abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155070779
Ik heb krampen, straalt uit naar mijn rechterbovenbeen. Zou het indaling zijn? Hoe zit dat met stuitligging want geloof niet dat meneer in de vakantie gedraaid is.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155070839
Ik had mijn hele make-uptas meegesleept omdat ik dacht er leuk-uitziend en stralend met baby op schoot naar huis te gaan. Laten we zeggen dat het beeld dat ik van tevoren had wel een beetje vertekend was _O-

Ik heb ook niet kunnen douchen en plassen omdat ik na 2 stappen al bijna onderuit ging. Ook op het potje op bed ging het niet dus ik moest een katheter (2 dagen mijn beste vriend, daarna was ik hem zo zat!) en in het zh blijven. Gelukkig geen last van mijn knip gehad aangezien mijn beurse stuitje alle aandacht opeiste. ;(
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 10:51:45 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155070991
Gefeliciteerd LuDann! Wat een ontzettend mooie en lieve naam O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155071122
Ik had heel veel eten mee, maar dat is allemaal niet opgegaan. Van 4 naar 10 cm in twee uur was wel echt te snel om nog iets te kunnen eten of er ook maar aan te denken. Daarna kreeg ik wel heel lief twee boterhammen zodat ik niet onderuit zou gaan in de douche. Maar dat ging prima gelukkig :) Shampoo had ik niet mee, maar er stond nog babywasgel. Dus ik rook meteen naar baby :)
Verder waren alle babykleertjes die ik mee had natuurlijk te groot, maargoed, daar groeit ze wel in.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155071181
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:57 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had heel veel eten mee, maar dat is allemaal niet opgegaan. Van 4 naar 10 cm in twee uur was wel echt te snel om nog iets te kunnen eten of er ook maar aan te denken. Daarna kreeg ik wel heel lief twee boterhammen zodat ik niet onderuit zou gaan in de douche. Maar dat ging prima gelukkig :) Shampoo had ik niet mee, maar er stond nog babywasgel. Dus ik rook meteen naar baby :)
Verder waren alle babykleertjes die ik mee had natuurlijk te groot, maargoed, daar groeit ze wel in.
eten? Waarom? Had je een koelbox mee? ;) :P
pi_155071207
Nouja, gewoon snacks voor als ik honger zou krijgen, mueslirepen, chocolade, koekjes enzo. Ik wist ook niet hoe lang het hele inleiden zou duren (kan zo 2 dagen zijn).
pi_155071262
Ik had ook eten mee! Kruidkoekrepen en sultana, dextro energy en extran om te drinken.
Stel het duurt lang, dan wil je toch op krachten komen? En je moet iets in je maag hebben om er uit te kunnen kotsen natuurlijk :+

Maar serieus, een koekje voor vriend kan wel prettig zijn als het lang duurt.
En ik had geen Ipad mee (heb ik ook niet :) ), die heb ik ook genoeg gehoord. Ik had echt geen behoefte aan een potje candycrush in het ziekenhuis, kwam binnen met 8 cm. ;)
pi_155071319
Ik was wel heel blij dat ik mn ipad mee had, want ik moest toch 2 nachten blijven. En ik had geen energie voor andere dingen dan een beetje fokken en facebooken en een paar e-boeken lezen die erop stonden. En natuurlijk foto's maken van Nora :)
Daarbij was de wifi in het ziekenhuis veel beter dan thuis :+

Overigens wel jammer dat er geen foto's gemaakt zijn van de bevalling, maar iedereen had wel wat beters te doen. Ik heb er alleen een paar van Nora met de kinderarts meteen na de geboorte, maar die zijn niet zo leuk om te zien.
pi_155071321
Koelbox was dan weer niet nodig bij ons in februari, zet ik op de lijst van onnodige zooi voor de volgende keer. :D
Ik was 's ochtends nog op controle geweest, 41+2, dus voor de zekerheid de tas maar mee. Die is achterin de auto blijven staan de hele dag en nacht in de vrieskou en het leek in eerste instantie in het ziekenhuis nogal snel te gaan, dus de kleertjes mochten meteen de tas uit.
Vpk schrok wel even van de temperatuur. :D
pi_155071330
Als ik moet inleiden dan acht ik de kans erg groot dat er een laptop meegaat zodat manlief nog wat kan werken. Ach ja, beter dan mij vervelen. Ik denk trouwens dat ik ook lekkers mee zou nemen als ik erover nadenk.

Mijn zus is vorig jaar (te vroeg) bevallen en lag op de kamer met een chinese vrouw. Kwam ze terug van de couveusekamers hadden ze 's middags een heel Chinees buffet aan laten rukken. Je rook het op de gang al. Alsof je kraambed bij de chinees op de hoek stond. :X Echt niet fris.
Zus helemaal over de zeik want hormonaal en zo. Verpleging kon er niks tegen doen maar ze hebben mijn zus toen wel verplaatst naar een eigen kamer want ze vonden het ook niet kunnen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:17:29 #261
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155071465
Ik was zo blij dat ik weer kon plassen, want dat kon ik bijna niet meer tijdens de laatste weken zwangerschap. Ik begon tijdens het douchen meteen trots en enthousiast te plassen toen de vpk vroeg of ik voelde of ik moest plassen, want kunnen plassen was een voorwaarde om naar huis te mogen. Maar ze bedoelde dus of het op de wc lukte. :@ :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155071498
Ik ben vooral blij dat ik normaal kan poepen :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:20:50 #263
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155071530
Nu al? Wow ik na 5 dagen pas. Na een klysma en dagen movicolon. Sereen moment terwijl kind en man lagen te slapen, wat uiteraard door krijsend kind werd doorbroken terwijl ik zen probeerde te zijn. ;(
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155071570
Gewoon de eerste ochtend na de bevalling ja :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:37:33 #265
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_155071896
LuDann, daar is ze dan *O* Gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Wat naar dat het uiteindelijk toch een keizersnede is geworden, succes met het herstel en hopelijk mogen jullie je meisje snel bij jullie hebben! :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:38:41 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155071927
LuDann! *O* gefeli met je meisje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155071996
Gefeliciteerd LuDann!
pi_155072012
Ik kan echt niet geloven dat ik 35 weken zwanger ben...Zo gek!
pi_155072182
Ludann gefeliciteerd met je dochter. Wat heeft ze een mooie naam O+ Veel sterkte met herstellen en alles een plekje geven.
pi_155072497
LuDann van harte gefeliciteerd met E.lvie *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155072512
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:17 schreef Mariposas het volgende:
Ik was zo blij dat ik weer kon plassen, want dat kon ik bijna niet meer tijdens de laatste weken zwangerschap. Ik begon tijdens het douchen meteen trots en enthousiast te plassen toen de vpk vroeg of ik voelde of ik moest plassen, want kunnen plassen was een voorwaarde om naar huis te mogen. Maar ze bedoelde dus of het op de wc lukte. :@ :')
Geef je je eindelijk over aan de schaamteloosheid nadat er 10 man hun handen in je mol gedouwd hebben, gaat zo'n vpk een beetje preuts doen. Zo jammer! :D
Ik moest juist onder de douche plassen, maar het lukte niet.
pi_155072573
Ik weet nog dat de zuster dat ook aan mij vroeg en ik het dus ook maar probeerde onder de douche...
Ik rook wel dat ik plaste :D maar ik voelde het niet :') Maar het was denk 2 uur na de bevalling of zo.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155074831
LuDann van harte gefeliciteerd *O* Mooie namen ook O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155076091
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:02 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, gewoon snacks voor als ik honger zou krijgen, mueslirepen, chocolade, koekjes enzo. Ik wist ook niet hoe lang het hele inleiden zou duren (kan zo 2 dagen zijn).
Ik wilde nog even rechtzetten dat ik je een weeenstrom heb toegewenst. :@
Ik moet me echt even gaan verdiepen in dat soort dingen voor ik mensen iets toewens :') dacht dat dat gewoon een normaal onderdeel van een bevalling was namelijk. _O-
Zeg maar, het laatste gedeelde van de weeën voordat je mocht beginnen met persen. Geen idee waarom, maar dat leek mij logisch. :') :@
Heb ook helemaal geen ervaring nog met bevallingen. Voortaan doe ik gewoon maar een 'succes en een voorspoedige bevalling' om in de safezone te blijven.

Bij deze mijn excuses.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2015 14:04:55 ]
pi_155076122
En LuDann gefeliciteerd met je meisje! Vervelend wel hoe je bevalling is gegaan. Hopelijk gaat de genezing voorspoedig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')