderdaad kut om na penalty's te verliezen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had wel een paar basis spelers rust gegeven.
Maar als je dan verliest na penalty's denk je toch verdomme
Dat is best klote inderdaad. Vooral omdat je die volgende dag gewoon met dikke cijfers wint.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:16 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja is inderdaad kut om na penalty's te verliezen.
Op mijn subaccount vloog ik er ook na penalty's in de halve finale uit, terwijl ik een dag later gewoon won van diezelfde tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |