eten? Waarom? Had je een koelbox mee?quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:57 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had heel veel eten mee, maar dat is allemaal niet opgegaan. Van 4 naar 10 cm in twee uur was wel echt te snel om nog iets te kunnen eten of er ook maar aan te denken. Daarna kreeg ik wel heel lief twee boterhammen zodat ik niet onderuit zou gaan in de douche. Maar dat ging prima gelukkigShampoo had ik niet mee, maar er stond nog babywasgel. Dus ik rook meteen naar baby
Verder waren alle babykleertjes die ik mee had natuurlijk te groot, maargoed, daar groeit ze wel in.
Geef je je eindelijk over aan de schaamteloosheid nadat er 10 man hun handen in je mol gedouwd hebben, gaat zo'n vpk een beetje preuts doen. Zo jammer!quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:17 schreef Mariposas het volgende:
Ik was zo blij dat ik weer kon plassen, want dat kon ik bijna niet meer tijdens de laatste weken zwangerschap. Ik begon tijdens het douchen meteen trots en enthousiast te plassen toen de vpk vroeg of ik voelde of ik moest plassen, want kunnen plassen was een voorwaarde om naar huis te mogen. Maar ze bedoelde dus of het op de wc lukte.![]()
Ik wilde nog even rechtzetten dat ik je een weeenstrom heb toegewenst.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:02 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, gewoon snacks voor als ik honger zou krijgen, mueslirepen, chocolade, koekjes enzo. Ik wist ook niet hoe lang het hele inleiden zou duren (kan zo 2 dagen zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |