Het ging er meer om dat Los Buenos Muchachos zei dat Jarti en Zhero osm hebben gebeat, ze zijn bijna onverslaanbaar. En ik denk dat de instellingen van tactiek per linie en mentaliteit/baltempo/pressie enorme invloed daarop heeft. En juist dat kan je niet bespioneren. En daar was ik dus geïnteresseerd in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Nou mandekking en buitenspelval zeggen ook geen klote. Dus daar heb je je scout verslag.
Tja, dat weet ik ook niet. Maar het is goed in te schatten allemaal. Bij Hannover vorig seizoen stelde ik in de eerste paar wedstrijden m'n tactiek in op de tegenstander. Omdat ik nieuw wasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:38 schreef Funel het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat Los Buenos Muchachos zei dat Jarti en Zhero osm hebben gebeat, ze zijn bijna onverslaanbaar. En ik denk dat de instellingen van tactiek per linie en mentaliteit/baltempo/pressie enorme invloed daarop heeft. En juist dat kan je niet bespioneren. En daar was ik dus geïnteresseerd in.
hehe, ja ik zit nog steeds te spelen met al die facetten. Probeer mijn precisie omhoog te schroeven, zat te denken om baltempo wat lager te zetten in de hoop dat mijn spitsen voorin wat kalmer omgaan met de kansen. Alleen zijn mijn oefenwedstrijden op dus denk dat ik nu hou aan mijn huidige tactiek. Totdat het een keer finaal fout gaatquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet. Maar het is goed in te schatten allemaal. Bij Hannover vorig seizoen stelde ik in de eerste paar wedstrijden m'n tactiek in op de tegenstander. Omdat ik nieuw wasEchter was het wel succesvol tot een bepaalde tijd.
Haha, dat lijkt me overdrevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op Jarti en Zhero naDie hebben het systeem gewoon verslagen
Inderdaad dit lijkt mij ook overdreven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me overdreven. Vorig seizoen en dit seizoen heb ik trouwens sowieso andere tactiek gebruikt. Kijk ook een beetje naar de selectie en ga daar ook aankopen op doen. Tactiek is ook gewoon een beetje logisch nadenken, met een goed team (zoals PSV) kun je ook veel aanvallender te werk gaan dan met mijn team bijvoorbeeld (al is mijn selectie inmiddels ook niet zo slecht meer
) .
Maar het seizoen is nog lang dus er kan nog veel gebeuren. Nu uit tegen jou is sowieso puntverlies, heb nog niet 1 keer gewonnen in uitwedstrijd.
Waarom aangepast?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef jarti66 het volgende:
Ik speel dadelijk tegen Groningen, heb mijn tactiek aangepast dus dat kan zomaar tegen gaan vallen.
Een thuis nederlaag tegen Heerenveenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom aangepast?
Je bent behoorlijk succesvol.
Om vervolgens niet om 19:52 gespeeld te wordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:51 schreef Zhero het volgende:
Zijn de wedstrijden tegenwoordig eerder ofzo? Staat nu al 19:52 bij wedstrijdschema.
Joquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:06 schreef jarti66 het volgende:
Ik heb mijn voorsprong weer vergroot![]()
Iemand een oefenwedstrijd?(mijn laatste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |