Excelsior is stuurloos. Moet toch te doen zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet wel 6 punten goed maken op Excelsior, zal niet heel makkelijk zijn.

En nu heeft excelsior ook nog van az gewonnenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet wel 6 punten goed maken op Excelsior, zal niet heel makkelijk zijn.

quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:21 schreef Funel het volgende:
[..]
En nu heeft excelsior ook nog van az gewonnen
Shit!quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:21 schreef Funel het volgende:
[..]
En nu heeft excelsior ook nog van az gewonnen

Ja, maar goed Willem 2 is misschien ook nog te pakken. Het loopt goed nu. Hoop alleen dat de AI voor de wedstrijd tegen Twente mijn derde doelman heeft gekocht. Dan heb ik weer geld voor een aanvaller.quote:

haha ja ik zag al dat je 4-3-3 speelt dus ik hoop van nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar goed Willem 2 is misschien ook nog te pakken. Het loopt goed nu. Hoop alleen dat de AI voor de wedstrijd tegen Twente mijn derde doelman heeft gekocht. Dan heb ik weer geld voor een aanvaller.

Desnoods passen we de formatie een keertje aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:25 schreef Funel het volgende:
[..]
haha ja ik zag al dat je 4-3-3 speelt dus ik hoop van niet

Je hebt er wel een leuk team van gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Desnoods passen we de formatie een keertje aan.

Opper is een tactisch genie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:26 schreef Funel het volgende:
[..]
Je hebt er wel een leuk team van gemaakt.

Als Drizzt het niet zo verkloot had stonden we linkerrijtje, dat denk ik echt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:26 schreef Funel het volgende:
[..]
Je hebt er wel een leuk team van gemaakt.

4-1 tegen Excelsior verloren
  4-1 tegen Excelsior verloren   

Gedeelde eerste plekquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederlagen op rij
Record dit seizoen
1. Go Ahead Eagles Opperkleurder 7
2. NAC Breda KaBufFOK 7
3. FC Dordrecht Pascalus 6
4. Excelsior Computer 5
5. AZ Ritke [S1] 4

Denk dat ik na dit seizoen maar stop ook.quote:

Welnee, nieuw seizoen nieuwe kansen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Denk dat ik na dit seizoen maar stop ook.

Mooi overzichtquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:19 schreef Zhero het volgende:
Tweede seizoenshelft tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking nog de eerste seizoenshelft
[ afbeelding ]

Mooie statistiek idd. Mijn 2e seizoenshelft is veel beterquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:19 schreef Zhero het volgende:
Tweede seizoenshelft tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking nog de eerste seizoenshelft
[ afbeelding ]

Haal jezelf geen onzin je hoofdquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar goed Willem 2 is misschien ook nog te pakken. Het loopt goed nu. Hoop alleen dat de AI voor de wedstrijd tegen Twente mijn derde doelman heeft gekocht. Dan heb ik weer geld voor een aanvaller.

Wraak, voor die (schandalige) thuis nederlaagquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan speel je 0-0 en verlies je 6-5 met penalties

quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:10 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Wraak, voor die (schandalige) thuis nederlaag

Ik had wel een paar basis spelers rust gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:12 schreef jarti66 het volgende:
[..]
We hebben beide 12 doelpogingen gehad, aanvallers hadden er dus niet echt zin in

Toch opmerkelijk dat geld in je club pompen totaal niets oplevert. Utrecht staat met een selectie van 300 mil gewoon 11e dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een oliesjeik in de finale hé

Ja is inderdaad kut om na penalty's te verliezen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had wel een paar basis spelers rust gegeven.
Maar als je dan verliest na penalty's denk je toch verdomme

Dat is best klote inderdaad. Vooral omdat je die volgende dag gewoon met dikke cijfers wint.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:16 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja is inderdaad kut om na penalty's te verliezen.
Op mijn subaccount vloog ik er ook na penalty's in de halve finale uit, terwijl ik een dag later gewoon won van diezelfde tegenstander

Dat is idd klote.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:16 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja is inderdaad kut om na penalty's te verliezen.
Op mijn subaccount vloog ik er ook na penalty's in de halve finale uit, terwijl ik een dag later gewoon won van diezelfde tegenstander

quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
Iets anders he. PSV en ik hebben een spelers genaamd Georgino Wijnaldum.
Wie heeft de echte nou eigenlijk?

Wist je trouwens dat Wijnaldum met zn pa weleens drank bij me kwam kopen.quote:

Mijn selectie is baasquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat geld in je club pompen totaal niets oplevert. Utrecht staat met een selectie van 300 mil gewoon 11e dus.
En Heracles al lange tijd in de top 3 met een shit ploeg en een shit manager.
Dat laatste meen natuurlijk niet
 . Over die manager heb je wel gelijk natuurlijk
 . Over die manager heb je wel gelijk natuurlijk  .
 .

Die van mij is natuurlijk de echtequote:Op maandag 17 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
Iets anders he. PSV en ik hebben een spelers genaamd Georgino Wijnaldum.
Wie heeft de echte nou eigenlijk?

Tof!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Wijnaldum met zn pa weleens drank bij me kwam kopen.
Hele bescheiden jongen is het die Wijnaldum. Heb wel een zwak voor hem.

Klopt idd. tactiek is 80% en spelers slechts 20 procent.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn selectie is baas. Over die manager heb je wel gelijk natuurlijk
.

Bij ons heeft ieder team 16 penalty's genomen. Heb verlorenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had wel een paar basis spelers rust gegeven.
Maar als je dan verliest na penalty's denk je toch verdomme
 . heel close
. heel close

Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij ons heeft ieder team 16 penalty's genomen. Heb verloren. heel close

. Maargoed, de spelers die ik op de transferlijst heb staan hoeven niet per se weg, daarom staan ze ook zwaar overpriced erop
 . Maargoed, de spelers die ik op de transferlijst heb staan hoeven niet per se weg, daarom staan ze ook zwaar overpriced erop  .
 .

Ik heb uit pas 1x weten te winnen, dus met een gelijkspel zou ik al heel blij zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond krijg ik het zwaar tegen heracles.
 .
 .

Speel je hard?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
2-0 voor en dan scheldt Van Beek de scheidsrechter uit en krijgt rood.
Leert dat team van mij het dan nooit?

Ja ik zag dat je strenge scheids had, daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Deze wedstrijd normaal omdat Makkelie streng is. Morgen kan ik wat agressiever spelen.
 . Dan speel ik zelf ook normaal idd. Bij een pussy scheids ga ik gewoon extreem
 . Dan speel ik zelf ook normaal idd. Bij een pussy scheids ga ik gewoon extreem   (strengheid 1), strengheid 2 & 3 hard.
 (strengheid 1), strengheid 2 & 3 hard.

Ja snap ik. Maar het slaat nergens op dat je bij een 2-0 voorsprong in een thuiswedstrijd zo frustie gaat lopen doen. Waar is de logica.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je strenge scheids had, daarom vroeg ik het. Dan speel ik zelf ook normaal idd. Bij een pussy scheids ga ik gewoon extreem
(strengheid 1), strengheid 2 & 3 hard.

Zeg dat ja, mijn selectie is een beetje smal nu. Kan de blessure na 8 minuten van Pedersen niet hebben. Ligt er 7 duels uit. Gelukkig is Drogba weer fit nu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:39 schreef Funel het volgende:
een geflatteerde 0-3 overwinning, niks mis mee.

quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
Twee blessures een schorsing en met 6-1 op mn bakkes.
 , op strafkamp ermee
 , op strafkamp ermee  . Mijn spelers ook gefaald, 89 minuten tegen 10 man spelen en niet winnen
 . Mijn spelers ook gefaald, 89 minuten tegen 10 man spelen en niet winnen   

Dat wordt een 532 danquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
0-2 winst in Groningen, helaas Luuk de Jong er 7 duels uit door een blessure. Heb nu 11 spelers en 2 reservekeepers
 , of heb je geld om wat te kopen?
 , of heb je geld om wat te kopen?

Ik hoop nog steeds v/d Hart te verkopen, nu kan ik niks halen. Alleen nog meer verdedigers en keepers.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:18 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dat wordt een 532 dan, of heb je geld om wat te kopen?

Oei, dat is wel link.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
0-2 winst in Groningen, helaas Luuk de Jong er 7 duels uit door een blessure. Heb nu 11 spelers en 2 reservekeepers

quote:FEYENOORD MET BEIDE BENEN OP DE GROND, EAGLES VERASSEN IN GRONINGEN, FC TWENTE GEEFT NIET OP
PSV - FEYENOORD 6-1
De meest gevreesde concurrent voor PSV is dit seizoen FC Twente. Met een verschil van zes punten staat de ploeg van Jarti op de eerste plaats. Vandaag treffen de Lampen Feyenoord in het eigen stadion, terwijl FC Twente het thuis moet opnemen tegen NAC Breda. Een uitglijder kan PSV dus niet gebruiken. Feyenoord echter ook niet gezien zij derde moeten worden dit seizoen.
PSV trapt af. We zien een getergd en scherp PSV, want na vijf minuten spelen is het al raak voor PSV.
Een afstandsschot van Malcolm in the middle van de goal. Zes minuten later werd de score verdubbeld. De zo geprezen defensie van Feyenoord werd stuk gespeeld. Feyenoord kreeg nog een deceptie te voorduren, namelijk een blessure van de gevaarlijkste speler van Feyenoord, Rodrigo. In de tweede helft besliste PSV de wedstrijd door 3-0 te maken.
De grip bij Feyenoord was weg waardoor PSV er nog een vierde, vijfde en zelfs zesde treffer bij kon maken: 6-1!
Jarti: ''Het is fijn om deze wedstrijd te winnen. We wonnen al eerder met wat geluk in De Kuip, maar deze zege is mooier. Het geloof in de titel is door deze overwinning groter geworden. Je kunt winnen en je kunt ook zo winnen. Een heerlijke afstraffing die goed is voor het vertrouwen in het team.''
Vasion: ''Ik verlies niet vaak met dit soort cijfers en zeker niet met de sterkste opstelling. Ik vind echter dat we het voetballend niet onder hebben gedaan. Zij waren scherper voor de goal dan wij. Ze waren een maatje te groot voor ons en dat kunnen we accepteren. Maar defensief was het vandaag te matig.''
FC GRONINGEN - GO AHEAD EAGLES 0-2
Sinds de aankomst van Opperkleurder is er bij de Eagles iets gaan leven. De club voetbalt aardig en sleept zo nu en dan eens een resultaat binnen.
Zo ook vandaag uit tegen FC Groningen. Een bijna cruciaal duel te noemen werd met 0-2 in het voordeel van de Eagles afgesloten. Luuk de Jong ging er in de eerste helft wel geblesseerd af.
Ondanks het feit dat Fc Groningen een betere wedstrijd speelde, wisten ze toch geen vuist te maken in de wedstrijd. Zoals al vaker gebeurde dit seizoen.
De enige doelpunten zijn gemaakt door Drogba.
RRuben: ''Er is nog geen reden tot paniek en ik wil zeker niet denken aan een eventuele play-off wedstrijd. Wij zijn beter dan dat. Vandaag waren we gewoon beter maar verzilverde we de kansen gewoon niet. Dat is zuur. Heel zuur. Als trainer moet je maar toekijken en hopen dat het de volgende wedstrijd wel lukt.''
Opperkleurder: ''Deze zege hadden we nodig. Ik vind dat we toch op bepaalde momenten nog goed zijn weggekomen, dus een hosanna stemming is nog altijd niet nodig. We bekijken het wedstrijd voor wedstrijd.''
FC TWENTE - NAC BREDA 2-0
Voor NAC Breda beginnen de 'degradatiekriebels' al op te komen. De directe concurrent Go Ahead Eagles heeft een ommekeer gemaakt en blijft positief verassen. Dat wat bij de ploeg uit Breda nog uitblijft.
Wat Fc Twente betreft, zij kunnen nog altijd de titel pakken dit seizoen. Door de zege van PSV op Feyenoord weten de Tukkers wat er gedaan moet worden tegen NAC.
FC Twente begint slordig aan de wedstrijd en NAC komt er een aantal keer gevaarlijk uit.
Een goede actie van Menig wordt verstoord door een slechte tackle van Skrtl: penalty voor NAC!
Menig wilt de penalty nemen, maar mist en schiet de bal het stadion uit. Veel gelach door de eigen NAC aanhang.
Lex Immers ziet zijn kans om een steekpass te geven naar Koch, maar verzwikt z'n enkel en moet geblesseerd van het veld af.
In de tweede helft weet FC Twente wel het net te vinden en wint de wedstrijd uiteindelijk met 2-0.
Een domme tweede gele kaart voor Castaignos in de 86e minuut is de oorzaak voor een schorsing.

Als dank laat je mij winnen neem ik aan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:03 schreef jarti66 het volgende:
Eagles bedankt, eindelijk van Narsingh verlost
Alleen centraal achterin nog niet maar de rest van mijn team is allemaal 90+
Abdenour mag nog weg en dan is mijn selectie compleet.

Eerst 4 wedstrijden achter elkaar verliezen met als afsluiter een 4-1 nederlaag tegen Excelsior. Om vervolgens doodleuk weer 3 wedstrijdjes afgetekend te winnen, waaronder tegen de nr. 2 Twente
  Eerst 4 wedstrijden achter elkaar verliezen met als afsluiter een 4-1 nederlaag tegen Excelsior. Om vervolgens doodleuk weer 3 wedstrijdjes afgetekend te winnen, waaronder tegen de nr. 2 Twente 

. Nu uit tegen het sterk presterende Eagles, het zal me benieuwen...
 . Nu uit tegen het sterk presterende Eagles, het zal me benieuwen...

Je doet het anders meer dan prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Met een reservekeeper in de defensie toch 0-1 winst in Utrecht. Nu ligt die Asenjo er 4 duels uit. Het kan niet op.

Kunst en vliegwerkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet het anders meer dan prima.

Ah, nu pas?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Tegen PSV ff er vol op klappen want ik gun die lampies echt geen kampioenschap.

quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelden zo'n dramatische OSM speler gezien. Alleen Drizzt is nog slechter.

Dankje. Mijn team is gewoon dramatisch. Tactieken die eerst altijd werkten doen het helemaal niet meer. Je moet gewoon nooit voor een topclub kiezen, is geen reet aan. Gewoon klein clubje, lekker scouten en gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

Je vergeet mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

Wat is jouw tactiek dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dankje. Mijn team is gewoon dramatisch. Tactieken die eerst altijd werkten doen het helemaal niet meer. Je moet gewoon nooit voor een topclub kiezen, is geen reet aan. Gewoon klein clubje, lekker scouten en gaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |