Het is sowieso wel prettig om te douchen erna, omdat er poep op je lul zit.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wel douchen erna, anders gaat het zo jeuken rondom je eikel de volgende dagen.
Nee meer in de, ik voel er geen biet van met condoom fase. laten we zonder doen.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is sowieso wel prettig om te douchen erna, omdat er poep op je lul zit.....
Ja je laten deepthroaten erna is wel okay hoor,maar dan daarna niet zoenen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is sowieso wel prettig om te douchen erna, omdat er poep op je lul zit.....
What comes after A2M?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja je laten deepthroaten erna is wel okay hoor,maar dan daarna niet zoenen hoor![]()
![]()
Ja hogedrukreiniger erop sowieso!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
What comes after A2M?
Mouthwash!
ja maar ik heb je ontmaagd, dat is andersquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:25 schreef DrNick het volgende:
Twollie en ik doen gewoon bareback hoor
Ja okquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar ik heb je ontmaagd, dat is anders
Prima, geen probleem mee, zolang de spetters ervan niet in mijn bier komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:25 schreef DrNick het volgende:
Twollie en ik doen gewoon bareback hoor
Kut, kan een modje dit veranderen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:26 schreef Trollscience het volgende:
"Condoomfase" is één woord trouwens.
dat het uberhaupt een bestaande term isquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:26 schreef Trollscience het volgende:
"Condoomfase" is één woord trouwens.
• Luierfasequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat het uberhaupt een bestaande term is
is gewoon een samenstelling, zo kun je heel makkelijk nieuwe woorden makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat het uberhaupt een bestaande term is
grammaticaal klopt het jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
• Luierfase
• Zindelijkfase
• Condoomfase
Toch?
kan je het definierenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is gewoon een samenstelling, zo kun je heel makkelijk nieuwe woorden maken
jij weet ook wel dat ik gewoon te lui was voor dat tremaquote:
Jaquote:
Thanksquote:
oké ik bekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij weet ook wel dat ik gewoon te lui was voor dat trema
Nope, is t goed?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dark matter al gezien?
eerste aflevering wat moeite mee maar uiteindelijk afgekekenquote:
Hm, ben nu begonnen met 2 series dus zal voorlopig niet checken thoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste aflevering wat moeite mee maar uiteindelijk afgekeken
ben nu bij ep 6
echt mysterieus wel
sons of anarchy mattiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:39 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt allang geen films/series meer gekeken
oh nouja fair enoughquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm, ben nu begonnen met 2 series dus zal voorlopig niet checken tho
Laat maar weten of het goed blijftquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nouja fair enough
vond het interessante serie dus just letting you know
ben bij ep 6 en ik vind het steeds beter wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laat maar weten of het goed blijft
heb je seksdate met nick?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nick hoe laat ben je er morgen?
Eens kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nick hoe laat ben je er morgen?
Trein jwzquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:56 schreef Trollscience het volgende:
nick heb jij een auto? of hoe verplaats je je door het land
vliegend op lsdzegelsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:56 schreef Trollscience het volgende:
nick heb jij een auto? of hoe verplaats je je door het land
nee hoe hij het betaald vetklepquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een abo voor de eerste klas nemen?
ben je echt zo dom
door te werken stengelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hoe hij het betaald vetklep
gratis geld van de overheidquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit, en gratis geld van de overheid.
Oh, wat ergquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niemand geeft om je mening hierover
notedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom we nodigen wp ook uit
Tussen 19 en 20 denk ik
spotifyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
Spotifyblijft crashen, al opnieuw geinstalleerd ook. Kut bedrijf.
oude versie downloaden, auto updates uitzetten. Problem solvedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
Spotifyblijft crashen, al opnieuw geinstalleerd ook. Kut bedrijf.
Kreeg het zo snel niet gevonden hoe ik de update uitzet dus dacht meh..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oude versie downloaden, auto updates uitzetten. Problem solved
Als ik uit mijn raam kijk zie ik vaak een gehandicapte hard gaan op de schommel. Uren lang.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:40 schreef Trollscience het volgende:
de lichten van de stad in de verte als ik uit mijn raam kijk
Ik zoek t voor jequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kreeg het zo snel niet gevonden hoe ik de update uitzet dus dacht meh..
1st search, gevondenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liefdan speel ik pokemon verder
Kreeg 100 van die spotify cvommunity forum links waar je een account moest maken dus had ik geen zin inquote:
Ik zie toch wel een antwoord daarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kreeg 100 van die spotify cvommunity forum links waar je een account moest maken dus had ik geen zin in
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:51 schreef Trollscience het volgende:
skyrim spelen om 2 uur 's nachts beter dan dit wordt het niet
ennequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
ze hebben echt dikke ipads in de future
Lachen, die film zat ik gisteren te kijken.quote:
Dit is echt heel racistisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:48 schreef DrNick het volgende:
Doen Chinezen ook wat anders dan de hele dag eten maken?
Nonsens. Familie van een Chinees huisgenootje is hier, staat de hele dag in de keukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is echt heel racistisch.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:11 schreef Trollscience het volgende:
Doen blanken iets anders dan de hele dag golfen en appeltaart maken?
Nickquote:
TWOLLIEBOLLIEquote:
Supquote:
Niceeequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:50 schreef Trollscience het volgende:
Mijn pa heeft gehaktbal gemaakt, zo'n pamperdikke ontbijtje dit
rokenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:00 schreef Trollscience het volgende:
En uiteraard de koffie en de sigaret nu.
heeft ie vanavond mooi pechquote:
Ik heb ook net koffie gezetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:00 schreef Trollscience het volgende:
En uiteraard de koffie en de sigaret nu.
na de seks, rook je fagsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Na het neuken, rook je peuken
nee joh, skere energy en een jointquote:
Energyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee joh, skere energy en een joint
Terras jwzquote:
Ik heb helemaal geen seksquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet heroïne roken na de seks_!
Je kan het ook gewoon injecteren in je arm als je net wakker bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen seks
Thats rightquote:
is wel beterquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon injecteren in je arm als je net wakker bent.
Ik ga zo ook eens even stroopkoeken scoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Net een lekkere stroopwafel op #goodlife
Vanaaf toch bbyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen seks
Niet tijdens de seks zwaar onder invloed zijn van een bolletje bruinquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet heroïne roken na de seks_!
Tarrel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet tijdens de seks zwaar onder invloed zijn van een bolletje bruin
ik snap echt niet waarom mensen hun schaamhaar niet scheren als ze single zijnquote:
Ja, aan de appelsapquote:
je lul zoeken in je schaamhaar? is ie zo klein ja?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom mensen hun schaamhaar niet scheren als ze single zijn
is toch echt fucking goor als je iedere keer dat je moet pissen je lul moet zoeken
leuk festival wel, zou best nog willen gaanquote:
was niet letterlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je lul zoeken in je schaamhaar? is ie zo klein ja?
Pitch lijkt me ook gaafquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leuk festival wel, zou best nog willen gaan
Eens. Gisteren nog even gedaan #TMIquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom mensen hun schaamhaar niet scheren als ze single zijn
is toch echt fucking goor als je iedere keer dat je moet pissen je lul moet zoeken
Shoegaze. Luister Loveless danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
my bloody valentine was toch dat emo gothic bandje
skeerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stream, ik heb geen digitale televisie.
banken zijn gwn criminelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
wow was vorige week vergeten geld uit de automaat te halen dus had gebeld en vandaag pas terug gekregen
damn son
Hoe vergeet je geld uit een automaat te halen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
wow was vorige week vergeten geld uit de automaat te halen dus had gebeld en vandaag pas terug gekregen
damn son
dank weedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe vergeet je geld uit een automaat te halen?
niet opletten en dingen aan je hoofd hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe vergeet je geld uit een automaat te halen?
Betwijfel het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet opletten en dingen aan je hoofd hebben
gebeurt je vast ook nog wel een keer
Precies!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
dan maar keertje geen kaviaar en kreeft als ontbijt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vast niet met al die mind-bending troep die je in je lichaam stopt
awwquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw vloerkleedje op de overloop
heb die echt allang niet meer geluisterd, album is best goed als je het niet vergelijkt met loveless. had eigenlijk uitgebracht moeten worden door een andere bandquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:05 schreef Amoeba het volgende:
Nick heb je trouwens mbv gekocht zeker?
Eens. Ik heb die toen hij uitkwam een paar keer geluisterd. The Endless River is eigenlijk ook wel een prima album, jammer dat het zo kapot vergeleken wordt met de hoogtepunten van Pink Floydquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb die echt allang niet meer geluisterd, album is best goed als je het niet vergelijkt met loveless. had eigenlijk uitgebracht moeten worden door een andere band
Isn't anything.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:05 schreef Amoeba het volgende:
Nick heb je trouwens mbv gekocht zeker?
quote:
Ik ga 't meemaken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]lift yr skinny fists heeft betere songs maar de sfeer op dat album is echt onovertroffen
Ik vind een koptelefoon altijd fijner eigenlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga 't meemaken.
Ik heb hier echt 4 dikke speakers staan, maar soms is een koptelefoon echt zoveel fijner. Niet normaal eigenlijk.
Ik heb 4 van deze heren staan:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind een koptelefoon altijd fijner eigenlijk
Waarom wil je datquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
waarom wil mijn cd speler nummers niet individueel op repeat afspelen
Have funquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:21 schreef Amoeba het volgende:
Goeie gif. Tijd om eens door Eindje te gaan cruisen
Nee, ik ben niet eens van plan om te googlen. Ik vind haar niet echt aantrekkelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Amanda cerny![]()
Je gaat mij bedanken wanneer je verder zoekt naar haar op google
omdat ze blank is he gore racistquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet eens van plan om te googlen. Ik vind haar niet echt aantrekkelijk
Nee vanwege haar hoofd en tieten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze blank is he gore racist
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze blank is he gore racist
Nee hoor. Met je aannames, idioot. Deze SC staat gewoon in mijn AT.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand geilt op zijn eigen met sherlock
zijn eigen je bent godverdomme toch geen belgquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand geilt op zijn eigen met sherlock
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor. Met je aannames, idioot. Deze SC staat gewoon in mijn AT.
Haha grappig man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Mag je geen kindercola meer omdat je zo frusti bent?
Ja juist, bij dezequote:
Idioot die elke SC checktquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga huilen in een hoekje jonkiequote:
Ga mooier worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga huilen in een hoekje jonkie
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet nodigquote:
Haha grappig dezequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus je geeft geen fuck om de mensen die naar je lelijke kop moeten kijken?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alles serieus nemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Zegt diegene die gelijk ging flirten op tc
quote:
Donder opquote:
Hoezo dat waardeloze stuk vreten roept het toch godverdomme zelf op zich afquote:
Ja okquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo dat waardeloze stuk vreten roept het toch godverdomme zelf op zich af
als hij dan een keer op zijn bek gaat is het de schuld van een ander
donderstraal op
Heb je ooit in de spiegel gekeken, Jimmy?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
quote:
Was t geeneensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik voelde aan dat hier een fittie was.
Oh het is normaal dat Fielaks zo doet?quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh het is normaal dat Fielaks zo doet?
Ah ok. Blijft leuk wel.quote:
Nou houdoe hequote:
Wil je me weghebbenquote:
Je komt toch voor de fittiequote:
Ja maar ik mag dus niet blijven, ook al is er geen fittie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je komt toch voor de fittie
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar ik mag dus niet blijven, ook al is er geen fittie?
Cool.quote:
Loop naar friettent danquote:
Feyenoordquote:
Nu mag je de topic wel verlatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |