Ja, hebben we net achter de rug. Oprotten met die drag queensquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
Doe dit lekker op de Gay Pride, maar niet hier.
Heel bizar inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo slecht dit. Zelfs de lama's zijn nog leuker, en dat zegt wat.
Dat zoiets überhaupt iemand bereid vindt om uit te zenden joh.
Lijkt?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Jinek lijkt meer op Shownieuws nu of RTL boulevard.
Ze probeert meer in het (kont)gat van Humberto Tan te springen dan in die van Pauwquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Jinek lijkt meer op Shownieuws nu of RTL boulevard.
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Doe ff normaal joh, nationale tv, publieke omroep, dit dat, deze kwaliteit.
Humberto vind ik echt beter. Die doet iig niet alsof. Plus de serieuze onderwerpen die hij heeft zijn meestal best goed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze probeert meer in het (kont)gat van Humberto Tan te springen dan in die van Pauw
Maar dan herhalingen. Ze hebben hun tijd gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
K&vdB moeten gewoon weer terugkomen.
Musical, voorstel van Jopie.quote:
Het was ook gewoon slecht.quote:
Humberto vind ik wel echt een enorme engnekquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto vind ik echt beter. Die doet iig niet alsof. Plus de serieuze onderwerpen die hij heeft zijn meestal best goed.
Witteman is tot z'n 73e ofzo doorgegaan. Dan hebben onze 2 EO-vrienden nog wel een aantal jaar voor de boeg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Maar dan herhalingen. Ze hebben hun tijd gehad.
Ik mag hem wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Humberto vind ik wel echt een enorme engnek
Dat is wel een enorm wegend positief puntquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Enige positieve is dat je kwalbert verlinde hier niet ziet
Truequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Witteman is tot z'n 73e ofzo doorgegaan. Dan hebben onze 2 EO-vrienden nog wel een aantal jaar voor de boeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |