Was verdeeld over twee peuken, 2,5 per peuk dusquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een gemiddelde van 5 per peuk is wel indrukwekkend, ik zit nog naar op 1 dus.
Komt zo'n stroomstoring toch nog een keer van pas. Geluk bij een ongeluk laten we maar zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat waren ze dus. Bij ons goed te zien rond middennacht. Complete stroomstoring. Dus de heldere sterrenhemel was goed zichtbaar.
Zuidoosten bedoel jequote:Op zondag 9 augustus 2015 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel weer alleen in het oosten zijn.....
Van mij mag het wel wat warmer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang het rond de 25 blijft vind ik het prima.
altijd het westenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zal wel weer alleen in Den Haag zijn...
Volgens een paar websites komen wij eindelijk ook weer eens aan de beurt. Al heb ik gehoord dat afgelopen dinsdag het heeft geonweerd (doorheen geslapen).quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel weer alleen in het oosten zijn.....
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zal wel weer alleen in Den Haag zijn...
Wij verdienen ook wel een keer spektakel!quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Volgens een paar websites komen wij eindelijk ook weer eens aan de beurt. Al heb ik gehoord dat afgelopen dinsdag het heeft geonweerd (doorheen geslapen).
Neerslag mag van mij nog ff achterwege blijven, ben nog niet weer thuis en de luifel is naar benedenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:26 schreef Revanches het volgende:
Momenteel trekt het in Groningen helemaal dicht. Waarschijnlijk neerslag en hopelijk nog wat onweer, maar dat zal wel niet.![]()
Het heeft hier tot nu toe iets gedrupt maar het stelt nog helemaal niks voorquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:48 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... moet die "enorme bak water"die over het oosten zal worden uitgestrooid uit die "ene" pluk boven Duitsland op buienradar komen? Of komen er daarna nog tig van die buien die hetzelfde pad gaan kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |